51
مُرده هم دیدن داره؟!
خدا بیامرزی تا موقعی که زنده بود کسی تحویلش نمی گرفت ؛ حالا که مرده همه
میخوان ببیننش! اونم تو غسالخانه و موقع شستن ، یه عده ایم موقع چال کردن مرده تو
قبر! عجب؟
خدا اموات شمارو بیامرزه ، تو یلاق ما ،کریم لمه زن مرده بود ، بردنش تو
غسالخانه داشتن میشستن ، این شعون کَلِ سر ، حتما می خواست مرده رو ببینه. که مثلا
بعدا بگه آره من دیده بودم و بیچاره اصلا نفس نمی کشید. عمو جان مرده همون زنده
هست و فقط نفسش در نمیاد.
خلاصه رفت داخل و
سازمان
مجاهدین خلق(منافقین) دقیقا از روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن
۱۳۵۷، برنامه تصرف کلیت حکومت به هر طریق ممکن را در دستور کار خود داشت.سازمان
منافقین از یکسو بر حمایتهای مردمی و آمادگی میلیشیا و گستردگی پایگاه
اجتماعی خویش اصرار داشت و این سازماندهی را مقوم مشروعیت رفتارش برای کسب
همه قدرت» تلقی میکرد و از سوی دیگر پدیدهای که چماقداری میخواند،
حملات به دفاتر و ستادهای علنی خویش را معلول تضاد سازمان با ارتجاع قل
امروزه پزشکان در تحقیقاتشان به این نتیجه رسیدهاند که طب سنتی در حفظ سلامت و درمان بسیاری از بیماریها میتواند مؤثر باشد؛ برای همین به آن طب مکمل میگویند.
شربت های گیاهی، پیشنهادی شیرین برای حفظ سلامتی امروزه پزشکان در تحقیقاتشان به این نتیجه رسیدهاند که طب سنتی در حفظ سلامت و درمان بسیاری از بیماریها میتواند مؤثر باشد؛ برای همین به آن طب مکمل میگویند.
در مقابل، آگاهان و حکمای طب سنتی هم طب جدید و د
سازمان
مجاهدین خلق(منافقین) دقیقا از روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن
۱۳۵۷، برنامه تصرف کلیت حکومت به هر طریق ممکن را در دستور کار خود داشت.سازمان
منافقین از یکسو بر حمایتهای مردمی و آمادگی میلیشیا و گستردگی پایگاه
اجتماعی خویش اصرار داشت و این سازماندهی را مقوم مشروعیت رفتارش برای کسب
همه قدرت» تلقی میکرد و از سوی دیگر پدیدهای که چماقداری میخواند،
حملات به دفاتر و ستادهای علنی خویش را معلول تضاد سازمان با ارتجاع قل
سازمان مجاهدین خلق(منافقین) دقیقا از روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، برنامه تصرف کلیت حکومت به هر طریق ممکن را در دستور کار خود داشت.سازمان منافقین از یکسو بر حمایتهای مردمی و آمادگی میلیشیا و گستردگی پایگاه اجتماعی خویش اصرار داشت و این سازماندهی را مقوم مشروعیت رفتارش برای کسب همه قدرت» تلقی میکرد و از سوی دیگر پدیدهای که چماقداری میخواند، حملات به دفاتر و ستادهای علنی خویش را معلول تضاد سازمان با ارتجاع قلمدا
سازمان مجاهدین خلق(منافقین) دقیقا از روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، برنامه تصرف کلیت حکومت به هر طریق ممکن را در دستور کار خود داشت.سازمان منافقین از یکسو بر حمایتهای مردمی و آمادگی میلیشیا و گستردگی پایگاه اجتماعی خویش اصرار داشت و این سازماندهی را مقوم مشروعیت رفتارش برای کسب همه قدرت» تلقی میکرد و از سوی دیگر پدیدهای که چماقداری میخواند، حملات به دفاتر و ستادهای علنی خویش را معلول تضاد سازمان با ارتجاع قلمدا
سازمان
مجاهدین خلق(منافقین)دقیقا از روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن
۱۳۵۷، برنامه تصرف کلیت حکومت به هر طریق ممکن را در دستور کار خود داشت.سازمان
منافقین از یکسو بر حمایتهای مردمی و آمادگی میلیشیا و گستردگی پایگاه
اجتماعی خویش اصرار داشت و این سازماندهی را مقوم مشروعیت رفتارش برای کسب
همه قدرت» تلقی میکرد و از سوی دیگر پدیدهای که چماقداری میخواند،
حملات به دفاتر و ستادهای علنی خویش را معلول تضاد سازمان با ارتجاع قلم
سازمان مجاهدین خلق(منافقین)دقیقا از روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، برنامه تصرف کلیت حکومت به هر طریق ممکن را در دستور کار خود داشت.سازمان منافقین از یکسو بر حمایتهای مردمی و آمادگی میلیشیا و گستردگی پایگاه اجتماعی خویش اصرار داشت و این سازماندهی را مقوم مشروعیت رفتارش برای کسب همه قدرت» تلقی میکرد و از سوی دیگر پدیدهای که چماقداری میخواند، حملات به دفاتر و ستادهای علنی خویش را معلول تضاد سازمان با ارتجاع قلمداد
سازمان مجاهدین خلق(منافقین) دقیقا از روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷، برنامه تصرف کلیت حکومت به هر طریق ممکن را در دستور کار خود داشت.سازمان منافقین از یکسو بر حمایتهای مردمی و آمادگی میلیشیا و گستردگی پایگاه اجتماعی خویش اصرار داشت و این سازماندهی را مقوم مشروعیت رفتارش برای کسب همه قدرت» تلقی میکرد و از سوی دیگر پدیدهای که چماقداری میخواند، حملات به دفاتر و ستادهای علنی خویش را معلول تضاد سازمان با ارتجاع قلمدا
در قسمت هایی از بدن که دارای چربی های مقاوم هستند مانند شکم و پهلو ها به سختی فقط با رژیم های لاغری بتوانید از شر این چربی ها خلاص شوید . مخصوصا چربی های شکم . می دانید که چاقی شکم می تواند ازار دهنده باشد زیرا تناسب و زبایی بدن را کامل از بین می برد . در این مقاله سعی کرده ایم برخی از حرکات کلیدی و برگزیده را برای تان شرح دهیم تا بتوانید چربی های مقاوم مخصوص در ناحیه ی شکم را از بین ببرید با مقاله ی ماهمراه شوید.
با تمرینات نشسته:
توجه کنید که این
سازمان منافقین از یکسو بر حمایتهای مردمی و آمادگی میلیشیا و
گستردگی پایگاه اجتماعی خویش اصرار داشت و این سازماندهی را مقوم مشروعیت رفتارش برای
کسب همه قدرت» تلقی میکرد و از سوی دیگر پدیدهای که چماقداری میخواند، حملات
به دفاتر و ستادهای علنی خویش را معلول تضاد سازمان با ارتجاع قلمداد میکرد و
اظهار میداشت که ارتجاع قصد ایزوله کردن نیروهای مترقی را دارد! لذا از اولین روزهای پس از پیروزی انقلاب، سازمان مدام خطر جنگهای
داخل
سرلشکر سلامی:
هیچ صحنهای برای سپاه بنبست ندارد
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
همزمان با ایام سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با فرماندهان نیروها، سپاههای استانی و سازمان حفاظت اطلاعات سپاه رسالت اصلی انقلاب اسلامی را وراثت مستضعفان، غلبه آنها بر مستکبران و تشکیل حاکمیت الهی روی زمین عنوان و اظهار کرد: به دلیل افق بلند
ولایت فقیه امتیاز تفکر مکتبی و ی شیعه
ورود حاج سیدتقی به بحث آزاد
به قلم حاج سیدتقی شفیعی دارابی: با سلام. استفاده کردم از بحث خوب و جذّاب جناب سیدعلی اصغر شفیعیِ افتخارآفرین، و دامنه ی شورانگیز و نشاط آور. [این پست: اینجا]
عمو
اصغر باب مباحثه را عنوان کردند و اعتقادشان همان است که شما در بند های
الف الی دال بخوبی عنوان نموده اید. متشکرم. بر خودم فرض می دانم از همۀ
دامنه نویسان گرانقدر آقایان: سیدعلی اصغر، مهندس عبدی جناب د
امروز شهرهای ایران با دو چالش بنیادین قابلیت زندگی و روانی حرکت و جابهجایی مواجه هستند. در بحث قابلیت زندگی هرچند به ظاهر تعداد انباشت مسکن در ایران از تعداد خانوارها فزونتر است، در عین حال، برآورد میشود که ۱۹ میلیون نفر در کشور در وضعیتی زندگی میکنند که به آن وضعیت بدمسکنی گفته میشود. به گزارش ملک رادار و به نقل از دنیای اقتصاد، عباس ی وزیر راه و شهرسازی در مطلبی به تبیین اصول برنامههای طرح ملی بازآفرینی شهری پردا
اسلام و دموکراسی از نگاه برنارد لوئیس
مقاله "اسلام و لیبرال دموکراسی" برنارد لوئیس، اگر چه سالها پیش نوشته شده است، اما حاوی نکاتی قابل تأمل در رابطه با این مسأله مورد مناقشه است. ممکن است بسیاری با نقطه نظرات وی موافقت چندانی نداشته باشند، اما باید اعتراف نمود که برنارد لوئیس بر نقاط حساسی در فرهنگ ی مسلمانان انگشت نهاده است (همچون آزدی و عدالت، شهر و شهروندی و غیره).
اسلام و لیبرال- دموکراسی ، مروری تاریخی
برنارد لوئیس،
مجله دمو
درباره این سایت