محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

مستند راز بقا از سایت همتا مووی دوبله فارسی تماشای انلاین

دانلود مستند I Am Ali 2014 دوبله فارسي و کیفیت عالی دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 720p BluRay ,1080p BluRay دوبله فارسي مسند I Am Ali من علی هستم سال 2014 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ نام :من علی هستم- I Am Ali لینک IMDb امتیاز : 7.2 از 10 – میانگین رای 2,944 نفر کیفیت : 720p BluRay […]
نوشته دانلود مستند I Am Ali 2014 با دوبله فارسي اولین بار در دانلود فیلم و سریال. پدیدار شد.
کتاب و جزوه
دانلود مستند سیزدهمین با دوبله فارسي فقط در MNDL.ir
این مستند نگاهی عمیق به سیستم زندان های ایالات متحده ی آمریکا و نحوه برخورد با نژادهای مختلف در این زند.زالو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود مستند American Factory 2019 دوبله فارسي با لینک مستقیم
دانلود رایگان دوبله فارسي فیلم کارخانه آمریکایی 2019 با کیفیت عالی
کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسي 
برنده جایزه اسکار بهترین مستند سال 2020
ژانر : مستند
محصول : 2019 آمریکا
امتیاز: 10/7.4
زبان: دوبله فارسي
کارگردان : Steven Bognar, Julia Reichert
بازیگران : Junming ‘Jimmy’ Wang, Robert Allen, Sherrod Brown
خلاصه داستان : در ایالت اوهایو پس از صنعتی شدن ، یک میلیاردر چینی کارخانه‌ی جدیدی را در محل یک کارخانه‌ی مترو
دانلود فیلم Bound By Movement 2019 دوبله فارسي با لینک مستقیم
دانلود رایگان دوبله فارسي مستند سرحد حرکت 2019 (پارکور) با کیفیت عالی
کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسي
ژانر : مستند | هیجان انگیز | ورزشی
محصول : 2019 آمریکا
امتیاز: 10/5.4
زبان: دوبله فارسي
کارگردان : Jesse La Flair
بازیگران : Jesse La Flair, Sydney Olson, Corbin Reinhardt
خلاصه داستان : این فیلم مستند به ورزش مهیج و زیبای پارکور می‌پردازد و ما شاهد هنرنمایی قهرمانان این رشته خواهیم بود که چه سختی‌ها و دشواری‌های فرا
دانلود مستند پله 2021 با دوبله فارسي
دانلود مستند Pele 2021 با لینک مستقیم
کیفیت 1080p , 720p , 480p HD با دوبله فارسي قرار گرفت
نام مستند : Pele
ژانر (موضوع) : مستند، بیوگرافی، ورزشی
امتیاز : 7.0 از 2,779 رای در سايت IMDb
زبان : دوبله فارسي
سال انتشار : 2021
محصول کشور : انگلیس
کارگردان : Ben Nicholas, David Tryhorn
بازیگران : Amarildo, Fernando Henrique Cardoso, Benedita da Silva

خلاصه داستان : مستند تماشايی Pelé 2021 به بررسی زندگی ستاره بی تکرار تاریخ فوتبال برزیل و جهان یعنی پله پرداخته است. در واق
دوبله شده در امور دوبلاژ صدا و سیما|کیفیت:اچ دی(BRrip 720p)|خلاصه:این مستند روایتگر زندگی یک خرس مادر به همراه دو بچه ی خود که در سرزمین آلاسکا زندگی می کند٬.نگارین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دیگو مارادونا ، فیلمی مستند و بیوگرافی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی آصف کاپادیا می باشد. این فیلم مستند که از بیش از پانصد ساعت فیلم که هرگز دیده نشده است ساخ.جاوید کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
توجه:تماشاي این فیلم برای افراد 13- و کسانی که بیماری هایی در این زمینه دارند مجاز نیست.
فیلم سینمایی ترسناک پسر (رایگان) دوبله فارسي
داستان فیلم:
فیلم پسر (Son) وقتی پسر جوانی به یک بیماری مرموز مبتلا می شود مادرش باید تصمیم بگیرد که برای محافظت از او در برابر نیروهای وحشتناک گذشته اش تا کجا پیش خواهد رفت…
 
درباره فیلم:
فیلم Son محصول کشور ایرلند و در ژانر ترسناک ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Ivan Kavanagh در سال 2021 ساخته شده است. در ف
مستند زیبای آمازون اسرارآمیز Mythos Amazonas 2010 با دوبله فارسياین مستند تصاویر حیرت انگیزی از جنگلهای آمازون و حیوانات اعجاب انگیز را در کنار محیط زیست باورنکردنی آن بصورتی بسیار جذاب پدید آورده است ، این مستند به زندگی جانوران و انسان ها در جنگل های آمازون می پردازد…مستند زیبای آمازون اسرارآمیز Mythos Amazonas 2010 با دوبله فارسينسخه مخصوص کامپیوتر یا دی وی دی پلایر خانگی : 6000 تومانجهت خرید و اطلاع از هزینه پستی میتوانید با شماره تماس ، واتس اپ ، تلگرا
شبکه همتا به همتا (peer-2-peer) که به آن شبکه p2p نیز گفته می­شود، یکی از اجزای کلیدی تکنولوژی بلاک چین بوده و باعث ارتقا شبکه در بحث ذخیره سازی غیر.پروا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود موسیقی میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
این سری مستند شش قسمتی شما را به قلب دریایی عمیق و آبی می برد جایی که پر از بچه ه است و در شن های ساحل آن لاک پشت های سب.نسیم آر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سریال سیب ممنوعه قسمت 145 - دوبله فارسيارسال شده از سايت دیدچه نتایجی از دیگر سايت ها:دانلود سریال سیب ممنوعه ( تا قسمت ۱۴۳ ) دوبله فارسي - ای .دانلود سریال سیب ممنوعه ( تا قسمت ۱۴۳ ) دوبله فارسي. admin 1398-12-22 20, 2019, برتر, درام, ژانر, سال انتشار, سریال, سریال ترکی دوبله فارسي, سیب ممنوعه, عاشقانه ارسال دیدگاه 7,253 بازدید . قسمت 142 سریال سیب ممنوعه با دوبله فارسيدانلود سریال سیب ممنوعه قسمت 143 با دوبله فارسي تماشاي کامل این قسمت در کانال تلگرام ما t.me/dlmacvin
پس از موفقیت چشمگیر آمازون در انتشار فصل اول مستند گرند تور که با اجرای سه مجری محبوب مستند Top Gear، سری جدید و فصل دوم این مجموعه پرطرفدار و جذاب از 8 دسام.یافا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
مستند عقابدار در مورد داستان دختری 13 ساله به نام آیشولپان که اهل قزاقستان است و برای تبدیل شدن به اولین شکا.زالو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فیلم Capernaum 20 دوبله فارسي با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم کفرناحوم ۲۰۱۸ دوبله فارسي با کیفیت عالی ۱۰۸۰p دانلود فیلم ” Capernaum 20 ” با سه کیفیت عالی و متوسط  دوبله فارسي کیفیت BluRay 1080p 720p عالی دانلود فیلم کفرناحوم ۲۰۱۸ دوبله فارسي نوع فیلم : سینمایی محصول : فرانسه – آمریکا امتیاز: ۱۰/۸٫۵ […]
The post دانلود فیلم کفرناحوم 20 دوبله فارسي Capernaum appeared first on دانلود فیلم - دانلود فیلم ایرانی و انیمیشن | کاران مووي.
دانلود فایل تحقیق مقاله ن
ژانر فیلم : بیوگرافی,جنگی,دراممحصول کشور : آمریکاییزبان فیلم : دوبله فارسيکارگردان : Roman Polanskiمدت زمان : 2 ساعت و 30 دقیقهسال انتشار : 2002کیفیت : 720pستارگان : Adrien Brody,Emilia Fox,Frank Finlay,Thomas Kretschmannپیانیست 2002 ، در اوایل آغاز جنگ جهانی دوم ارتش آلمان نازی به رهبری هیتلر به لهستان حمله می کند در این میان هنگامی که شهر در محاصره نیرو های آلمانی قرار می گیرد ، ولادیسلاو اشپیلمان پیانیست یهودی تلاش می کند تا مردمش را نجات دهد ولی.
 
تماشاي آنلاین فیلم با اینت
ژانر فیلم : بیوگرافی,جنگی,دراممحصول کشور : آمریکاییزبان فیلم : دوبله فارسيکارگردان : Roman Polanskiمدت زمان : 2 ساعت و 30 دقیقهسال انتشار : 2002کیفیت : 720pستارگان : Adrien Brody,Emilia Fox,Frank Finlay,Thomas Kretschmannپیانیست 2002 ، در اوایل آغاز جنگ جهانی دوم ارتش آلمان نازی به رهبری هیتلر به لهستان حمله می کند در این میان هنگامی که شهر در محاصره نیرو های آلمانی قرار می گیرد ، ولادیسلاو اشپیلمان پیانیست یهودی تلاش می کند تا مردمش را نجات دهد ولی.
 
تماشاي آنلاین فیلم با اینت
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
این مستند داستان الهام بخشِ پسری خیال پرداز و خانواده اش را روایت می کند. این پسر که اوون ساسکایند نام دارد،.بنفشه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir در این مستند اسنوبرد باز افسانه ای "تراویس رایس" به مناطقی دور دست و صعب العبور در سراسر جهان سفر.رادان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
در این مستند فیلسمازان مختلف از جمله مارتین اسکورسیزی، دیوید فینچر، ریچارد لینکلیتر و… در مورد اینکه چگونه ن.زالو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فیلم Final Score 20 دوبله فارسي با لینک مستقیم دانلود رایگان دوبله فارسي فیلم امتیاز نهایی ۲۰۱۸ با کیفیت عالی ۱۰۸۰p دانلود فیلم ” امتیاز نهایی ” با سه کیفیت عالی و متوسط  کیفیت ۱۰۸۰p 720p دوبله فارسي افزوده شد  دانلود فیلم امتیاز نهایی ۲۰۱۸ دوبله فارسي ژانر : هیجان انگیز – اکشن محصول : […]
The post  دانلود فیلم امتیاز نهایی 20 دوبله فارسي appeared first on دانلود فیلم - دانلود فیلم ایرانی و انیمیشن | کاران مووي.
دانلود فایل تحقیق مقاله نرم افز
::: دانلود فیلم  ong bak 2 دوبله فارسي با لینک مستقیم :::
دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای مبارز تایلندی 2 دوبله فارسي و بالینک مستقیم رایگان
| کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p و ۱۰۸۰p – بدون حذفیات – اختصاصی ایران فیلم سايت |
نام فارسي فیلم : مبارزه تایلندی 2
ژانر:اکشن
لینک IMDB
امتیاز: ۱۰ / 6.2
کیفیت : ۷۲۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده
حجم : 777 مگابایت
اسکرین شات : ندارد
دوبله فارسي حرفه ای و جذاب
یک صوت دوبله فارسي
دو زبانه (یک صوت دوبله و صوت زبان اصلی)
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
در این مستند با جیمز می مجری انگلیسی به مناسبت چهلمین سالگرد فرود فضاپیمای آپولو روی سطح ماه همراه می شویم.
زلفا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
این مستند زیبا به بررسی ذهن انسان در هنگام تصمیم گیری و خطاهای ناشی از آن می پردازد. همچنین با استفاده از بازی های فکری نحو.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
این مستند به بررسی زندگی خرس ها در پارک ملی کاتمای در آلاسکا پرداخته و همچنین به زندگی جانداران دیگر، مانند سمورها و عقاب ه.چیستا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در MNDL.ir این مستند شامل صحنه هایی از جنگ جهانی دوم است که تا بحال توسط هیچ مؤسسه یا اورگانی توزیع و پخش نشده است و پس از س.دیانا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
نام مستند: جوجه برفی: داستان یک پنگوئن _ Snow Chick: A Penguin’s Tale
نام کارگردان: جان داونر
محصول سال: 2015
محصول کشور: انگلستان
مدت زمان مستند: 58 دقیقه
خلاصه داستان مستند: مستند درباره یک جوجه پنگوئن است که از بدو تولد تا بزرگ شدنش را با صدای گوینده به تصویر می کشد.
توضیحات مستند جوجه برفی: داستان یک پنگوئن
مستند جوجه برفی: داستان یک پنگوئن ( Snow Chick: A Penguin’s Tale 2015 ) به کارگردانی جان داونر محصول سال 2015 محصول کشور انگلستان در ژانر مستند می باشد.ویلم : د
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
این مستند پیرامون دونده ی جامائیکایی، اوسین بولت” میباشد که لقب سریعترین انسان جهان» را به خود اختصاص داده.آهو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
این مستند زیبا به بررسی ذهن انسان در هنگام تصمیم گیری و خطاهای ناشی از آن می پردازد. همچنین با استفاده از بازی های فکری نحو.مهدیه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در MNDL.ir در این مستند خزندگان، دارن، ات و زندگی نفیس و ارزشمند هوایی پرندگان جهان بررسی می شود . اتنبور به بررسی س.ساعته دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir در این مستند جذاب و تماشايی با پژوهشگران همراه شوید. آنها سرنخ هایی را برای بازسازی زنجیره مولکولی رویدادهای.کلیپ بروز بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند روایت رهبری» از شبکه اول و مستند سیما پخش خواهد شدمستند روایت رهبری»، روایتی از وقایع مربوط به انتخاب حضرت آیت‌الله ‌ای به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران است. این مستند در سه قسمت تهیه و تولید شده است و از اول اسفندماه از شبکه‌های اول» و مستند» سیما پخش خواهد شد.روزها و ساعات پخش این مستند به شرح ذیل است:* شبکه اول سیما :یکم تا سوم اسفندماه، ساعت ۱۹:۳۰* شبکه مستند سیما: یکم تا سوم اسفندماه، ساعت ۲۲، تکرار روز بعد ساعت ۱۵
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
در این مستند با تاریخ امپراتوری بریتانیا به شکلی جدید آشنا می شویم. در این برنامه علاوه بر آشنایی با داستان ظهور و سقوط امپ.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir در این مستند با تاریخ امپراتوری بریتانیا به شکلی جدید آشنا می شویم. در این برنامه علاوه بر آشنایی با داستان ظهور و سقوط امپ.دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
در مستند اسرار پنهان پول درمیابیم که چگونه 95 درصد مردم هرگز در مورد پول درک درستی ندارند.شگفت زده خواهید اگ.زهیر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
تاریخ نژاد پرستی آمریکا موضوعی است که در این مستند مورد توجه قرار گرفته و ساموئل ال جکسون راوی آن است. بیشتر داستان فیلم از.نگاه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
یکی از تعیین کننده ترین ویژگی های بدن یک زن سینه
های اوست. ظاهر و برجستگی سینه ها حتی از زیر لباس یک مرد را از یک زن متمایز می‌کند
و یکی از مهمترین اعضای اندام یک زن است. موضوع ان بسیار خصوصی است، با این
همه در میان اعمال جراحی پلاستیک بیش از همه درباره جراحی سینه بحث می شود. اگر به
فکر جراحی زیبایی سینه هستید، محل‌های بحث عمومی جای مناسبی برای دریافت اطلاعات
درست درباره هدف های مشخص و خاص شما نیست. مشاوره یا یک جراح زیبایی دارای
دانشنا
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها