محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

کدپیشوازاسرارالهی شجریان

دانلود جدید ترین البوم همایون شجريان به نام  شب جدایی
Homayoun Shajarian & Mazda Ansari - Shabe Jodayee همایون شجريان و مزدا انصاری - شب جدایی
ای شب جدائی كه چون روزم سیاهی ای شب كُن شتابی آخر ز جان من چه خواهی ای شب نشان زلف دلبری، ز بخت من سیـه تری، بـلا و غم سـراسری تیره همچون، آهی ای شب به هجر یار من، حدیث روزگار من، بری زكف قرار من جانم از غم، كاهی ای شب تا كه از آن گُل دور افتادم خنده و شادی رفت از یادم سیه شد روزم بی مه رویش دمی نیاسودم به سیل اشكم گواهی
دستگاه : ماهور*خواننده: محمدرضا شجريان*ترانه سرا: محمد تقی ملک الشعرای بهار* آهنگساز: غلامحسین درویش خان.*

زمن نگارم حبیبم خبر ندارد عزیزم آخ
به حال زا.شیده کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دیشب سین که پیاده شد الی پرسید شجريان دوست داری؟ گفتم آره. گفت شجريان به وجودش تنیده شده. تصنیف ، آواز ، یه چیزی که نمی دونستم چیه فرقی نمی کنه. همه رو دوست داره و صدای همایون گرمی پدرش رو نداره. کل راه آواز شجريان پخش شد. انقدر دوستش داشتم که سعی کردم یه جمله اش یادم بمونه که بتونم پیداش کنم. ر  پیداش کرد و از صبح چندین بار گوشش دادم. توی ماشین اما الکی باهاش می خوندم. نمی دونم به خاطر این بود که تحت تاثیر آهنگ بودم یا اینکه خود الی باهاش می خون
محمدرضا شجريان خواننده موسیقی سنتی کشورمان است که آثار متعددی از او منتشر شده و دوستداران هنر ایران در اقصی نقاط جهان شنونده آثارش هستند.
شجريان از سیپده تا.آوا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کانالهای معتبر اساتیدوهنری ????????????????????????استاد شجريان https://t.me/joinchat/AAAAAD0xF4YhWN9fMVNvSA????همایون شجريان ????????????https://t.me/joinchat/AAAAADy6zA4oTgXse0ByVg????آوای شجريان????????????https://t.me/joinchat/AAAAAEEoDYOfr2HI-BmFoA????موسیقی بانوان????????????https://t.me/joinchat/AAAAAD-JMumx7UVkytvGRQ????چله نشین عشقhttps://t.me/joinchat/AAAAADv5Gi7hJjK0olzWkQ????ماهور ????????????https://t.me/joinchat/AAAAADudXxuhlE2FfrDRkg                                           ????????????????????????????????
سه تار
دانلود دعای ربنا با صدای استاد محمدرضا شجريان با کیفیت اصلی 320 و به همراه متن دعای ربنا با ترجمه فارسی در فاز تو موزیک
ربنا دعای ماه رمضان و یادآور سفره افطار است، ربّنای شجريان، شامل چهار دعا از آیات قرآن میباشد که در مقام رَست و عجم خوانده شده و همه دعاهای آن با ربّنا آغاز می‌شوند، این اثر در تیرماه سال 1358 ضبط و در سال 1396 جزو آثار ملی ایران ثبت گردید.
فاز تو موزیک | دانلود آهنگ با متن آهنگ
ویدیوهایی دریافتی از مقابل بیمارستان جم و صحبت دکتر بهلولی با تجمع‌کنندگان.
و خواندن جمعی مرغ سحر:
استاد شجريان درگذشت
حال استاد شجريان
تولد ا.لیمو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
حضور پزشک و عضو هیات مدیره بیمارستان جم در میان دوستداران محمدرضا شجريان
پزشک معالج استاد شجريان در مقابل بیمارستان و در جمع همراهان و دوستداران محمدرضا شجر.نرگس کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود کنسرت زیبای محمد رضا شجريان به نام صدای ایران (کنسرت فریاد کپنهاگ) با حضور حسین علیزاده ، کیهان کلهر و همایون شجريان از کانال تماشا تهران سانگ . این و.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
زلف تابدار / بزم خصوصی استاد محمدرضا شجريان به همراه ویولن نوازی استاد یعقوب انوش و تنبک همایون شجريان
در مخالف سه گاه / امیدوارم لذت ببرید و برای سلامتی ا.لاله دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از همایون شجريان و انوشیروان  به نام سرنوشت با کیفیت 320 و متن آهنگ همراه با پخش آنلاین در فاز تو موزیک
میکس آواز : غلامرضا صادقی ؛ تنظیم آهنگ : رضا ؛ تصنیف سرنوشت از ساخته های انوشیروان  توسط همایون شجريان برای روزهای قرنطینه و مبارزه با ویروس کرونا بازخوانی شده است.
فاز تو موزیک | دانلود آهنگ با متن آهنگ
ساقی بیا شجريان
دانلود آهنگ ساقی بیا شجريان
Saghi Bia – Shajarian With Text And Direct Links
“آرشیو”
ساقی بیا شجريان
آهنگ شجريان ساقی بیا
دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbpsدانلود آهنگ با کیفیت 128 kbpsدانلود آهنگ جدید
ساقی بیا شجريان
دانلود آهنگ ساقی بیا شجريان
Saghi Bia – Shajarian With Text And Direct Links
“آرشیو”
ساقی بیا شجريان
آهنگ شجريان ساقی بیا
دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbpsدانلود آهنگ با کیفیت 128 kbpsآپ موزیک دانلود آهنگ جدید
همایون شجريان و علیرضا قربانی افسانه چشم هایت
دانلود موزیک ویدئو جدید همایون شجريان و علیرضا قربانی به نام افسانه چشم هایت
Homayoun Shajarian & Alireza Gho.مهشید دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود آهنگ سنتی و محلیِ کردیِ جدید و زیبا از همایون شجريان به نام شیرین سوزه با کیفیت 320 و متن ترانه آهنگ (Homayoun Shajarian : Shirina Sawza) با پخش آنلاین در فاز تو موزیک. 
آهنگ شیرین سوزه از همایون شجريان بازخوانی یک تصنیف کردی و ماندگار میباشد که با تهیه کنندگی و تنظیم آرش گوران منتشر شد. در اصطلاح به آهنگ های سنتی و محلی که نسل به نسل گشته است فولکور (Folk music) میگویند. 
دانلود آهنگ با کیفیت 320 و متن آهنگ و ترانه • فاز تو موزیک
دانلود آهنگ جدید همایون شجريان شعله ور
Download New Music Homayoun Shajarian – Flaming
همایون شجريان شعله ور
 (برای دریافت این موزیک به روی لینک بالا کلیک نمایید)
متن آهنگ شعله ور همایون شجريان
نه من بیهوده گرد کوچه و بازار میگردم مذاق عاشقی دارم پی دیدار میگردم خدایا رحم کن بر من پریشان وار می گردم خطا کارم گناهکارم به حال زار می گردم شراب شوق می نوشم به گرد یار می گردم سخن مستانه می گویم ولی هوشیار می گردم گهی خندم گهی گریم گهی افتم گهی خیزم غلام شمس تبر
دانلود آهنگ جدید همایون شجريان محو تماشا
Download New Music Homayoun Shajarian – Mahve Tamasha
همایون شجريان محو تماشا
 (برای دانلود این ترانه به روی لینک بالا کلیک نمایید)
متن آهنگ محو تماشا همایون شجريان
گفته بودی که چرا محو تماشای منی آنچنان مات که یک دم مژه بر هم نزنی گفته بودی که چرا محو تماشای منی آنچنان مات که یک دم مژه بر هم نزنی مژه بر هم نزنم مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی امان ای دل
همایون شجريان کنسرت "نسیم وصل" را با اجرای قطعاتی از آلبوم "با ستاره ها" و "نسیم وصل"به آهنگسازی محمد جواد ضرابیان و همراهی ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس در تالار وحدت تهران اجرا کرد که با همراهی تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل به صورت آنلاین برگزار شد .بارونه
همایون شجريان (درنقش شمس)
اپرا مولوی (اثر بهروز غریب پور)
هر زمان (نفس) نو می‌شود دنیا و ما
بی‌خبر از نو شدن اندر بقا
پس تو را هر لحظه مرگ و رجعتی‌ست
مصطفی .سانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
همایون شجريان این روزها با اجرای کنسرت نمایشی سی» به همراه برادران اظری و گروهی از ستاره‌های سینمایی یکی از موفق‌ترین اجراهای موسیقی سال را تجربه می‌کند.تندیس کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
عاشقانه‌ای بسیار دلنشین از همایون شجريان
من کجا باران کجا باران کجا
و راه بی پایان کجا
آه این دل دل زدن تا منزل جانان کجا
آه ای دل هرچه کویت دور تر دل ت.تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود آهنگ سنتی کردی احساسی و بسیار زیبا از همایون شجريان به نام مینا گیان (مینا جان کردی) با کیفیت 320 و متن ترانه آهنگ (Homayoun Shajarian : Mina Giyan) با پخش آنلاین صوتی اثر در فاز تو موزیک. 
آهنگ مینا گیان از همایون شجريان بازخوانی یک تصنیف کردی و ماندگار می باشد که به تنظیم کنندگی آرش گوران منتشر شد. در اصطلاح به آهنگ و ترانه های سنتی و محلی که نسل به نسل گشته و یا مختص به قوم خاصی است، فولکور (Folk music) میگویند. 
دانلود آهنگ با کیفیت 320 و متن
دستگاه : شور (آواز ابوعطا)
خواننده: محمدرضا شجريان
ترانه سرا: صفای اصفهانی
آهنگساز:
دل بردی از من به یغما
ای ترک غارتگر من
(دیدی چه آورد.کلیپ بروز بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
من محمدرضا شجريان، فرزند ایران؛ صدای من جزوی از فرهنگ کهن ایران است که می خواهد به مردم جهان یادآور شود که ما دارای چه فرهنگی بودیم. فرهنگ انسانی، عشق، صلح و.جاوید کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
با رفتنت، نبض هنر ایستاده استآواز، یتیمی، که به غم ایستاده استدر بودنت هنر انگار زنده بودرفتی جهان به احترام هنر ایستاده استگفته است "خاک پای مردم ایران زمین"، تویی*ایران، به احترام نام تو حال، ایستاده استما با صدای ناب تو یک عمر زنده ایمگویی هنر به احترام تو، ایستاده استفردوس جای تو ای مرد پارسیفردوسی از هنر به ادب، ایستاده استم.ب*متن تسلیت همایون شجريان به مردم ایراندر گرامیداشت یاد خسرو آواز ایران، مرحوم استاد محمد رضا شجريان



شعر و دس
[align=justify]شمع فروزان زمان در گذشت
جان هنر پاک روان درگذشت
روح لطیفش همه آزرده بود
یاس گرفته پژمان درگذشت
اشک سرازیر شد از کوه غم
نادره ی نیک جهان در گذشت
____________
دکتر نادر نوری - 17 مهر 99
سرچین مصرع ها = شجريان ​[/align]
دانلود آهنگ احساسی و فوق العاده زیبا از همایون شجريان به نام ابر میبارد با کیفیت 320 و متن ترانه آهنگ همراه با پخش آنلاین در فاز تو موزیک.
ترانه از شاعر پر آوازه : امیر خسرو دهلوی (1) ؛ آهنگسازی و تنظیم آهنگ : سهراب پور ناظری ؛ قطعه ششم از آلبوم رگ خواب (2)
در سوگ سقوط هواپیمای اوکراینی و کشته شدن تمام سرنشینان آن #تسلیت
فاز تو موزیک | دانلود آهنگ با متن ترانه
دانلود آهنگ احساسی و فوق العاده زیبا از همایون شجريان به نام ابر میبارد با کیفیت 320 و متن ترانه آهنگ همراه با پخش آنلاین در فاز تو موزیک.
ترانه از شاعر پر آوازه : امیر خسرو دهلوی (1) ؛ آهنگسازی و تنظیم آهنگ : سهراب پور ناظری ؛ قطعه ششم از آلبوم رگ خواب (2)
در سوگ سقوط هواپیمای اوکراینی و کشته شدن تمام سرنشینان آن #تسلیت
فاز تو موزیک | دانلود آهنگ با متن و ترانه
تصنیف جان جهان از محمدرضا شجريان ♫♫ (جان جهان دوش کجا بوده ای)2 نی غــلطم در دل مــا بـــوده ای (آه که من دوش چه سان بوده ام )2 (آه کـه تـو دوش کـه را بـوده .لیمو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تصنیف جان جهان از محمدرضا شجريان ♫♫ (جان جهان دوش کجا بوده ای)2 نی غــلطم در دل مــا بـــوده ای (آه که من دوش چه سان بوده ام )2 (آه کـه تـو دوش کـه را بـوده .لیمو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
رویداد۲۴ کتایون خوانساری، همسر محمدرضا شجريان، دیشب (پنجشنبه ۱۰ بهمن)، در پستی اینستاگرامی درباره شرایط و وضعیت سلامتی استاد آواز ایران توضیح داد.
 
بیشتر بخوانید: فیلم کامل کنسرت محمدرضا شجريان در مراکش او نوشت: «عزیز ما به خانه برگشت. در روز‌هایی که استاد در بیمارستان بود، پیام‌های پرمهر مردم مثل همیشه مایه دلگرمی ما بود. نگرانی مردم برای ما قابل فهم است و می‌دانیم که استاد در قلب مردم چه جایگاهی دارد. زبان سپاس از این همه مح
ساعاتی قبل خبرگزاری تسنیم بخشهایی از مستند از سپیده تا فریاد» را منتشر کرد که به محمدرضا شجريان می پردازد. به نظر میرسد این مستند بیشتر بر روی کشمکش های سیا.فرشته دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آستان جانان نام آلبوم موسیقی سنتی ایرانی است در آواز بیات ترک و با صدای محمدرضا شجريان که در سال 1362 اجرا و در سال 1364 منتشر شده است.
آهنگسازی این آلبوم را.کلیپ بروز بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تصنیف جان جهان از محمدرضا شجريان
♫♫ (جان جهان دوش کجا بوده ای)2
نی غــلطم در دل مــا بـــوده ای
(آه که من دوش چه سان بوده ام )2
(آه کـه تـو دوش کـه را بـوده.جاوید دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
شایعه ای جدید از ازدواج همایون شجريان با سحر دولتشاهی، که توجه همه مردم را به این دو هنرمند معطوف کرده است، در این ویدیو توضیحات جالبی درباره این شایعه می شن.تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود آهنگ جدید همایون شجريان آسمان ابری
Download New Music Homayoun Shajarian – Asemane Abri
” تیتراژ سریال میخواهم زنده بمانم “
 
دانلود آهنگ جدید همایون شجريان آسمان ابری با لینک مستقیم
 (برای دانلود این موزیک زیبا به روی لینک پایین مراجعه و کلیک کنید)
متن آهنگ آسمان ابری همایون شجريان
آسمان ابریست از آفاق چشمانم بپرس ابر بارانیست از اشک چو بارانم بپرس تخته ی دل در کف امواج غم خواهد شکست نکته را از سینه سرشار توفانم بپرس نبودی و نشنیدی دلم به
شده ام یک تکه یخ پیچیده در پتو. شده ام سانسورچی . منتها تنها خودم را سانسور می کنم و می نویسم و آرشیو می کنم .و می نویسم و پاک می کنم. و حتی نمی نویسم.روزی که کارهایم تمام شد می آیم و می نویسم . نوشتن مثل یک فاتح بهتر است تا نوشتنی که از سر درد باشد.دختر آمده یک قضیه ی عشقی را توضیح دهد . نگاهش می کنم. خیلی کوچولو است . می گویم باید بروم آن سمت دانشگاه. اگر وقت داری با من بیا و حرف بزن. راه می افتیم. نصف مسیر دارد توضیح می دهد که از فلانی چه جور بگوید؟ خوش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها