محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

اولین نکته قبل از ورود به آپارتمان مورد نظر که باید به آن توجه کنید محله کوچه‌ای است که آپارتمان

لیست هتل های قشم
هتل های پنج ستاره قشمهتل زیگورات قشم (در حال احداث)‏هتل سورینت قشم (در حال احداث)‏هتل های 4 ستاره قشمهتل ارم قشمهتل آتامان قشمهتل آرتا قشمهتل بوتیک ایرمان قشمهتل ساحلی خلیج فارس قشمهتل های 3ستاره قشمهتل الوند 2 قشمهتل الوند قشمهتل آپادانا قشمهتل آپارتمان ارش قشمهتل آپارتمان پلاس قشمهتل آپارتمان سفیر قشمهتل آپارتمان سما 1 قشمهتل آپارتمان سما 2 قشمهتل آپارتمان کاوان 3 قشمهتل آرام قشمهتل آرام قشمهتل آرمان قشمهتل آلاله 2 ق
دانلود رایگان سریال آپارتمان, دانلود سریال آپارتمان با کیفیت عالی, دانلود مستقیم سریال آپارتمان, سریال آپارتمان 1371 به کارگردانی اصغر هاشمی, سریال آپارتماننسیما دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود رایگان سریال آپارتمان, دانلود سریال آپارتمان با کیفیت عالی, دانلود مستقیم سریال آپارتمان, سریال آپارتمان 1371 به کارگردانی اصغر هاشمی, سریال آپارتماننارون دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود رایگان سریال آپارتمان, دانلود سریال آپارتمان با کیفیت عالی, دانلود مستقیم سریال آپارتمان, سریال آپارتمان 1371 به کارگردانی اصغر هاشمی, سریال آپارتماننوا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خرید آپارتمان در نیاوران
تقریبا می‌توان گفت که همه‌ی ما اسم محله‌ی نیاوران را شنیده‌ایم. کمتری کسی پیدا می‌شود که درباره‌ی این محله اعیان نشین چیزی نشنیده باشد. این محله یکی از قدیمی ترین محله های تهران و البته منطقه شمیران تهران می‌باشد. محله‌ی نیاوران در منطقه‌ی 1 شهرداری تهران واقع شده است.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید چرا اسم این محله نیاوران” گذاشته شده است؟
در گذشته این محله پر از نیزارهایی بوده که مردم برای جمع آوری این
محله توحید در مركز تهران قرار دارد و یكی از قدیمی ترین محلات تهران به شمار می رود. در محله توحید، بسیاری از مراكز تجاری و اداری وجود دارد و بنابراین می توان گفت كه یكی از محلات پرتردد و شلوغ تهران به شمار می رود. از میدان آزادی می توان به محله توحید تردد داشت. 
برای رهن و اجاره آپارتمان در توحید می توانید به سایت آدرس مراجعه کنيد. دانستنی هایی جذاب راجع به خانه
زعفرانیه اجاره آپارتمان در آصف 220 مترزیربنا, اجاره آپارتمان در زعفرانیه, 3خوابه در طبقه اول از 5 طبقه 3 واحدی با پارکینگ انباری آسانسور, آشپزخانه چوبی اپن,  کف سنگ, 12 سال ساخت,واقع در خیابان آصف یا اعجازی در منطقه زعفرانیه تهران با دسترسی به سرویس حمل نقل عمومی به تجریش و متروی میدان قدس و در نزدیکی ولیعصر و چهارراه پارک وی.رهن آپارتمان در زعفرانیهکدملک:pa163
رهن کامل آپارتمان در زعفرانیه اعجازی 202 متر 3 خوابه در مجموعه که کلا ده واحد میباد در طبقه پنجم با استخر و سونا جکوزی مشاع ما بین واحد های مجتمع, درب ریموت کنترل و آیفون تصویری, نما سنگ و کف آپارتمان سنگکد ملک:5paاجاره آپارتمان 270 متر تهران زعفرانیه فلاحیاجاره آپارتمان 3 خوابه 270 متر زیربنا طبقه ششم در 6 طبقه ، آشپزخانه چوبی و نمای سنگ 12 ساله قابل تبدیل ،آیفون تصویری ،درب ریموت ،آنتن مرکزیکد رهن اجاره آپارتمان در زعفرانیه تهرانکد ملک : 1500467
درمنطقه ۴ تهران محله ای به نام مهران وجود دارد که به محله دنج پایتخت مشهور است. این محله از سمت شمال به بزرگراه زین الدین، از جنوب به بزرگراه رسالت، از طرف غرب به خیابان شریعتی و از شرق به بزرگراه صیاد شیرازی محدود می شود. این محله به واسطه قرار گرفتن وزارت اطلاعات در آن از امنیت بالایی برخوردار است.
برای رهن آپارتمان در مهران می توانید به سایت آدرس مراجعه کنيد. دانستنی هایی جذاب راجع به خانه
خرید آپارتمان در اندیشه - خرید آپارتمان در اندیشه فاز 1-خرید آپارتمان در اندیشه فاز 2 -خرید آپارتمان در اندیشه فاز 3جهت مشاهده آگهی های مشایه از سایت املاک خ.تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
گیشا نام یکی از محله‌های قدیمی شمال غرب تهران است.بخشی از مردم همواره به دنبال خرید آپارتمان‎های نوساز هستند و به همین دلیل سعی می‎کنند تا اطلاعات خود را در مورد مناطق، محلات و خانه‎های نوساز به‎روز نگه دارند.خرید آپارتمان نوساز در گیشا به علت ویژگی‎های بسیار خوبی که دارد می‎تواند یکی از ایده‎ال‎های مردم برای خرید خانه باشد. محله‎ای که از دیرباز سابقه‎ی درخشانی داشته و هم اکنون نیز یکی از محدوده‎های بسیار با ارزش منطقه 2 تهران محسو
خرید آپارتمان در اندیشه - خرید آپارتمان در اندیشه فاز 1-خرید آپارتمان در اندیشه فاز 2 -خرید آپارتمان در اندیشه فاز 3جهت مشاهده آگهی های مشایه از سایت املاک خ.دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آپارتمان اجاره ای زعفرانیه بهزادی ماکویی پور تهران175 متر 3 خوابه در طبقه 4 از 5 طبقه 2 واحدی با پارکینگ انباری آسانسور و درب ریموت کنترل و آیفون تصویری و کابینت MDFو آشپزخانه اپن با نمای ساختمان سنگ این مجموعه دارای 7 سال ساخت بنا می باشد.سرویس بهداشتی ایرانی فرنگیکد اجاره آپارتمان:PA147اجاره آپارتمان در زعفرانیه نیازمندیم,ملک شما را سریعا اجاره می دهیماجاره آپارتمان در زعفرانیه پسیان تهران 0 متر 3 خوابهاجاره آپارتمان در زعفرانیه پسیان تهرا
شما با اجاره روزانه آپارتمان مبله غرب تهران می توانید از امکانات خوب این سوئیت مبله غرب تهران استفاده کنيد.این آپارتمان مبله در خیابان پنجم پونک قرار دارد.این آپارتمان نوساز بوده و تمام امکانات آن جدید است.این آپارتمان مبله در غرب تهران و با دسترسی آسان به مترو صادقیه قرار دارد.این آپارتمان مبله در غرب تهران دارای یک اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تختخواب دونفره قرار دارد.از دیگر امکانات این منزل مبله درتهران می توان
اجاره آپارتمان مبله روزانه در تهران در فرشته
این اپارتمان مبله در خیابان فرشته استان تهران قرار دارد . خیابان فرشته یکی از خیابان های
قسمت شمالی شهر تهران و بالا شهر می باشد . این واحد مبله دارای زیر بنای تقریبی
هشتاد و پنج متر مربع و دو عدد اتاق خواب می باشد .
این واحد بسیار شیک و لوکس است و شما با اجاره این واحد مبله از گروه لوکس مبله
می توانید راحتی در سفر به شهر تهران را با ما تجربه کنيد .
با اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره آپارتمان م
اجاره آپارتمان مبله روزانه در تهران در فرشته
این اپارتمان مبله در خیابان فرشته استان تهران قرار دارد . خیابان فرشته یکی از خیابان های
قسمت شمالی شهر تهران و بالا شهر می باشد . این واحد مبله دارای زیر بنای تقریبی
هشتاد و پنج متر مربع و دو عدد اتاق خواب می باشد .
این واحد بسیار شیک و لوکس است و شما با اجاره این واحد مبله از گروه لوکس مبله
می توانید راحتی در سفر به شهر تهران را با ما تجربه کنيد .
با اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره آپارتمان م
نحوه محاسبه سهم پارکینگ در قیمت مسکن از فرمول مشخصی تبعیت نمی کند، اما به خاطر سپردن چند نکته می تواند روشنگر باشد.
قیمت پارکینگ حداکثر  ۸ درصد قیمت واحد مسی است.
بررسی های میدانی سهم پارکینگ در قیمت نهایی را
تا حدودی مشخص می کند. برای مثال  اگر خانه ای با پارکینگ ۱۰۰ میلیون تومان
قیمت بخورد، حدود ۵ الی ۸ میلیون آن مربوط به پارکینگ است. مثلا اگر قیمت آپارتمان متری چهار تا پنج میلیون تومان باشد قیمت پارکینگ بین ۲۰
تا ۳۰ میلیون تومان م
یکی از محلات که دارای وضع اقتصادی خوبی بوده و بیشتر بخش های محله بسیار گران است، محله آرژانتین تهران می باشد. این محله که در گذشته نسبت به سایر محلات تهران کمتر مورد توجه بوده هم اکنون به یکی از مهمترین و اصلی ترین محلات تهران شناخته شده است.

در محلات شمال شهر با وجود آن که بسیار آباد است ولی در گذشته بیشتر این محلات دارای زمین های بزرگ برای کشاورزی، باغبانی و دامداری بوده و علاوه بر وجود زمین های بزرگ به دلیل آب و هوای مناسب مورد توجه افرادی
زعفرانیه رهن واجاره آپارتمان نوسازموقعیت اداری 82 مترخوابه در طبقه 3 از 4 طبقه 2 واحدی با کفپوش سرامیک و پارکینگ و آسانسور  با نمای ساختمان ترکیبی واقع در زعفرانیه خیابان اعجازی یا آصف نرسیده به میدانکد ملک:PA150رهن و اجاره ملک در زعفرانیه نیازمندیمدسترسی ها به خیابان های مهم این محله کدام است؟زعفرانیه به اتوبان چمران دسترسی نسبتا خوبی دارد. از دسترسی‌های دیگر این محله امکان دسترسی به خیابان ولیعصر و شریعتی است.در مورد استفاده از وسایل حم
باغ‌فیض محله‌ای است در شمال‌غرب تهران که از جنوب به بزرگراه شهید حکیم از شمال به بزرگراه همت از غرب به بزرگراه ستاری از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی محدود می‌شود. امامزاده‌های حمیده خاتون و جعفر که فرزندان [امام موسی کاظم] هستند تهران در این محله قرار دارد؛ که در پایان هر هفته گردشگران زیادی را از نقاط مختلف شهر به خود جذب می‌کند.
قدمت روستای باغ فیض با توجه به درخت توت که در میدان اصلی باغ فیض واقع شده‌است و اهالی قدیم باغ فی
محله دبستان یکی از محله‌های آرام محدوده مرکزی پایتخت است که در ضلع جنوبی پل سید خندان قرار دارد. 

دبستان نام محله‌ای در منطقه ۷ شهرداری تهران است که از شمال به بزرگراه رسالت، از جنوب به خیابان قدوسی، از غرب به خیابان شریعتی و از شرق به بزرگراه صیاد شیرازی می رسد. با توجه به دسترسی این محله به دو بزرگراه‌ تهران، با خرید آپارتمان در دبستان از ترافیک سنگین در امان خواهید بود.
به گزارش مجله دلتا موقعیت جزیره‌ای محله دبستان و دنج و آر
اجاره آپارتمان مبله
اجاره آپارتمان مبله روزانه در تهران در فرشته
این اپارتمان مبله در خیابان فرشته استان تهران قرار دارد . خیابان فرشته یکی از خیابان های
قسمت شمالی شهر تهران و بالا شهر می باشد . این واحد مبله دارای زیر بنای تقریبی
هشتاد و پنج متر مربع و دو عدد اتاق خواب می باشد .
این واحد بسیار شیک و لوکس است و شما با اجاره این واحد مبله از گروه لوکس مبله
می توانید راحتی در سفر به شهر تهران را با ما تجربه کنيد .
با اجاره آپارتمان مبله در تهر
دسترسی‌های این محله شامل بزرگراه اشرفی اصفهانی، اتوبان ستاری و بزرگراه آبشناسان است و از مهم‌ترین خیابان‌های آن می‌توان به خیابان گل‌ها و ایرانشهر جنوبی اشاره کرد.
محله المهدی مانند پونک و سیمون بولیوار در کوهپایه واقع شده و آب‌وهوای این محله به دلیل مجاورت با کوهسار و حصارک بسیار خنک و دلچسب است. شاید همین موضوع دلیل بسیار خوبی برای خرید خانه در محله المهدی باشد.
وضعیت حمل‌ونقل عمومی در محله المهدی ضعیف است و ایستگاه متر
کوچه‌ای به نام امید در دل بافت فرسوده‌ی محله‌ی استاد معین با گل و گلدان‌های رنگی تزیین شده است. دیوار خونه‌های این کوچه‌ی باریک تماما به رنگ سفید و روی دیوار، گلدان‌های رنگی‌رنگی نصب شده که نمای بسیار زیبایی به‌وجود آورده است. تزیین این کوچه از آن‌جا شروع می‌شود که گروهی چندین طرح در مورد «روز بدون خودرو» به شهردار منطقه ارائه می‌دهد و تصمیم گرفته می‌شود تا کاری در مورد بافت فرسوده‌ی محله، صورت بگیرد که
پونَک، محله‌ای گران قیمت و اعیان نشین است که از سه بخش پونک جنوبی،پونک شمالی و پونک شرقی تشکیل شده است
این محله در شمال غرب تهران واقع شده است.پونک جنوبی و پونک شمالی و در منطقه ۵ شهرداری تهران و پونک شرقی در منطقه ۲ شهرداری تهران پایتخت واقع شده‌است.
این محله به دلیل نوساز بودن ساختمان ها دارای معماری خاص و مدرنی است که باعث گران بودن محله شده است[۸] طبق آخرین آمار، محله پونک حدود ۲۹۰۰۰ نفر جمعیت دارد.
 
برای اجاره خانه در پونک می توا
آپارتمان‌نشینی، خیلی از علاقه‌مندان به سبزی‌كاری را از این لذت محروم کرده ولی گروهی دیگر از آپارتمان‌نشین‌ها هستند که تحت هر شرایطی می‌توانند انواع سبزی‌ها را در آپارتمان خود پرورش دهند. سبزیجات آپارتمانی برای جلوگیری از پوسیدگی، عفونت‌های قارچی و یا خشک شدن نیاز به رطوبت دارند بنابراین در آب‌ و هوای بیش‌ از اندازه خشک، می‌توانید از دستگاه‌های رطوبت دهنده استفاده کنيد.
مشاهده در ادامه مطلب .ترفند های خان
وقتی تعداد زیادی از مردم از روستا‌ها به شهر‌ها مهاجرت کردند، جمعیت شهر‌ها بیشتر شد و تعداد آپارتمان‌های بلند با تعداد واحد بالا در شهر‌ها افزایش یافت. البته واضح است که مردم در گذشته فضای بیشتری برای زندگی داشتند و اغلب خانه‌ها حیاط داشت.
امروزه اکثر مردم به دلیل زیاد بودن جمعیت و کم بودن فضا و ارزانتر بودن آپارتمان ها، به آپارتمان نشینی روی آورده اند. ولی این یک واقعیت است که هنوز هم فرهنگ آپارتمان نشینی در میان مردم ما
نیاوران یکی از محله‌های مدرن شمال تهران است.اگر گذرتان به محله‌های شمالی پایتخت بیفتد شاهد کوچه‌هایی آرام و زیبا خواهید بود که در عین حفظ اصالت، خانه‌ها و آپارتمان‌های لوکس و زیبا در آن خودنمایی می‌کنند. کوچه‌هایی با سراشیبی و سر بالایی‌های نسبتاً تند که با بالا رفتن از آنها قامت برافراشته‌ی کوه‌های سربه فلک کشیده را مشاهده خواهید کرد.یکی از این محله‌های زیبا و منحصربه‌فرد که قدمت بسیار زیادی هم دارد، محله نیاوران است.موقعیت جغرا
زعفرانیه رهن آپارتمان در اعجازی آصف190 متر زیربنا  3 خوابه در طبقه 6 از 6 طبقه 2 واحدی با پارکینگ انباری آسانسور با کفپوش سنگ و نمای ساختمان سنگ و 10 سال ساخت با آیفون تصویری ودرب ریموت کنترل و با کابینت چوبی MDF و دارای بالکن میباشد. این مجموعه در زعفرانیه خیابان اعجازی یا آصف حد فاصل میدان آعجازی و سه راه آصف قرار دارد.قیمت اجاره آپارتمان زعفرانیه بر مبنای رهن 700 میلیون می باشد و قابل تبدیل بر مبنای عرف 3 در صد هست.کد ملکPA149رهن و اجاره املاک د
یوسف آباد فروش آپارتمان 2 خوابه 117 متر واقع در خیابان جهان آرا در طبقه دوم از 3 طبقه 2 واحدی با کف سرامیک و کابینت چوبی , پارکینگ, انباری مشاع, شوفاژ کولر گاز,
خرید فروش آپارتمان در یوسف آباد
کدملک:1546322املاک منطقه 1 تهران
بررسی خرید آپارتمان در سعادت آباد از نظر اقتصادیهمانطور که گفته شد خرید آپارتمان سعادت آباد از پرطرفدارترین محله‌های شمال غرب تهران هستند و این موضوع بی‌دلیل نیست، چرا که این دو محله و به ویژه سعادت آباد به راه‌های اصلی زیادی متصل بوده و به همین دلیل ساکنان این مناطق می‌توانند در سریع‌ترین زمان به سایر نقاط شهر دسترسی داشته باشند.این مزیت بسیار مهم و سایر مزایا ذکر شده سبب شده تا این محله به یکی از گران‌قیمت ترین مناطق شهر ته
«بهارستان» یکی از محله‌های قدیمی تهران است که در منطقه ۱۲ شهرداری تهران قرار دارد.این محله از جنوب به خیابان امیرکبیر، از شمال به خیابان ابن سینا و پل چوبی، از غرب به خیابان جمهوری اسلامی و چهارراه مخبرالدوله و از شرق به خیابان مجاهدین اسلام محدود است. میدان بهارستان در مرکز این محله قرار دارد. این میدان تا اواخر دوره سلطنت رضاشاه میدان نگارستان نامیده می‌شد. دلیل اصلی اهمیت این میدان وجود ساختمان مجلس شورای ملی (مجلس دوره مشروطه
محله سهروردی شمالی تهران یکی از محلات بسیار خوش نام و با سابقه بوده که کیفیت ست در این محله به دلیل دسترسی های زیادی که به اماکن مختلف دارد بسیار بالا بوده و نیز اقشار متوسط و چهره های فرهیخته ای در این محله ست گزیده اند. این محله غیر از زیبایی‌های خاصی که دارد می تواند یکی از بهترین نقاط تهران برای ست تلقی شود.
محله سهروردی شمالی تهران و سایر محلات واقع در منطقه ۷ در مرکز تهران واقع شده اند و لذا اگر قصد دارید در محله ای آرام و در
زعفرانیه رهن واجاره آپارتمان در آصف 8متر زیربنادر طبقه 3 از 5 طیقه 1 تک واحدی  با پارکینگ انباری آسانسور و استخر و سونا جکوزی با کفپوش سرامیک و نمای سنگ و کابینت MDF , آشپزخانه اپن.کد اجاره آپارتمان:PA148آپارتمان مورد نظر در منطقه زعفرانیه خیابان اعجازی(آصف) حد فاصل فلاحی و میدان اعجازی قرار دارد. این منطقه از شمال با کوه های توچال و از جنوب به بزرگراه چمران و از غرب به ولنجک و از شرق به خیابان ولی عصر قرار دارد
اجاره آپارتمان در کانادا
در این مقاله تصمیم داریم به بررسی اجاره آپارتمان در کانادا و فاکتورهای موثر در انتخاب یک آپارتمان مناسب در کانادا بپردازیم. نرخ اجاره بهای یک واحد مسی در هر سال متغیّر است و معمولاً آپارتمان‎های اجاره‎ای در‌ شهرهای کوچکتر اجاره بهای کمتری را در قبال یک واحد آپارتمان در نظر می‎گیرند.
به طور کلی میزان اجاره بهای آپارتمان در کانادا به عواملی مانند منطقه یا محله‎، قدمت بنای ساختمان، امکانات و تجهیزات
محله تهران ویلا درخیابان ضلع شمالی ستارخان (تاج سابق) درتهران بین شهرآرا و پاک شمالی از شرق و غرب و بین ستارخان و کوی نویسندگان از جنوب و شمال قرار گرفته‌است که بعد از ساخت پل ستارخان (تاج) خیابان اصلی آن به دو نیم تقسیم شد.
محله تهران ویلا از آن جهت دارای اهمیت است که اولين ساخت مدرن شهرسازی تهران بود. در این خیابان برای اولين بار از شماره به جای نام خیابان‌های فرعی استفاده شد و خانه‌های این محله دارای ساختمان بین دو حیاط در دو طرف ساخت
اگر از خرید آپارتمان در ترکیه امکانات و موقعیت برایتان در اولویت قرار دارد این آپارتمان در بهترین منطقه استانبول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این آپارتمان.زمان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آپارتمان فروشی در یوسف آباد جهان آرا 117 متر  خوابه در طبقه دوم از مجموع 12 واحدی در دو بلوک 6 واحدی با درب ورودی جدا گانه ب پارکینگ انباری مشاع و نمای سنگ و کابینت چوبی و سن ساخت اپارتمان 25 سال
کد ملک:1546322
خرید فروش آپارتمان در یوسف آبادخرید فروش املا ک تهران, املاک مدبر
با این نرم افزار کاربر قدرت ایجاد نورپردازی‌ های طبیعی، متریال ‌سازی ‌های فوق‌رئال، دسترسی به دوربین فول‌آپشن واقعی و همچنین امکان دسترسی به یک موتور رندر پرسرعت و بی ‌نظیر برای خروجی گرفتن از پروژه ‌های سه بعدی ساخته شده در نرم‌ افزارهای بالا را خواهد داشت.مشاهده متن کامل صفر تا صد آموزش وی ری برای تری دی مکستاریخ انتخابات نظام مهندسیبا این نرم افزار کاربر قدرت ایجاد نورپردازی‌ های طبیعی، متریال ‌سازی ‌های فوق‌رئال، دسترسی به
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها