محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

فلش مموری طرح سوئیچ پورشه

در این ویدئو شما گذشته ای از پورشه سواران را مشاهده می کنید که بسیار جالب است و اکثر کسانی که از گذشته سوار پورشه می شدند تا امروز هم بر همان پورشه سوارا هست.بتا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قابلیت‌های خارج از جاده پورشه کاین/ شاید بسیاری از ما پورشه کاین را یک خودروی لوکس بدانیم که فاقد توانایی‌های کافی در آفرود است؛ اما پورشه تنها این خودرو را .شهریور کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تیزر جدید و زیبا از کمپانی پورشه - با هم تیزر بسیار زیبا و جالب کمپانی پورشه رو مشاهده می کنیم که بسیار هیجان انگیز است،پورشه جز ماشن های اسپرت و لوکس است.ای.آوا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کافی است ببینید کسی از پورشه‌ اش پیاده شد تا با خیال جمع بگویید طرف خیلی پولدار است اما این دقیقا خلاف چیزی است که فردیناند پورشه در روزهای آغازین افتتاح کار.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
شرکت خودروسازی پورشه با توجه به خودروهای سوپر اسپورت و لوکس آن امروزه مورد استقبال اکثر افراد قرار میگیرد . ساخت ریموت پورشه از جمله خدمات بسیار سخت میباشد و هزینه  زیادی بهمراه خواهد داشت .و همچنین نیاز به نیروهای متخصص و لوازم و تجهیزات به روز برای ساخت و تعمیر ریموت خودرو پورشه میباشد. ساخت ریموت ماشین
نام پورشه، خودروهای اسپرت و مسابقه ‌ای را در ذهن تداعی می ‌کند. "رودستر شماره ۱" اولین مدل از سری ۳۵۶ پورشه، ۷۰ سال پیش درست در چنین ماهی یعنی ماه ژوئن سال ۱۹۴۸ میلادی ساخته شد. پورشه حالا یکی از سودآورترین کمپانی های خودروسازی جهان است. تمرکز این شرکت عموماً بر طراحی و ساخت خودروهای اسپرت و لوکس معطوف است. دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی این کمپانی در ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان قرار دارد
 
در ادامه مطلب به آپشن های خودرو پورشه اشاره خ
در سال 1948، شرکت خودروسازی پورشه اولین مدل خود با نام "356" را تولید کرد. این اولین خودرو سواری اسپرت پورشه بود و از آن به بعد توانست مدل‌های موفق.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
به مناسبت 70 سالگی پورشه تاریخ آیرودینامیک آن را ببینید
در سال 1948، شرکت خودروسازی پورشه اولین مدل خود با نام "356" را تولید کرد. این اولین خودرو.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پورشه (به آلمانی: Porsche، دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات) شرکت هلدینگ خودروسازی آلمانی است، که در سال 1931 توسط فردیناند پورشه تأسیس شد. تمرکز این ش.طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
تعمیر موتور پورشه تهران دیاگ 
ظرفیت روغن پورشه بسیار بیشتر از اکثر وسایل نقلیه مدرن است و باید هنگامی که وسیله نقلیه در دمای کار صحیح قرار دارد ، به درستی پر شود.
 
تعمیر خودرو پورشه در محل یكی از خدمات شركت تهران دیاگ است كه فقط برای صاحبان خودرو پورشه انجام می شود. تعمیر موتور پورشه با پیشرفته ترین دستگاه ها به انجام می رسد.
 
یکی دیگر از دلایل عمده دود بیش از حد موتور توسط یک جداکننده روغن معیوب ایجاد می شود. این مؤلفه هوا را از روغ
مقایسه پورشه کیمن GT4 با 911GT3/ پورشه کیمن توانسته به آرامی خود را به برادر بزرگتر یعنی 911 افسانه‌ای نزدیک کند و شاید این عادلانه نباشد که کوچک‌ترین عضو از.شهریور کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
شرکت خودروسازی پورشه با توجه به خودروهای سوپر اسپورت و لوکس آن امروزه مورد استقبال اکثر افراد قرار میگیرد . ساخت ریموت پورشه از جمله خدمات بسیار سخت میباشد و هزینه  زیادی بهمراه خواهد داشت .و همچنین نیاز به نیروهای متخصص و لوازم و تجهیزات به روز برای ساخت و تعمیر ریموت خودرو پورشه میباشد. ساخت ریموت ماشین
قدیمی ترین و کلاسیک ترین خودروی " پورشه "
مت همل یک علاقه مندان به پورشه از ساکرامنتو با یک فلسفه خاص است: او ماشین خود را در شرایطی که او آنها را.جانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پورشه پانامرا Panamera یکی از زیباترین و خوش تیپ ترین سدان های لاکچری ایران است. این مدل خودرو که در اصل با مدل ۹۷۰ شناخته می شود، از سدان های کوپه و هاچ بک است. در زیبایی طراحی و آیرودینامیک فوق العاده خودروی یادشده فقط می‌توان لب به تمجید از طراحان پانامرا گشود.
پورشه پانامرا برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ رونمایی شد. تولید این خودرو یکسال بعد شروع شده و تا سال ۲۰۱۶ ادامه یافت. پانامرا را می‌توان اولین و موفق ترین پروژه سدان چهاردرب شرکت پورشه دان
نام پورشه، خودروهای اسپرت و مسابقه ‌ای را در ذهن تداعی می ‌کند. "رودستر شماره ۱" اولین مدل از سری ۳۵۶ پورشه، ۷۰ سال پیش درست در چنین ماهی یعنی ماه ژوئن سال ۱۹۴۸ میلادی ساخته شد. پورشه حالا یکی از سودآورترین کمپانی های خودروسازی جهان است. تمرکز این شرکت عموماً بر طراحی و ساخت خودروهای اسپرت و لوکس معطوف است. دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی این کمپانی در ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان قرار دارد
پورشه از ابتدا یکی از پیشگامان در عرصه طراحی‌ه
سریع ترین پورشه دهه 80 میلادی در جستجوی چهارمین مالک خود است. این پورشه 959 که در کل 292 دستگاه از آن ساخته شده است ، یکی از 29 دستگاهی است که با مشخصات کامل.بتا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پورشه موفق ترین خودرو در 24 ساعت لومن است که 19 برنده در مسابقات استقامتی فرانسوی است. رانندگان بریتانیایی نقش مهمی در تحقق این دستاورد های تاریخی ایفا کرده .نماوا کلیپ 9 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
اما این رکورد در جمعه هفته گذشته توسط تیمو برنارد و خودرو پورشه 919 هیبریدی اوو پس از 35 سال شکسته شد. برنارد توانست مسیر 20.8 کیلومتر پیست را با بهبود چشمگی.ساعته دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
اگر بخواهید پورشه را در نظر بگیرید و قبل از ماه مه سال آینده در لندن قرار بگیرید، پیشنهاد می کنیم که برنامه Gett را دانلود کنید تا بتوانید سوار موتوری در یکی.دبلیو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پورشه در بخشی از همکاری با "کپنری اتومبیل" ، نشان داد که چگونه می توان از رانندگی مستقل در یک تست میدانی در محل شرکت در لودویگسبورگ استفاده کردیافا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
برای اجاره پورشه، اجاره بنز، اجاره پرادو و انواع ماشین های گرانقیمت دیگر به سایت جورپین مراجعه فرمائید. جورپین مخصوص کالاهای اجاره ای از همه طیف ها در سراسر .آلفا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مدل جدید پورشه پانامرا توربو اس ای – هیبرید اسپرت توریزمو مجهز به یک موتور چهار لیتری v8 و یک موتور الکتریکی است. ترکیب این موتورها باعث شده تا پانامرا هیبری.رها کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
چنانچه نیازمند اجاره انواع ماشین ها و خودروهای لوکس با قیمت مناسب هستید می توانید با عضویت و ثبت نام در سایت جورپین انواع این ماشین ها مانند: پورشه و بنز و طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
خرید عینک آفتابی پورشه دیزاین مدل 8937 قیمت : 640000 تومانبرند : Porsche Designخرید پستی عینک آفتابی پورشه دیزاین مدل 8937 قیمت عینک آفتابی پورشه دیزاین مدل 8937  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید. عینک های برند پورشه ، دارای عدسی های بسیار با کیفیت بالایی هستند که دید بسیار خوبی به فرد داده و همچنین سبب حذف نورهای اضافی می شوند و نورهای اصلی را تغییر نمی دهند و سبب اختلال
چندی پیش در تصادف پورشه، راننده خطاب به پلیس می گوید ماشین را کجا می بری و
پلیس می گوید آدم کشته‌ای و او می‌گوید کشته‌ام که کشته‌ام. دیشو می‌دهم. جایی خواندم که این هجمه علیه راننده پورشه به واسطه پورشه سوار بودن اوست. آیا واقعا ما نسبت به کسی که
پورشه دارد دید منفی داریم؟به عبارت ساده‌تر، چرا ما پولدارها رو دوست نداریم؟
البته درباره راننده پورشه، بی تفاوتیش نسبت به مرگ یک نفر هست که باعث ناراحتی مضاعف شده ولی این حرف هم درست هست که در ای
خرید استیکر طرح پورشه قیمت : 6900 تومانبرند : Miscellaneousخرید پستی استیکر طرح پورشه قیمت استیکر طرح پورشه برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.     برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.   تصاویر بیشتر    برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    خرید استیکر طرح پورشه ارزان , استیکر طرح پورشه با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی استیکر طرح پورشه ,خرید اینت
تعداد بروز مشکلات و ایرادات به ازای هر ۱۰۰ خودرو در برندهای خودروسازی
مثال: در هر ۱۰۰ خودروی پورشه در سه سال گذشته، ۱۰۸ مشکل و ایراد رخ داده است.
تعداد بروز مشکلات و ایرادات به ازای هر ۱۰۰ خودرو در برندهای خودروسازی
بیشتر بدانید : بررسی خودروی پورشه ۹۱۱ کاررا ۴
پورشه کررا ۴ : آلمان‏ها عموما خودروهایشان را مردانه با چهره‏ای جدی طراحی کرده و روی خطوط نرم و سیال کار می‏ کنند. طراحی پورشه ۹۱۱ نیز به نوعی ساده، اسپرت و با همان خطوط منحنی آلما
ماشین پورشه Panamera برای یورو تراک 2 ورژن 1.40 | نسخه جدید ماشین پورشه Panamera ، یکی از مد های جذاب و پرطرفدار میان علاقه مندان بازی ETS 2 هست که توسط تیم GVModding3D برای ورژن 1.40 بازی منتشر شده است . از ویژگی های این مد میتوان به کیفیت فوق العاده ، ابزار های تیونینگ فراوان و حجم کم نسبت به کیفیت بالای ماشین اشاره کرد . هم اکنون میتوانید این مد را بصورت رایگان از وبلاگ مد یورو تراک 2 دانلود کنید .
برای دانلود مد به ادامه مطلب بروید .
 
مد یورو تراک 2
ماشین پورشه کاین Turbo S 2016 برای یورو تراک 2 | امروز با ماشین با کیفیت پورشه سری کاین Turbo S 2016 در خدمت شما هستیم . این مد توسط mstkmlnr برای بازی یورو تراک 2 طراحی شده که از ویژگی های این مد میتوان به رنگبندی زیبا ، داخلی با کیفیت و حجم مناسب اشاره کرد . هم اکنون میتوانید این مد را بصورت رایگان از وبلاگ مد یورو تراک 2 دانلود کنید .
برای دانلود مد به ادامه مطلب بروید .
 
 مد یورو تراک 2
شرکت پورشه پس از ۹ سال انتظار طرفداران، نسخه جدید از 911 اسپیدستر را در نمایشگاه خودرو نیویورک معرفی کرد. نزدیک به ۹ سال از معرفی آخرین نمونه از  پورشه  911 اسپیدستر می‌گذرد؛ اما اکنون انتظارها به‌سر رسیده و نمونه جدید از 911 اسپیدستر در نمایشگاه نیویورک معرفی شده است. نسخه جدید از پورشه 911 اسپیدستر بر پایه آخرین نسل از 911 تولید نشده؛ اما آنقدر طراحی بدنه جذابیت دارد که نمی‌توان از پورشه خرده گرفت. زیر پوست این خودرو همان قلب تپنده پو
این نمونه اولیه آماده تولید هیچ پوشش استتاری نداشته است. این خودرو کمی متفاوت از ۹۱۱ اسپایدر است که پورشه به عنوان آخرین محصول برای ۹۹۱٫۲ کنونی می سازد. قسمت پشت خاص این مدل اسپایدر به خوبی در جای خود تعبیه شده است. در پشت این خودرو یک اسپویلر لبه نیز وجود دارد که به ارتقای ایرودینامیک این مدل دو سرنشین کمک می کند. دیفیوزر قسمت پشت این خودرو نیز دارای لوله اگزوز گرد ارتقا یافته است. باقی قسمت های بدنه این خودرو شبیه به ۷۱۸ باکستر استاندارد هس
عینک آفتابی پورشه دیزاین 8295 قیمت محصول : 360000 تومانبرند : Porsche Designبرای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.   برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید. تصاویر بیشتر برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.   مشخصات، قیمت و خرید عینک آفتابی پورشه دیزاین 8295 | دیجی‌کالا - ذخیره شده رتبه: ۴٫۳ - بازبینی توسط افشین باباییخرید اینترنتی عینک آفتابی پورشه دیزاین 8295 و قیمت انواع عینک نه و مردانه پورش دیزاین از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های ع
پورشه در نمایشگاه لوس آنجلس از نسل جدید محصول افسانه ای خود یعنی 911 در دو مدل کرراS و کررا 4S رونمایی کرد. حال طبق اعلام پورشه نسل جدید کررا S حداقل 5 ثانیه سریع تر یک دور پیست نوربرگ رینگ آلمان ملقب به جهنم سبز را طی می کند. همین مدل در نسل قبلی برای طی کردن یک دور در این پیست به 7 دقیقه 30 ثانیه زمان احتیاج داشت.نسل جدید 911
با افزایش قدرت 30 اسب بخاری حداکثر قدرتی معادل 450 اسب بخار دارد. این
نیرو توسط موتور 6 سیلندر تخت تویین توربو 3 لیتری تولید می شود
اجاره ماشین - اجاره خودرو - کرایه ماشین - کرایه اتومبیل -اجاره اتومبیل - اجاره ماشین تهران - اجاره ماشین عروس - کرایه ماشین عروس - اجاره خودرو تهران - اجاره .تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
امروز رفتم بیمه برای الحاقیه، میگم اگه ترمزم برید، سرپایینی هم بود، سمت راست 2 نفر ایستاده بودن و سمت چپ یه پورشه بود چیکار کنم ؟گفت: خوب معلومه بزن به دو تا آدما چون دیه شون رو بیمه میده ولی اگه بزنی به پورشه بیمه فقط 5میلیون میده بدبخت میشی .گفتم واقعا چقدر قوانین تو ایران منطقیهبعد گفت: راستی اگه دیدی زدی به دو تاشون و نمردن ناقص شدن حتما برگرد سه بار از روشون رد شو چون نقص عضو مثل قطع نخاع تا 700میلیون دیه داره که بیمه نمیده .حتما مطمئن شو که م
خودروی جدید Mission E یک اتومبیل الکتریکی از شرکت خودروسازی پورشه آلمان است که برای رقابت مستقیم با رقیب آمریکایی خود، تسلا اس روانه بازار خودرو شده است. این ابر خودرو الکتریکی پورشه قادر است با یک بار شارژ مسافت ۴۹۸ کیلومتر را طی کند. پرشین وی در این بخش از اخبار خودرو به معرفی مشخصات و ویژگی های این ابر خودرو الکتریکی پورشه پرداخته است.
ابر خودرو الکتریکی پورشه
شرکت خودروسازی پورشه آلمان ، جدیدترین خودرو الکتریکی خود را معرفی کرد.این خود
شاید کالین چپمن و همکارانش از ما خرده بگیرند اما در خودروی مدرنی مثل نسل ۹۸۱ باکستر، صرفه‌جویی وزن ۱۱ کیلوگرمی به وجود آمده با چنین طرح پیچیده‌ای ارزش کار و تلاش مهندسان را زیر سؤال می‌برد. این مسئله وقتی بارزتر می‌شود که بدانیم پیشرانه استاندارد قدرتمند است و رانندگی با آن لذت‌بخش‌تر. بااین‌حال پیچیدگی‌های به وجود آمده عوارضی نداشته و خودرو را خاص‌تر از قبل کرده است. با رانندگی با اسپایدر به این نتیجه رسیدیم که ما واق
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها