محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

نوستالژیک ۴go

کارتون "قزاق‌ها" از کارتون‌های نوستالژيک ایام کودکی ما بود که بخش‌هایی از آن را تلویزیون پخش نکرده بود. در اینجا یکی از آن بخش‌ها را که مربوط به جش.آلما کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کارتون لوک خوش شانس با دوبله فارسی نوستالژيک - ژانر : انیمیشن - خلاصه داستان : داستان کارتون در غرب وحشی می‌گذشت و درباره یک کابوی خوش‌شانس بود که .دبلیو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کارتون لوک خوش شانس با دوبله فارسی نوستالژيک - ژانر : انیمیشن - خلاصه داستان : داستان کارتون در غرب وحشی می‌گذشت و درباره یک کابوی خوش‌شانس بود که .دیانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کارتون "قزاق‌ها" از کارتون‌های خاطره‌انگیز و نوستالژيک ایام کودکی ما هست. یکی از بخش‌هایی که خیلی دوست داشتم قسمت "نمک خریدن قزاق‌ها" بود.آلما کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کارتون لوک خوش شانس با دوبله فارسی نوستالژيک - ژانر : انیمیشن - خلاصه داستان : داستان کارتون در غرب وحشی می‌گذشت و درباره یک کابوی خوش‌شانس بود که .دی کلیپ کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
درود خدمت همراهان جی تی آ مدل! با ماشین  نوستالژيک پراید هاچبک در خدمتتون هستیم با کیفیت بالا و  قابلیت اسپورت کردن! واسه عشق هاچبک ها شدیدا پیشنهاد میشه . جهت دانلود و آموزش نصب کامل به توضیحات دانلود مراجعه کنید.جی تی آ مدل
سری دوم کارتون فوتبالیست ها از انیمیشن های نوستالژيک و بسیار پرطرفدار تلویزیون ایران است. این کارتون در اصل با نام کاپیتان سوباسا و از آثار یوئیچی تاکاهاشی د.مرداد کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سری دوم کارتون فوتبالیست ها از انیمیشن های نوستالژيک و بسیار پرطرفدار تلویزیون ایران است. این کارتون در اصل با نام کاپیتان سوباسا و از آثار یوئیچی تاکاهاشی د.دریا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پیکان .!یه ماشین نوستالژيک بسیار خاطره انگیز.
امروز برای شما ماشین پیکان را فراهم کرده ایم  .شما میتوانید این ماشین را در ادامه مطلب دانلود کنید (همراه آموزش کامل نصب)gta modl کامل ترین مرجع آموزش های Gta v و دانلود به روز ترین مد ها
خلاصه داستان:
کارتون نوستالژيک ۱۵ پسر از سری کارتون های قدیمی و خاطره انگیز می باشد که در دهه ۶۰ از تلویزیون ایران پخش شد.
یک کشتی بادبانی که ۱۵ پسر به همر.ماکان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کارتون نوستالژيک و خاطره انگیز گوریل انگوری محصول هانا-باربرا بود که در سال‌های 1975 تا 1978 از شبکه ABC آمریکا پخش می‌شد.
شخصیت اصلی این کارتون یک گوریل 40.بوته دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کارتون نوستالژيک و خاطره انگیز گوریل انگوری محصول هانا-باربرا بود که در سال‌های 1975 تا 1978 از شبکه ABC آمریکا پخش می‌شد.
شخصیت اصلی این کارتون یک گوریل 40.هیراد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
با آغاز به کار رادیو و تلویزیون در ایران، تصویر و صدای هنرمندان بسیاری برای مردم شناخته شد و حتی به ماندگاری رسید؛ هنرمندانی که چهره‌شان در بسیاری از مجلات و.زهرا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
زبل خان یک سریال کارتونی قدیمی و بسیار نوستالژيک است در مورد یک شکارچی که به واسطه نامه هایی که به دستش میرسد به شکار حیوانات درخواستی در جنگل می رود.این انی.آهو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
زبل خان یک سریال کارتونی قدیمی و بسیار نوستالژيک است در مورد یک شکارچی که به واسطه نامه هایی که به دستش میرسد به شکار حیوانات درخواستی در جنگل می رود.
این.آهو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مجموعۀ «کاپیتان زد» با نام اصلی «کاپتان زد و منطقه خواب‌ها» Captain Zed and the Zee Zone برای گروه سنی کودک تولید شده است. در سر.مهر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سری دوم کارتون فوتبالیست ها از انیمیشن های نوستالژيک و بسیار پرطرفدار تلویزیون ایران است. این کارتون در اصل با نام کاپیتان سوباسا و از آثار یوئیچی تاکاهاشی د.بامداد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سری دوم کارتون فوتبالیست ها از انیمیشن های نوستالژيک و بسیار پرطرفدار تلویزیون ایران است. این کارتون در اصل با نام کاپیتان سوباسا و از آثار یوئیچی تاکاهاشی د.بوته دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سریال زیر آسمان شهر 2 قسمت 22 را برای شما عزیزان قرار دادیم . امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید . این سریال از سریال های خاطره انگیز و نوستالژيک می باشد . با با.آهو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سری دوم کارتون فوتبالیست ها از انیمیشن های نوستالژيک و بسیار پرطرفدار تلویزیون ایران است. این کارتون در اصل با نام کاپیتان سوباسا و از آثار یوئیچی تاکاهاشی د. پینار دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سری دوم کارتون فوتبالیست ها از انیمیشن های نوستالژيک و بسیار پرطرفدار تلویزیون ایران است. این کارتون در اصل با نام کاپیتان سوباسا و از آثار یوئیچی تاکاهاشی د.پرنیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سری دوم کارتون فوتبالیست ها از انیمیشن های نوستالژيک و بسیار پرطرفدار تلویزیون ایران است. این کارتون در اصل با نام کاپیتان سوباسا و از آثار یوئیچی تاکاهاشی د.آرنیکا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سری دوم کارتون فوتبالیست ها از انیمیشن های نوستالژيک و بسیار پرطرفدار تلویزیون ایران است. این کارتون در اصل با نام کاپیتان سوباسا و از آثار یوئیچی تاکاهاشی د. پینار دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سرود پر طرفدار ، محزون و حماسی مادر برام قصه بگو
که در اوایل انقلاب توسط نوجوانان آباده خوانده شد و بسیار از آن استقبال شد.یافا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سریال زیر آسمان شهر 2 قسمت 27 را برای شما عزیزان قرار دادیم . امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید . این سریال از سریال های خاطره انگیز و نوستالژيک می باشد . با با.بامداد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سریال زیر آسمان شهر 2 قسمت 26 را برای شما عزیزان قرار دادیم . امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید . این سریال از سریال های خاطره انگیز و نوستالژيک می باشد . با با.بامداد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سریال زیر آسمان شهر 2 قسمت 33 را برای شما عزیزان قرار دادیم . امیدواریم از دیدن آن لذت ببرید . این سریال از سریال های خاطره انگیز و نوستالژيک می باشد . با با.گلدیس دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تعداد قسمت ها :
۹ قسمت دوبله
خلاصه داستان:
زبل خان یک سریال کارتونی قدیمی و بسیار نوستالژيک است در مورد یک شکارچی که به واسطه نامه هایی که به دستش میرس.رسد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تعداد قسمت ها :
۹ قسمت دوبله
خلاصه داستان:
زبل خان یک سریال کارتونی قدیمی و بسیار نوستالژيک است در مورد یک شکارچی که به واسطه نامه هایی که به دستش میرس.تندیس کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تعداد قسمت ها :
۹ قسمت دوبله
خلاصه داستان:
زبل خان یک سریال کارتونی قدیمی و بسیار نوستالژيک است در مورد یک شکارچی که به واسطه نامه هایی که به دستش میرس.بهین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تبریز امروز: نقاشی های ماروسیا واهرامیان نشانی از تبریز نوستالژيک هستند ، تبریز با فرهنگ زیستن در خانه های زیبایش ،کوه عینالی،زندگی شاد و دسته های گل و در کن.گلبرگ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خلاصه داستان:
زورو را همه می شناسند ! همانی بود که به داد مردم فقیر می رسید و حق انان را از حاکم سنگدل و گروهبان گارسیا ی بزدل می گرفت ! همانی همیشه نقابی سی.آرام دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خلاصه داستان:
زورو را همه می شناسند ! همانی بود که به داد مردم فقیر می رسید و حق انان را از حاکم سنگدل و گروهبان گارسیا ی بزدل می گرفت ! همانی همیشه نقابی سی.خزان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
زیر آسمان شهر سریالی کمدی است که در سال ۱۳۸۰ خورشیدی از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شد. این سریال به دلیل پخش و گروه موفق، توانست از مجموعه های ب.ارنواز دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت دوم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان خداحافظ جان گیریر. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به ن.گندم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت بیست و سوم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان یک روز به یادماندنی. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سر.نماوا کلیپ 5 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کارتون بسیار نوستالژيک و زیبای زهره و زهرا که خاطرات کودکی بسیاری از ایرانی ها را در بر می گیرد.
«زهره و زهرا» یک مجموعۀ تلویزیونی انیمیشنی است .تندیس کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت چهاردهم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان به سوی پیروزی. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به ن.سرمه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت سی و چهارم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان من پرواز خواهم کرد. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرز.نماوا کلیپ 2 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت اول کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان بازدید. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نام جودی ابو.دلبر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت بیست و دوم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان کریسمس. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نام ج.نماوا کلیپ 5 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت سی و سوم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان آخرین تعطیلی. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به ن.نماوا کلیپ 2 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کارتون آموزش زبان فرانسوی مگ مگ و دوستان
2DVD
مجموعه نوستالژيک فرانسوی مگ مگ و دوستان را به صورت کامل می توانید از کتابکده دات کام خریداری نماییدپروا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود موسیقی میباشد.
قسمت دهم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان روزهای سخت. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نام جودی.سیمین رخ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت نهم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان عموی عجیب جولیا. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نام.سیمین رخ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت یازدهم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان یک اتفاق غیرمنتظره. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده .سورا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت پانزدهم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان جشن بزرگ. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نام جو.زمانه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت هجدهم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان بیایید خداوند را شکر کنیم. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و س.نماوا کلیپ 6 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت شانزدهم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان جودی غمگین. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نام .نماوا کلیپ 6 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت نوزدهم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان همکلاسی جدید. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نام.نماوا کلیپ 4 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت هفتم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان هدیه کریسمس. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نام جو. پینار دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت ششم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان داستانی راجع به خانواده. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزند. پینار دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت بیستم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان لئونورای غمگین. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نا.نماوا کلیپ 4 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت چهارم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان من جودی آبوتم. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نام.اسین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت بیست و یکم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان لبخندی برای همیشه. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزن.نماوا کلیپ 5 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آهنگ نوستالژيک"محسن یگانه - نشکن دلمو" با صدای:فرشاد ترمه باف/ویلن:پدرام گرجی/گیتار:بهنام صابری تقدیم به شما همراهان گرامی.
دوستان عزیزم خوشحال میش.وب کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت سیزدهم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان مبارزه دلاورانه سالی. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزند.سورا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت هفدهم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان دعوتی برای شکرگزاری. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده .نماوا کلیپ 6 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قسمت هشتم کارتون بابا لنگ دراز (دوبله فارسی) با عنوان جودی شاعر. انیمیشن سریالی بسیار زیبا و نوستالژيک بابا لنگ دراز, ماجرای دختری باهوش و سرزنده به نام جودی.خزان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خودتو بیافرین عزیزمارسال شده از سایت دیدچه نتایجی از دیگر سایت ها:خودتو بیافرین عزیزمخودتو بیافرین عزیزم - برنامه ی گفتگو با پردیست، این قسمت: خودآفرین شو، مهمان برنامه سرکار خانم سعیده عطایی، دی ماه 1398 باغ کتاب تهران . خودتو بیافرین عزیزم - دیدچهدانلود آهنگ باراد خودتو عشقه خودت عزیزم | کیفیت اصلی mp3 … فقط خودتو عشقه! خودت عزیزم… دلم پیش تو میره برات یه عالم فقط خودتو عشقه! بذار فدات شم! . دانلود آهنگ باراد خودتو عشقه خودت عزیزم | کیفیت اصل
پُست شماره ۵۳"دل اسیره"می‌خوام برم دور دورادلم طاقت ندارهدست غم تو دارهروزامو می‌شُمارهتجربه
تدریس گیتار از سال‎هایِ دور ( ۱۳۸۲ تا کنون ) به من ثابت کرده هنرجویانِ
فارسی زبانِ علاقمند به موسیقیِ پاپ در ایران، بسیار دوست دارند قطعات
نوستالژيک این سبک از موسیقی را با گیتار اجرا کُنند و البته دانستن این
نکته هم بسیار لازمه که در این راه نباید از آثارِ فاخرِ هنرمند محبوب
کشورمون فرامرز اصلانی عزیز غافل باشیم.پِی‌نوشت :این
ویدئو مرب
| دانلود بازی کراش ماشینی ۴ سونی ۱ با لینک مستقیم |
| نسخه اورجینال بدون دخالت در کدنویسی بازی |
| همراه با مبدل برای اندروید و آیفون و ویندوز |
| یکی از زیباترین بازی های مسابقه ای پی اس وان |
لینک دانلود بزودی درج میشودبازی قدیمی - مرکز دانلود بازی های نوستالژيک کودکی
 | دانلود بازی گانگستر آتاری 1982 با لینک مستقیم |
| گرافیک عالی و اورجینال و بدون دخالت در کدنویسی |
| + به همراه نرم افزار اجرا کننده بازی در ویندوز |
دانلود در ادامه مطلب .بازی قدیمی - مرکز دانلود بازی های نوستالژيک کودکی
حرف‌های ما هنوز ناتمامتا نگاه می‌کنی:وقت رفتن استباز هم همان حکایت همیشگی! پیش از آن که با خبر شویلحظه عزیمت تو ناگزیر می‌شودآی .ای دریغ و حسرت همیشگی!ناگهان چقدر زود دیر می‌شود!
شعر از: قیصر امین‌پور
پی‌نوشت: گاهی اوقات نه فرصتی هست برای حرف زدن و نه حرفی است برای گفتن. گاهی اوقات هم یک دل پر از حرف داری و هیچ دوست و همکلامی باقی نمانده برای شنیدن. اینجور می‌شود که حس غربت عجیبی به آدم دست می‌دهد. البته شاید هم همه اینها توهمات نوستالژيک
مود ماشین ایرانی بسیار خاطره انگیز و نوستالژيک پیکان اسپرت ، کانورت شده توسط Kaso و ادیت توسط amirali rivals برای بازی GTA SA.ویژگی های ماشین:- ارتفاع کفی- باله - زنون عقب - صندلی دریفتی - فرمان دریفتی - ساب طاقچه - مدل باکیفیت- و.
زرگیم | پایگاه ویرایش بازیهای رایانه ای
بدون شک تلویزیون یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اجزای هر خانه است که استفاده از آن نیاز به خرید میز تلویزیون مناسب دارد. از نقطه نظر دکوراسیون دقت و حساسیت در هنگام خرید میز تلویزیون به اندازه خرید خود تلویزیون حائز اهمیت است، زیرا اگر بهترین تلویزیون را هم خریداری کنید در صورت نداشتن میز مناسب با آن، زیبایی دکوراسیون تا حد زیادی کاهش می‌یابد. میز ال سی دی به خودی خود تعریف کننده دکوراسیون نیست بلکه هارمونی که از در کنار هم قرار گرفت
دون شک تلویزیون یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اجزای هر خانه است که استفاده از آن نیاز به خرید میز تلویزیون مناسب دارد. از نقطه نظر دکوراسیون دقت و حساسیت در هنگام خرید میز تلویزیون به اندازه خرید خود تلویزیون حائز اهمیت است، زیرا اگر بهترین تلویزیون را هم خریداری کنید در صورت نداشتن میز مناسب با آن، زیبایی دکوراسیون تا حد زیادی کاهش می‌یابد. میز ال سی دی به خودی خود تعریف کننده دکوراسیون نیست بلکه هارمونی که از در کنار هم قرار گرفتن
خرید نگهدارنده عکس طرح چرخ خیاطی قیمت : 25000 تومانبرند : متفرقهخرید پستی نگهدارنده عکس طرح چرخ خیاطی قیمت نگهدارنده عکس طرح چرخ خیاطی  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.  محصولی خلاقانه و نوستالژيک در مدلهای متنوع که به عنوان پایه نگهدارنده عکس استفاده میشود .   برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید. محصولی خلاقانه و نوستالژيک در مدلهای متنوع که به عنوان پایه نگهدارنده عکس استفاده میشود .   تصاوی
فولکس بیتل از جمله اتونبیل های لوکس و زیبایی است که یادآور نوستالژيک ترین خاطرات هم هست.
مدل پرینت شده آن میتواند در مجموعه کلکسیونرها و دکور منزل وحتی به عنوان اسباب بازی استفاده شود.
این محصول به صورت صفحه ای پرینت شده و بعد از آن مونتاژ میشود و به شکل حاضر در می آید.



گروه آموزشی سینامارکت
خرید واتر گیم طرح ماهی کد 287157 قیمت : 25000 تومانبرند : متفرقهخرید پستی واتر گیم طرح ماهی کد 287157 قیمت واتر گیم طرح ماهی کد 287157  برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.  واتر گیم از جمله اسباب بازی های نوستالژيک محسوب می شود.این بازی باعث توسعه ی قدرت تفکر و تمرکز و سرعت در تصمیم گیری کودک و هماهنگی دست و چشم کودک می گردد و هم چنین اعتماد به نفس کودک شما را افزایش می دهد.  برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید. 
دانلود فیلم گیج‌ گاه با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم ایرانی گیجگاه با کیفیت عالی ۱۰۸۰p
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود فیلم گیج‌ گاه با کیفیت ۱۰۸۰p (کامل)(رایگان)
گروه فیلم: کمدی
سال تولید: ۱۳۹۹
کارگردان: عادل تبریزی
بازیگران: جمشید هاشم پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، فرهاد آئیش، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور، محمد الهی حصاری، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، علی باغفر، حامد شیخی
طراحی بسته بندی عسل الایو - طراحی و چاپ لیبل

برای طراحی بسته بندی عسل الایو ظروف شیشه ای با درپوش کلاسیک از جنس
حصیر بافی را استفاده کردیم تا حس نوستالژيک عسل را در خاطره زنده کند و
همچنان عایق ایده آلی در برابر سرما، گرما و رطوبت باشد و به هنگام استفاده
نیز درپوشی مناسب برای محصول باشد.

طراحی لیبل
در طراحی لیبل این محصول هم با بهره گیری از المان های این برند که
در محصول قبلی طراحی شده بود استفاده کردیم تا یکپارچگی و هارمونی این
برند محفو
طبق معمول قطع ه. قعطه!!زنگ زدم مخابرات،بح بح، دم و دستگاه رو عوض کردند کلا تو این یک ماهی که در خدمتشون نبودم.آهنگ بوسه ی زمستان بیژن مرتضوی گذاشتند روی لیست انتظار، و دروغ نگم، تا یک دقیقه ی پیش نمی دونستم  مال بیژن مرتضوی هست، صرفا بچگی ها توی میان برنامه ی تلویزیون شنیدم و خیلی خیلی به توان بی نهایت نوستالژيک بود برام.فلذا از صبح تا حالا چهار بار زنگ زدم فقط همین آهنگ رو گوش کنم.یک اپراتور بسیار خوش برخورد هم صبح درست کرد اینتر
دانلود فیلم گیج‌ گاه با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم ایرانی گیجگاه با کیفیت عالی ۱۰۸۰p
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود فیلم گیج‌ گاه با کیفیت ۱۰۸۰p (کامل)(رایگان)
گروه فیلم: کمدی
سال تولید: ۱۳۹۹
کارگردان: عادل تبریزی
بازیگران: جمشید هاشم پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، فرهاد آئیش، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور، محمد الهی حصاری، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، علی باغفر، حامد شیخی
سورس بازی سوپر ماریو در متلب این بازی خاطره انگیز و نوستالژيک! رو شاید خیلی ها دلتون بخواد دوباره بازی کنید. سوپرماریو و میکرو ! وای چه حالی میداد اون روزا که شب که میخوابیدیم به فکر این بودیم که کاش زودتر صبح شه بتونیم رکوردمونو بهتر کنیم! این بار سوپر ماریو رو با اون آهنگ پس زمینه خاطره انگیز در MATLAB ببینید . دریافت فایل فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی باباحاجی
فروشگاه اینترنتی باباحاجی ارائه دهنده برتر خدمات و محصولات فرهنگی و مذهبی نوستالژيک به صورت رسمی افتتاح شد.
معرفی فروشگاه اینترنتی باباحاجی
 
مجله فروش و بازاریابی
دانلود رایگان انیمیشن اسپایسیس (ماموران مخفی) Spycies 2019 WEB-DL
کارتون سینمایی اسپایسیس با کیفیت 1080p & 720p & 480p
نام کارتون: اسپایسیس – Spycies | ژانر: انیمیشن، اکشن، کمدی | تاریخ انتشار: سال 2019
زبان: انگلیسی | مدت زمان: 95 دقیقه | زیرنویس فارسی: ندارد | کیفیت: WEB-DL
حجم: 1.82 گیگابایت + 916 مگابایت + 456 مگابایت | امتیاز: 5.8 از 10
خلاصه داستان: ولادیمیر و هکتور دو مأمور مخفی (موش و گربه) با خصوصیات متضاد هستند که از هر نظر با هم اختلاف دارند! با این حال آنها در حال
کابینت کلاسیک از جمله محبوب ترین و پر طرفدارترین کابینت های آشپزخانه است.از آن جهت به این نوع کابینت ها، کلاسیک گفته می شود که جنس چوبی داشتهو درب های آن برجسته بوده و بر روی آن ها حکاکی شده است. کابینت های کلاسیک دارای نمایی سلطنتی و اشرافی بودهو اکثرا بر روی دستگیره های فی آن نقش و نگار طراحی می کنند.  در طراحی داخلی خانه به کار بردن کابینت های کلاسیک حال و هوایی نوستالژيک به آن می دهدو تداعی کننده ی یک آشپزخانه ی تمام چوب و زیباست.
شاید شما مدت زمان زیادی را برای این صرف می کنید که از فعالیت های دوستانتان با خبر شوید. شاید دیگر مایل نیستید که اطلاعات خصوصی خود را در اختیار یک سایت اینترنتی بگذارید و یا شاید به این نتیجه رسیده اید که Myspace خیلی هم بد نبوده است. هر دلیلی که داشته باشید، فرقی ندارد. شما می توانید حساب کاربری فیس بوک خود را غیر فعال کنید. در اینجا می توانید راه این کار را یاد بگیرید.
https://safir-ac.ir/پاک-کردن-اکانت-فیس-بوک/
مرحله 1. شما باید یک حساب کاربری داشته باشد (
خرید ساعت شنی کد 826 قیمت : 88000 تومانبرند : متفرقهخرید پستی ساعت شنی کد 826 قیمت ساعت شنی کد 826  برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.  ساعت شنی یکی از ابزار هایی بوده که در گذشته گذر زمان با آن سنجیده می شد. امروزه با وجود ساعت های موجود در بازار کمتر کسی سراغ ساعت شنی می رود. اما گاهی با توجه به شرایط محیطی و موارد دیگر،استفاده از ساعت امکان پذیر نمی باشد. قابل استفاده در استخر، سونا، جکوزی و جاهایی که امکان وجود ساعت نمی باشد
خرید ساعت شنی کد 826 قیمت : 88000 تومانبرند : متفرقهخرید پستی ساعت شنی کد 826 قیمت ساعت شنی کد 826  برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.  ساعت شنی یکی از ابزار هایی بوده که در گذشته گذر زمان با آن سنجیده می شد. امروزه با وجود ساعت های موجود در بازار کمتر کسی سراغ ساعت شنی می رود. اما گاهی با توجه به شرایط محیطی و موارد دیگر،استفاده از ساعت امکان پذیر نمی باشد. قابل استفاده در استخر، سونا، جکوزی و جاهایی که امکان وجود ساعت نمی باشد
خرید تلفن سی.اف.ال مدل CFL-7202 قیمت : تومانبرند : سی.اف.الخرید پستی تلفن سی.اف.ال مدل CFL-7202 قیمت تلفن سی.اف.ال مدل CFL-7202  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.  سی اف ال از برندهای شناخته شده در زمینه انواع تلفن ثابت می باشد که به سبب تنوع و کارایی خوبی که دارد مورد توجه قرار می گیرد.قیمت مناسب تلفن های C.F.L از دیگر عواملی است که باعث متمایز شدن آن با دیگر برندها می شود. تلفن های c.f.l در طرح های مختلفی ساخته می شوند و می توان آن ها را
خرید شلف رومیزی طرح تلویزیون قیمت : 73000 تومانبرند : متفرقهخرید پستی شلف رومیزی طرح تلویزیون قیمت شلف رومیزی طرح تلویزیون  برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.  شلف دیواری مدل تلویزیون متناسب با فضای اتاق کودک طراحی شده و بسیار زیبا و جذاب است.این محصول زیبا و کارامد علاوه بر ساماندهی به خرده لوازم اتاق کودک دلبندتان، جلوه ای شکیل، فانتزی و نوستالژيک به اتاق یا سایر فضاهای منزلتان می بخشد . این محصول با رنگبندی متفاوت و
همه چیز در مورد گردشگری ورزشی
 
 
گردشگری ورزشی را می توان یکی از زیرمجموعه‌های گردشگری و صنعت توریسم دانست که روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است و بر تعداد طرفداران آن افزوده می‌شود.
با چتراتا همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد این نوع گردشگری آشنا شویم.
 
مفهوم گردشگری ورزشی
 
این نوع گردشگری در واقع سفر به اقصی نقاط دنیا برای شرکت در یک رویداد یا فعالیت ورزشی یا تماشای یک مسابقه‌ی ورزشی است. . بطور خلاصه تر این نوع گردشگ
دانلود رایگان انیمیشن تیتو و پرندگان Tito and the Birds 20 BluRay
کارتون تیتو و پرندگان با کیفیت 1080p & 720p & 480p
برنده 8 جایزه و نامزد 13 جایزه دیگر
نام انیمیشن: تیتو و پرندگان – Tito and the Birds | ژانر: اکشن، خانوادگی، فانتزی، تخیلی
زبان: انگلیسی | مدت زمان: 73 دقیقه | زیرنویس فارسی: ندارد | کیفیت: بلوری
حجم: 1.4 گیگابایت + 709 مگابایت + 356 مگابایت | امتیاز: 6.7 از 10
خلاصه داستان: درباره یک پسربچه‌ی ده ساله‌ی خجالتی به نام تیتو است که ش زندگی می‌کند. روز
خرید جعبه موزیکال طرح باجه تلفن کد A100-0 قیمت : 147000 تومانبرند : متفرقهخرید پستی جعبه موزیکال طرح باجه تلفن کد A100-0 قیمت جعبه موزیکال طرح باجه تلفن کد A100-0  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   موزیک باکس ها ،این جعبه های چوبی اسرار آمیز ، گویی توانسته اند به خوبی جای خود را در ذهن و قلب ما انسان ها باز کنند. ملودی هایی که جان بخش این جعبه های چوبی هستند و ما انسان هارا وادار به سفر در زمان و دنیای خاطرات میکنندجعبه موزیکالم
خرید جام مسی کد 101000383 قیمت : 39900 تومانبرند : متفرقهخرید پستی جام مسی کد 101000383 قیمت جام مسی کد 101000383  برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.  ظروف مسی به دلیل زیبایی، حس نوستالژيک و خواص آن ها برای سلامتی، طرفداران زیادی در سراسر دنیا و ایران پیدا کرده اند. جام مسی یکی از انواع ظروف مسی است که دارای زیبایی خاصی می باشد و می تواند دکوراسیونی شیک و منحصر به فرد در خانه شما ایجاد نماید. این جام زیبا ساخت دست هنرمندان اصفهانی و از ج
دانلود سریال سالهای دور از خانه
دانلود سریال سالهای دور از خانه
داستان:
سریال ایراین سال های دور ازخانه ساخته مجید صالحی با بک گراند دو سرباز
که در سریال شاهگوش بنام خنجری شناخته میشدند و ساخته داوود میرباقری بوده
استو حسابی پرمخاطب و محبوب قرار گرفت و حالا Spin-Off (اسپین-آف) به معنی
محصول جانبی قرار است راهی شبکه خانگی شود.
وقتی
نام سالهای دور از خانه» را می شنویم ناگفته یاد سریال پرمخاطب اوشین
می افتیم که یک سریال نوستالژيک است.اما این
سنندج مرکز استان کردستان است که آب و هوایی کوهستانی و مناظری بسیار دیدنی دارد. از این رو سالانه بخصوص در فصل بهار مسافران زیادی برای تفریح و آشنایی با فرهنگ زیبایشان به این شهر سفر می کنند. یکی از نکات پراهمیت در هر سفر وعده های غذایی است پس در این بلاگ با ما همراه باشید تا با شناخت رستوران بهترین رستوران های سنندج این دغدغه را کمتر کنیم. این شما و این بهترین رستوران های سنندج از نظر مردم:
 رستوران جهان نما سنندج
رستوران جهان نم
فروش ویژه با تخفیف های خاطره انگیز
محصولات کاسیو با ضمانت پوزیترون در ایران تایمر، معتبر ترین نماینده در ایران به همراه جوایز ارزنده ___✔️تا 25% تخفیف✔️سفر رایگان روسیه✔️10 کارت هدیه ده میلیون ریالی✔️ده عدد ساعت کاسیو نوستالژيک✔️بیست کارت هدیه پنج ملیون ریالی✔️بیست عدد ماشین حساب کاسیو_____
روی عکس کلیک کنید 
سایت تخصصی ساعت مچی
 
Shaolin vs Wutang 2 یک بازی در سبک اکشن و مبارزه ای میباشد که در سال 20 توسط استودیوی بازی سازی Digital Tribe ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است.

بازی Shaolin vs Wutang 2 با دارا بودن 14 شخصیت متفاوت
که هر کدام داستان خاص خود را دارند و همیچنین استفاده از 14 استیج مختلف،
موفق شده است یکی از خاص ترین بازی های سبک مبارزه ای را خلق کند.
 
سازندگان این بازی به دلیل علاقه ای که به فیلم های مبارزه ای دهه 70 داشته اند آهنگ های این سری فیلم ها را وارد باز
سفر به سوئیس می تواند یک سفر هیجان انگیز برای شما باشد.سوئیس کشوری با دیدنی های بسیار زیاد است که هر گردشگری را مجذوب زیبایی های خود می کند. از یک سو شما با کشوری مواجه خواهید شد که دارای طبیعتی بی نظیر وآب و هوای فوق العاده و مردمانی با فرهنگ و اجتماعی خواهید بود.  و از سویی دیگر کشوری مدرن را خواهید دید که در بسیاری از صنایع بسیار موفق بودهو در کل جهان جز اولین ها می باشد که از جمله این صنایع می توانبه صنایع شکلات سازی و ساعت سازی در ای
چراغ های دیواری در طراحی داخلیچراغ های دیواری از جمله لوازمی به شمار می آیند که ظاهری بسیار زیبا به دیوارها می دهدو در کنار زیبایی بی نظیری که به فضا می دهد، کاربردهای فراوانی نیز دارد. قدمت استفاده از چراغ های دیواری در طراحی داخلی به قرون وسطی بر می گرددیعنی زمانی که از شمع ها و مشعل ها به عنوان لوازمی تزئینی و دکوری بر روی دیوارهاو همین طور برای ایجاد روشنایی استفاده می کردند.  ولی در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی دیگر نیازی به است
خرید جاعودی طرح فرشته مدل Musician Angle قیمت : 16900 تومانبرند : متفرقهخرید پستی جاعودی طرح فرشته مدل Musician Angle قیمت جاعودی طرح فرشته مدل Musician Angle  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.  استفاده از عود و بوی مطلوب آن از قدیم در فرهنگ و سنت مردم کشورهای مختلف وجود داشته است. حس آرامشی که رایحه های مختلف عود به انسان منتقل می کند باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. محصولی که به شما معرفی می کنیم "جاعودی طرح فرشته مدل Musician Angle" ا
خرید ماشین بازی کنترلی طرح نیسان وانت مدل BT200 قیمت : 96500 تومانبرند : متفرقهخرید پستی ماشین بازی کنترلی طرح نیسان وانت مدل BT200 قیمت ماشین بازی کنترلی طرح نیسان وانت مدل BT200  برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.  نیسان آبی یکی از نوستالژيک ترین خودروهای ایران است. بازی با این ماشین کنترلی یکی از پرهیجان ترین بازی های کودکان می باشد. این ماشین کنترلی باطری خور توان چرخش در تمامی جهات را دارد. این ماشین دارای چراغ های LED می با
بررسی پوستر دیواری محراب مستور
پوستر دیواری محراب مستور برای استفاده در یک سبک مدرن بسیار مناسب می‌ باشد. چرا که هم رنگ‌ های به کار رفته در آن و هم طرح‌ های روی آن متناسب با این نوع سبک است. این کاغذ دیواری برای کسانی که علاقه دارند در عین مدرن و به‌ روز بودن، کمی تم نوستالژيک نیز در زندگی خود داشته باشند و همچنین به حال و هوایی سرشار از معنویت هم نیاز دارند، مناسب می‌باشد.
کاربرد های پوستر دیواری محراب مستور
این کاغذ دیواری 
خرید ماشین بازی مدل Peykan Star Co قیمت : 41000 تومانبرند : متفرقهخرید پستی ماشین بازی مدل Peykan Star Co قیمت ماشین بازی مدل Peykan Star Co  برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.  در میان اسباب‌بازی‌های متنوع کودکان، یک پیکان کوچک 15سانتی همیشه طرفدارهای خود را دارد. پیکان دیگر در ایران تولید نمی‌شود؛ اما هنوز آن را به‌وفور در شهرها و خیابان‌ها می‌بینیم. کودکان دوست دارند این ماشین قدیمی را در میان اسباب‌بازی‌هایشان داشته باشند. درهای
سفر به سوئیسدر سفر به سوئیس اولین چیزی که می شنویم؛ شکلات های سوئیسی،کوه های آلپ و ساعت های معروف سوئیسی است. و خیلی از ماها با شنیدن نام کشور سوئیس یاد کارتون نوستالژيک هایدی در کوهستان نیز می افتیم.ولی در کل سوئیس چه ویژگی هایی دارد که همه ساله تعداد زیادی گردشگر را جذب خود می کند.افراد برای مسافرت، شرکت در کمپ تابستانی ، تحصیل و حتی زندگی وارد سوئیس می شوند.در ادامه به بررسی ویژگی های جذاب این کشور خواهیم پرداخت.  جذابیت های کشور س
خرید شلف رومیزی طرح تلویزیون قیمت : 125000 تومانبرند : متفرقهخرید پستی شلف رومیزی طرح تلویزیون قیمت شلف رومیزی طرح تلویزیون  برای خرید و مشاهده این محصول و محصولات دیگر کلیک نمایید.  در طراحی آپارتمان های امروزی بدلیل کمبود فضا و مدرن شدن طراحی داخلی استفاده از شلف یا همان طاقچه بسیار متداول شده است. شلف ها بعنوان وسایلی که بخوبی فضا را تغییر می دهند و می توان با قراردادن وسایل دکوری بر روی آنها حس زیبایی را در اتاق ایجاد کرد .شلف دیواری مدل ت
دانلود فیلم تلویزیونی لعنتی خنده دار با کیفیت عالی 1080p Full HD
فیلم ایرانی لعنتی خنده دار به کارگردانی بیژن شیرمرز
کارگردان: بیژن شیرمرز | ژانر: کمدی، خانوادگی | سال تولید: 1392 | تاریخ انتشار: سال 1398
مدت زمان: 90 دقیقه | نوع: تله فیلم | مخاطب: خانواده | کیفیت ویدئو: WEB-DL
فرمت: MP4 | حجم: متفاوت با هر کیفیت | تهیه کننده: بیژن شیرمرز
خلاصه داستان: سیامک جوانیست که بعد از مدتی اشتغال به تهیه داروهای کمیاب و همچنین کلیه برای بیماران، به دلالی قلب برای بیماران
دانلود فیلم داش آکل به لینک مستقیم
فیلم داش اکل با کیفیت عالی و حجم کم غیر رایگان با بازی متفاوت مهران غفوریان
فیلم سینمایی ایرانی داش آکل با کیفیت Full Hd 1080p,720p
تهیه کننده و کارگردان : محمد عرب | سال تولید : 1396 | محصول : ایران | مدت زمان : 100 دقیقه
بازیگران داش آکل :
مهران غفوریان , حسین یاری , هلیا امامی , علی صادقی , محمدرضا شریفی نیا , فاطمه گودرزی و … .
داستان و موضوع فیلم داش آکل :
فیلم سینمایی《داش آکل》 برگرفته از قصه ی
صادق هدایت” رابطه ی عاشقان
پاورپوینت کارخانه ارج از ابتدا تا تعطیلی فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 23حجم فایل: 2051 کیلوبایت قیمت: 12000 تومانتوضیحات:پاورپوینت کارخانه ارج از ابتدا تا تعطیلی، در 23 اسلاید.پاورپوینت شرکت ارج به زیبایی و کامل و با تصاویر متنوع تاریخچه این شرکت نوستالژيک را به تصویر می کشد.کارخانه ارج در سال ۱۳۱۶ در یک کارگاه کوچک واقع در خیابان سی متری تهران به اتفاق ۸ کارگر ساده با هدایت مهندس خلیل ارجمند، استاد دانشکده فنی دانشگاه
فیلم ایرانی داش آکل با لینک مستقیم
download film Dash Akol
دانلود فیلم ایرانی ،دانلود فیلم ایرانی جدید،دانلود فیلم ایران 97 
پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید
نام فیلم: داش آکل
کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p و 4K
ژانر فیلم : اجتماعی
کارگردان : محمد عرب
نویسنده : منصور بَراهیمی
تهیه کننده : محمد عرب
محصول کشور : ایران
سال ساخت : 1396
تاریخ اکران : 1397
زبان پخش : فارسی
زمان:90 دقیقه
بازیگران فیلم داش آکل :حسین یاری، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی نیا، هلیا ام
اقامتگاه بوم گردی آفتاب چاهکوه قشماین اقامتگاه بوم گردی در روستای قدیمی و زیبای چاهوشرقی در تور قشم لحظه آخری جزیره زیبای قشم در سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده است. این اقامتگاه دارای 5 اتاق می باشد که در کل گنجایش 30 مهمان را دارا می باشد.  فاصله آن تا مرکز شهر قشم، حدود 91 کیلومتر می باشد. دسترسی آسان از اقامتگاه بوم گردی آفتاب چاهکوه به ساحل دریا موجب سهولت در تردد گردشگران شده است. همچنین مهمانان تور قشم می توانند ضمن آشنایی ب
 
کارگردان: بهرام توکلی | ژانر: زندگینامه، درام، ورزشی | سال تولید: 1397 | تاریخ انتشار: 1398
مدت زمان: 113 دقیقه | نوع: سینمایی | مخاطب: خانواده | کیفیت ویدئو: BluRay
فرمت: MP4 | حجم: متفاوت با هر کیفیت | تهیه کننده: سعید ملکان
خلاصه داستان: فیلم با قرائت و امضای وصیت نامه و خودکشی غلامرضا تختی آغاز می‌شود، سپس با فلش بک از دوران کودکی اش را که در فقر شدید و در آلونک‌های خانی آباد جنوب تهران می‌گذراند زندگی او را به تصویر کشیده است. غلامرضا که به کشت
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها