محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

طرز دوخت زیپ مخفیgo

دوستان عزیز 
برای مشاهده ویدئوها به لینک های زیر مراجعه نمایید
آموزش دوخت ماسک پارچه ای مدل 1
آموزش دوخت ماسک سه بعدی
آموزش دوخت ماسک پارچه ای مدل 2
آموزش دوخت ماسک پارچه ای مدل 3
آموزش دوخت ماسک پارچه ای مدل 4
آموزش دوخت ماسک همراه با محافظ چشم
آموزش دوخت ماسک پارچه ای برای افراد عینکی
آموزش دوخت ماسک پارچه ای مدل 5
آموزش دوخت ماسک در چهار سایز S-M-L-XL
آموزش دوخت ماسک چین دار با تزیینات
آموزش دوخت ماسک با تزیین گیپور
آموزش دوخت ما
دوخت زیگزاگ چیست ؟ دوخت زیگزاگ با دست چگونه است ؟ امروز براتون آموزش دوخت زیگزاگ رو اوردم و توی سری آموزش های دوخت با دست براتون دسته بندی میکنم از صفر راحت .لیمو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دوخت تمیز و مرتب در چرم دوزی بسیار مهم است و می تواند تاثیر بسیار خوبی در مخاطب بگذارد. برای دوخت چرم از سوزن و نخ های موم زده و ابریشمی با قطر های مختلف استفاده می شود.
عمل دوخت پس از برش کاری و سوراخ کاری و چسب کاری صورت می پذیرد.
آشنایی با چرم و آموزش چرم دوزی
دوستان عزیز 
برای مشاهده ویدئوها به لینک های زیر مراجعه نمایید
آموزش برش و دوخت کیف وسایل آرایش
آموزش دوخت ساک ورزشی پارچه ای
آموزش دوخت کیف وسایل آرایش پارچه ای
آموزش برش و دوخت جامدادی پارچه ای
آموزش کامل برش و دوخت کیف پارچه ای
آموزش دوخت یک کیف فوق العاده خاص
آموزش دوخت کیف رودوشی تکه دوزی شده
آموزش دوخت جامدادی تکه دوزی شده طرح را
آموزش دوخت کیف وسایل آرایش دایره ای
آموزش دوخت کیف دستی فوق العاده زیبا و کاربردی
آموزش
پته دوی در اصل نوعی دوخت گل و پته با دست روی شال هیا کرکی است که هنری مربوط به شهر کرمان است و برای دوخت جلد قرآن، سجاده، رومیزی، جانماز، پرده، ن و زیر لیوانی استفاده می شود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.مجله اینترنتی پویش
پته دوی در اصل نوعی دوخت گل و پته با دست روی شال هیا کرکی است که هنری مربوط به شهر کرمان است و برای دوخت جلد قرآن، سجاده، رومیزی، جانماز، پرده، ن و زیر لیوانی استفاده می شود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.مجله اینترنتی پویش
دستگاه دوخت SAM-40 مناسب برای دوخت نمای مبل و با قابلیت تغییر مدل دوخت-دارای 12 مدل دوخت نما و طرح-کارایی اسان و با قابلیت چرخش 360 درجه کار زیر دستگاه--جهت .دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دوستان عزیز 
برای مشاهده ویدئوها به لینک های زیر مراجعه نمایید
آموزش کامل دوخت کیف وسایل آرایشی - بهداشتی
آموزش برش و دوخت کیف وسایل آرایش تکه دوزی شده
آموزش کامل ساخت جامدادی دو زيپه بسیار زیبا
آموزش ساخت کیف جعبه ای زيپ دار
آموزش ساخت جعبه وسایل شخصی بدون نیاز به دوخت
آموزش ساخت جامدادی دو زيپه بسیار زیبا
آموزش کامل ساخت کیف کوله به شکل مشک
آموزش دوخت ساک کودک
آموزش دوخت کیف کوله بچه گانه - قسمت اول
آموزش دوخت کیف کوله بچه گان
آموزشگاه کسب و کار 1 فایل :
خرید آسان و راحت
مشاوره رایگان قبل از خرید
بیش از 10 سال سابقه فعالیت آمورشی
دارای نماد اعتماد الکترونیکی
ارائه مدرک معتبر پس ا.هشتگ کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
یکی از وسایل کاربردی و مفید در اقلام سیسمونی نوزاد بالش شیر دهی می باشد که استفاده از آن در زمان شیردهی باعث آسایش و راحتی نوزاد و هم چنین مادر می گردد، در این مطلب قصد داریم نحوه دوخت بالش شیردهی را به روشی بسیار آسان به شما آموزش دهیم.دوخت بالش همچون دوخت ن روش های مختلف و در عین حال ساده ایی دارد که با یادگیری اصول اولیه آن می توانید مدل های متنوع بالش و ن را بدوزید. اما بالشی که امروز قصد آموزش آن را داریم کمی متفاوت می باشد. این نوع ب
یکی از وسایل کاربردی و مفید در اقلام سیسمونی نوزاد بالش شیر دهی می باشد که استفاده از آن در زمان شیردهی باعث آسایش و راحتی نوزاد و هم چنین مادر می گردد، در این مطلب قصد داریم نحوه دوخت بالش شیردهی را به روشی بسیار آسان به شما آموزش دهیم.دوخت بالش همچون دوخت ن روش های مختلف و در عین حال ساده ایی دارد که با یادگیری اصول اولیه آن می توانید مدل های متنوع بالش و ن را بدوزید. اما بالشی که امروز قصد آموزش آن را داریم کمی متفاوت می باشد. این نوع ب
چرخ خیاطی یا ماشین خیاطی، در فارسی تاجیکی: ماشین دوزندگی، یک نوع ماشین است که برای دوختن پارچه، چرم، و غیره بکار می‌رود.
چرخ خیاطی در دوره انقلاب صنعتی جهت کم کردن کار دستی و سرعت بخشیدن به امر تولید اختراع شد. با اختراع چرخ خیاطی از حدود سال ۱۸۷۰ تا به امروز، تغییرات بسیار زیادی در صنعت دوخت و تهیه لباس انجام شد.
انواع چرخ خیاطی:
چرخ خیاطی خانگی چرخ خیاطی صنعتی
هر دو نوع چرخ برای انواع دوختن مورد استفاده قرار میگیرند در این بخش میخواهیم
سلام عزیزان - 
مطمعنا تا به حال تجربه سخت دوخت پاگون و یا سر دوشی های روی مانتو و کت و پالتو و یا بند آستین رو داشتید ولی همیشه با دوخت اون مشکل داشتید ولی .کلیپ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
عملیات اجرایی پایدارسازی دیوارهای حایل گود های بزرگ با عملیات دوخت به پشتایده نیلینگ و انکراژ در واقع دوخت بخش ناپایدار خاک)گوه یا سطح لغزش( به ناحیه پایدار خاک با المان های افقی و پایدار کردن دیواره گود بدین روش می باشد. این فایل درباره عملیات اجرایی پایدارسازی دیوار های حایل گود با عملیات دوخت به پشت و نکات مربوط به آن می پردازد.
دوستان عزیز 
برای مشاهده ویدئوها به لینک های زیر مراجعه نمایید
آموزش کامل دوخت کیف پارچه ای جعبه ای
آموزش کامل دوخت جعبه خیاطی پارچه ای
آموزش کامل دوخت جامدادی جادویی
آموزش کامل دوخت چمدان مسافرتی پارچه ای
آموزش کامل دوخت کیف ساده پارچه ای
آموزش کامل دوخت کیف لوازم آرایش
آموزش کامل دوخت کیف با تکه دوزی بانو در کافه
آموزش کامل دوخت کیف موبایل و مدارک و پول
آموزش کامل دوخت جامدادی جادویی
استفاده از پارچه لباس های بی استفاده برا
سلام سلام!
در این برنامه در خدمتتون هستیم با یه دوخت جدید دیگه که خیلی پر کاربرده و تقریبا توی هر دوختی می بینیدش. تمام حواستون رو جمع کنید تا خوب یاد بگیرید.وانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سلام دوستای عزیزم - آموزش دوخت زيپ شلوار با یک روش راحت رو براتون آماده کردم . تمیز بودن و صحیح بودن دوخت زيپ شلوار خیلی مهم هستش پس این ویدیو رو ببینید و لذ.پروا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
گر موقع حاملگی شکم شما بزرگ شده و لباسا برای شما تنگ هست خود را ناراحت نکنید حتما لازم
نیست در بازار بدنبال لباس حاملگی باشید با این آموزش می توانید برای خود براحتی چندتونیک
بارداری درست کنید.
 
فروشگاه اینترنتی سیت پوش
سرویس آشپزخانه در واقع از جمله وسایل کاربردی در محیط آشپزخانه محسوب می شود که جزء مومات اصلی آشپزخانه به شمار می آید و در رنگ ها و طرح های مختلف موجود می باشد. در همین زمینه قصد داریم در این مطلب شما عزیزان را با نحوه دوخت سرویس آشپزخانه به روشی ساده و راحت آشنا کنیم.تازه ترینها
چرخ خیاطی صنعتی راسته دوز ماکاسین اتوماتیک ناکاتا دو سوزنه با قابلیت دوخت 200 مدل مختلف که جهت دوخت تزئینی در رویه کوبی مبل و چرم استفاده می شود.
بازرگانی جا.حنا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
یکی از انواع اقلام ضروری و کاربردی سیسمونی نوزاد تشک لبه دار یا گارد دار می باشد که در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار موجود می باشد و می تواند جایگزین مناسبی برای کریر نوزاد باشد. در این بخش آموزشی قصد داریم به منظور یادگیری و کاهش هزینه های اضافی، شما عزیزان را با نحوه دوخت تشک گارد دار به روشی بسیار ساده و نمونه های زیبایی از این نوع تشک محافظ آشنا کنیم.تازه ترینها
شرکت کاویان صنعت سپید سازنده دستگاههای چاپ ( رول به رول و شیت ) , برش و دوخت ( اتوماتیک و تمام اتوماتیک ) و پرس عدل بندی کیسه ( گونی ) در خدمت شما تولید کنند.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
✨از همین امروز شهروند شهر هنر شوید✨ مجتمع آموزشی شهر هنر - طراحی دوخت - شب و عروس - مانتو دوز - نازك دوز - ضخیم دوز - شومیز - و . فیلمهای آموزشی كوتاه الگو.پرتو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سلام دوستان
در این ویدیو تلاش کردیم که طرز دوخت قنداق بچه رو به پیشنهاد یکی از دوستان در کامنت ویدیوهای قبل، آموزش بدیم. امید که مورد استفاده قرار بگیرد.
برا.طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
اگر به خیاطی علاقه دارید و دوست دارید انواع کیف های پارچه ای زیبا را در منزل و با هنر و خلاقیت درونی خودتان بدوزید حتما ویدیوی مربوط به دوخت کیف جعبه ای زيپد.تندیس دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
چرخ نمادوز سیکو ژاپن مخصوص دوخت تسمه های ترانزیت و پارچه های فوق ضخیم با قابلیت برنامه ریزی و دادن طرح دوخت و نما به دستگاه مدلSAM-22---جالکو نمایندگی ماشین .دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
یقه هفت که به شکل حرف انگلیسی V است یکی از محبوب ترین و رایج ترین یقه در لباس هاست. دوخت یقه هفت بسیار ساده است و و تنها با یادگیری چند تکنیک ساده می توانید .دیانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
اگر هنگام غذا خوردن کودکان به آنها دقت کرده باشید قطعا متوجه شده اید که هیچ توجهی به تمیز نگه داشتن لباس هایشان ندارند. پس دوخت پیشبند نوزاد راه حل مناسبی بر.ملینا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
یقه های برگرد دوتکه مانند انگلیسی و بلوزیاز این تکنیک دوخت برای یقه های مسطح ( ملوانی، ب ب،)، یقه های پایه دار (شکاری، ب ب پایه دار) نیز استفاده می شود.برای .حنا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
ماشین الات دوخت گلوبال با مدل Global WF 9221 تنه بلند در دو مدل تک سوزن و دوسوزن مناسب برای دوخت نما و غیره --جهت کسب اطلاعات بیشتر با این بازرگانی تماس حاصل.دیدار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
چند نکته:.۱- کمری و دمپای شلوار مثل کمری و قسمت پایین دامن است۲- اتو کردن در هر مرحله فراموش نشه۳- قسمت اول را حتما ببینید۴- ویدیوهای آموزشی دوخت دامن .آلفا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
برای سجاف یقه های هلال دار و طرحدار بهتر است لایی پارچه ای از الگوی اصلی درست کنید، به پارچه بچسبانید، لبه های ان را زاپاس قرار بدهید و در لبه ی خطوط آن دوخت.تندیس کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
اگر شما با دوخت نیدل پانچ آشنا نیستید، پیشنهاد می کنم ویدئوهای قبلی من را درباره نحوه ی کار با ابزار نیدل پانچ را ببینید.
ولی اگر با نیدل پانچ کار کردید و دغ.پرنیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آموزش کورل - جلسه ششم - آموزش : ابزارهای رنگ ،ترانسپارنت ، متن
نام درس: کاربرد نرم افزار تخصصی در طراحی و دوخت - رشته : طراحی و دوخت - مقطع : کاردانی
.اسفند کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
در آموزش های بعدی دوخت انواع دیگه ای از پاپیون هم براتون انجام میدیم،
از پاپیون ها میتونید برای تهیه انواع تل،توربان،روی لباس ها و. استفاده کنید.

ام.سانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سلام به روی ماهتون
ما تصمیم گرفتیم پست خفن کاربردی بذاریم براتون.
احتمالا خیلی پیش اومده که کاپشن یا پالتو یا لباس ضخیمتون پاره شده.
ما به دادتون رسیدیم و اص.نیازدانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آموزش دوخت ترکیب مدل پرده دکوری پیلیسه یکطرفه و پنل که در این ویدیو توضیح داده شده برگرفته از سوالات مکرر دوستان و همکاران بوده و سعی شده به نکات اصلی این مد.نجوا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دوستان خوبم
امروز برای شما دوخت حاشیه رو قرار دادم که می تونید از اون برای حاشیه دستمالهاتون، روی بالشتی، پاچه شلوار و هر چیزی دیگه ای بدوزید. خیلی ساده و سر.وانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آموزش ساخت عروسک های روسی جزئیات کامل دوخت عروسک های روسی از مرحله برش پارچه گرفته تا دوخت و آماده سازی لباس و مو عروسک را به طور کامل شرح داده است. آموزش سا.پندار کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آموزش ساخت عروسک های روسی فرآیند ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی نمدی را به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهد. این دوره آموزشی شامل آموزش دوخت عروسک با الگو .نماوا کلیپ 9 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سلام دوستان گلم! در این ویدیو ادامه سفید دوزی رو با هم دنبال می کنیم، در این قسمت قصد داریم که شما رو با دوخت گوشتک دندان آشنا کنیم. با تماشای ویدیو طرز دوخت.وانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آموزش ساخت عروسک های روسی فرآیند ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی نمدی را به صورت مرحله به مرحله آموزش می دهد. این دوره آموزشی شامل آموزش دوخت عروسک با الگو .جهان کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سلام همراهان مجله هنری آرتی لند :) کسایی که خیلی با دوخت میونه خوبی ندارند و دنبال یه جامدادی شکلاتی یا کیف لوازم آرایش فانتزی هستن یه آموزش خیلی ساده برای آ.اسفند کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
مجموعه آموزش دوخت کفش چرم با ارائه بیش از 2000 دقیقه فیلم آموزشی در مورد دوخت کفش و کیف چرم سعی کرده تا مدل های خاص و جدیدی را برای علاقه مندان بههنر چرم دوزی ارائه کند. از آنجاییکه مجموعه آموزش دوخت کفش چرم به درخواست زیاد مشتریان عزیز 1file گردآوری شده، به همین منظور فایل های متنی و تصاویری از الگو ها در کنار ویدیو های آموزشی برای آموزش هر چه بهتر قرار داده شده اند. همچنین ارائه مراحل ساخت الگو با نرم افزار ShoeMaker وجه
با سلام آموزش دوخت یک مدل رو مانتویی ساده یا سارافون رو خدمتتون قرار دادم امیدوارم مورد استفاده قرار بگیره
برای دیدن فیلم های بیشتر مارو در آپارت و اینستاگرا.سانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در آموزش خیاطی و آموزش دوخت یکی از نکات مهم انتقال پنس هستش.در این ویدیو من به زبان ساده سعی کردم انواع انتقال پنس رو روی مانکن توضیح بدم تا به راحتی بتونید .پروا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود موسیقی میباشد.
 
قبول سفارش و  دوخت انواع لباس دخترانه مجلسی و خانگی و راحتی بصورت اختصاصی و سری دوزی از 3 ماهه تا 12 ساله
 
پذیرش سفارش دوخت انواع لباس دخترانه از 3 ماهه تا 12 ساله طبق سایز و سلیقه شما عزیزان یا مطابق نمونه های موجود در کانال اینستاگرام
خیاطی حرفه ای لباسهای ویژه دخترانه براساس سفارش مشتری و سری دوزی برای تولید کنندگان و فروشگاهها در منزل
سایز و طرح و پارچه و لوازم جانبی از شما و دوخت بی نقص و سریع و با کیفیت و تحویل بموقع
برنامه قشقایی در شبکه فارس ۱۳ آبان ۹۹
توضیح خانم شهلا شهبازی بهلولی ششبلوکی در باب دوخت آرخالوق نه در ایل قشقاییدین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
 
قبول سفارش و  دوخت انواع لباس دخترانه مجلسی و خانگی و راحتی بصورت اختصاصی و سری دوزی از 3 ماهه تا 12 ساله
 
پذیرش سفارش دوخت انواع لباس دخترانه از 3 ماهه تا 12 ساله طبق سایز و سلیقه شما عزیزان یا مطابق نمونه های موجود در کانال اینستاگرام
 
خیاطی حرفه ای لباسهای ویژه دخترانه براساس سفارش مشتری و سری دوزی برای تولید کنندگان و فروشگاهها در منزل
 
سایز و طرح و پارچه و لوازم جانبی از شما و دوخت بی نقص و سریع و با کیفیت و تحو
 
قبول سفارش و  دوخت انواع لباس دخترانه مجلسی و خانگی و راحتی بصورت اختصاصی و سری دوزی از 3 ماهه تا 12 ساله
 
پذیرش سفارش دوخت انواع لباس دخترانه از 3 ماهه تا 12 ساله طبق سایز و سلیقه شما عزیزان یا مطابق نمونه های موجود در کانال اینستاگرام
 
خیاطی حرفه ای لباسهای ویژه دخترانه براساس سفارش مشتری و سری دوزی برای تولید کنندگان و فروشگاهها در منزل
 
سایز و طرح و پارچه و لوازم جانبی از شما و دوخت بی نقص و سریع و با کیفیت و تحو
محل دقیق جادکمه در آموزش خیاطی و آموزش دوخت یکی از نکات به نظر ساده ولی کلیدی است.اگه شما نتونید دقیق محل جادکمه رو پیدا کنید لباس شما ایستایی خوبی نخواهد دا.تندیس دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
یکی از مهمترین موضوعات در آموزش خیاطی و آموزش دوخت مفهوم دقیق پنس در خیاطی است.بارها دیده شده بعضی از افرادی که در زمینه خیاطی فعال هستند مفهوم دقیق پنس رو م.تندیس دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
Sirwe kavianیکی از شاگردان شیوانا در خیاطی دستی داشت و لباسهای زیبایی برای خودش و  شاگردان مدرسه می دوخت ،روزی قرار بود خانواده عموی شاگرد خیاط برای دیدنش به مدرسه بیایند ،روز قبل از رسیدن آنها شاگرد خیاط همه ی لباسهایی را که دوخته بود جمع کرد و به شاگردان دیگر نیز گفت از لباسها و دوخت آن توسط او حرفی نزنند .شیوانا وقتی از این موضوع آگاه شد  از شاگردش پرسید :به چه علت خیاط بودنت را پنهان می کنی ؟شاگرد جواب داد :دختر عمویم خیاط بسیار ماهری است و
آموزشکده فنی و حرفه ای دختران سبزوار / نام استاد : آتنا برزگر/ نام درس : حجم سازی / مقطع کارشناسی / رشته طراحی و دوخت / جلسه ششم / موضوع جلسه :طراحی و اجرای . پینار دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دوخت ملحفه تشک کشدار، ملحفه‌ها انواع متنوعی دارند و در طرح‌ها، رنگ‌ها و سایزهای گوناگون تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها دارای نوارهای تزیینی و دوردوزی‌های ساتن و ابریشم هستند و برخی در اطرافشان کشدار هستند و از آن‌ها برای پوشاندن تشک استفاده می‌کنند.
ملافه یکی از پرکاربردترین انواع محصولات اتاق‌خواب است زیرا در صورت استفاده نکردن از تخت هم شما به آن احتیاج دارید. می‌توان انواع ملحفه را بارو بالشتی‌های ساده ست کرد و
خرید بازی آموزشی صنایع آموزشی مدل صفحه دوخت کد 125 قیمت : 12000 تومانبرند : صنایع آموزشیخرید پستی بازی آموزشی صنایع آموزشی مدل صفحه دوخت کد 125 قیمت بازی آموزشی صنایع آموزشی مدل صفحه دوخت کد 125  برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.  این محصول شامل صفحه پلاستیکی در رنگ‌های مختلف می‌باشد که به پرورش مهارت انگشتان، هماهنگی عمل چشم و دست کمک می‌کند. این بازی مناسب کودکان بالای چهار سال است.  برای خرید و مشاهده این محصول یا محص
دستگاه دوخت کیسه فریزر با برق و باتریقیمت: 28000 توماندستگاه دوخت کیسه فریزر با برق و باتریدستگاه دوخت پلاست برقی خانگی بهترین وسیله برای پلمپ و پرس کیسه فریزر و کیسه نایلونی همیشه موضوع نگهداری مواد مختلف بخصوص مواد غذایی در فضایی که محفوظ باشد مد نظر می باشد. وسایل
و لوازم مختلفی برای این امر مهیاست که هر کدام مشکلات خود را دارد. اما
دستگاه دوخت کیسه فریزر یکی از بهترین لوازم پلمپ کیسه های نایلونی است.پیش
از این نمونه چینی و فقط باتری خور
خرید آموزش تصویری چرم دوزی و دوخت اکسسوری نه نشر عرفان قیمت : 38100 تومانبرند : Erfanخرید پستی آموزش تصویری چرم دوزی و دوخت اکسسوری نه نشر عرفان قیمت آموزش تصویری چرم دوزی و دوخت اکسسوری نه نشر عرفان  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید. در آموزش تصویری چرم دوزی و دوخت اکسسوری نه نشر عرفان آموزش انواع مختلفی از اکسسوری های نه مانند صندل ، کراوات ،
خرید آموزش تصویری چرم دوزی و دوخت اکسسوری نه نشر عرفان قیمت : 38100 تومانبرند : Erfanخرید پستی آموزش تصویری چرم دوزی و دوخت اکسسوری نه نشر عرفان قیمت آموزش تصویری چرم دوزی و دوخت اکسسوری نه نشر عرفان  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید. در آموزش تصویری چرم دوزی و دوخت اکسسوری نه نشر عرفان آموزش انواع مختلفی از اکسسوری های نه مانند صندل ، کراوات ،
خرید آموزش تصویری چرم دوزی و دوخت اکسسوری نه نشر عرفان قیمت : 38100 تومانبرند : Erfanخرید پستی آموزش تصویری چرم دوزی و دوخت اکسسوری نه نشر عرفان قیمت آموزش تصویری چرم دوزی و دوخت اکسسوری نه نشر عرفان  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.    برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید. در آموزش تصویری چرم دوزی و دوخت اکسسوری نه نشر عرفان آموزش انواع مختلفی از اکسسوری های نه مانند صندل ، کراوات ،
چرخ خیاطی کاچیران سری رز مدل 210 - Kachiran 210مشخصات کلی:- ابعاد: 160 × 280 × 365 میلی‌متر- وزن: 5.7 کیلوگرم- دارای 10 طرح دوخت- دارای بازوی آزاد جهت دوخت سرآستین، آستین، جیب شلوار، سجاف، لباسهای بچگانه- مجهز به سیستم نخ بر- دوخت جا دکمه ای- عرض دوخت 5 میلی متر- طول دوخت 4 میلی مترشرکت سازنده: کاچیرانلینک خرید این کالا
ثبت آگهی رایگان تصویری و لینکدار - نیازمندیهای کشور و اخبار استخدامی,درج آگهی رایگان
دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی المنتی برنجی 2020
 
دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی  :
کیفیت و قدرت و نوع دوخت، دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی همانند دستگاه دوخت دستی رومیزی می باشد با این تفاوت که دارای پایه و پدال برای راحتی استفاده کاربر می باشد. نحوه کارکرد دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی به این صورت می باشد که پاکت بین دو فک قرار گرفته با فشار دادن پدال توسط نیروی پا باعث می شود فک بالا به dastgahpreskon.loxblog.com سمت فک پایین جهت پرس پاکت هدایت شود و ت
در خیاطی برای هر پارچه و شرایطی سوزن های مختلفی وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:
سوزن HA/DP 11 : این نوع سوزن معروف به سوزن های دم آبی یا ژرسه دوزی می باشد که برای پارچه های حریر ، ساتن و ریونی استفاده می شود.
سوزن HA 14 : سوزن خیاطی متداول و معمولی می باشد که برای پارچه ها و دوخت های عادی استفاده می شود.
سوزن HA 16  : این نوع سوزن برای پارچه های ضخیم با تراکم نسبتا زیاد به کار می رود. مانند شلوار لی و .
سوزن HA : این نوع سوزن نیز برای دوخت پ
پایه چرخ خیاطی  وسیله ی پر کاربرد در چرخ خیاطی می باشد که به وسیله ی آن می توان دوخت های راحتی را داشت. انواع پایه چرخ خیاطی ها می توانند تعویض شوند و در زمان خرابی آن را به راحتی جدا کرد و پایه چرخ خیاطی جدید را جایگزین آن نمود. در برخی از چرخ خیاطی های جدید پایه های چرخ خیاطی به وسیله ی یک اهرم می تواند از جای خود بیرون بیاید. نگهدارنده در چرخ خیاطی وجود دارد که پایه چرخ خیاطی بادوام را در جای خود ثابت نگه داشته است. پایه های چرخ خیاطی در انوا
آموزش گلدوزی سه بعدی
در گلدوزی سه بعدی از انواع نخ های ضخیم برای دوخت های مختلف استفاده می شود، تا نتیجه کار برجسته و زیباتر به نظر برسد. لوازم و ابزار گلدوزی سه بعدی همیشه در دسترس است و به همین دلیل افراد هنرمند و علاقه مند به هنر گلدوزی سه بعدی می توانند مهارت زیادی را در این مدل گلدوزی بدست آورند.
آموزش مرحله به مرحله گلدوزی سه بعدی
در این مطلب قصد داریم انواع دوخت های پایه در گلدوزی سه بعدی را به شما عزیزان آموزش دهیم که قبل از هر چیز بهت
//بازدید_۲۷اسفند//حجت الاسلام والمسلمین هاشمی  امام جمعه محترم شهر قهدریجان همراه با جمعی از مسئولین شهر   از کارگاه دوخت کاور و ماسک فاطمیه مسجد بلال بازدید کردنددفتر امام جمعه بخش قهدریجان نشانی کانال سروش: sapp.ir/daftar_emam_jome_ghahderijanنشانی پایگاه اینترنتی: http://jomebasirat.rzb.irنشانی گروه واتساپ:https://chat.whatsapp.com/Ed55MtDkap24io19T5b2Lxسایت اخبار و اطلاع رسانی دفتر امام جمعه شهر قهدریجان
صادرات پوشاک ورزشی مردانه به عراق توسط شرکت جیمور ویر به کلیه شهرهای عراق مانند سلمیانیه، بصره، بغداد، ناصریه و سایرهای شهرهای کشور عراق انجام گرفته و انجام میگیرد.
کلیه فروشگاههای ورزشی و تاجرانی که قصد ارسال انواع لباس ورزشی خود را به اقسا نقاط جهان را دارند می توانند با این شرکت جهت تولید سفارش یا استفاده از محصولات جیمور ویر اقدام نمایند.
 
با ما همراه باشید : تولیدی لباس ورزشی جیمور ویر gmore
 
نکاتی که برای تولید کلیه محصولات جیم
آموزش جامع سرمه دوزی و روبان دوزیبرای شما بانوان هنرمند ایران زمینیك پكیج با كیفیت عالی و به زبان فارسیبا آموزش اساتید مجرب این هنر بی نظیر ایرانیلوازم منزل را به سلیقه خود تزئین كنیدبا یادگیری این هنر یك شغل پردرآمد در منزل خواهید داشت!1 DVDكاملترین مرجع آموزشیآموزش تكنیكهای برتر سرمه دوزی و روبان دوزیفرصت بی نظیر برای دریافت اطلاعات اساتید سرمه دوزی وروبان دوزیبا آموزش سرمه دوزی و روبان دوزی طراح و سازنده لوازم زینتی خانه باشید.طرح های
مقاله دوخت ودوز فرمت فایل:word (قابل ویرایش) تعداد صفحات :22 فهرست مطالب : معرفی طرح .4 خیاط كیست ؟ .5 طریقه دوخت لباس 5 جداول . دریافت فایل ارزان سرا
یکی از بخش‌هایی که در دوخت تشک‌ و بالش‌ عروس و دوخت ملحفه تشک عروس مخصوص جهیزیه می‌تواند موردبحث و بررسی قرار گیرد، مربوط به تزیین و زیبا کردن تشک‌های عروس است. در این مسئله نوع پارچه‌هایی که مورداستفاده قرار می‌گیرد، یکی از ایده‌هایی است که سبب ایجاد تفاوت در تشک‌ها می‌شود.
 
الیاف مورداستفاده در دوخت تشک‌ و بالش‌ عروس
این الیاف‌ها بسته به نوع بالش متفاوت هستند. بالش‌هایی که دارای سفتی بیشتری
پارچه ها در طرح ها ، نقش ها ، مدل ها و جنس های متفاوتی هستند و برای تولید آنها از الیاف طبیعی و یا مصنوعی استفاده میشود.
برای دوخت هر لباسی باید پارچه مناسب آن را استفاده کرد.به عنوان مثال برای دوخت لباسهای زمستانه و پاییزه از پارچه های جین و چرمی و برای دوخت لباسهای تابستانه و بهاره از پارچه های خنک نخی و ظریف استفاده میشود.
پس لازمه ی طراحی و دوخت انواع لباسهای بچگانه ، مردانه ، مانتو ، شلوار و … ، شناخت انواع پارچه و ویژگی های هر کدام میب
دستگاه بسته بندی گاز استریل در مدل های پیلوپک و چهار طرف دوخت توسط ماشین سازی مسائلی طراحی و تولید می شود این دستگاه همچنین برای بسته بندی سایر تجهیزات پزشکی از قبیل باند کشی ، ست سرم ، قطره چکان ، اپلیکاتور و. مناسب می باشد و دارای انعطاف پذیری لازم جهت هر نوع بسته بندی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر ما را در فضای مجازی دنبال کنید.
کانال تلگرام: masaelifactory
پیج اینستاگرام: masaelimachine 
 
دستگاه بسته بندی صنایع ماشین سازی مسائلی اصفهان
 آشنایی با عیوب چرخ خیاطی دوستانی که خیاطی میکنند احتمال دارد
مشکلات زیادی در حین خیاطی کردن برایشان پیش بیاید. یکی از مشکلات رایج است
که سبب سردرگمی و وقفه در کار می‌شود. در این هفته می‌خواهیم تعدادی از
فنون رفع عیوب معمول چرخ خیاطی را به شما بگوییم .
 
سعی کنید‌ همیشه از نوع نخ مناسب با ماشین
دوخت استفاده کنید تا بخیه‌ها خوب دوخته شود . اگر نخ روی کار جمع شد و
بخیه‌ها شل بود علت آن این است که نخ روی چرخ سفت شده و نخ ماسوره شل است.
اگر ن
آشنایی با شغل خیاط اگر به پارچه و مد و لباس علاقه زیادی داشته و فرد منظم و دقیقی هستید، این شغل مناسب شماست. خیاطی هنر و حرفه دوخت انواع لباس، پرده و . است. خیاط فردی است که بر اساس سفارشات مشتریان به دوخت انواع لباس، پرده و . می پردازد. برخی از خیاط ها به صورت فردی و برخی در کارگاه های خیاطی یا شرکت های تولید لباس، همراه گروهی از خیاط ها کار می کنند. هنر خیاطی در بسیاری موارد با هنرهای دیگر مانند بافتنی، رودوزی، تکه دوزی، قلاب بافی، سنگ دوزی،
چرخ خیاطی یکی از دستگاه هایی هست که سالیان دراز در خانه مورد استفاده قرار می گیرد پس داشتن یک چرخ خیاطی خوب خیلی مهم می باشد. در این قسمت می خواهیم به نکاتی که باید در خرید چرخ خیاطی توجه کرد ، می پردازیم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.


به ضمانت و گارنتی توجه کنید.

اولین و مهمترین موردی که باید به آن توجه کرد ، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. چرخی که شما خریداری میکنید باید قطعات و سرویس های آن در کلیه نمایندگی های مجاز موجود باشد.
2.
کفش چرم دوخت شهر تبریز از سالیان دراز در ایران شهرت زیادی داشته و در تولید و دوخت کفش مردانه و نه پر آوازه می باشد یکی از بهترین تولیدی های فعال در این زمینه ی چرم پاسارگاد است که در تولید کفش چرم مردانه با کیفیت در شهر تبریز مشهور می باشد. کفش چرم مردانه پاسارگاد مدل سرپنجه دار از نمونه مدل های پر فروش این برند خاص که در تولید محصولات خود به فکر راحتی مصرف کننده بوده و با تضمین کیفیت و انعطاف پذیری محصول توانسته رضایت مصرف کننده
استعلام برنج هندی مدل خوشبخت / استعلام, استعلام برنج هندی مدل خوشبختاستعلام
دوخت برقی و دستی، پانچ کاغذی بزرگ و ماشین حساب نوری و نواری و . /
استعلام, دوخت برقی و دستی، پانچ کاغذی بزرگ و ماشین حساب نوری و نواری و
.مزایده فروش 2 قطعه زمین / مزایده،مزایده فروش 2 قطعه زمین مناقصه خرید 4 دستگاه بالابر 17 متری / آگهی مناقصه عمومی , مناقصه خرید 4 دستگاه بالابر 17 متریاستعلام احداث ساختمان فرسش / استعلام, استعلام احداث ساختمان فرسشتجدید مناقصه خدما
کانال  سروشی   هنرمندمآموزش های کانال  به ترتیب متن زیر  می باشدهمه آموزش  ها به صورت فیلم  و ویدیو استقسمت 1 آموزش بافت عروسک روسی با پنج میل به زبان اصلی(روسی)قسمت2 آموزش   بافت کیف بانخ تریکو و قلابقسمت 3 آموزش ساخت اسباب بازی با وسایل دور ریختنیقسمت 4 آموزش دوخت عروسک روسی  هانیقسمت 5آموزش روبان دوزیقسمت 6آموزش گلدوزی سنتی  با سوزنقسمت 7 آموزش ساخت بدلیجات با منجوق و سیم مفتولقسمت 8 آموزش دوخت  سیسمونیقسمت 9 آموزش دو
فروش ویژه کیف نه D&G مدل Once
کیف نه D&G مدل Once، طراحی شیک و  بسیار جادار. دارای سه قسمت داخلی برای قرار گیری لوازم شما. دارای دوخت برجسته لوزی بسیار شیک. ارایه شده در سه رنگ مشکی، قهوه ای و کرم .کیف نه D&G مدل ONCE از جنس میکانوس است و دوخت بسیار تمیز و ظاهری زیبا دارد و در سه رنگ مشکی، قهوه ای و کرم ارایه شده است. کیف نه D&G یک کیف روزمره/فشن/مجلسی می باشد و دارای یک محفظه بزرگ اصلی زيپدار است که به سه قسمت تقسیم شده و قسمت میانی ن
مشاهده تصاویر کالا و خرید از سایت دیجی کالا

مشخصات فنی steering wheel cover m1مشخصاتجنس

چرم مصنوعی


مناسب برای

اکثر خودرو‌های سواری


قطر
وبلاگ خیاطی:آموزش دوخت ن‌های گرد دوخت ن‌های گرد هنگام
دوختن ن های گرد، برای استحکام بیشتر دور آنها را نواردوزی می کنند،
همچنین می توان لبه ن را ریشه داد. نکته دیگر اینکه پس از اندازه گیری
قطر دایره ن، سه سانتیمتر برای دوخت درزها اضافه کنید و برای این که
روکش ن درست قالب وا ندازه شود ۲‎/۵ سانتیمتر از آن کسر می کنید.چیزهایی
که برای شروع کار لازم دارید: توپی ابری یا ابریشم، کاغذ برش، کاغذ شومیز،
مداد ومقدارکمی نخ و سوزن.
پاورپوینت سازه های نگهبان پاورپوینت سازه های نگهبان در 60 اسلاید شامل انواع سازه های نگهبان برای محافظت از ترانشه حاصل از گودبرداری است که دارای عناوین زیر می باشد: گود برداری وسازه های نگهبان- توضیح کلی روش مهار سازی - نحوه اجرا مزایای روش مهار سازی معایب روش مهار سازی روش دوخت به پشت- نحوه اجرا مزایای روش دوخت به پشت معایب روش دوخت به پشت روش دیواره ی دیافراگمی ( diaphragm wall)- نحوه اجرا مزایای روش دیواره ی دیافراگمی معایب
نوشته تو دوخت تودوزی فلان ماشین فقط از چرم گاو های نر استفاده کردن.دلیل؟چون گاو های ماده وقت حاملگی پوستشون کش میاد و ترک می خوره و به این دلیل چرمشون مرغوب نیست.واکنش من:به گوگل مراجعه کرده و سرچ می کند "تودوزی کجای ماشین است"
خرید شلوار نه کد 115.95 قیمت : 175000 تومانبرند : Miscellaneousخرید پستی شلوار نه کد 115.95 قیمت شلوار نه کد 115.95 برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.     برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید. این شلوار مجلسی چاکدار، تمام کش بوده (از دوطرف) و از الیاف زنده ویسکوز و درصد کمی از پلی استر تهیه و در ۸ سایز با رنگ مشکی و قد ۹۵ عرضه شده است. بالابودن درصد الیاف ویسکوز، مانع از تعریق بدن می شود. باتوجه به این ویژگی (د
خرید شلوار نه کد 115.95 قیمت : 175000 تومانبرند : Miscellaneousخرید پستی شلوار نه کد 115.95 قیمت شلوار نه کد 115.95 برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.     برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید. این شلوار مجلسی چاکدار، تمام کش بوده (از دوطرف) و از الیاف زنده ویسکوز و درصد کمی از پلی استر تهیه و در ۸ سایز با رنگ مشکی و قد ۹۵ عرضه شده است. بالابودن درصد الیاف ویسکوز، مانع از تعریق بدن می شود. باتوجه به این ویژگی (د
از سرکیسه دوز برای دوختن سر کیسه ها استفاده می شود. بستن درب انواع کیسه ها با نخ مخصوص که چند لایه و محکم است هم به صورت دستی دوخته می شود و هم با استفاده از بهترین سرکیسه دوز می توان آن را دوخت. دوخت دستی سرکیسه ها با استفاده از سوزن و نخ انجام می گیرد و وقت زیادی را از ما می گیرد که باید این کیسه ها به زودی باز شوند و مورد استفاده قرار گیرند زیرا مقاومت لازم برای طولانی ماندن را ندارند اما امروزه انواع تولیدی ها که برای محصولات خود با  فرو
خرید شلوار نه کد 115.95 قیمت : 175000 تومانبرند : Miscellaneousخرید پستی شلوار نه کد 115.95 قیمت شلوار نه کد 115.95 برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.     برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید. این شلوار مجلسی چاکدار، تمام کش بوده (از دوطرف) و از الیاف زنده ویسکوز و درصد کمی از پلی استر تهیه و در ۸ سایز با رنگ مشکی و قد ۹۵ عرضه شده است. بالابودن درصد الیاف ویسکوز، مانع از تعریق بدن می شود. باتوجه به این ویژگی (د
خرید شلوار نه کد 112 قیمت : 175000 تومانبرند : Miscellaneousخرید پستی شلوار نه کد 112 قیمت شلوار نه کد 112 برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.     برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید. این شلوار مجلسی، تمام کش بوده (از دوطرف) و از الیاف زنده ویسکوز و درصد کمی از پولیستر تهیه و در ۸ سایز با رنگ مشکی و قد ۱۰۰ عرضه شده است(مشتری باتوجه به سلیقه و نیاز خود می‌تواند قد آن را کوتاه کند). بالابودن درصد الیاف ویسکو
خرید شلوار نه کد 116 قیمت : 175000 تومانبرند : Miscellaneousخرید پستی شلوار نه کد 116 قیمت شلوار نه کد 116 برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.     برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید. این شلوار مجلسی، تمام کش بوده (از دوطرف) و از الیاف زنده ویسکوز و درصد کمی از پولیستر تهیه و در ۸ سایز با رنگ مشکی و قد ۱۰۰ عرضه شده است(مشتری باتوجه به سلیقه و نیاز خود می‌تواند قد آن را کوتاه کند). بالابودن درصد الیاف ویسکو
خرید ماشین دوخت پرده جولی مدل 010 قیمت : 50000 تومانبرند : متفرقهخرید پستی ماشین دوخت پرده جولی مدل 010 قیمت ماشین دوخت پرده جولی مدل 010  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.  محصولی که می خواهیم به شما معرفی نماییم "دستگاه اتیکت زن و دوخت پرده مدلJOLLY " است. این دستگاه همانطور که از نامش پیداست کار زدن تگ و اتیکت را انجام می دهد و البته تنها مختص پرده نیست. حتما همه ما تگ های لباس و اتیکت هایی که به قطعات پلاستیکی به لباس وصل شده
دستگاه تی بگ SSN2005

دستگاه بسته بندی تی بگ (چای کیسه ای - دمنوش های گیاهی - گیاهان دارویی کیسه ای - نمک و شکر تک نفره)tea bagموارد استفاده: مخصوص بسته
بندی چای ، گیاهان دارویی و دمنوش های گیاهی با توزین پیمانه ای داخل کاغذ
حرارتی (فیلتر) با نصب نخ و بسته بندی نمک و شکر تک نفره جهت استفاده
در رستورانها داخل کاغذ لمینه با دوخت سه طرفه. وزن بسته : از 5/1 تا 5/2 گرم برای چای و تا 10 گرم برای نمک و شکر. قدرت موتور: 1 اسب  + 200 وات (
از آن جایی که چادر یکی از پوشش های پر کاربرد است و هر خانمی که چادر را به عنوان پوشش خود انتخاب کرده در سال چند بارچادر خریداری می کند و یا پارچه چادری برای دوخت انتخاب می کند .بنابراین دانستن نکاتی درمورد پارچه چادر و انواع آن ضروری است.
در وهله اول باید بگوییم که پارچه چادر به دو دسته چادر مشکی و چادر رنگی تقسیم می شود که هریک از این پارچه ها خود به اقسام مختلف تقسیم می شود.
انواع پارچه های چادر مشکی به صور
اگر از جمله نوعروس  خانم هایی هستید که برای دوخت ملحفه تشک عروس در کرج و جدیدترین مدل روتختی عروس به دنبال یافتن بهترین ملحفه فروشی در کرج میباشید.
کالای خواب دل انگیز بهترین گزینه برای شماست زیرا برای تمامی سفارشات دوخت از بهترین پارچه های ترک اعلا استفاده میشود و کالای موردنظر با بهترین کیفیت و مطابق با مدل دلخواه مشتری و مدل های روز دنیا عرضه میشود.
 
پارچه ملحفه ای به صورت زیر قابل توصیف است:
از زمان کودکی یا حتی ز
نکات و ترفندهای مربوط به مراقبت از دستگاه گلدوزی
دستگاه گلدوزی خود را بپوشانید
هنگامی که دستگاه گلدوزی در حال استفاده نیست، آن را بپوشانید. پوشاندن آن از ورود گرد و غبار به قسمت های مختلف دستگاه جلوگیری می کند. مطمئن شوید که دستگاه در صورت عدم استفاده کاملاً پوشانده شده است.
 دستگاه را از برق بکشید
پس از اتمام کار، مطمئن شوید که دستگاه را از برق جدا کرده اید؛ زیرا نوسانات برق می تواند به دستگاه شما آسیب برساند. قطع اتصال دستگاه باعث محاف
دوخت برزنت | بهترین و با کیفیت ترین نوع دوخت چادر برزنت کدام است
مناسب ترین دوخت برای چادر برزنت، دوختی ست که کاملا درزهای چادر را بپوشاند و آن را کاملا ضد آب کند. چادر برزنت ویژگی های بسیار زیادی دارد، اما مهمترین ویژگی چادر برزنت با کیفیت این است که آنها  قادر به کار کردن در سخت ترین و  بدترین شرایط آب و هوایی هستند. شما می توانید این نوع چادرها را در ظرفیت های مختلفی از تولیدکننده تهیه کنید. برای این کار بهتر است به فروشگاه یا کارخانه د
لباس کار طراحان دوخت
 
بررسی ویژگی ها و انواع مختلف لباس کار طراحان دوخت
امروزه مشاغل مختلف موجود در بازار کار از لباس کار مخصوص برای خود استفاده می کنند.بررسی ویژگی ها و انواع مختلف لباس کار توسط طراحان دوخت بصورت زیر می باشد. لباس کار به نوعی معرف شغل افراد است و شخص می تواند، با دیدن لباس کار دیگران نوع کار او را تشخیص دهید. لباس کار می تواند، لباس اصلی شما را از کثیف شدن، بو گرفتن و پارگی حفظ کند. استفاده از لباس کار مناسب می تو
اگر به دنبال خرید دستگاه گلدوزی خانگی هستید، تعداد گزینه‌های موجود در بازار می توانند بسیار گیج کننده باشند. گزینه های بی شماری وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.قبل از انتخاب دستگاه گلدوزی بسیار مهم است که ابتدا بدانید چه خواسته ای از دستگاه گلدوزی دارید. این موضوع به شما این امکان را می دهد تا نوع ویژگی هایی را که باید در دستگاه گلدوزی به دنبال آن باشید را، بهتر درک کنید. در این مقاله در مورد ب
بهترین دوخت چادر برزنتی | خرید چادر برزنتی مقاوم و با کیفیت
برای راحتی استفاده کنندگان در هنگام مسافرت با چادر برزنتی باید جنس و دوخت چادر خوب و با کیفیت و همچنین متناسب با مناطقی باشد که قرار است به آنجا سفر کنید. در هنگام  انتخاب چادر برزنتی باید از پارچه های مناسب برای دوخت استفاده کنید. اغلب تولید کنندگان چادرهای برزنتی را برای این کار در نظر می گیرند. شما می توانید با مراجعه به شرکت دنیای چادر، چادر برزنتی مقاوم و با کیفیت را با قیمت ا
آموزش خیاطی مبتدی با متد ساده
اگر دنبال این هستید که خیاطی رو در آموزشگاه یاد بگیرید ما به شما پیشنهاد میکنیم دست نگه دارید نیاز نیست که برای یاد گرفت خیاطی از خونه بیرون برید ما در کنار شما هستیم تا هر موقع که تایم داشتید در منزل خود خیاطی رو به سادگی یاد بگیرید
با ما شما خیاطی رو به صورت گام به گام از مبتدی تا پیشرفته یاد میگیرید
خیاطی با متد ساده که به هزینه ها اضافه آموزشگاه های خیاطی نیاز نیست شما با ما در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و
یک حوله لباسی بسیار سبک با جنسی بسیار مرغوب می باشد .کسانی که علاقه به تن پوش دارند پس از یک بار استفاده حس رضایتمندی را از چشمانشان می توان فهمید. تراکم دوخت بسیار عالی جنس مرغوب به کار رفته و تنوع در رنگ از مزایای این تن پوش می باشد. این تن پوش تولید داخل می باشد و جنس آن پنبه می باشد.https://biz-kala.ir
 
نحوه عملکرد دستگاه به این صورت است که محصول را توسط نوار نقاله درون کوره هدایت میکند، در این کوره به لایه پلاستیکی حرارت داده میشود تا کاملا نرم و پخته شود، سپس محصول به انتهای کوره هدایت میشود که در آن قسمت فنهای خنک کننده قرار گرفته‌اند که سبب میشوند نایلون شیرینک منقبض شده و به دور محصول قرار گیرد وعملیات بسته بندی به اتمام میرسد. توجه داشته باشید که در چنین دستگاه‌هایی میتوان میزان حرارت را در تنظیمات آن به راحتی مشخص کرد.
 
کالای آبیاری پارس نوارتیپ وسط دوخت با فشارشکن جدید در فاصله روزنه ۱۰ سانتیمتر و ۲۰ سانتیمتر
 
کالای آبیاری پارس نوارتیپ وسط دوخت با فشارشکن جدید در فاصله روزنه ۱۰ سانتیمتر و ۲۰ سانتیمتر تولید می گردد.
ضخامت نوار آبیاری وسط دوخت ۱۷۵ میکرون و متراژ آن ۱۰۰۰ متر و تحمل فشار ۲ اتمسفر را دارد و برای مصارف گلخانه کشاورزی استفاده می گردد. این نوار تیپ با آبدهی دو لیتر در ساعت و غیر خود تنظیم می باشد.
بسته بندی صادراتی وزن ۱۰ و ۱۱ کیلوگرم است صادر
بهترین دوخت چادر برزنتی | خرید چادر برزنتی مقاوم و با کیفیت
برای راحتی استفاده کنندگان در هنگام مسافرت با چادر برزنتی باید جنس و دوخت چادر خوب و با کیفیت و همچنین متناسب با مناطقی باشد که قرار است به آنجا سفر کنید. در هنگام  انتخاب چادر برزنتی باید از پارچه های مناسب برای دوخت استفاده کنید. اغلب تولید کنندگان چادرهای برزنتی را برای این کار در نظر می گیرند. شما می توانید با مراجعه به شرکت دنیای چادر،چادر برزنتی مقاوم و با کیفیت را با قیمت ا
فروش ویژه کیف نه David Jones
کیف نه David Jones، طراحی شیک و  بسیار جادار. دارای قسمت های مختلف برای قرار گیری لوازم شما. دارای دوخت برجسته  چهار خانه بسیار شیک. قابل استفاده به صورت کیف دستی و رودوشی. ارائه شده در دو رنگ مشکی و کاراملی .کیف نه David Jones جنسی از چرم مصنوعی با کیفیت بالا، دوخت تمیز و ظاهری زیبا دارد و دارای رنگ مشکی  و کاراملی می باشد. کیف نه David Jones یک کیف روزمره/فشن/مجلسی می باشد و از یک بند رودوشی قابل تنظیم برخوردار ب
آموزش خیاطی با متد ساده
اگر دنبال این هستید که خیاطی رو در آموزشگاه یاد بگیرید ما به شما پیشنهاد میکنیم دست نگه دارید نیاز نیست که برای یاد گرفت خیاطی از خونه بیرون برید ما در کنار شما هستیم تا هر موقع که تایم داشتید در منزل خود خیاطی رو به سادگی یاد بگیرید
با ما شما خیاطی رو به صورت گام به گام از مبتدی تا پیشرفته یاد میگیرید
خیاطی با متد ساده که به هزینه ها اضافه آموزشگاه های خیاطی نیاز نیست شما با ما در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و خیاطی
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها