محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

تکالیف وظایف اداری مستخدمین عمومی

About 3,810,000 results (0.42 seconds) Search ResultsWeb resultsپاورپوینت اداره امور استخدامی عمومي | دانلود پاورپوینت - کندوwww.ghatreh.com › news › پاورپوینت-اداره-امور-استخد.- Translate this pageMay 20, 2019 - دانلود پاورپوینت با موضوع اداره امور استخدامی عمومي، در قالب ppt و در 41 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: بخش اول : تعری.پاورپوینت اداره امور استخدامی عمومي | brazil lovehttps://brazil1.odoo.com › blog › download-2 › post › p.Translate this pageاداره امور استخدامی عمومي,هدف اداره امور استخدامی عمومي,وظای
 در گذشته، رسیدگی به شکایات مستخدمين عمومي » در صلاحیت دیوان کشور »، بود. پس از تصویب قانون استخدام کشوری ( مصوب 1345 هجری شمسی ) »، رسیدگی به شکایات مستخدمين عمومي » به شورای سازمان امور اداري و استخدامی کشور »، محول گردید. با تصویب قانون دیوان عدالت اداري » در سال 1360 هجری شمسی، رسیدگی به این گونه شکایات » در صلاحیت دیوان عدالت اداري »، قرار گرفت و این دیوان » نه تنها، صلاحیت رسیدگی به مستخدمين رسمی »؛ بلکه صلاحیت رسیدگی به
نقش هیأت های رسیدگی به تخلفات اداري کارمندان فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 29حجم فایل: 1352 کیلوبایت قیمت: 8000 تومانتوضیحات:تحقیق با موضوع نقش هیأت های رسیدگی به تخلفات اداري کارمندان، در قالب فایل word و در حجم 29 صفحه. بخشی از متن:تخلف اداري اعمالی است كه مستخدم در زمان برقراری رابطه استخدامی ( آزمایشی ، قطعی ، قراردادی و رسمی ،ثابت و یا دائم)مرتكب گردد. رسیدگی به پرونده هائی كه ارتكاب تخلف مربوط به زمان قبل از استخدام افر
نقش هیأت های رسیدگی به تخلفات اداري کارمندان فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 29حجم فایل: 1352 کیلوبایت قیمت: 8000 تومانتوضیحات:تحقیق با موضوع نقش هیأت های رسیدگی به تخلفات اداري کارمندان، در قالب فایل word و در حجم 29 صفحه. بخشی از متن:تخلف اداري اعمالی است كه مستخدم در زمان برقراری رابطه استخدامی ( آزمایشی ، قطعی ، قراردادی و رسمی ،ثابت و یا دائم)مرتكب گردد. رسیدگی به پرونده هائی كه ارتكاب تخلف مربوط به زمان قبل از استخدام افر
حق العمل كاردر گمرك به شخصی (اعم از حقیقی یا حقوقی) اطلاق میشود كه تشریفات گمركی كالای متعلق به شخص دیگری را به وكالت از طرف آن شخص در گمرك انجام بدهد كسانیكه بدون داشتن كارت حق العمل كاری تشریفات گمركی كالا را به وكالت انجام می دهند نمی توانند بیش از 10 مرتبه در سال به این كار اقدام نمایند. مستخدمين تجارتخانه ها یا مستخدمين حق العمل كاران كه منحصرأ كارهای آن تجارتخانه یا آن حق العمل كار را در گمرك انجام می دهند مشمول مقررات ماده 382 این آئین نا
گزارش كارآموزی حسابداری دارایی چکیده : حقوق و مزایای رسمی دولتی مستخدمين دولت در قبال كار و وظايف محوله از حقوق و مزایای قانونی معینی بهره مند می گردند. براساس قانون استخدام كشوری، حقوق ثابت ماهانه مستخدمين رسمی مطابق جدولی به نام جدول حقوق صورت می گیرد. مستخدمين رسمی دولت علاوه بر حقوق ثابت ماهانه وجوهی نیز تحت عنوان فوق العاده، هزینه یا پاداش دریافت می كنند. كه این مبالغ مكمل ثابت ماهانه آنها خواهد بود . نگاهی آماری بر وضع
  حقوق اجتماعی مستخدمين » شامل حقوق مدنی » و حقوق و آزادی ی »، می شود.الف- حقوق مدنی »: محدودیتهای مربوط به حقوق و آزادیهای مستخدمين » بیشتر، برای این، است که: 1- انضباط اداري » تضعیف نشود. 2- مستخدمين » از قدرت و موقعیت خاص خود »، سوءاستفاده نکنند. در حقوق اداري » ما، استخدام عمومي » تأثیری در حقوق مدنی مسئولین »، ندارد. در کشور ما، محدودیت مستخدمين » بیشتر، در حقوق مالی آنها »، است. طبق قانون »، مستخدمين عمومي » تا
  مسئولیت مستخدمين عمومي » بر دو قسم، است: ی » و عادی ». در امور ی »، وزیران » هم، به صورت انفرادی » و هم، به شکل متضامنی »، در برابر رئیس جمهور » و مجلس »، مسئول » هستند و در صورت نیتی آنها »، از مقام خود »، عزل » می گردند. در امور عادی »؛ یعنی امور مدنی و کیفری »، رئیس جمهور » و وزیران » مسئولیت انفرادی » دارند و در صورتی که جرم »ی را مرتکب » شوند، باید پاسخگوی آن » باشند. رسیدگی به اتهام رئیس جمهو
پاورپوینت فساد اداري پاورپوینت فساد اداري تعداد اسلاید: 28 فهرست مطالب: فساد اداري و وم پرداختن به آن تعاریف فساد اداري انواع فساد انواع فساد اداري در درون دولت انواع فساد اداري در روابط دولت با شهروندان عوامل موثر بر بروز فساد اداري عوامل اداري و مدیریتی عوامل فرهنگی و اجتماعی عوامل ی عوامل اقتصادی پیامدهای فساد راهكارهای مبارزه با فساد اداري رشوه خواری در سازمان علل و ریشه‌ها راهكارها سوء استفاده از اعتماد عل
دانلود پاورپوینت فساد اداري پاورپوینت فساد اداري تعداد اسلاید: 28 فهرست مطالب: فساد اداري و وم پرداختن به آن تعاریف فساد اداري انواع فساد انواع فساد اداري در درون دولت انواع فساد اداري در روابط دولت با شهروندان عوامل موثر بر بروز فساد اداري عوامل اداري و مدیریتی عوامل فرهنگی و اجتماعی عوامل ی عوامل اقتصادی پیامدهای فساد راهكارهای مبارزه با فساد اداري رشوه خواری در سازمان علل و ریشه‌ها راهكارها سوء استفاده از اع
 منظور از تعریف مستخدم یا کارمند » در قوانین استخدامی » و سایر قوانین »، تعیین مشمولین قانون و احکام آنها » است؛ چرا که بر حسب قانون »، متفاوت است. مفهوم مستخدم » در حقوق جزاء » و حقوق اساسی »، گسترده می باشد. در حقوق اداري »، اصطلاح مستخدم ( کارمند اداري ) » اخص از مستخدم عمومي »، است. در حقوق اداري »، مستخدم » کسی است که در دستگاه اجرائی کشور ( قوه مجریه ) »، به طور رسمی » یا پیمانی »، متصدی یک شغل سازمانی » می باشد.
فایل ورد پاورپوینت کلیات سلامت (بهداشت) عمومي
دیگر به جستجو برای پاورپوینت کلیات سلامت (بهداشت) عمومي ادامه ندهید.
This site is equipped with all articles around پاورپوینت کلیات سلامت (بهداشت) عمومي.
You can only subscribe to this website پاورپوینت کلیات سلامت (بهداشت) عمومي.
چرا پاورپوینت کلیات سلامت (بهداشت) عمومي را از اینجا دانلود نمی کنید؟
پکیج مقالات پاورپوینت کلیات سلامت (بهداشت) عمومي را از ما دریافت کنید.
پاورپوینت کلیات سلامت (بهداشت) عمومي را چگونه دانلود کنیم؟
را
دانلودپاروپوینت درمورد کارگاه توجیهی مقررات مربوط به تخلفات اداري 1 فرمت فایل : .ppt تعداد اسلاید : 34 اسلاید قسمتی از متن : بسم الله الرحمن الرحیم 1 کارگاه توجیهی مقررات مربوط به تخلفات اداري دانشگاه جیرفت پاییز 1393 2 اهداف کارگاه اطلاع رسانی مؤثر در زمینه مقررات راجع به تخلفات اداري آشنا ساختن کارمندان با حقوق قانونی ایشان در جهت بسط حقوق شهروندی افزایش حساسیت نسبت به انجام وظايف اداري و کاهش تخلفات اداري ایجاد تعامل مفید میا
گزارش کارآموزی حسابداری، در مرکز مخابرات فارس فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 110حجم فایل: 994 کیلوبایت قیمت: 10000 تومانتوضیحات:گزارش کارآموزی حسابداری، در مرکز مخابرات فارس، در قالب فایل word و در حجم 110 صفحه.پیشگفتار:این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در درمرکز مخابرات استان فارس  به مدت 240 ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است. ودر پایان از زحمات مسئولین درمرکز مخابرات اس
گزارش کارآموزی حسابداری، در مرکز مخابرات فارس فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 110حجم فایل: 994 کیلوبایت قیمت: 11000 تومانتوضیحات:گزارش کارآموزی حسابداری، در مرکز مخابرات فارس، در قالب فایل word و در حجم 110 صفحه.پیشگفتار:این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در درمرکز مخابرات استان فارس  به مدت 240 ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است. ودر پایان از زحمات مسئولین درمرکز مخابرات اس
اصول کارپردازی و انبارداری در سازمان های دولتی و موسسات تولیدی فرمت فایل دانلودی: .DOCفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 72حجم فایل: 608 کیلوبایت قیمت: 8000 تومانتوضیحات:تحقیق رشته حسابداری با موضوع اصول کارپردازی و انبارداری در سازمان های دولتی و موسسات تولیدی، در قالب فایل word و در حجم 72 صفحه.مقدمه:فنون و تخصص های اداري در زمره مسائلی است که آگاهی آن از آن برای کاشناسان وصاحبان مشاغل و مقامات دولتی امری ضروری است هر اندازه دانش مدیران و کار گزاران
 
آشنایی با پلیس اداري و تفاوت آن با پلیس قضایی
حقوق اداري به عنوان شاخه‌ای از حقوق عمومي داخلی، به مجموعه قواعد حقوقی اطلاق می‌شود که حقوق و تکاليف سازمان‌های اداري دولت، به‌خصوص سازمان‌های اجرایی آن و روابط آن‌ها با مردم را تعیین می‌کند.
حقوق اداري ناظر بر برخی فعالیت‌های سازمان‌های اداري است و شامل فعالیت‌های ی، قضایی و قانونگذاری سازمان‌ها نخواهد بود.
اداره به نیابت از دولت، دو وظیفه مهم بر عهده دارد ک
گزارش کارآموزی حسابداری، در مرکز مخابرات فارس
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 110حجم فایل: 994 کیلوبایت قیمت: 10000 تومان
توضیحات:گزارش کارآموزی حسابداری، در مرکز مخابرات فارس، در قالب فایل word و در حجم 110 صفحه.پیشگفتار:این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در درمرکز مخابرات استان فارس  به مدت 240 ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است. ودر پایان از زحمات مسئولین درمرکز مخابرات ا
  قانون استخدام کشوری » درباره تکاليف مستخدمين »، چندان بحث نکرده است. به طور کلی، تکاليف »ی را که شامل حال اکثر مستخدمين عمومي »، است می توان به شرح زیر، خلاصه کرد: 1- وم ست در حوزه اداره متبوع ». 2- اشتغال به طور شخصی ». 3- اشتغال به طور تمام وقت ». 4- اشتغال به طور مستمر ». 5- رعایت قانون و مقررات ». 6- رعایت انضباط ». 7- حفظ اسرار اداري ». 8- عدم سودجوئی ». 9- انجام وظیفه ». 10- رعایت بی طرفی در کار و شغل دولتی ». 11- وفاداري و ص
پاورپوینت بررسی تکنیک های داده کاوی در روابط عمومي الکترونیک نوع فایل : powerpoint (ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 14 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (ppt) : روابط عمومي الکترونیک داده کاوی و تکنیک های آن مدل استفاده از داده کاوی در روابط عمومي روابط عمومي وظايف تقویت افکار عمومي، ارزیابی و تفسیر آن در جهت منافع یک سازمان، شناساندن سازمان به مخاطبین خود و همچنین آن مخاطبین به سازمان هفت وظیفه‌ مهم مدیریت (لوترگیولیك)
کارمندان اداري بسته به نوع فعالیت شرکت یا سازمانی که در آن مشغول به کار اند، ممکن است وظايف متفاوتی داشته باشند. اما در یک شرکت یا سازمان اغلب وظیفه جواب دهی به تلفن، تایپ اسناد و نامه ها، دفترداری، بایگانی اسناد و مدارک، کار با دستگاه های اداري و.، به آن ها محول می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مقاله حاظر با ما همراه شوید.فرصت¬های شغلی کارمند اداري:    یک کارمند اداري می تواند در هر سازمان یا شرکت دولتی یا خصوصی مشغول به کار شود. در
دانلود مقاله فساد اداري و روش های کنترل آن مشخصات این فایل عنوان:فساد اداري و روش های کنترل آن فرمت فایل: word(قابل ویرایش) تعداد صفحات:26 این مقاله در مورد فساد اداري و روش های کنترل آن می باشد. بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله فساد اداري و روش های کنترل آنمقدمه:فساد مسأله‌ای است كه در تمام ادوار گریبانگر دستگاه‌ها و سازمانها بوده و هستة ندیشه بسیاری از دانشمندان و متفكران ی را تشكیل می‌داده است. فساد
اغلب اوقات صاحبان ملک، معماران و طراحان ساختمان های مسی، تجاری، … با مشکل انتخاب سنگ در زمان خرید سنگ ساختمانی روبه رو هستند.
انتخاب کردن سنگ مناسب زمانی مشکل تر می شود که از سنگ برای ساخت ساختمان های عمومي استفاده شود. مانند مجتمع های بزرگ خرید، بیمارستان ها، ساختمان های اداري، مدارس و دانشگاه ها، ساختمان های آموزشی، … .
زیرا این افراد باید سنگ ساختمانی را خریداری کنند که هم از نظر اکثر افراد وارد شونده به آن مکان، زیبا به
  وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، شرکتهای دولتی و شهرداریهائی که جنبه محلی دارند » باید جهت رفع تبعیض در پرداختها »، قبل از هر نوع تغییر در حقوق مزایای مستخدمين خود »، موافقت شورای حقوق و دستمزد » را جلب نماید. تعیین حداکثر » برای شاغلان »، از لحاظ حفظ تعادل بازار کار و دستمزد »، لازم » است؛ اما در مورد بازنشستگان » که طبق حداکثر تا دو سوم حقوق بازنشستگی » به آنها، پرداخت می شود، منصفانه » نیست. سازمان مدیریت و برنامه ریزی ک
گزارش کارآموزی بیمارستان امام حسین (ع) امور اداري دانلود گزارش کارآموزی بیمارستان امام حسین (ع) امور اداري گزارش مقایسه‌ای یافته‌های علمی دوره كاردانی با كار عملی مقطع كاردانی رشته امور اداري فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 248 فهرست: فصل اول مقدمه تاریخچه بیمارستان امام حسین(ع) اساسنامه بیمارستان امام حسین(ع) فصل دوم- مطالعه منابع: برنامه‌ریزی تعریف برنامه‌ریزی جایگاه برنامه‌ریزی در سازمان مزایای برنامه‌ر
دوستان عزیز! سلام.
این روز ها با توجه به مجازی شدن مدارس و دانشگاه ها دیگه لازم نیست تکاليف و تحقیقات تون رو حضوری به مدرسه ببرید.
از طرفی خیلی از دانش آموزا حوصله یا زمان کافی برای انجام تحقیقات یا درست کردن پاورپوینت رو ندارن.
این وبسایت با این هدف طراحی شده تا تکاليف شما رو به صورت اینترنتی انجام بده از جمله:
 
????نمونه سوالات دروس مختلف
????تحقیقات درسی
????پاور پوینت
????برای کلیه مقاطع تحصیلی
????و هر تکلیفی که نیاز به اینتزنت داشته باشد
برای دانلود تکاليف روز 25 اسفند اینجا کلیک کنید.
برای دانلود تکاليف روز 26 اسفند اینجا کلیک کنید.
برای دانلود تکاليف روز 27 اسفند اینجا کلیک کنید.
برای دانلود تکاليف روز 28 اسفند اینجا کلیک کنید.
 
دبستان شاهد جعفر صادق میبد
خرید ارزان پاورپوینت با موضوع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (وظايف، اهداف و راهبردها)
به کانال تلگرام فروش مقاله خوش آمدید. شما می توانید پاورپوینت با موضوع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (وظايف، اهداف و راهبردها) را به راحتی تهیه کنید.
We are worried about your pocket. Buy پاورپوینت با موضوع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (وظايف، اهداف و راهبردها) cheaper.
جدیدترین نسخه پاورپوینت با موضوع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (وظايف، اهداف و راهبردها) را از سایت ما دانلود نمائید.
گزارش کارآموزی مدیریت گذر نامه و نظارت بر اماكن عمومي دانلود گزاش کارآموزی مدیریت گذر نامه و نظارت بر اماكن عمومي فرمت فایل: ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 28 آشنایی كلی با مكان كار آموزی اداره گذرنامه ،اداره نظارت بر اماكن عمومي فرماندهی انتظامی شهرستان ابهر از مراكز شهر حدوداً3كیلومتری جنوب ابهر ،جاده ترانزیت ودر شهرك شاهد حنب دانشكده سماءدر یك ساختمان 4طبقه سنگ نما در زمینی به مساحت حدوداًیك هكتار كه فقط 200متر آن جهت س
گروه استان های خبرگزاری آنا؛ دپارتمان توسعه و مدیریت منابع از نظر وظايف یکی از مهمترین ارکان هر نهادی است و وظیفه ایجاد سیستم امور اداري و اجرای دقیق قوانین و مقررات اداري و مالی را بر عهده دارد. تمرکز بر اشتغال ، از جمله استخدام ، ارتقا ، ت های رفاهی ، جمع آوری …وبلاگ جامع معماری
مقاله آسیب شناسی قوانین مربوط به حقوق شهروندی و ارائه پیشنهادها با تاكید بر وظايف و اختیارات ناجا
مقاله آسیب شناسی قوانین مربوط به حقوق شهروندی و ارائه پیشنهادهای کارآمد با تأکید بر وظايف و اختیارات کارکنان ناجا
کار در منزل
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، در قانون مدیریت خدمات کشوری سازمانی تحت عنوان شورای عالی اداري مورد پیش بینی قرار گرفته است که با هدف ایجاد تحول در نظام اداري کشور ، وظايف و اختیاراتی را به عهده خواهد داشت و این وظايف و اختیارات ضمن ماده 115 قانون مدیریت خدمات کشوری به تفصیل مورد پیش بینی قرار گرفته است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وظايف و اختیارات شورای عالی اداري بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyv
کارآموزی دامپزشکی - علم دامپزشکی آنچه در این پروژه خواهید دید: خلاصه ای از دامپزشكی سیری در آیات قرآن و احادیث نبوی و ائمه اطهار در مورد حیوانات خلاصه ای از وظايف سازمان دامپزشكی خلاصه ای از آئین نامه اجرائی ماده 10 قانون سازمان دامپزشكی انواع واحدهای درمانی بر اساس نوع فعالیت آنها وظايف و تعهدات اهداف و وظايف و اختیارات سازمان نظام دامپزشكی نقش دامپزشكی در اعتلای سطح بهداشت جامعه دامپزشكی در خدمت بهداشت عمومي اخلاق در
گروه استان های خبرگزاری آنا؛ دپارتمان توسعه و مدیریت منابع از نظر وظايف یکی از مهمترین ارکان هر نهادی است و وظیفه ایجاد سیستم امور اداري و اجرای دقیق قوانین و مقررات اداري و مالی را بر عهده دارد. تمرکز بر اشتغال ، از جمله استخدام ، ارتقا ، ت های رفاهی ، جمع آوری …برترین خبرنامه تخصصی معماری و سازه
گروه استان های خبرگزاری آنا؛ دپارتمان توسعه و مدیریت منابع از نظر وظايف یکی از مهمترین ارکان هر نهادی است و وظیفه ایجاد سیستم امور اداري و اجرای دقیق قوانین و مقررات اداري و مالی را بر عهده دارد. تمرکز بر اشتغال ، از جمله استخدام ، ارتقا ، ت های رفاهی ، جمع آوری …برترین مرجع تخصصی معماری و سازه های ایران
جلسه امروز در محل دیوان عدالت اداري موضوع : بررسی رای هیئت عمومي دیوان عدالت اداري مبنی بر عدم محاسبه سه چهارم مدت حضور در جبهه سربازان و پایوران بعنوان داوطلبانه اعضای جلسه جناب آقای دکتر نوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس جناب آقای فضل زرندی معاونت دیوان عدالت ناخدا رحیم پور از ستاد کل نیروهای مسلح جناب اقای ایزدی معاون بنیاد شهید جناب دکتر مهدوی راد مشاور حاج آقا نوروزی
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد
پرسشنامه بررسی فساد اداري
فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 2حجم فایل: 195 کیلوبایت قیمت: 4300 تومان
توضیحات
پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر کاهش فساد اداري، محتوی 41 پرسش است و هدف از آن شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر کاهش فساد در نظام ادارای است.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
آمینامیس فایل
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها