محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

مستند راز بقا از سایت همتا مووی دوبله فارسی تماشای انلاینgo

دانلود مستند I Am Ali 2014 دوبله فارسي و کیفیت عالی دانلود با لینک مستقیم و کیفیت های 720p BluRay ,1080p BluRay دوبله فارسي مسند I Am Ali من علی هستم سال 2014 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ نام :من علی هستم- I Am Ali لینک IMDb امتیاز : 7.2 از 10 – میانگین رای 2,944 نفر کیفیت : 720p BluRay […]
نوشته دانلود مستند I Am Ali 2014 با دوبله فارسي اولین بار در دانلود فیلم و سریال. پدیدار شد.
کتاب و جزوه
دانلود مستند سیزدهمین با دوبله فارسي فقط در MNDL.ir
این مستند نگاهی عمیق به سیستم زندان های ایالات متحده ی آمریکا و نحوه برخورد با نژادهای مختلف در این زند.زالو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود مستند American Factory 2019 دوبله فارسي با لینک مستقیم
دانلود رایگان دوبله فارسي فیلم کارخانه آمریکایی 2019 با کیفیت عالی
کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسي 
برنده جایزه اسکار بهترین مستند سال 2020
ژانر : مستند
محصول : 2019 آمریکا
امتیاز: 10/7.4
زبان: دوبله فارسي
کارگردان : Steven Bognar, Julia Reichert
بازیگران : Junming ‘Jimmy’ Wang, Robert Allen, Sherrod Brown
خلاصه داستان : در ایالت اوهایو پس از صنعتی شدن ، یک میلیاردر چینی کارخانه‌ی جدیدی را در محل یک کارخانه‌ی مترو
دانلود فیلم Bound By Movement 2019 دوبله فارسي با لینک مستقیم
دانلود رایگان دوبله فارسي مستند سرحد حرکت 2019 (پارکور) با کیفیت عالی
کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسي
ژانر : مستند | هیجان انگیز | ورزشی
محصول : 2019 آمریکا
امتیاز: 10/5.4
زبان: دوبله فارسي
کارگردان : Jesse La Flair
بازیگران : Jesse La Flair, Sydney Olson, Corbin Reinhardt
خلاصه داستان : این فیلم مستند به ورزش مهیج و زیبای پارکور می‌پردازد و ما شاهد هنرنمایی قهرمانان این رشته خواهیم بود که چه سختی‌ها و دشواری‌های فرا
دانلود مستند پله 2021 با دوبله فارسي
دانلود مستند Pele 2021 با لینک مستقیم
کیفیت 1080p , 720p , 480p HD با دوبله فارسي قرار گرفت
نام مستند : Pele
ژانر (موضوع) : مستند، بیوگرافی، ورزشی
امتیاز : 7.0 از 2,779 رای در سايت IMDb
زبان : دوبله فارسي
سال انتشار : 2021
محصول کشور : انگلیس
کارگردان : Ben Nicholas, David Tryhorn
بازیگران : Amarildo, Fernando Henrique Cardoso, Benedita da Silva

خلاصه داستان : مستند تماشايی Pelé 2021 به بررسی زندگی ستاره بی تکرار تاریخ فوتبال برزیل و جهان یعنی پله پرداخته است. در واق
دوبله شده در امور دوبلاژ صدا و سیما|کیفیت:اچ دی(BRrip 720p)|خلاصه:این مستند روایتگر زندگی یک خرس مادر به همراه دو بچه ی خود که در سرزمین آلاسکا زندگی می کند٬.نگارین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دیگو مارادونا ، فیلمی مستند و بیوگرافی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی آصف کاپادیا می باشد. این فیلم مستند که از بیش از پانصد ساعت فیلم که هرگز دیده نشده است ساخ.جاوید کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
توجه:تماشاي این فیلم برای افراد 13- و کسانی که بیماری هایی در این زمینه دارند مجاز نیست.
فیلم سینمایی ترسناک پسر (رایگان) دوبله فارسي
داستان فیلم:
فیلم پسر (Son) وقتی پسر جوانی به یک بیماری مرموز مبتلا می شود مادرش باید تصمیم بگیرد که برای محافظت از او در برابر نیروهای وحشتناک گذشته اش تا کجا پیش خواهد رفت…
 
درباره فیلم:
فیلم Son محصول کشور ایرلند و در ژانر ترسناک ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Ivan Kavanagh در سال 2021 ساخته شده است. در ف
مستند زیبای آمازون اسرارآمیز Mythos Amazonas 2010 با دوبله فارسياین مستند تصاویر حیرت انگیزی از جنگلهای آمازون و حیوانات اعجاب انگیز را در کنار محیط زیست باورنکردنی آن بصورتی بسیار جذاب پدید آورده است ، این مستند به زندگی جانوران و انسان ها در جنگل های آمازون می پردازد…مستند زیبای آمازون اسرارآمیز Mythos Amazonas 2010 با دوبله فارسينسخه مخصوص کامپیوتر یا دی وی دی پلایر خانگی : 6000 تومانجهت خرید و اطلاع از هزینه پستی میتوانید با شماره تماس ، واتس اپ ، تلگرا
شبکه همتا به همتا (peer-2-peer) که به آن شبکه p2p نیز گفته می­شود، یکی از اجزای کلیدی تکنولوژی بلاک چین بوده و باعث ارتقا شبکه در بحث ذخیره سازی غیر.پروا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود موسیقی میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
این سری مستند شش قسمتی شما را به قلب دریایی عمیق و آبی می برد جایی که پر از بچه ه است و در شن های ساحل آن لاک پشت های سب.نسیم آر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سریال سیب ممنوعه قسمت 145 - دوبله فارسيارسال شده از سايت دیدچه نتایجی از دیگر سايت ها:دانلود سریال سیب ممنوعه ( تا قسمت ۱۴۳ ) دوبله فارسي - ای .دانلود سریال سیب ممنوعه ( تا قسمت ۱۴۳ ) دوبله فارسي. admin 1398-12-22 20, 2019, برتر, درام, ژانر, سال انتشار, سریال, سریال ترکی دوبله فارسي, سیب ممنوعه, عاشقانه ارسال دیدگاه 7,253 بازدید . قسمت 142 سریال سیب ممنوعه با دوبله فارسيدانلود سریال سیب ممنوعه قسمت 143 با دوبله فارسي تماشاي کامل این قسمت در کانال تلگرام ما t.me/dlmacvin
پس از موفقیت چشمگیر آمازون در انتشار فصل اول مستند گرند تور که با اجرای سه مجری محبوب مستند Top Gear، سری جدید و فصل دوم این مجموعه پرطرفدار و جذاب از 8 دسام.یافا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
مستند عقابدار در مورد داستان دختری 13 ساله به نام آیشولپان که اهل قزاقستان است و برای تبدیل شدن به اولین شکا.زالو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فیلم Capernaum 20 دوبله فارسي با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم کفرناحوم ۲۰۱۸ دوبله فارسي با کیفیت عالی ۱۰۸۰p دانلود فیلم ” Capernaum 20 ” با سه کیفیت عالی و متوسط  دوبله فارسي کیفیت BluRay 1080p 720p عالی دانلود فیلم کفرناحوم ۲۰۱۸ دوبله فارسي نوع فیلم : سینمایی محصول : فرانسه – آمریکا امتیاز: ۱۰/۸٫۵ […]
The post دانلود فیلم کفرناحوم 20 دوبله فارسي Capernaum appeared first on دانلود فیلم - دانلود فیلم ایرانی و انیمیشن | کاران مووي.
دانلود فایل تحقیق مقاله ن
ژانر فیلم : بیوگرافی,جنگی,دراممحصول کشور : آمریکاییزبان فیلم : دوبله فارسيکارگردان : Roman Polanskiمدت زمان : 2 ساعت و 30 دقیقهسال انتشار : 2002کیفیت : 720pستارگان : Adrien Brody,Emilia Fox,Frank Finlay,Thomas Kretschmannپیانیست 2002 ، در اوایل آغاز جنگ جهانی دوم ارتش آلمان نازی به رهبری هیتلر به لهستان حمله می کند در این میان هنگامی که شهر در محاصره نیرو های آلمانی قرار می گیرد ، ولادیسلاو اشپیلمان پیانیست یهودی تلاش می کند تا مردمش را نجات دهد ولی.
 
تماشاي آنلاین فیلم با اینت
ژانر فیلم : بیوگرافی,جنگی,دراممحصول کشور : آمریکاییزبان فیلم : دوبله فارسيکارگردان : Roman Polanskiمدت زمان : 2 ساعت و 30 دقیقهسال انتشار : 2002کیفیت : 720pستارگان : Adrien Brody,Emilia Fox,Frank Finlay,Thomas Kretschmannپیانیست 2002 ، در اوایل آغاز جنگ جهانی دوم ارتش آلمان نازی به رهبری هیتلر به لهستان حمله می کند در این میان هنگامی که شهر در محاصره نیرو های آلمانی قرار می گیرد ، ولادیسلاو اشپیلمان پیانیست یهودی تلاش می کند تا مردمش را نجات دهد ولی.
 
تماشاي آنلاین فیلم با اینت
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
این مستند داستان الهام بخشِ پسری خیال پرداز و خانواده اش را روایت می کند. این پسر که اوون ساسکایند نام دارد،.بنفشه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir در این مستند اسنوبرد باز افسانه ای "تراویس رایس" به مناطقی دور دست و صعب العبور در سراسر جهان سفر.رادان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
در این مستند فیلسمازان مختلف از جمله مارتین اسکورسیزی، دیوید فینچر، ریچارد لینکلیتر و… در مورد اینکه چگونه ن.زالو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فیلم Final Score 20 دوبله فارسي با لینک مستقیم دانلود رایگان دوبله فارسي فیلم امتیاز نهایی ۲۰۱۸ با کیفیت عالی ۱۰۸۰p دانلود فیلم ” امتیاز نهایی ” با سه کیفیت عالی و متوسط  کیفیت ۱۰۸۰p 720p دوبله فارسي افزوده شد  دانلود فیلم امتیاز نهایی ۲۰۱۸ دوبله فارسي ژانر : هیجان انگیز – اکشن محصول : […]
The post  دانلود فیلم امتیاز نهایی 20 دوبله فارسي appeared first on دانلود فیلم - دانلود فیلم ایرانی و انیمیشن | کاران مووي.
دانلود فایل تحقیق مقاله نرم افز
::: دانلود فیلم  ong bak 2 دوبله فارسي با لینک مستقیم :::
دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای مبارز تایلندی 2 دوبله فارسي و بالینک مستقیم رایگان
| کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p و ۱۰۸۰p – بدون حذفیات – اختصاصی ایران فیلم سايت |
نام فارسي فیلم : مبارزه تایلندی 2
ژانر:اکشن
لینک IMDB
امتیاز: ۱۰ / 6.2
کیفیت : ۷۲۰p | آخرین حد کیفیت ، فوق العاده
حجم : 777 مگابایت
اسکرین شات : ندارد
دوبله فارسي حرفه ای و جذاب
یک صوت دوبله فارسي
دو زبانه (یک صوت دوبله و صوت زبان اصلی)
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
این مستند زیبا به بررسی ذهن انسان در هنگام تصمیم گیری و خطاهای ناشی از آن می پردازد. همچنین با استفاده از بازی های فکری نحو.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
در این مستند با جیمز می مجری انگلیسی به مناسبت چهلمین سالگرد فرود فضاپیمای آپولو روی سطح ماه همراه می شویم.
زلفا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در MNDL.ir این مستند شامل صحنه هایی از جنگ جهانی دوم است که تا بحال توسط هیچ مؤسسه یا اورگانی توزیع و پخش نشده است و پس از س.دیانا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
این مستند به بررسی زندگی خرس ها در پارک ملی کاتمای در آلاسکا پرداخته و همچنین به زندگی جانداران دیگر، مانند سمورها و عقاب ه.چیستا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
نام مستند: جوجه برفی: داستان یک پنگوئن _ Snow Chick: A Penguin’s Tale
نام کارگردان: جان داونر
محصول سال: 2015
محصول کشور: انگلستان
مدت زمان مستند: 58 دقیقه
خلاصه داستان مستند: مستند درباره یک جوجه پنگوئن است که از بدو تولد تا بزرگ شدنش را با صدای گوینده به تصویر می کشد.
توضیحات مستند جوجه برفی: داستان یک پنگوئن
مستند جوجه برفی: داستان یک پنگوئن ( Snow Chick: A Penguin’s Tale 2015 ) به کارگردانی جان داونر محصول سال 2015 محصول کشور انگلستان در ژانر مستند می باشد.ویلم : د
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
این مستند پیرامون دونده ی جامائیکایی، اوسین بولت” میباشد که لقب سریعترین انسان جهان» را به خود اختصاص داده.آهو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
این مستند زیبا به بررسی ذهن انسان در هنگام تصمیم گیری و خطاهای ناشی از آن می پردازد. همچنین با استفاده از بازی های فکری نحو.مهدیه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در MNDL.ir در این مستند خزندگان، دارن، ات و زندگی نفیس و ارزشمند هوایی پرندگان جهان بررسی می شود . اتنبور به بررسی س.ساعته دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir در این مستند جذاب و تماشايی با پژوهشگران همراه شوید. آنها سرنخ هایی را برای بازسازی زنجیره مولکولی رویدادهای.کلیپ بروز بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند روایت رهبری» از شبکه اول و مستند سیما پخش خواهد شدمستند روایت رهبری»، روایتی از وقایع مربوط به انتخاب حضرت آیت‌الله ‌ای به‌عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران است. این مستند در سه قسمت تهیه و تولید شده است و از اول اسفندماه از شبکه‌های اول» و مستند» سیما پخش خواهد شد.روزها و ساعات پخش این مستند به شرح ذیل است:* شبکه اول سیما :یکم تا سوم اسفندماه، ساعت ۱۹:۳۰* شبکه مستند سیما: یکم تا سوم اسفندماه، ساعت ۲۲، تکرار روز بعد ساعت ۱۵
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
در این مستند با تاریخ امپراتوری بریتانیا به شکلی جدید آشنا می شویم. در این برنامه علاوه بر آشنایی با داستان ظهور و سقوط امپ.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
در مستند اسرار پنهان پول درمیابیم که چگونه 95 درصد مردم هرگز در مورد پول درک درستی ندارند.شگفت زده خواهید اگ.زهیر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir در این مستند با تاریخ امپراتوری بریتانیا به شکلی جدید آشنا می شویم. در این برنامه علاوه بر آشنایی با داستان ظهور و سقوط امپ.دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
تاریخ نژاد پرستی آمریکا موضوعی است که در این مستند مورد توجه قرار گرفته و ساموئل ال جکسون راوی آن است. بیشتر داستان فیلم از.نگاه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مایکل ملونی مستند خود را با این جمله شروع می کند: “ما در حال ورود به بزرگترین بحران مالی هستیم که جهان تا به امروز به خودش دیده است. جابجایی ثروت در ای.وانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در www.MNDL.ir
این مستند به بررسی کامل تکامل داران در طبیعت می پردازد .از ریزترین داران مانند میمون پیگمی تا وال .بنفشه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
پیتزا شو» مجموعه ای مستند محصول سال 2016 شبکه تلویزیونی وایس لند» کشور آمریکا است. در هر قسمت از این مجموعه، فرانک پینلو.خرچنگ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود انیمیشن Hop 2011 دوبله فارسي با لینک مستقیم دانلود رایگان دوبله فارسي انیمیشن هاپ 2011 با کیفیت عالی کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسي دانلود انیمیشن هاپ دوبله فارسي Hop 2011 ژانر : انیمیشن | ماجراجویی | کمدی محصول : 2011 آمریکا امتیاز: 10/5.5 زبان: دوبله فارسي خلاصه داستان : ایبی (E.B.)، پسر خرگوش عید جوانی […]
نوشته دانلود انیمیشن هاپ دوبله فارسي Hop 2011 اولین بار در دانلود روزانه پدیدار شد.اینجا همه چی هست
# دانلود قسمت اول سریال اوک نیو دوبله فارسي
دانلود سریال اوک نیو کلیک کنید
دانلود قسمت اول سریال اوک نیو دوبله فارسي
تماشاي آنلاین سریال اوک نیو در سايت ت.آوینا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
اولیور استون” کارگردان، نویسنده و تهیه کننده موفق آمریکایی در این مستند چهار ساعته به مصاحبه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهو.نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
# دانلود قسمت اول سریال اوک نیو دوبله فارسي
دانلود سریال اوک نیو کلیک کنید
دانلود قسمت اول سریال اوک نیو دوبله فارسي
تماشاي آنلاین سریال اوک نیو در سايت ت.آذر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود نسخه کامل و با کیفیت فقط در MNDL.ir در این مستند به زندگی امپراطوری این مورچه ها می پردازد.
مورچه ملکه، در این مستند به نبرد برای بقا و برای حفظ قدرت.متین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فیلم The Legend of Hercules 2014 با دوبله فارسي
دانلود رایگان فیلم The Legend of Hercules 2014 دانلود فیلم The Legend of Hercules 2014 نسخه سانسور شده با لینک مستقیم نام اثر: The Legend of Hercules ژانر: اکشن | فانتزی محصول: آمریکا کارگردان: Renny Harlin ستارگان: Gaia Weiss، Kellan Lutz، Roxanne McKee سال تولید: 2014 میلادی خلاصه داستان : هرکول به دلیل توطئه ناپدری […]
نوشته دانلود فیلم The Legend of Hercules 2014 با دوبله فارسي اولین بار در پارسی دانلود | بازی،فیلم,سریال,نرم افزار,اندروید,مستند پدیدار شد.بهترین س
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir این مستند روایتگر داستان زندگی سه گله شیر و نبرد مرگبار آنها برای گسترش قلمرو هست . شما شاهد نبرد خونین هستید نبردی که تنها.چیستا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فیلم Goodbye World 2013 با دوبله فارسي
دانلود رایگان فیلم Goodbye World 2013 دانلود فیلم Goodbye World 2013 نسخه سانسور شده با لینک مستقیم نام اثر: Goodbye World ژانر: درام | کمدی محصول: آمریکا کارگردان: Denis Henry Hennelly ستارگان: Adrian Grenier، Kerry Bishé، Kid Cudi سال تولید: 2013 میلادی خلاصه داستان : دو زوج برنامه ای برای آخر هفته خود ترتیب داده […]
نوشته دانلود فیلم Goodbye World 2013 با دوبله فارسي اولین بار در پارسی دانلود | بازی،فیلم,سریال,نرم افزار,اندروید,مستند پدیدار شد.سايت تفری
دانلود فیلم Happy Death Day 2017 دوبله فارسي با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم روز مرگت مبارک ۲۰۱۷ دوبله فارسي با کیفیت عالی ۱۰۸۰p دانلود فیلم ” Happy Death Day 2017 ” با سه کیفیت عالی و متوسط  دوبله فارسي کیفیت BluRay 1080p 720p عالی دانلود فیلم روز مرگت مبارک ۲۰۱۷ دوبله فارسي نوع فیلم : […]
The post دانلود فیلم روز مرگت مبارک دوبله فارسي 2017 Happy Death Day appeared first on دانلود فیلم - دانلود فیلم ایرانی و انیمیشن | کاران مووي.
دانلود فایل تحقیق مقاله نرم افزار کتاب برنامه
در این قسمت از مستند مهندسی فضا با داستان چگونگی ساخت اولین ایستگاه بین المللی فضایی و همکاری دو رقیب بزرگ در زمینه ی پروژه های فضایی یعنی روسیه و آمریکا آشن.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فیلم Ek Villain 2014 با دوبله فارسي
دانلود رایگان فیلم Ek Villain 2014 دانلود فیلم Ek Villain 2014 نسخه سانسور شده با لینک مستقیم نام اثر: Ek Villain ژانر: اکشن | درام محصول: هند کارگردان: Mohit Suri ستارگان: Riteish Deshmukh، Shaad Randhawa، Shraddha Kapoor سال تولید: 2014 میلادی خلاصه داستان : گورو سنگدل و شرور که برای تبهکاران کار می کند پس […]
نوشته دانلود فیلم Ek Villain 2014 با دوبله فارسي اولین بار در پارسی دانلود | بازی،فیلم,سریال,نرم افزار,اندروید,مستند پدیدار شد.نعلینج
مایکل ملونی مستند خود را با این جمله شروع می‌کند: “ما در حال ورود به بزرگترین بحران مالی هستیم که جهان تا به امروز به خودش دیده است. جابجایی ثروت .ملکا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود مستند What We Started 2017 با لینک مستقیم کیفیت WebDL اضافه شد نسخه کم حجم (x265) بزودی… نسخه ۷۲۰p اضافه شد | نسخه ۱۰۸۰p اضافه شد دانلود مستند What We Started 2017 کیفیت:WebDL    نسخه: Q_720p حجم : ۸۱۴ مگابایت نسخه : x264 انکودر : YIFY لینک دانلود کیفیت:WebDL    نسخه: Q_1080p حجم : […]
نوشته دانلود مستند What We Started 2017 اولین بار در دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم | هارمونی دی ال. پدیدار شد.
دانلود فایل تحقیق مقاله نرم افزار کتاب برنامه
دانلود فیلم مول The Mule 20 با دوبله فارسي, تماشاي آنلاین فیلم, دانلود فیلم خارجی The Mule 20 با زیرنویس فارسي, دانلود فیلم سینمایی مول ۲۰۱۸ دوبله فارسينجوا آر دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فیلم The Hate U Give 20 دوبله فارسي با لینک مستقیم دانلود رایگان فیلم نفرتی که تو می‌کاری ۲۰۱۸ دوبله فارسي با کیفیت عالی ۱۰۸۰p دانلود فیلم ” The Hate U Give 20 ” با سه کیفیت عالی و متوسط  دوبله فارسي کیفیت BluRay 1080p 720p عالی دانلود فیلم نفرتی که تو می‌کاری ۲۰۱۸ دوبله […]
The post دانلود فیلم نفرتی که تو می‌کاری دوبله فارسي 20 The Hate U Give appeared first on دانلود فیلم - دانلود فیلم ایرانی و انیمیشن | کاران مووي.
دانلود فایل تحقیق مقاله نرم افزار کتاب برنامه
دانلود فیلم Outcast 2014 با دوبله فارسي
دانلود رایگان فیلم Outcast 2014 دانلود فیلم Outcast 2014 نسخه سانسور شده با لینک مستقیم نام اثر: Outcast ژانر: اکشن | درام محصول: انگلستان کارگردان: Nick Powell ستارگان: Nicolas Cage, Hayden Christensen, Alexandre Bailly سال تولید: 2014 میلادی خلاصه داستان : یک جنگجوی نامی که روزگار فلاکت باری را می گذراند مجبور می شود به […]
نوشته دانلود فیلم Outcast 2014 با دوبله فارسي اولین بار در پارسی دانلود | بازی،فیلم,سریال,نرم افزار,اندروید,مستند پدیدار شد.عروس خا
دانلود نسخه کامل در www.MNDL.ir
این مستند به زندگی و دلایل موفقیت سرمایه دار افسانه ای وارن بافت می پردازد .وارن بافت سرمایه دار معروف جهان که هر روز نامش .دنیای کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
این نمایش تلویزیونی علاوه بر مستند ، با نمایش مستند “نظم جهانی چین” توافقنامه 25 ساله ایران و چین را بررسی می کند. به گزارش مجله آنلاین ، با استناد به تبلیغات این برنامه ، بیست و دومین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی “علاوه بر مستند” همراه با پخش و بررسی مستند “نظم جهانی …اخبار و اطلاعات جامع و به روز طراحی سايت و سئو
ژانر مستند ورزشی
خلاصه داستان : به بررسی زندگی فوتبالیست باشگاه لیورپول ، محمد صلاح می‌پردازد. ستاره‌ای که از باشگاه های مصر شروع کرد و به یکی از .پرتو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مستند گرند تور فصل 1 دوبله فارسي
ژانر: مستند
تهیه کننده: آمازون – Amazon (آمازون.کام شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است، که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس، در شهر سیاتل، ایالت واشینگتن تأسیس شد. آمازون بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایالات متحده محسوب می‌شود)
مخاطب: برای تمامی سنین مناسب می باشد.
نوع : سینمایی
محصول: کشور آمریکا
سال تولید: 2016 میلادی آمریکا
زبان: فارسي (دوبله)
مدت زمان: 60 دقیقه
با هنرنمایی: Jeremy Clarkson, Richa
دانلود فیلم Triple Threat 2019 دوبله فارسي با لینک مستقیم دانلود رایگان دوبله فارسي فیلم تهدید سه‌ گانه 2019 با کیفیت عالی دوبله فارسي BluRay 1080p 720p دانلود فیلم تهدید سه‌ گانه 2019 دوبله فارسي ژانر : اکشن | هیجان انگیز محصول : 2019 آمریکا امتیاز: 10/5.5 زبان: دوبله فارسي کارگردان : Jesse V. Johnson بازیگران […]
نوشته دانلود فیلم تهدید سه‌ گانه 2019 دوبله فارسي Triple Threat اولین بار در دانلود روزانه پدیدار شد.
گرافیک،هنر دیجیتال،طراحی
دانلود فونت لوگوتایپ شبکه مستند با فرمت TTF : لوگو تایپ مستند را می توان یکی از بهترین لوگو تایپ های ایرانی و فارسي دانست طراحی زیبای این لوگو تایپ تماشا کننده را جذب خود می کند فونت لوگو تایپ شبکه مستند را برای شما آماده کرده ایم که قابل تایپ مستقیم در تمامی نرم افزار های گرافیکی و… را دارد و می توانید توسط آن لوگو تایپ های حرفه ای طراحی کنید…
وبوکا
دانلود فیلم See You Yesterday 2019 دوبله فارسي با لینک مستقیم دانلود رایگان دوبله فارسي فیلم دیروز می بینمت 2019 با کیفیت عالی کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسي  دانلود فیلم دیروز می بینمت 2019 دوبله فارسي ژانر : اکشن | ماجراجویی | جنایی محصول : 2019 آمریکا امتیاز: 10/4.9 زبان: دوبله فارسي کیفیت: BluRay […]
نوشته دانلود فیلم دیروز می بینمت 2019 دوبله فارسي See You Yesterday اولین بار در دانلود روزانه پدیدار شد.
گرافیک،هنر دیجیتال،طراحی
 

دانلود رایگان دوبله فارسي انیمیشن شیر شاه 2019 با کیفیت عالی

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسي حرفه ایدانلود انیمیشن شیر شاه 2019 The Lion Kingدانلود انیمیشن شیر شاه 2019 دوبله فارسيژانر : انیمیشن | ماجراجویی | دراممحصول : 2019 آمریکاامتیاز: 10/7.1زبان: دوبله فارسيخلاصه داستان : درباره‌ی شیری جوان به نام سیمبا می‌باشد که فکر می‌کند باعث مرگ پدرش شده است و به همین منظور از هویتش به عنوان پادشاه آینده فرار می‌کند. اما…گویندگان : استاد منوچهر اسما
برای فیلمبرداری این تصاویر حیرت انگیر از ماهواره گرفته تا دوربین هایی در اعماق دریا استفاده شده است. تصاویر هوایی آن بسیار بسیار جذاب است. صحنه های شکفتن شکوفه ها، تغییر رنگ جنگل در فصول مختلف و . از دیگر صحنه های جذاب این مستند است.
 مستند زیبای سیاره زمین دوبله فارسي
فقط 15هزار تومان
تحویل درب منزل
جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانید کد 0159296  را به شماره ی 1000100073 پیامک نمایید
لینک خرید سریع 
http://sgsh.me/007gAPایران نما | inama
نام : کودکامتیاز : 7.5 از 10 – میانگین رای 15,142 نفرکیفیت : 720p HDTVموضوع : جنایی, درام, عاشقانهفرمت : mkvحجم : 734 مگابایتمدت زمان: 95 دقیقهزبان: Frenchسال انتشار : 2005صوت دوبله: داردکارگردان :بازیگران : Jérémie Renier , Déborah François , Jérémie Segardخلاصه داستان :«سونیا» (فرانسوا)، دختری هجده ساله، تازگی بچه ای به دنیا آورده است. «سونیا»، «برونو» (رنیه) پدر بچه را در خیابان در حال گدایی پیدا می کند، ولی «برونو» از خود علاقه ای نشان ن
دانلود انیمیشن Ratatouille 2007 دوبله فارسي با لینک مستقیم دانلود رایگان دوبله فارسي انیمیشن راتاتویی (موش سرآشپز) 2007 با کیفیت عالی کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسي دانلود انیمیشن راتاتویی (موش سرآشپز) دوبله فارسي 2007 ژانر : انیمیشن | ماجراجویی | کمدی محصول : 2007 آمریکا امتیاز: 10/8.0 زبان: دوبله فارسي خلاصه داستان :رمی شهروند پاریس است […]
نوشته دانلود انیمیشن راتاتویی (موش سرآشپز) دوبله فارسي Ratatouille 2007 اولین بار در دانلود روزانه پدیدار شد.download
مستند علمی بال های زندگی (Wings of Life ) با کیفیت بالا
بالهای زندگی مستندی است در خصوص تعامل بین گل ها، پرندگان و ات که باعث شده آن ها بتوانند تولید مثل .خرچنگ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
ژانر: درام ، ورزشیامتیاز: 8 از 10زبان: انگلیسی, فارسيسال انتشار: 2004رزولوشن تصویر: 1080p | 720pزمان: 132 دقیقهفرمت: MKVمحصول: آمریکاکارگردان: Clint Eastwoodخلاصه داستان:“مگی فیتزجرالد” با اصرار فراوان “فرانکی دان”، مربی ای که بوکسرهای موفقی را معرفی کرده است متقاعد میکند تا به او شیوهٔ مسابقه را بیاموزد و او را نیز تبدیل به یک قهرمان کند. “مگی” آنقدر سخت تمرین میکند که راهی مسابقه قهرمانی جهان میشود….
تماشاي آنلاین فیلم با اینترنت نیم به
دانلود انیمیشن اوسیم Oseam 2003 دوبله فارسي دانلود انیمیشن اوسیم Oseam 2003 ,دانلود انیمیشن اوسیم با دوبله فارسي, دانلود انیمیشن اوسیم , دانلود انیمیشن Oseam 2003 دوبله فارسي, دانلود انیمیشن 2019 دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن دوبله فارسي کیفیت HD 720p سانسور شده این انیمیشن سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با […]
نوشته دانلود انیمیشن اوسیم Oseam 2003 دوبله فارسي اولین بار در آپ تی وی. پدیدار شد.
کارآفرینی،طرح توجیهی
این نمایش تلویزیونی علاوه بر مستند ، با نمایش مستند “نظم جهانی چین” توافقنامه 25 ساله ایران و چین را بررسی می کند. به گزارش مجله آنلاین ، با استناد به تبلیغات این برنامه ، بیست و دومین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی “علاوه بر مستند” همراه با پخش و بررسی مستند “نظم جهانی …جامع ترین خبرنامه تخصصی سئو
این نمایش تلویزیونی علاوه بر مستند ، با نمایش مستند “نظم جهانی چین” توافقنامه 25 ساله ایران و چین را بررسی می کند. به گزارش مجله آنلاین ، با استناد به تبلیغات این برنامه ، بیست و دومین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی “علاوه بر مستند” همراه با پخش و بررسی مستند “نظم جهانی …خبرنامه تخصصی سئو حرفه ای
دانلود فیلم Andover 20 با لینک مستقیم دانلود رایگان دوبله فارسي فیلم و تمام 20 با کیفیت عالی کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسي دانلود فیلم و تمام دوبله فارسي 20 ژانر : علمی تخیلی | درام | کمدی محصول : 20 آمریکا امتیاز: 10/5.8 زبان: دوبله فارسي کارگردان : Scott Perlman بازیگران : Jonathan […]
نوشته دانلود فیلم و تمام دوبله فارسي Andover 20 اولین بار در دانلود روزانه پدیدار شد.فروشگاه اینترنتی
دانلود انیمیشن Spy Kids: Mission Critical 20 دوبله فارسي با لینک مستقیم
دانلود رایگان دوبله فارسي انیمیشن بچه های جاسوس : ماموریت بحرانی 20 با کیفیت عالی
کیفیت BluRay 720p دوبله فارسي حس لایف | آموزش مسائل جنسی شویی ,دانلود رمان,دنلود آهنگ,دانلود زیرنویس فارسي فیلم و سریال،عکس
این نمایش تلویزیونی علاوه بر مستند ، با نمایش مستند “نظم جهانی چین” توافقنامه 25 ساله ایران و چین را بررسی می کند. به گزارش مجله آنلاین ، با استناد به تبلیغات این برنامه ، بیست و دومین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی “علاوه بر مستند” همراه با پخش و بررسی مستند “نظم جهانی …مرجع تخصصی برنامه نویسی و سئو
در قسمت سوم استودیو مستند آقای پوروزیری در رابطه با جایگاه ارائه مستند و فیلمنامه در مستند برای ما خواهند گفت.
در کامنت به ما بگید که جایگاه فیلمنامه در فیل.جوانه کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
این نمایش تلویزیونی علاوه بر مستند ، با نمایش مستند “نظم جهانی چین” توافقنامه 25 ساله ایران و چین را بررسی می کند. به گزارش مجله آنلاین ، با استناد به تبلیغات این برنامه ، بیست و دومین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی “علاوه بر مستند” همراه با پخش و بررسی مستند “نظم جهانی …مجله خبری طراحی و سئو
شبیه آن پرنده که بالهایش را باز میکند در اوج آسمان ،لذت میبرم از با تو بودنمــــثال آن آهو که میدود در دشت و بیابان ،می آیم به سوی تو را در آغوش کشیدنشراب سرازیر میشود از جام و تو در جان منی،باورش سخت است اما تو خود منی.در وجود من هزاران تو زندگی میکنند،اما باز هم هیچکس مثل دلت نیست!مــــثل چشمهایت کسی نمیتواند مرا جادو کند،دلم جز تو چیزی را نمیتواند از خدا آرزو کندمثل آن لحظه ای که تماشايت میکنم تا فردا،دوستت دارم ای عشق بی همتا
مطلب دانلود انیمیشن how to train your dragon 3 20 با دوبله فارسي را میتوانید به صورت کامل از سايت هفتاد و پنج دانلود دریافت کنید.دانلود انیمیشن how to train your dragon 3 20 با دوبله فارسيبا سلام خدمت شما دوستان عزیز دانلود انیمیشن مربی اژدها 3 با دوبله فارسي How to Train Your دانلود انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 3 2019 دوبله دانلود فیلم How to Train Your Dragon 3 2019 سلام دانلود دانلود فیلم How To Train Your Dragon 3 2019 Film2Movie دانلود انیمیشن How to Train Your Dragon 3 2019 دوبله فارسي دوبله فارسي انیم
نام فارسي : خون به پا خواهد شدزبان : فارسي + زبان اصلیصوت دوبله بصورت جداگانهسال تولید : ۲۰۰۷محصول کشور : آمریکاژانر : درامامتیاز IMDB از ۱۰ : ۸٫۱کیفیت : BluRay 1080p – 720pکارگردان :Paul Thomas Andersonستارگان : Daniel Day-Lewis, Ciaran Hinds, Paul Danoخلاصه فیلم :وقتی دانیل پلانیو اطلاع پیدا می کند که در شهر کوچکی در غرب، دریایی از نفت در حال تراوش از زمین است، فوری دست پسرش را میگیرد و به آنجا می رود تا شانسش را در گرد و خاک بوستن امتحان کند. در این شهر شلوغ که هیجان اصلی در اطرا
انیمیشن سینمایی زورو دوبله فارسي
فیلم زورو دوبله فارسي بدون سانسور
دانلود فیلم سینمایی نقاب زورو دوبله فارسي بدون سانسور
دانلود فیلم زورو 2 دوبله فارسي بد.وانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فیلم Chhapaak 2020 با لینک مستقیم دانلود رایگان دوبله فارسي فیلم چاپاک 2020 با کیفیت عالی کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسي دانلود فیلم چاپاک دوبله فارسي 2020 ژانر : درام محصول : 2020 هند امتیاز: 10/5.1 زبان: دوبله فارسي کارگردان : Meghna Gulzar بازیگران : Deepika Padukone, Vikrant Massey, Madhurjeet Sarghi خلاصه داستان: […]
نوشته دانلود فیلم چاپاک دوبله فارسي Chhapaak 2020 اولین بار در دانلود روزانه پدیدار شد.
دانلود آهنگ و فیلم |عکس و مدل لباس |اخبار روز|دانلود نرم افزار |اس ام اس عاشقانه
دانلود فیلم Raising Kratos 2019 دوبله فارسي
:: دوبله شده به زبان شیرین پارسی ::

 
 
نام فارسي فیلم : خیزش کریتوس
زبان : دوبله پارسی + انگلیسی (دو زبانه)
کیفیت : BluRay 720p / BluRay 1080p
ژانر : مستند | خانوادگی | ماجرایی
محصول : آمریکا (United States)
حجم : 1690 مگابایت / 1130 مگابایت
کارگردان : Brandon Akiaten
ستارگان : Cory Barlog , Christopher Judge , Danielle Bisutti , Sunny Suljic
: 7.8
زیرنویس فارسي : دارد با لینک مستقیم
جستجوی زیرنویس : کلیک کنید

خلاصه داستان :خیزش کریتوس ، فیلمی مستند محصول سال
The Revelation of the Pyramids بهترین و دقیق‌ ترین مستندی می‌باشد که در مورد اهرام مصر ساخته شده است. در این فیلم مستند مشهورترین کارشناسان، دانشمندان و باستان‌شناسان سازه‌ های شگفت‌انگیز اهرام مصر را به دقت موشکافی نموده و تاریخچه همچنین نحوه‌ ساخته شدن آنها را بررسی می‌ کنند. این بررسی‌ها از ابعاد و مناظر گوناگون و با توجه به سایر سازه‌های باستانی مهم جهان صورت پذیرفته‌ اند.این فیلم مستند خوش‌ ساخت و جذاب، دارای دوبله فارسي است که با کیفیت 720P ا
مستند شکار - شکارچیان قطب " نسخه کامل " - در این قسمت از مستند شکار نسخه کامل مستند شکارچیان قطب را مشاهده می کنید، امیدوارم از دیدن این مستند ها ل.نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود مستند Miss Americana 2020
داستان این مستند در خصوص خواننده ای آمریکایی و پاپ معروف یعنی تیلور سوئیفت است که هواداران بسیاری هم دارد. در این مستند به خوبی به جزئیات زندگی وی و تحولات آن پرداخته شده است. ظاهرا او برای رسیدن به این محبوبیت سختی‌های بسیاری را تحمل کرده است …مـــــــــــــلی فیــــــــــــــــــلم
مستند به نام قانون ورژن جدید قسمت اول مستند به نام قانون به مناسبت سالروز تشکیل شورای نگهبان هر شب بعد از خبر 22 شبکه سوم سیما این مستند به همکاری مرکز سوره .آهو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مسی جدید از ایران، آرات حسینی - مستند inside footballارسال شده از سايت دیدچه نتایجی از دیگر سايت ها:مسی جدید از ایران، آرات حسینی - مستند inside footballمسی جدید از ایران، آرات حسینی - مستند inside football. مسی جدید از ایران، آرات حسینی - مستند inside football. مسی جدید از ایران، آرات حسینی - مستند inside football. 56 . . مسی جدید از ایران آرات حسینی - مستند inside footballمسی جدید از ایران آرات حسینی - مستند inside football - پخش و دانلود کلیپ ویدئویی ورزشی تی وی وان - منتخب کلیپ های وب ️ 31 . آهنگ
دانلود مستند American Factory 2019 دوبله فارسي با لینک مستقیمدانلود رایگان دوبله فارسي فیلم کارخانه آمریکایی 2019 با کیفیت عالیکیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسي برنده جایزه اسکار بهترین مستند سال 2020دانلود مستند کارخانه آمریکایی دوبله فارسي 2019ژانر : مستندمحصول : 2019 آمریکاامتیاز: 10/7.4زبان: دوبله فارسيکارگردان : Steven Bognar, Julia Reichertبازیگران : Junming ‘Jimmy’ Wang, Robert Allen, Sherrod Brownخلاصه داستان : در ایالت اوهایو پس از صنعتی شدن ، یک میلیاردر چینی کارخانه‌ی ج
دانلود فیلم Possum 20 دوبله فارسي
فیلم ترسناک Possum دوبله فارسي با کیفیت عالی و نسخه کم حجم
 
 
 
دوبله فارسي فیلم پاسم ( زبان اصلی + زیرنویس فارسي )
منتشرکننده : سلام مووي
محصول کشور UK | سال 20
کیفیت فیلم : Bluray 1080p-720p-x265
امتیاز فیلم در IMDB : از 5.6/10
با کارگردانی Matthew Holness و بازی Sean Harris, Alun Armstrong, Simon Bubb
 
 
خلاصه داستان : فیلم درباره پسری است که به خانه قدیمی شان برمیگردد و متوجه رازی می شود که ناپدری او سال ها باعث شکنجه اش میشده است و …سل
دانلود فیلم Possum 20 دوبله فارسي
فیلم ترسناک Possum دوبله فارسي با کیفیت عالی و نسخه کم حجم
 
 
 
دوبله فارسي فیلم پاسم ( زبان اصلی + زیرنویس فارسي )
منتشرکننده : سلام مووي
محصول کشور UK | سال 20
کیفیت فیلم : Bluray 1080p-720p-x265
امتیاز فیلم در IMDB : از 5.6/10
با کارگردانی Matthew Holness و بازی Sean Harris, Alun Armstrong, Simon Bubb
 
 
خلاصه داستان : فیلم درباره پسری است که به خانه قدیمی شان برمیگردد و متوجه رازی می شود که ناپدری او سال ها باعث شکنجه اش میشده است و …سل
دانلود فیلم Se7en 1995 دوبله فارسي
فیلم Se7en دوبله فارسي با کیفیت عالی و نسخه کم حجم
 
 
دوبله فارسي فیلم هفت ( زبان اصلی + زیرنویس فارسي )
منتشرکننده : سلام مووي
محصول کشور USA | سال 1995
کیفیت فیلم : Bluray 1080p-720p-x265
امتیاز فیلم در IMDB : از 8.7/10
با کارگردانی David Fincher و بازی Brad Pitt, Morgan Freeman, Kevin Spacey
 
 
خلاصه داستان :جان دوو قاتلی است که تصمیم گرفته است هفت نفر را که نماد هفت گناه کبیره هستند به قتل برساند. هدف او از این کار هشدار دادن به انسانهایی است ک
دانلود انیمیشن Latte & the Magic Waterstone 2020 با لینک مستقیم دانلود رایگان دوبله فارسي انیمیشن لاته و سنگ آبی جادویی 2020 با کیفیت عالی کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسي دانلود انیمیشن لاته و سنگ آبی جادویی دوبله فارسي 2020 ژانر: انیمیشن | کمدی | هیجان انگیز محصول: 2020 آلمان امتیاز: 10/5.9 زبان: دوبله فارسي […]
نوشته دانلود انیمیشن لاته و سنگ آبی جادویی دوبله فارسي Latte & the Magic Waterstone 2020 اولین بار در دانلود روزانه پدیدار شد.
دانلود آهنگ و فیلم |عکس و مدل لباس
داستان مستند ایکسونامی , بازیگران ایکسونامی,ایکسونامی , ایکسونامی HD,ایکسونامی با کیفیت HD, دانلود ایکسونامی, دانلود رایگان مستند ایکسونامی , دانلود مستند ایکسونامی , دانلود مستند ایکسونامی 1080p, دانلود مستند ایکسونامی 720p, دانلود رایگان مستند ایکسونامی, دانلود مستند ایرانی جدید, زمان اکران مستند ایکسونامی
دانلود مستند ایکسونامی (خاطرات یک پ.و.ر.ن استار)
دانلود مستند ایکسونامی با کیفیت Full HD و لینک مستقیم
دانلود مستند ایکسونامی با سرعت بالا
نام فیلم : لوسیامتیاز : 6.4 از 10 – میانگین رای 326,601 نفرکیفیت : 720p BluRay ,1080p BluRayموضوع : اکشن, علمی تخیلی, هیجان انگیزفرمت : MKVحجم : 780 مگابایت,1.28 گیگابایتمدت زمان: 89 دقیقهزبان: انگلیسی, French, اسپانیایی, Korean, Chinese دوبله فارسيسال انتشار : 2014کارگردان : Luc Bessonبازیگران : Scarlett Johansson, Morgan Freeman, Min-sik Choi, Amr Wakedخلاصه داستان :دختری به نام لوسی که در تایوان زندگی میکند بر اثر مصرف ماده ای مخدر جدید که به دست عموم نرسیده است ویژگی های خاص پیدا میکند که در هیچ انسانی نیس
دانلود فیلم احضار 2 The Conjuring 2 2016 با دوبله فارسي و کیفیت عالی دانلود فیلم احضار 2 The Conjuring 2 2016, دانلود فیلم احضار 2 دوبله, دانلود فیلم The Conjuring 2 2016 دوبله فارسي,دانلود فیلم دوبله فارسي, دانلود فیلم خارجی، دانلود فیلم کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده [CBC show=”y”] [/CBC] […]
نوشته دانلود فیلم احضار 2 The Conjuring 2 2016 با دوبله فارسي اولین بار در آپ تی وی. پدیدار شد.همه چی موجوده
دانلود فیلم Stan And Ollie 20 دوبله فارسي با لینک مستقیم
دانلود رایگان دوبله فارسي فیلم استن و اُلی (لورل و هاردی) 20 با کیفیت عالی
کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسي جدید با حضور برترین گویندگان ایران|ایران فیلم مووي|دانلود روزانه|
دانلود مستند قلمرو افسون شده دوبله فارسي Enchanted Kingdom 2014دانلود رایگان دوبله فارسي مستند قلمرو افسون شده Enchanted Kingdom 2014 با لینک مستقیمبا لینک مستقیم و کیفیت : BluRay 1080p + BluRay 720p
 
نام مستند : قلمرو افسون شده – Enchanted Kingdom 2014ژانر : مستندزبان : فارسي + زبان اصلیکیفیت : BluRay 1080p + BluRay 720p
مدت زمان : 87 دقیقهامتیاز : 7,5 از 10سال انتشار : 2014محصول کشور : انگلستانکارگردان : Neil Nightingale, Patrick Morrisستارگان : Idris Elba, Lambert Wilson, Hayley Joanne Bacon
اطلاعات بیشتر: 
دانلود فیلم Downfall 2004 دوبله فارسي
فیلم Downfall دوبله فارسي با کیفیت عالی و نسخه کم حجم
 
 
دوبله فارسي فیلم سقوط  ( زبان اصلی + زیرنویس فارسي )
منتشرکننده : سلام مووي
محصول کشور Germany | Italy | Austria | سال 2004
کیفیت فیلم : Bluray 1080p-720p-x265
امتیاز فیلم در IMDB : از 8.3/10
با کارگردانی Oliver Hirschbiegel و بازی Bruno Ganz, Alexandra Maria Lara, Ulrich Matthes
 
 
خلاصه داستان : این فیلم از فرو ریختن ماشین نظامی و دستگاه ی عظیم رژیم نازی آلمان و خودکشی هیتلر و سقوط اخلاقی آن پرده ب
دانلود فیلم Downfall 2004 دوبله فارسي
فیلم Downfall دوبله فارسي با کیفیت عالی و نسخه کم حجم
 
 
دوبله فارسي فیلم سقوط  ( زبان اصلی + زیرنویس فارسي )
منتشرکننده : سلام مووي
محصول کشور Germany | Italy | Austria | سال 2004
کیفیت فیلم : Bluray 1080p-720p-x265
امتیاز فیلم در IMDB : از 8.3/10
با کارگردانی Oliver Hirschbiegel و بازی Bruno Ganz, Alexandra Maria Lara, Ulrich Matthes
 
 
خلاصه داستان : این فیلم از فرو ریختن ماشین نظامی و دستگاه ی عظیم رژیم نازی آلمان و خودکشی هیتلر و سقوط اخلاقی آن پرده ب
دانلود فیلم The Equalizer 2 20 دوبله فارسي
فیلم Equalizer 2 دوبله فارسي با کیفیت عالی و نسخه کم حجم
 
 
 
دوبله فارسي فیلم اکولایزر 2  ( زبان اصلی + زیرنویس فارسي )
منتشرکننده : سلام مووي
محصول کشور USA | سال 20
کیفیت فیلم : Bluray 2160p-1080p-720p-x265
امتیاز فیلم در IMDB : از 6.9/10
با کارگردانی Antoine Fuqua و بازی Denzel Washington, Pedro Pascal, Bill Pullman
 
 
خلاصه داستان : رابرت مک‌کال، همچنان در پی اجرای عدالت و حمایت از افراد ستم دیده است. اما او تا چقدر توانایی ادامه دادن د
دانلود فیلم Insomnia 2002 دوبله فارسي
فیلم Insomnia دوبله فارسي با کیفیت عالی و نسخه کم حجم
 
 
دوبله فارسي فیلم بیخوابی ( زبان اصلی + زیرنویس فارسي )
منتشرکننده : سلام مووي
محصول کشور USA | سال 2002
کیفیت فیلم : Bluray 1080p-720p
امتیاز فیلم در IMDB : از 7.2/10
با کارگردانی Christopher Nolan و بازی Al Pacino, Robin Williams, Hilary Swank
 
 
خلاصه داستان : یک افسر پلیس کهنه کار به اسم ویل دورمر (آل پاچینو)، که بطور تصادفی به همکارش شلیک کرده و باعث مرگ او شده است، برای تحقیق درباره قتل
دانلود فیلم Insomnia 2002 دوبله فارسي
فیلم Insomnia دوبله فارسي با کیفیت عالی و نسخه کم حجم
 
 
دوبله فارسي فیلم بیخوابی ( زبان اصلی + زیرنویس فارسي )
منتشرکننده : سلام مووي
محصول کشور USA | سال 2002
کیفیت فیلم : Bluray 1080p-720p
امتیاز فیلم در IMDB : از 7.2/10
با کارگردانی Christopher Nolan و بازی Al Pacino, Robin Williams, Hilary Swank
 
 
خلاصه داستان : یک افسر پلیس کهنه کار به اسم ویل دورمر (آل پاچینو)، که بطور تصادفی به همکارش شلیک کرده و باعث مرگ او شده است، برای تحقیق درباره قتل
آکوارلا، نام فیلمی مستند محصول سال 20 به کارگردانی ویکتور اکوفسکی می‌باشد. این فیلم مستند آب و یخ را در اشکال مختلف و قدرتمندشان در سرتاسر جهان به نمایش می‌گذارد، قدرتی که باعث ایجاد تغییرات زیادی در جهان می‌شود و…
نیلو مووي ؛ دانلود جدیدترین فیلم ها
دانلود انیمیشن The Lego Movie 2014 دوبله فارسي
انیمیشن Lego Movie دوبله فارسي با کیفیت عالی و نسخه کم حجم
 
 
دوبله فارسي انیمیشن لگو 1 ( زبان اصلی + زیرنویس فارسي )
منتشرکننده : سلام مووي
محصول کشور USA | Denmark | Australia | سال 2014
کیفیت فیلم : Bluray 1080p-720p-x265
امتیاز فیلم در IMDB : از 8.1/10
با کارگردانی Chris Miller , Phil Lord و بازی Elizabeth Banks, Will Arnett, Craig Berry
 
 
خلاصه داستان : یک لگوی کوچک و معمولی به گمان اینکه می تواند یک قهرمان باشد به عضویت گروهی در می آید که قصد دارند ب
فصل دوم قسمت 7 تا 11 (قسمت آخر) اضافه شد
کیفیت Full HD 1080p – HD 720p- سانسور شده + پخش آنلاین
این مستند دوبله فارسي و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.
نام اثر: مستند تور بزرگ The Grand Tour – فصل دوم
کیفیت: Full HD 1080p – HD 720p
امتیاز: IMDb 9/10
ژانر: مستند
تهیه کننده: آمازون – Amazon (آمازون.کام شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است، که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس، در شهر سیاتل، ایالت واشینگتن تأسیس شد. آ
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها