محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

مروگر کریپتو تبgo

یکی از مطمئن ترین روش ها برای بدست آوردن بیت کوین رایگان استفاده از مروگر کريپتو تب هستش من خودم سه برداشت داشتم.برای آموش نصب و استخراج ویدئو را تماشا کنیدبنفشه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
به تازگی در کنار آدرس برخی از سایت ها در نواربار مروگر کروم کلمه ای به نام Not secure مشاهده می کنیم .
این پیغام که قبلا فقط از طریق آی آن به عموم اطلاع رسانی می شد ؛ هم
اکنون جمله آن نیز به مخاطبان نشان داده می شود که باعث نگرانی وبمستران
شده است.
البته ناگفته نماند این پیغام فقط در صفحاتی که فرم ورود Login یا ثبت نام Register دارند نمایش داده می شود .پرتال تیم آسان وب
کمی به خود استراحت دهید و از بازی های اتاری در مرورگر ویندوز خود لذت ببریدآتاری، سازنده قدیمی بازی‌های ویدیویی طی یک همکاری مشترک با تیم ویندوز مایکروسافت، برخی از محبوب‌ ترین بازی‌های کلاسیک کنسول آتاری را برپایهHTML5 پیاده سازی نموده و در دسترس عموم قرار داده است.  [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
این کلمه از ترکیب دو بخش کريپتو و کارنسی ساخته شده است. #کريپتو به مفهوم مخفی و از شاخه ی #کريپتوگرافی اقتباس شده است، کريپتوگرافی یا #رمزنگاری شاخه ای از عل.گلدیس دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
برای قرار گرفتن آخرین مطلب وبلاگ‌مون در لیست آخرین مطالب منتشر شده در بلاگ اسکای » باید حداقل ۱۰ مطلب تو وبلاگ‌مون ارسال کرده باشیم و وبلاگ‌مون بالای ۱۰۰۰ بازدید داشته باشه. برای رسیدن به این بازدید، کد زیر رو جایگزین قالب وبلاگ کنید(به جای time زمان رو بر حسب ثانیه قرار بدید مثلا ۱ ثانیه)  :

<html>
<head>
<meta http-equiv="cache-control" content="no-cache" />
<meta http-equiv="refresh" content="time" />
</head>
<body>
</body>
</html>
سپس با مروگر،
برای قرار گرفتن آخرین مطلب وبلاگ‌مون در لیست آخرین مطالب منتشر شده در بلاگ اسکای » باید حداقل ۱۰ مطلب تو وبلاگ‌مون ارسال کرده باشیم و وبلاگ‌مون بالای ۱۰۰۰ بازدید داشته باشه. برای رسیدن به این بازدید، کد زیر رو جایگزین قالب وبلاگ کنید(به جای time زمان رو بر حسب ثانیه قرار بدید مثلا ۱ ثانیه)  :

<html>
<head>
<meta http-equiv="cache-control" content="no-cache" />
<meta http-equiv="refresh" content="time" />
</head>
<body>
</body>
</html>
سپس با مروگر،
SRWare Iron
 
SRWare Iron نام مرورگری جالب برای بازدید از صفحات وب می باشد که می تواند جایگزین مناسبی هم برای مرورگر گوگل کروم باشد. این مرورگر نقاط بحرانی گوگل کروم را نداشته ، بنابراین شما می تواید از آن و امکانات ابتکاری آن بدون هیچ گونه نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی تان در اینترنت استفاده کنید. این مرورگر دارای امکاناتی همانند مرورگر های دیگر می باشد.  این مرورگر بر روی ویندوز های مختلف از جمله ویندوز XP,Vista,7,8,10 قابل استفاده می باشد.Games And Software
افزونه کريپتوتب برای استخراج بیت کوینافزونه
cryptotab (کريپتو تب) برای مرورگر کروم، فایرفاکس، اوپرا و سافاری –
استخراج بیت کوین – مرورگر کريپتوتب و اپلیکیشن اندروید کريپتوتب- این
افزونه مثل افزونه بیتر ای او است.افزونه cryptotabیک شیوه دیگر در استخراج بیت کوین در این افزونه هرچه تعداد افراد بیشتری دعوت کنید سرعت استخراج بیت کوین شما بیشتر میشود.برای نصب این افزونه وارد سایت زیر شوید.getcryptotab.comروش جدید:
بعد از وارد شدن به سایت به پایین سایت
دیفای ها مبحث داغ ماه اخیر بوده اند اما در همین زمان احتمال حرکت صعودی قیمت دور از ذهن نیست. در همین حین مردم با توجه به اخبار اتریوم و دیفای ها، دیگر راجب بیت کوین حرف نمی زنند. در گذشته بیت کوین به عنوان پرطرفدارترین و شناخته شده ترین کريپتو به منظور حرکت های صعودی خود دوره هایی را پشت سر می گذاشت. با هر اقبال عمومی به کريپتوها، بیت کوین به عنوان اولین و ارزشمندترین کريپتوی موجود در بازار، از رشد قیمتی قابل توجهی بهره مند می شد.
در ح
 
مرورگر cryptotab browser این سایت در زمینه ماینینگ ابتکار جالبی به خرج داده و کار استحراج بیت کوین را با استفاده از مرورگر به عنوان استخراج بیت کوین بسیار ساده کرده هست - فقط کافیه که از لینک بنده که قرار دادم وارد بشید کريپتو رو دانلود کنید نصب کنیدو بیت کوین استخراج کنید به همین سادگی و از لینکی که بهتون میده زیرگروه بگیریدتا هم خودتون هم بنده بتونیم توی این وضع فجیه یه درآمدی با کمک هم بدست بیاریم ، اینهم لینک https://cryptotabbrowser.com/17703253 درآمدی که ب
پرتال ارزهای دیجیتال و رمز نگاری شده
معرفی یک از بهترین سایت ها در زمینه ارزهای دیجیتال و رمز ارزها :
کريپتو ایران یکی از سایت های برتر در زمینه ارزهای دیجیتال و رمزارزها و اطلاعات راجب قیمت های بروز و لحظه ای ارزهای دیجیتال اعم از بیت کوین و سایر آلت کوین ها است.
برای مشاهده و ورود به وبسایت پرتال ارزهای دیجیتال  اینجا کلیک کنید
کريپتو ایران 
 
 
 دنیای آگهی و اخبار تکنولوژی
برای بدست آوردن پول واقعی بدون دردسر و کار کردن مراحل زیر را طی کنید 100% واقعی با پرداختی واقعی ( تست شده)
1- نصب کیف پول 
2- ورود به این سایت و عضویت در آن 
3- نصب افزونه از سایت ردیف 2  برروی مرورگر خود ( گوگل کروم بهتره) که در آن عضو شده اید
و 
استفاده از گوگل کروم یا مروگری که افزونه را روی آن نصب کرده اید برای انجام امور روزمره ی خود در اینترنت
بدون انجام دادن کار خاصی این افزونه خودش براتون پول می سازه 
نکته : همراه با باز شدن مروگر ش
انگیزه‌های مختلفی برای هک‌کردن کنسول‌های بازی وجود دارد؛ اما تاکنون دو دلیل عمده‌، هکرها را به فکر نفوذ به این دستگاه‌ها انداخته است. نخستین، بسیاری از هکرها تلاش دارند با هک‌کردن کنسول‌های بازی، امکان نصب بازی‌های کپی‌شده را فراهم کنند. به دلیل ضررهای میلیون‌ دلاری‌ این مساله به توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی، تولیدکنندگان کنسول‌ها با به‌کارگیری تکنیک‌های مدرن، دسترسی هکرها به لایه‌های داخلی این دستگاه‌ها را بسیار سخت و د
لینک دانلود افزونه کريپتو تب:
http://bit.ly/2HNCXEo
برای دانلود به متصل باشید.
توجه کنید با گوشی موبایل هم میتونین نسخه اندروید رو دانلود کنیداز .زمانه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
با استفاده از لینک زیر می تونید بروزر (مرورگر) cryptotab را دانلود کنید و درآمد به دلار داشته باشید. برای دانلود مرورگر لینک روبرو را کپی کنید و در نوار آدرس.آوا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در قسمت های گذشته در ارتباط با عوامل بنیادی موثر بر قیمت بیت کوین و همچنین ریسک کريپتو ها صحبت کرده ایم.
در این قسمت نیز ابتدا راجع به بلاک چین و سپس مجددا .تیر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
یکی از دلایل عدم قطعیت در پذیرش کريپتو کارنسی ها به عنوان SAFE HAVEN طفولیت آنها و جدید بودن تکنولوژی بلاک چین و دلیل دیگر کم بودن مارکت کپ کريپتوکارنسی ها ن.سانا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کلیدی رو در این لینک ببینید.چه نوع از ورودی های گوگل، مضر است؟1- ورودی گوگل با URL گوگل دستکاری شدهاستفاده از سیستم هایی که ورودی های گوگل آنها صرفا ارسال بازدید به URL ساخته شده یا کپی شده گوگل است کاملا غیر طبیعی است و باید از آنها فاصله بگیرید. این سیستم ها برای آدرسی از گوگل مشابه شکل زیر، بازدید ارسال می کنند.در حالی که گوگل به ازای هر جستجو یک زنجیره با مقدار پارامتر ویژه با الگوریتم خود، می سازد.وقتی آن آدرس، بیش از یک بار ، بازدید شود، مشخ
در این دوره به طور کامل و با زبونی ساده و روان درباره ای ارزهای دیجیتال آشنا میشیم .
صفر تا صد مطالب مربوط به کريپتو کارنسی و فرصت های سرمایه گذاری .خاطره دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در یکی دیگر از دورهمی‌های انجمن بلاکچین، علاقه‌مندان برای گفتگو در مورد جدیدترین‌های دنیای کريپتو و بلاکچین دور هم جمع می‌شوند. مباحث آزا.ملکا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در تحلیل بنیادی ما با عوامل اقتصادی خرد و کلان ابزار مالی مورد نظر و صورتهای مالی و حساب سود و زیان و قرارداد ها سر و کار داریم.در تحلیل تکتیکی به ابزار ریاض.تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
لایو سرمایه گذاری در ارز دیجیتال - 11دی 98 - دکتر نیما آگاهی
#کريپتوکارنسی #رمزارز #ارزدیجیتال
#چالش_همراهی #چالش_تحلیل #اتریوم #ارز_دیجیتال #رمزارز #کريپتو.پایا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
معرفی Snl Token ، برنامه ها و پلنهای اجرایی ، با زیر نویس فارسی
توکن اس ان ال یکی دیگر از توکنهای معروف و معتبر بازار کريپتو کارنسی میباشد که تحت مالکیت کمپا.دلتا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مرورگر cryptotab browser این سایت در زمینه ماینینگ ابتکار جالبی به خرج داده و کار استحراج آسان بیت کوین را با استفاده از مرورگر به عنوان استخراج بیت کوین بسیار ساده کرده هست - فقط کافیه که از لینک بنده که قرار دادم وارد بشید کريپتو رو دانلود کنید نصب کنیدو بیت کوین استخراج کنید به همین سادگی و از لینکی که بهتون میده زیرگروه بگیریدتا هم خودتون هم بنده بتونیم توی این وضع فجیه یه درآمدی با کمک هم بدست بیاریم ، اینهم لینک cryptotabbrowser. درآمدی که با تلاش .
کسب وکار الکترونیکی و ضرورت در دنیای امروز​تعریف کاملی از کسب و کار الکترونیکی یا فروشگاه آنلاینفروشگاه آنلاین در حقیقت یکی از ابزارهای تجارت الکترونیک است که به مشتری اجازه می دهد به صورت مستقیم کالاها و خدمات خود را از فروشنده در بستر اینترنتی و وب با استفاده از مروگر تهیه کند. برای آموزش بازاریابی اینترنتی در تبریزاز سایت آموزش۳ دیدن کنید مشتریها می توانند محصول مورد نظر خود را از طریق مشاهده صفحه مشخصات محصول به صورت مجاز
نظرات دانشجویان دوره کريپتومستری (آموزش صفر تا صد ارزهای دیجیتال )
دوره کريپتو مستری اولین دوره جامع ارزهای دیجیتال در ایران می باشد که توسط اساتید بین المل.خزان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
 
 
بیت کوین رایگان با مرورگر کريپتو تب - CryptoTab
 
امروزه با افزایش نرخ روزافزون ارز فرصتی ویژه ایجاد شده تا با کمی تلاش و کوشش بتونیم برای خودمون درآمد بسیار زیادی کسب کنیم ؛ یکی از این روش ها برای بدست آوردن بیت کوین رایگان ثبت نام در وب سایت کريپتوتب (crypto tab) است. اگر اطلاعی از پول مجازی بیت کوین ندارید لطفا قبل از خواندن این مطلب مقاله ” بیت کوین چیست؟ ” را مطالعه کنید تا با ارزش های این واحد پولی آشنا شوید.
 
دانلود مرورگر CryptoT
برای نصب اونتو بر روی ماشیمن مجازی ابتدا باید نرم
افزار ماشین مجازی را نصب کنید برای اینکار ابتدا نرم افزار را از اینترنت دانلود
کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید و فایل ستاپ آن را اجرا کنید که من از نرم
افزار وی ام ور استفاده میکنم خوب بعد از اجرا کردن فایل ستاب بر روی نکست کلیک
کننید.

در این صفحه شما باید قوانین نرم افزار وی ام ور قبول
کنید تیک گزینه را فعال کنید وسپس بر روی نکست کلیک کنید.



در این صفحه اگر میخواهید نرم افزار وی ام
نحوه پاک کردن حافظه نهان در Microsoft Edge
هنگامی که وب سایت ها با جدیدترین داده ها بارگیری نشده اند ، می تواند به این دلیل باشد که شما باید فایلهای ذخیره شده را حذف کنید تا مرورگر بتواند داده های جدید را بارگیری کند. برای خالی کردن حافظه نهان ، می توانید یکی از دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:
1. پاک کردن داده های مرورگر در Microsoft Edge با میانبر صفحه کلید.
کلیدهای [Ctrl] ، [Shift] و [Del] را فشار دهید.
یک پنجره جدید باز می شود. گزینه "خدمات و پرونده های موقتی" را
کمی به خود استراحت دهید و از بازی های اتاری در مرورگر ویندوز خود لذت ببریدآتاری، سازنده قدیمی بازی‌های ویدیویی طی یک همکاری مشترک با تیم ویندوز مایکروسافت، برخی از محبوب‌ ترین بازی‌های کلاسیک کنسول آتاری را برپایهHTML5 پیاده سازی نموده و در دسترس عموم قرار داده است. هدف اصلی مایکروسافت از این همکاری نمایش قدرت مرورگر اینترنت اکسپلور و پشتیبانی آن از HTML5 است امروزه علاوه بر مرورگرهای کامپیوتر، اکثر ابزارهای هوشمند از تبلت تا تل
اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که هرروز قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را پیگیری می‌کنید و افسوس می‌خورید که چرا از قطار ارزهای دیجیتال جا مانده‌اید، مقاله زیر را بخوانید تا دوباره امیدوار شوید!
دنیل جفریز (Daniel Jeffries)، آینده‌پژوه و نویسنده خوش‌قلم، طناز و البته باهوشی که سال ۲۰۱۷، راهنمای فوق‌العاده‌ای برای سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال منتشر کرده بود، اکنون نسخه دوم این راهنما را منتشر کرده است تا نشان دهد که
حدودا 10 سال پیش بود که فردی یا گروهی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو انقلابی ترین فناوری عصر ما را معرفی کردند. شخصیت ساتوشی ناکاموتو هنوز هم به عنوان یک معما باقی مانده است و بسیاری در جستجوی کشف این شخصیت هستند. بسیاری سعی کرده اند نام ساتوشی را بر خود بگذارند اما موفق به اثبات این ادعا نشده اند. علاوه بر ساتوشی، افراد ناشناس دیگری هم در فضای کريپتو موجود بوده اند که برخی از آنها مانند ناکاموتو ناپدید شده اند و برخی نیز هنوز در این فضا باقی م
5 فروشگاه ساز ادنی جهان کدامند؟همچنین معمولا کسانی که از طریق گوگل وارد سایت شما میشوند مشتریان شما میشوند مربع دقیقا ظهر چیزی گشتند که دره سایت شما موجود بوده اما ممکنه تبلیغات که میکنید کاربر فقط برای اتلاف وقت به سوی سایت شما کار نهانی بزنه. سئو دارای چندین الگوریتم و قانون میباشد که با رعایت کردنش میتونید امل خوبی بدست آورد. مدخل سوپرمارکت اینترنتی باید پروسه خرید به قصد حدی سریع باشد که مشتریان شما اصلا بیدار نشوند که چطوری خرید را عا
اگر شما تاکنون هیچ ارز دیجیتالی نخریده اید و قصد دارید با موجودی ریالی، نسبت به خرید چین لینک اقدام نمایید، باید به دنبال صرافی های ارز دیجیتال ایرانی باشید که چین لینک می فروشند. تعداد صرافی هایی که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند، محدود است لذا توصیه می کنیم از طریق خرید بیت کوین و یا هر ارز دیگری که عمومیت بیشتری دارد، موجودی کريپتو کارنسی خود را افزایش دهید سپس ارز دیجیتال خود را تبدیل نمایید. کارشناسان بیت مهر ، آماده انجام خد
خرید بیت کوین
خرید ارز دیجیتال
ساخت کیف پول دیجیتال
اخبار ارز دیجیتال
ارز دیجیتال
صرافی ارز دیجیتال
کريپتو پدیا
قیمت ارز دیجیتال
لیست قیمت ارزهای دیجیتال
خرید بیت کوین
بلاک چین چیست
ارزهای دیجیتال
جدول ارزهای دیجیتال
جدول رمز ارزها
ساخت کیف پول ارز دیجیتال
بهترین کیف پول بیت کوین برای ایرانیان
اخبار بیت کوین
بیت کوین چیست

والبی
مقدمه
ترید یا معامله ارز دیجیتال به خرید و فروش بیتکوین و دیگر رمزارزها به منظور کسب سود گفته میشود. از آنجایی که روش های معامله بسیار متفاوت هستند، بهتر است هر تریدر سبک خاصی را برای خودش انتخاب کند. چرا که برخی از سبک ها بیشتر از بقیه با سلیقه ، آستانه تحمل و اهداف فرد مطابقت دارند. در ادامه این مقاله ضمن معرفی سبک های متفاوت ترید ،به ارائه پیشنهادهایی برای تازه کاران این حوزه خواهیم پرداخت.
اگرچه در حوزه تجارت روشهای متفاوتی برای 
مقدمه
ترید یا معامله ارز دیجیتال به خرید و فروش بیتکوین و دیگر رمزارزها به منظور کسب سود گفته میشود. از آنجایی که روش های معامله بسیار متفاوت هستند، بهتر است هر تریدر سبک خاصی را برای خودش انتخاب کند. چرا که برخی از سبک ها بیشتر از بقیه با سلیقه ، آستانه تحمل و اهداف فرد مطابقت دارند. در ادامه این مقاله ضمن معرفی سبک های متفاوت ترید ،به ارائه پیشنهادهایی برای تازه کاران این حوزه خواهیم پرداخت.
اگرچه در حوزه تجارت روشهای متفاوتی برای 
آشنایی سبک های
آموزشگاه آموزش طراحی سایتارزان
 
عزیزان گرامی ، دوره
های تخصصی و کاربردی طراحی سایت با همت آموزشگاه طراحی سایت لرنو وب و شرکت داده
پردازان ایفانت برگزار میگردد.
آموزش طراحی سایت - دوره آموزش طراحی سایت
مدت هاست که دوره های طراحی سایت در ایران به صورت تئوری و یا به گونه ای برگزار
میگردند که در پایان دوره معمولا شما به یک طراح سایت تبدیل نشده و نمیتوانید به
صورت عملی وارد بازار کار شوید.
اگر قبلا با این دوره های تئو
قیمت بیت کوین
با جهش قیمت بیت کوین در هفته گذشته قیمت این دارایی دیجیتال از 7400 دلار 9500 دلار رسید و یکی از مهمترین جهش های بیت کوین در بازه زمانی بیست و چهار ساعته بود. این در حالی است که در زمان نگارش این مقاله قیمت بیت کوین حدود 7100 دلار نوسان می کند.
با وجود بازار ساکن در هفته های قبل، قیمت طی چند ساعت بیش از 3000 دلار افزایش یافت. بیشترین جهش های قیمت را در زیر مشاهده می کنید که جهش آخر با خط سبز نشان داده شده است و پنجمین جهش بزرگ در بازه ز
​وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 333 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 8%-1.5% - 5% حساب های مورد قبول: بیت کوین، لایت کوین، اتریوم، دوج کوین،استلار، رده بندی ادمین: 10 از 10 پلن ها: ۰٫۸% تا ۳٫۵% روزانه برای ۵۰ تا ۱۸۰ روز وابسته به کريپتو پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :   اسفند 1396 آخرین پرداخت: 06/12/1397​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
آیا فکر می‌کنید سلطه در حوزه‌ی جستجوی اینترنتی و ایمیل، توسعه‌ی کروم و سرویس یوتیوب به علاوه یک پروژه‌ی خودروی خودران و بزرگترین کسب‌وکار بازاریابی در تاریخ جهان به اندازه‌ای کافی خواهند بود تا گوگل را مشغول و سرگرم نگاه دارند؟ قطعا فکر نمی‌کنید که اهالی مانتین ویو بی‌مقدمه تمایل به ورود به عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند پیدا کرده‌اند. این عرصه، بازار به‌شدت تکامل‌یافته‌ای است که جز سامسونگ و اپل برای هیچ
خرید بیت کوینواقیعت بیت کوین چیست و چه پشتوانه ای دارد؟در گذشته فیات مانی ها و یا پول های کاغذی که وابسته به دولت ها و بانک ها بودند پشتوانه هایی نظیر طلا و تولید ناخالص ملی که وابسته به اقتصاد یک کشور بود داشتند و با توجه به ان ها اعتبار می گرفتند .اما اکنون بیت کوین مالکیتی مختص به یک کشور و یک نهاد خاص ندارد و بر همین اساس هم هیچ گونه پشتوانه ای نظیر پشتوانه های سنتی نخواهد داشت.اما چه چیزی به بیت کوین ارزش می دهد؟اقبال بازار یا همان عرضه و ت
 قطعا
طی سال اخیر واژه درآمد دلاری با بیت کوین رو شنیده باشید و حتی دنبال اون
رفته باشید و خب فکر اینکه پولی که در میارید به دلار باشه و با توجه به
ارزش دلار در کشور ما واضح هست که خیلی درآمد با ارزشی خواهد بودکريپتو
تب یک روش نسبتا جدید برای بدست آوردن یا همان ماینینگ ارزدیجیتال بیت
کوین است . بیت کوین معروف ترین و با ارزش ترین ارز دیجیتال در جهان هست که
شما با استخراج یا همون ماین آن ( حتی کمترین مقدارش ) می تونید پول خوبی
بدست بیارید . یک
تصور کنید که بعد از راه اندازی یک
وبسایت زیبا و تلاش زیاد برای بهبود بازاریابی محتوایی آن، زمان زیادی را هم برای
توجه به شخصیت خریداران و مخاطبان هدفتان صرف کرده اید. حالا زمان آن رسیده که
نتیجه تلاش ها و آخرین پیشرفت های کمپین های راه اندازی شده را به کارفرما و
بالادستی ها نشان دهید. در این مقاله 8 مورد از شاخص های
حیاتی برای تعیین میزان موفقیت یک پروژه سئو را به شما معرفی می کنیم.1-افزایش بازدید سایت از طریق گوگل
بصورت ارگانیکاین شاخص، افزای
 
یک صفحه از وب سایت مجموعه المان هایی نظیر عنوان، URL ، محتوا، توضیحات و … را در خود دارد. یکی از مواردی که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشیم تگ H1 می باشد. همانطور که می دانید تیترها از H1 تا H6 وجود دارند و هر کدام از آنها کاربرد بخصوصی در میان محتوا دارند. موضوعی که باید به آن دقت کرد این است که تگ H1 در هر صفحه تنها می بایست یکبار مورد استفاده قرار گیرد و بیش از آن یک اشتباه محسوب می شود. در ادامه ویژگی ها و جزئیات مربوط تگ H1
اگر در این حوزه فعالیت می کنید و تا حدودی با دنیای ارزهای دیجیتال و بلاکچین آشنایی دارید، حتما پیگیری قیمت های لحظه ای و مسائلی مانند نمودار قیمتی، تغییرات هفتگی و ماهانه و سالانه قیمت ها و … مسئله مهمی به شمار می آید. تا کنون نیز با گسترش دنیای کريپتو، وبسایت های زیادی برای این موضوع ایجاد شدند و روز به روز تعدادشان بیشتر می شود.اما نکته مهمی که حتما ذهن شما را درگیر کرده، این است که این قیمت ها چطور محاسبه می شوند و معیارهای یک ص
چه شما آن را halving (هاوینگ یا نصف شدن پاداش بلاک) یا halvening بدانید؛ یکی از معدود چیزهایی که می توانیم در حوزه کريپتو از آن اطمینان داشته باشیم این است که بحث و گفتگو پیرامون پاداش استخراج بیت کوین طی شش ماه آینده شدت می گیرد. چرا؟ زیرا هاوینگ قبلی باعث حرکت گاوی (صعودی) قیمت شد و چه کسی در بازار کريپتو حرکت گاوی را دوست ندارد؟
بسیاری باور دارند که هاوینگ بعدی تاثیری مشابه خواهد داشت و این نگاه تنها به دلیل اینکه تاریخ خود را تکرار می کند ن
کمتر از یک دهه از عمر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال می‌گذرد. با این وجود، این مفهوم توانسته است امیدهای زیادی برای اصلاح برخی الگوهای مالی و سرمایه‌گذاری در دنیا پدید آورد. ارزهای دیجیتال به خاطر ماهیت غیرمتمرکزشان، برخی مشکلات پول‌های رسمیِ منتشر شده توسط بانک‌های مرکزی را ندارند. نقل و انتقال ارزهای دیجیتال حتی به شکل فرا مرزی ساده‌تر از انتقال پول است. همچنین امکان تقلب و ی در آن به مراتب کمتر است.بااین‌حال، تعداد زی
 

 از نظر تریدر حرفه ای مهم نیست بازار خرسی باشد یا گاوی

 
تریدر حرفه ای به روند بازار اهمیت نمیدهد. 
 
در این مقاله به 3 استراتژی که یک تریدر حرفه ای بدون توجه به روند بازار برای به دست آوردن سود بیشتربه کار میگیرد، اشاره خواهیم کرد.
تریدرهای تازه نفس و تازه کار فکر میکنند حرفه ای های این بازار صبح تا شب به مانیتورهایشان زل زده اند تا بتوانند معامله خوبی را انتخاب و سود کنند . اما این حقیقت ندارد.
آنچه تریدرهای حرفه ای را از متو
در جهان امروز بحث تجارت اینترنتی و شاخه های مختلف آن به یکی مهمترین بخش های فناوری تبدیل شده است. اما بسیاری از افراد از نکات این مبحث بیخبرند. تفکرات عام مردم نیز در این مورد بی تاثیر نبوده است. قصد داریم تا 10 درس مهمی که پس از سالها کسب تجربه در این زمینه را به دست آورده ایم را در اختیار شما قرار دهیم. درس اولیکی از کارهائی که باید اولویت بالائی برای شما داشته باشد، جمع آوری آدرس پست الکترونیک بازدید کنندگان سایت شما است. از زمان شروع سایت
وزارت فناوری اطلاعات چین فهرستی از رتبه‌بندی ارزهای دیجیتالی در این کشور را منتشر کرد. در این رتبه‌بندی که توسط کارشناسان حوزه کريپتو در چین تدوین‌شده، اتریوم در صدر ارزهای دیجیتال قرار دارد. نکته جالب در این فهرست قرار گرفتن بیت کوین در رده سیزدهم از بین ۲۸ ارز دیجیتال است. به نقل از CEN، پنج ارز دیجیتالی برتر از دیدگاه کارشناسان چینی به ترتیب: اتریوم، استیم، لیسک، NEO و کومودو هستند.رتبه بندی بلاک چین‌های عمومی توسط وزارت فن
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کوین دسک، تحلیلگران می‌گویند روند کاهش قیمت بیت کوین احتمالا هنوز به پایان نرسیده و ارزش این ارز مجازی احتمالاً تا 26 هزار دلار پایین می‌آید.
ارزش بیت‌کوین 13 درصد در روز پنجشنبه کاهش یافت و در اولین ساعات روز جمعه به 28845 دلار رسید که پایین‌ترین رقم از چهارم ژانویه بود. این ارز مجازی بخشی از این کاهش قیمت را جبران کرده و حالا به 31 هزار دلار رسیده است.
مدیرعامل شرکت تحقیقات بلاک چین کريپتو کوانت با اشا
بر اساس گزارشات منتشر شده در ژاپن، ۱۶ نفر به جرم ساخت نرم افزارها و کدهای استخراج بدون اجازه یا همان کريپتوجکینگ» در ارز دیجیتال مونرو، بازداشت شده اند.بر اساس گزارش خبرگزاری The Asashi Shimbun » در ژاپن، دادستان‏های محلی ۱۶ نفر را به واسطه‏ی شرکت در یک جرم انجام گرفته در قالب کريپتو، بازداشت نموده است. همانطور که می‏دانید در سال‏های اخیر ارزش و اهمیت ارزهای دیجیتال دو چندان شده است و با افزایش قیمت این ارزها در بازارهای جهانی، افراد بسیاری ن
همزمان با افزایش چشمگیر ارزش بیت‌کوین در ماه‌های اخیر «مسترکارت» اعلام کرد که در سال جاری تعدادی از رمزارزهای منتخب را به شبکه خود اضافه خواهد کرد.
مسترکارت پیش از این هم کارت‌های اعتباری مخصوص رمزارز را ارائه می‌کرد اما اینکار با مشارکت شرکت‌هایی انجام می‌شد که رمزارز را به ارز رایج تبدیل می‌کردند و سپس تراکنش اجرا می‌شد. حالا اما این شرکت تصمیم گرفته با یکپارچه‌سازی رمزارزها در شبکه خود امکان پرداخت مستق
ترید ارز دیجیتال در صرافی‌های مختلفی امکان‌پذیر است. یکی از صرافی‌های محبوب و بسیار تاثیرگذار در این حوزه بایننس است که بدون شک تمام تریدرهای ارزهای دیجیتال با آن آشنا هستند. این صرافی در سال 2017 و در چین تاسیس شد. ترید در بایننس نیاز به اطلاعات و آموزش کامل دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با جناب امید فدوی مصاحبه‌ای کوتاه داشته‌ایم که در ادامه آن را می‌خوانید.
https://www.delgarm.com/%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%86%D8%B3-%DA%86%DB%8C%D
تغییر دامنه سایت بدون افت سئو و افت رتبهتغییر دامنه سایت بدون افت سئو و افت رتبه - 5.0 out of 5 based on 1 voteدر برخی از موارد برخی از شرکت ها تصمیم میگیرند که دامنه اصلی وب سایت خود را به دلایل مختلفی تغییر دهند اما سوال اینجا اگر وب سایت یا به عبارت دیگر دامنه شما در برخی از کلمات در گوگل رتبه داشت یا دارای اتورتی قابل خوبی بود چگونه می توانید این رتبه ها و همچنین اتوریتی ها را به دامنه جدید انتقال دهید ؟ ما در این پست آموزشی تصمیم گر
همه می دانیم که نهنگ های زیادی در دنیای بیت کوین یا تمام بازارهای مشابه وجود دارند؛ افرادی که به راحتی می توانند وضعیت بازار را تغییر دهند. در این مطلب می خواهیم سلاطین بیت کوین را بشناسیم، افرادی که مقادیر زیادی بیت کوین خریده و نگهداری می کنند.
صرافی هاواضح است که صرافی های رمزارز بزرگ ترین مالکان بیت کوین هستند. در حال حاضر حدود 6.7 درصد از کل بیت کوین در گردش به ارزش بیش از 9.8 میلیارد دلار در کیف پول صرافی ها نگهداری می شود. هشت صرافی معروف
یک مدیر اجرایی دیگر از  PayPal به حیطه ارزهای رمزنگاری شده پا می‌گذارد، شرکت Bakkt، آقای Mike Blandina را جذب می‌کند.برای
افتتاح حساب در بروکر الیمپ ترید   olymp tradeاینجا را کلیک کنید.مدیرعامل پلتفرم ارزهای رمزنگاری شده‌ی در وبسایت رسمی الیمپ ترید اعلام کرد، خانم کلی لوفلر (Kelly Loeffler) در بلاگ رسمی خود از ملاقات با مدیر اجراییِ سابقِ پی‌پال (PayPal) آقای مایک بلاندینا (Mike Mlandina) ابراز خرسندی کرد و اعلام کرد که او به تیم رهبریِ این شرکت با عنوان
ارز مجازی چست؟ماینر چیست؟رمز ارز چیست؟ و خیلی سوالات از این موارد ذهن افراد را مشغول کرده است.اگر به دنبال خواندن این مقاله هستید، مطمئنا کلماتی مانند ارز دیجیتال ارز مجازی، رمز ارز، ارز دیجیتال و یا حتی رمزینه پول به گوشتان خورده است. اول باید بگوییم تمام این کلمات برگردان انگلیسی یک کلمه است و یک مفهوم را می‌رساند که آن همان کريپتو کارنت. پس در ادامه با مواجه شدن با هریک از این کلمات مطمئن باشید که راجع به یک م
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰
آمارهای تازه نشان می‌دهد که بیشتر سهم معاملات بازار ارزهای دیجیتال، بیشتر فعالیت نهنگ‌ها و پرحجم‌ترین معاملات در این حوزه در آسیا و به‌ویژه در چین انجام می‌شود.
 
به گزارش کريپتو پوتیتو، دولت چین پیش‌تر اعلام کرده بود که معاملات بیت کوین در داخل مرزهای این کشور ممنوع است. این در حالی است که چین همچنان یکی از فعال‌ترین کشورها در حوزه معاملات و توسعه ارزهای دیجیتال است.
 
به‌علاوه، بیش از ۶۰ درصد ق
در این مقاله قصد داریم مسیری مناسب برای شروع به کسب درآمد ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم. هر بازار رفتار و ویژگی‌های خاص خود را دارد. برای آن‌که بتوانید به نتیجه‌ی دلخواه خود دست پیدا کنید، باید این بازار را به درستی بشناسید و به علم تحلیل و بررسی وقایع در آن مسلط باشید. شروع سرمایه گذاری در هر بازاری فراز و نشیب‌های خاصی روبه‌رو خواهید بود. اما اگر بتوانید مسیری درست را در پیش بگیرید بی‌شک درصد موفقیت شما بالاتر خواهد رفت.
نسل جدید سری لپ‌تاپ‌های شرکت اپل (Apple) در سال 20 معرفی شدند و مشابه MacBook Air 20 حال شاهد نسخه بروز شده MacBook Pro هستیم. سری Pro که همیشه از سخت‌افزار و امکانات حرفه‌ای‌تری نسبت به سری Air بهره‌مند بودند، امسال هم با قدرت بیشتر نسبت به سال گذشته، توسط اپل روانه بازار شده‌اند. مک‌بوک پرو 20 (MacBook Pro 20) با سخت‌افزار حرفه‌ای‌تر و کانفیگ‌های سخت‌افزاری بیشتر برای کاربرانی طراحی شده است که قصد انجام کارهای تخصصی با آن را دارند. لپ‌تاپ در
​تریدر های ارز دیجیتال چندین ابزار برای ارزیابی بازار در اختیار دارند. یکی از این ابزار ها رویکردی است که به تحلیل تکنیکال شناخته شده است. با استفاده از این روش، تریدر ها می توانند درک بهتری از احساسات بازار داشته باشند و روند های برجسته در بازار را شناسایی کنند. از این داده ها می توان برای پیش بینی های عالمانه تر و ترید های منطقی تر استفاده کرد.تحلیل تکنیکال تاریخ یک کوین را با نمودار قیمت و حجم ترید مورد بررسی قرار می دهد و کاری به
موفقیت و ثروت با ارزهای دیجیتال
یک مسیر نوین و مدرن برای کسب ثروت و ساختن آینده ای درخشان، ورود به عرصه تبادلات ارز دیجیتال است.
سرمایه گذاری به موقع و به صورت حرفه ای در زمینه ارزهای دیجیتال می تواند در دراز مدت سود سرشاری نصیب سرمایه گذار کند.
ارزهای دیجیتال تنها ده سال است که متولد شده اند، اما توسعه فراگیری داشته اند. البته این فعالیت، کاری تخصصی و فنی است و نیاز به آموزش مستمر توسط اساتید فن و مجرب دارد.
این عرصه بدون آموزش صحیح و اصو
موفقیت و ثروت با ارزهای دیجیتال
یک مسیر نوین و مدرن برای کسب ثروت و ساختن آینده ای درخشان، ورود به عرصه تبادلات ارز دیجیتال است.
سرمایه گذاری به موقع و به صورت حرفه ای در زمینه ارزهای دیجیتال می تواند در دراز مدت سود سرشاری نصیب سرمایه گذار کند.
ارزهای دیجیتال تنها ده سال است که متولد شده اند، اما توسعه فراگیری داشته اند. البته این فعالیت، کاری تخصصی و فنی است و نیاز به آموزش مستمر توسط اساتید فن و مجرب دارد.
این عرصه بدون آموزش صحیح و اصو
برای سهولت ثبت سفارش کاربران،صرافی ارز های دیجیتال بیت مهر بستر خرید سریع و خودکار تتر به صورت آنلاین فراهم ساخته به گونه ای که بدون نیاز به وریفای حساب در خارج از کشور و یا ارسال حواله بانکی خارجی امکان خرید و فروش خودکار تتر را در داخل کشور برای شما کاربران محترم فراهم ساخته ایم.به عنوان یک سرمایه گذار قطعا شما نیاز به فروش تتر و یا تبدیل آن به پول نقد پیدا خواهید کرد از آنجایی که تتر در بازار کريپتو بیشتر برای م
 


وضعیت : در حال پرداخت


سرمایه فعال ما : 0.0075 بیت کوین


مجموع برداشت ما: 0.04284 بیت کوین


مجموع سود ما : 0.03534 بیت کوین


آخرین پرداخت : 98٫10٫15


واریز سود : دستی ، سریع


شروع پروژه : 423 روز پیش


مانیتور شده : 423 روز


حداقل سرمایه‌گذاری : وابسته به کريپتو


حساب‌های مورد قبول : پرفکت مانی ، پی پال ، بیت کوین ، اتریوم ، دوج کوین


پاداش معرفی : 4%


پلن ها:1% - 3% روزانه ، ماد
دوستان
عزیز الکی وقت خودتون رو صرفه سایت های (کلیکی) و تبلیغاتی  برای کسب بیت
کوین نکنید.چون سودی که میخوان بدن خیلی ناچیزه فقط وقت تلف کردنه.اگی
بخواین وقت خودتون برا این سایتا بزارید تا 10سال دگ هم به هیجا
نمیرسید!!!کلا چند سایت کلیکی پر سود هست که بهتون میگممن
میخوام چند روش بهتون بگم که خیلی راحت تو عرض 3الی4ماه به 0.1بیت کوین برسید
اونم فقط یک ساعت در روز!!!(اونای هم که میگن  تو سایتای مختلف  تو عرض
1ماه به 1بیت کوین میرسید دروغ محضه!!
دوستان
عزیز الکی وقت خودتون رو صرفه سایت های (کلیکی) و تبلیغاتی  برای کسب بیت
کوین نکنید.چون سودی که میخوان بدن خیلی ناچیزه فقط وقت تلف کردنه.اگی
بخواین وقت خودتون برا این سایتا بزارید تا 10سال دگ هم به هیجا
نمیرسید!!!کلا چند سایت کلیکی پر سود هست که بهتون میگممن
میخوام چند روش بهتون بگم که خیلی راحت تو عرض 3الی4ماه به 0.1بیت کوین برسید
اونم فقط یک ساعت در روز!!!(اونای هم که میگن  تو سایتای مختلف  تو عرض
1ماه به 1بیت کوین میرسید دروغ محضه!!
دوستان
عزیز الکی وقت خودتون رو صرفه سایت های (کلیکی) و تبلیغاتی  برای کسب بیت
کوین نکنید.چون سودی که میخوان بدن خیلی ناچیزه فقط وقت تلف کردنه.اگی
بخواین وقت خودتون برا این سایتا بزارید تا 10سال دگ هم به هیجا
نمیرسید!!!کلا چند سایت کلیکی پر سود هست که بهتون میگممن
میخوام چند روش بهتون بگم که خیلی راحت تو عرض 3الی4ماه به 0.1بیت کوین برسید
اونم فقط یک ساعت در روز!!!(اونای هم که میگن  تو سایتای مختلف  تو عرض
1ماه به 1بیت کوین میرسید دروغ محضه!!
دوستان
عزیز الکی وقت خودتون رو صرفه سایت های (کلیکی) و تبلیغاتی  برای کسب بیت
کوین نکنید.چون سودی که میخوان بدن خیلی ناچیزه فقط وقت تلف کردنه.اگی
بخواین وقت خودتون برا این سایتا بزارید تا 10سال دگ هم به هیجا
نمیرسید!!!کلا چند سایت کلیکی پر سود هست که بهتون میگممن
میخوام چند روش بهتون بگم که خیلی راحت تو عرض 3الی4ماه به 0.1بیت کوین برسید
اونم فقط یک ساعت در روز!!!(اونای هم که میگن  تو سایتای مختلف  تو عرض
1ماه به 1بیت کوین میرسید دروغ محضه!!
نسل جدید سری لپ‌تاپ‌های شرکت اپل (Apple) در سال 20 معرفی شدند و مشابه MacBook Air 20 حال شاهد نسخه بروز شده MacBook Pro هستیم. سری Pro که همیشه از سخت‌افزار و امکانات حرفه‌ای‌تری نسبت به سری Air بهره‌مند بودند، امسال هم با قدرت بیشتر نسبت به سال گذشته، توسط اپل روانه بازار شده‌اند. مک‌بوک پرو 20 (MacBook Pro 20) با سخت‌افزار حرفه‌ای‌تر و کانفیگ‌های سخت‌افزاری بیشتر برای کاربرانی طراحی شده است که قصد انجام کارهای تخصصی با آن را دارند. لپ‌تاپ در دو مدل
 


وضعیت : در حال پرداخت


سرمایه فعال ما : 0.0075 بیت کوین


مجموع برداشت ما: 0.04641 بیت کوین


مجموع سود ما : 0.03891 بیت کوین


آخرین پرداخت : 98٫11٫04


واریز سود : دستی ، سریع


شروع پروژه : 442 روز پیش


مانیتور شده : 442 روز


حداقل سرمایه‌گذاری : وابسته به کريپتو


حساب‌های مورد قبول : پرفکت مانی ، پی پال ، بیت کوین ، اتریوم ، دوج کوین


پاداش معرفی : 4%


پلن ها:1% - 3% روزانه ، ما
 


وضعیت : در حال پرداخت


سرمایه فعال ما : 0.0075 بیت کوین


مجموع برداشت ما: 0.04515 بیت کوین


مجموع سود ما : 0.03765 بیت کوین


آخرین پرداخت : 98٫10٫22


واریز سود : دستی ، سریع


شروع پروژه : 430 روز پیش


مانیتور شده : 430 روز


حداقل سرمایه‌گذاری : وابسته به کريپتو


حساب‌های مورد قبول : پرفکت مانی ، پی پال ، بیت کوین ، اتریوم ، دوج کوین


پاداش معرفی : 4%


پلن ها:1% - 3% روزانه ، ما
 


وضعیت : در حال پرداخت


سرمایه فعال ما : 0.0075 بیت کوین


مجموع برداشت ما: 0.04441 بیت کوین


مجموع سود ما : 0.03691 بیت کوین


آخرین پرداخت : 98٫10٫15


واریز سود : دستی ، سریع


شروع پروژه : 423 روز پیش


مانیتور شده : 423 روز


حداقل سرمایه‌گذاری : وابسته به کريپتو


حساب‌های مورد قبول : پرفکت مانی ، پی پال ، بیت کوین ، اتریوم ، دوج کوین


پاداش معرفی : 4%


پلن ها:1% - 3% روزانه ، ما
 


وضعیت : در حال پرداخت


سرمایه فعال ما : 0.0075 بیت کوین


مجموع برداشت ما: 0.04714 بیت کوین


مجموع سود ما : 0.03964 بیت کوین


آخرین پرداخت : 98٫11٫11


واریز سود : دستی ، سریع


شروع پروژه : 449 روز پیش


مانیتور شده : 449 روز


حداقل سرمایه‌گذاری : وابسته به کريپتو


حساب‌های مورد قبول : پرفکت مانی ، پی پال ، بیت کوین ، اتریوم ، دوج کوین


پاداش معرفی : 4%


پلن ها:1% - 3% روزانه ، ما
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 142 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 98/01/10​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 149 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 98/01/17​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 134 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 98/01/02​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 128 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 27/12/97​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 154 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 98/01/22​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 124 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 21/12/97​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 121 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: /12/97​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 119 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 10 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 16/12/97​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 1 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 10 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 15/12/97​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 112 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 10 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 09/12/97​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 109 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 10 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 06/12/97​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 163 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 98/01/31​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 160 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 98/01/28​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 215 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 98/03/21​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 0 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 98/02/17​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 207 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 98/03/13​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 176 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 98/02/13​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 7 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 98/02/24​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 200 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 98/03/06​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
 ​ وضعیت: در حال پرداخت واریز سود: آنی شروع پروژه: 170 روز پیش حداقل سرمایه گذاری: وابسته به کريپتو پاداش معرفی: 7% –2% – 1% حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، اتریوم، دوج کوین رده بندی ادمین: 7 از 10 پلن ها:1% تا 3% روزانه مادام العمر + 3 دلار جایزه ی ثبت نام پروتکل امنیتی: گرین بار شروع سایت :17 آبان 1397 آخرین پرداخت: 98/02/07​ [ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
فارم های سیبری
نیروگاه هیدروالکتریک براتسک (Bratsk) که در شرق سیبری و در خلال جنگ سرد ایجاد شد تا برق مورد نیاز برای صنایع تولیدی شوروی را تامین کند، اکنون در خدمت صنعت دیگری با مصرف انرژی بسیار زیاد است: ماینینگ بیت کوین.
چندین فارم ماینینگ در شهر صنعتی براتسک در حاشیه رود آنگارا ایجاد شده است و از دمای کم این منطقه سود می‌برند. شرایط موجود باعث می‌شود که هزینه های خنک کنندگی فارم ها کاهش یابد و از برق ارزان نیروگاه های آبی استفاده کنند
۲۶ جولای به عنوان یکی از تاریک‌ترین روزهای فیس بوک در تاریخش ماندگار خواهد شد. حداقل برای سهام‌دارانش که اینطور خواهد بود!این روز یکی از ۵ شنبه‌های دیگر تابستان بود اما یک تفاوت بزرگ وجود داشت. غول شبکه‌های اجتماعی بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار از ارزش سهامش را از دست داده بود؛ بیشترین سقوط سهام برای یک کمپانی بزرگ که در طول یک روز می‌توانست اتفاق بیافتد.گزارشی که فیس‌بوک در سه ماهه‌ دوم سال درباره فروش‌‌های شرکت و رشد کاربرانش منتشر کرد و ب
در لیستی که از ۵۰ مقاله‌ی پر‌بازدید ویکی‌پدیا در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است، بیت کوین موفق به کسب رتبه‌ی نهم شده است.مقاله‌ی بیت کوین ویکی‌پدیا در کل بیش از ۱۵ میلیون بازدید داشته و با فاصله‌ی کمی (کمتر از ۱ میلیون اختلاف) نسبت به مقاله‌ی ایالات متحده آمریکا، در رده‌ی نهم قرار گرفته است. این لیست نشان می‌دهد که بیت‌کوین یک میلیون بازدید بیشتر از فیلم زن شگفت‌انگیز (واندر وومن) و ۲.۶ میلیون بازدید بیشتر ازدواین داگلاس جانس
ازبکستان که تا مدتی پیش از حامیان ارز دیجیتال بود، در تصمیمی غیرمنتظره خرید رمزارز را حتی از صرافی های دارای مجوز ممنوع کرد.
«سازمان ملی مدیریت پروژه» ازبکستان که تحت نظر نهاد ریاست جمهوری فعالیت می کند، اصلاحیه های جدیدی را در حوزه قوانین مالی پیاده کرده که شهروندان این کشور را از خرید رمزارز منع می کند. این سازمان به افرادی که قبلا اقدام به خرید ارز دیجیتال کرده اند، فرصت داده دارایی های خود را از طریق دو صرافی ثبت شده در این ک
آموزش طراحی سایت:صفر تا 100
 
سلام با آموزش طراحی سایت در خدمت شما هستیم , در قسمت قبل آموزش HTML لیست List , لینک های متنی را یاد گرفتیم , در قسمت هشتم با ادامه آموزش HTML همراه باشید:
آموزش لینک های عکس در html
تاکنون مشاهده کردیم که چگونه با استفاده از متن، یک لینک هایپرتکست ایجاد کنیم و همچنین فرا گرفته ایم که چگونه از تصاویر در صفحات وب خود استفاده کنیم. اکنون فرا خواهیم گرفت که چگونه با استفاده از تصاویر هایپرلینک ایجاد کنیم.
مثال:
ا
طی هفته های اخیر پیش بینی های خوشبینانه ای را در مورد قیمت بیتکوین شاهد بودیم ولی آخرین مورد از این پیش بینی ها از همه عجیب تر است. تیم دریپر» میلیاردر آمریکایی و سرمایه گذار برجسته حوزه رمزارز به تازگی اعلام کرده که قیمت بیتکوین سرانجام به رقم باورنکردنی 4 میلیون دلار خواهد رسید.دریپر در مصاحبه با کانال یوتوب بیتکوین کريپتو استریت» دلایل پیش بینی عجیب خودش را هم اعلام کرده است. به عقیده او در نهایت بیتکوین و دیگر ارزهای دیجیتال از ارزهای
طی هفته های اخیر پیش بینی های خوشبینانه ای را در مورد قیمت بیتکوین شاهد بودیم ولی آخرین مورد از این پیش بینی ها از همه عجیب تر است. تیم دریپر» میلیاردر آمریکایی و سرمایه گذار برجسته حوزه رمزارز به تازگی اعلام کرده که قیمت بیتکوین سرانجام به رقم باورنکردنی 4 میلیون دلار خواهد رسید.دریپر در مصاحبه با کانال یوتوب بیتکوین کريپتو استریت» دلایل پیش بینی عجیب خودش را هم اعلام کرده است. به عقیده او در نهایت بیتکوین و دیگر ارزهای دیجیتال از ارزهای
اگر تا به‌حال صاحب یک پیج، کانال تلگرامی و یا یک وب‌سایت بوده‌اید و از این طریق کسب و کاری اینترنتی در فضای مجازی راه‌اندازی کرده باشید، قطعا به این موضوع نیز فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید کاربران را جذب کسب و کار خود کنید تا از طریق آن‌ها بتوانید به کسب و کار خود رونق دهید. در این مطلب از سایت یاراپلاس قصد داریم تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنیم. اما اگر بخواهیم به طور کلی و در یک جمله راهکاری مناسب را به شما معرف
تاریخچه تحلیل تکنیکال:
.
اصول تجزیه و تحلیل فنی از صدها سال داده های بازار مالی گرفته شده است. برخی می گویند از لحاظ تحلیل تکنیکی توسط حساب های یک بازرگان که محل زندگی او در آمستردام بود ، جوزف دو لا وگا ، از بازارهای مالی هلند در قرن هفدهم آغاز شد. در آسیا گفته می شود که تجزیه و تحلیل تکنیکال روشی است که توسط Homma Munehisa در ابتدای قرن ۱۸ توسعه یافت و به تکنیک های بهتری تبدیل شد و امروزه یک ابزار نمودار برای این نوع تحلیل است. در سال های ۱۹۲۰ و ۱۹
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها