محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

سوره هل اتی

سوره یس(خوانده می‌شود: یاسین) سوره 36 از قرآن است، 83 آیه دارد، و سوره‌ای مکی است. این سوره قلب قرآن نام گرفته‌است و روایات متعددی آن را از جمله سوره‌های مهم.مهشید دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
/قلب قرآن:سوره یاسین
/عروس قرآن:سوره الرحمن
/مادر قرآن:سوره حمد
/بهار قرآن:ماه رمضان
/جاده قرآن:دهان
/برادر قرآن:نهج البلاغه
/خواهر قرآن:صحیفه سجادیه
/همسایه قرآن:نهج البلاغه
/بزرگ ترین سوره قرآن:بقره
/کوچک ترین سوره قرآن: سوره کوثر
/بهترین شب در قرآن:شب قدر
/بهترین روز در قرآن:روز جمعه
.(بهترین قصّه قرآن:قضّه حضرت یوسف(ع
هیدروژن
سوره تَغابُن شصت و چهارمین سوره و از سوره‌های مدنی قرآن که در جزء ۲۸ جای گرفته است. این سوره را تغابن می‌نامند چون در آیه ۹ این سوره، روز قیامت، یو.نورا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سوره حَدید پنجاه و هفتمین سوره قرآن و از سوره‌های مدنی است که در جزء ۲۷ جای دارد. این سوره به دلیل آمدن کلمه حدید‌» به معنای آهن در آیه ۲۵، حدید نام گرفته ا.آرام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سوره
این سوره در مدینه» نازل شده و داراى 24 آیه است
محتواى سوره:
این سوره- كه بیشتر ناظر به داستان مبارزه مسلمانان با جمعى از یهود به نام یهود بنى نضیر.بهمن کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سوره جمعه شصت و دومین سوره قرآن و از سوره‌های مدنی که در جزء بیست و هشتم قرآن جای گرفته است. این سوره به سبب اینکه حکم نماز جمعه را بیان می‌کند، جمعه نامیده .آرام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سوره بقره، بزرگترین سوره قرآن کریم. این سوره ۲۸۶ آیه دارد و از سوره‌های طِوال است و تقریبا ۲/۵ جزء از کل قرآن را در برمی‌گیرد. آیة الکرسی، آیه قبله، و بلندتر.اسفند کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
سوره حجرات
این سوره در مدینه» نازل شده و آیه دارد
محتواى سوره:
در این سوره مسائل بسیار مهمى در ارتباط با شخص پیامبر و جامعه اسلامى نسبت به یكدیگر مطرح شد.آرام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سوره یونس دهمین سوره قرآن و از سوره‌های مکی که در جزء یازدهم قرآن جای گرفته است. این سوره به سبب آنکه به شرح سرگذشت حضرت یونس می‌پردازد، یونس نامیده شده استنجوا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
این سوره گرچه در اول قرآن نوشته شده است ولی اولین سوره ای نیست که نازل شده است ، این سوره ای است که بدون آن نماز کسی صحیح نمی گردد و در هر رکعت نماز باید خوا.آرام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تفسیر آیه 1 و 2 سوره کهف، سیمای سوره کهف، اهمیت نعمت کتاب آسمانی، بندگی خدا، زمینه‏ساز دریافت کمالات معنوی‏، نه در کتاب خدا اعوجاج و کجی است، نه در رسول او،.زحل کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تفسیر نور سوره الفلق -کاملتفسیر قطره ای نور سوره الفلق -کامل توسط حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی***سوره ۱۱۳: الفلق - جزء ۳۰ ----------بِسْمِ اللَّهِ ا.تمشک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تفسیر نور سوره المسد-لهب -کامل آیات 1 یک الی 5 پنجتفسیر قطره ای نور سوره المسد- لهب -آیات 1-5 یک تا پنج توسط حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی***سوره ۱۱1:.تمشک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تفسیر نور سوره الناس -آیات یک1 الی 6شش-کاملتفسیر قطره ای نور سوره الناس -کامل توسط حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی**سوره ۱۱۴: الناس - جزء ۳۰ ** بِسْم.تمشک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تفسیر نور سوره الکافرون -آیات یک1 الی 6ششتفسیر قطره ای نور سوره الکافرون -آیات 1 یک الی 6 شش توسط حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی**سوره 109: الکافرون .تمشک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تفسیر نور سوره النصر -آیات یک1 الی 3سهتفسیر قطره ای نور سوره النصر -آیات 1 یک الی 3 سه توسط حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی**سوره ۱۱0: النصر - جزء ۳۰ *.تمشک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تفسیر نور سوره الکوثر -آیات یک1 الی 3 سهتفسیر قطره ای نور سوره الکوثر -آیات 1 یک الی 3 سه توسط حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی**سوره 108: الکوثر - جزء.تمشک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تفسیر نور سوره الفیل -آیات یک1 الی 5 پنجتفسیر قطره ای نور سوره الفیل -آیات 1 یک الی 5 پنج توسط حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی**سوره 105: الفیل - جزء ۳.تمشک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تفسیر نور سوره الماعون -آیات یک1 الی 7 هفتتفسیر قطره ای نور سوره الماعون -آیات 1 یک الی 7 هفت توسط حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی**سوره 107: الماعون .تمشک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
طرح وکتور سوره اخلاص و حاشبه اسلیمی
طرح وکتور سوره اخلاص یا سوره توحید به همراه حاشیه اسلیمی ، که نمونه تصویر ان را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت eps در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید در انواع برش های مد نظرتان و یا طرح های کاشی کاری سوره اخلاص یا توحید و استفاده نمایید.
خرید و دانلود وکتور سوره اخلاص و حاشیه اسلیمی در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
طرح وکتور کاشی کاری سوره فلق
طرح وکتور سوره فلق و حاشیه اسلیمی ، یا طرح وکتور کاشی کاری سوره فلق که نمونه تصویر آن را در بالا مشاهده می نمایید در فرمت eps بوده و به صورت کاملا لایه باز و وکتور در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است.
خرید و دانلود طرح وکتور سوره فلق و حاشیه در ادامه مطلب .
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
تفسیر نور سوره قریش -آیات یک1 الی 4 چهارتفسیر قطره ای نور سوره قریش -آیات 1 یک الی 4 چهار توسط حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی**سوره 106: قریش - جزء ۳۰.تمشک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
اعمال شب‌های قدر بر دو نوع است:اعمالی که در هر سه شب انجام می‌ شود و به اعمال مشترک معروف است و اعمالی که مخصوص هر یک از شب‌های مبارک نوزدهم، بیست و یکم و بیست ‌و سوم است. اعمال مشترک:۱) غسل کردن که بهتر است مقارن غروب آفتاب غسل کرده و نماز عشا با غسل خوانده شود.  خواندن ۲ رکعت نماز که در هر رکعت بعد از حمد، هفت مرتبه سوره‌ی توحید را خوانده و بعد از نماز هفتاد مرتبه گفته شود: استَغفِرُالله وَ اَتوبُ اِلَیهِ.  خواندن ۲ رکعت نماز حضر
قاری سید سعید - تلاوت مجلسی سوره مبارکه احزاب آیات شریفه 48-45 و سوره مبارکه نصر آیات شریفه 3-1
برای دریافت تلاوت قاریان مصری به کانال تلگرام زیر بروید
@ghoo.شقایق دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
طرح وکتور کاشی کاری سوره فلق
وکتور کاشی کاری سوره فلق ، در فرمت eps و به صورت وکتور و برداری ، بوده که در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که قابل استفاده به صورت برش لیرز و چاپ می باشد.
خرید و دانلود وکتور کاشی کاری سوره فلق در ادامه مطلب.
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
این سوره در مکّه نازل شده و هشتاد و سه آیه دارد و به نام اوّلین آیه اش که از حروف مقطّعه است،نامگذاری شده است.
مطالب این سوره بر محور عقاید است و تعلیم آن ب.اسفند کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
در روایت به این نکته اشاره شده است ‌که سوره یس» قلب قرآن است؛ چنان‌که امام صادق(ع) می‌فرماید: هر چیزى، قلبى دارد و قلب قرآن سوره یس است».
برخی اندیشمندان .آرام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
این سوره هفتاد و هشت آیه دارد و در مدینه نازل شده است.
نام سوره بر گرفته از آیه اول است و الرّحمن» هم چون الله» از نام ها و صفات مخصوص خداوند می باشد.
ام.آرام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
نماز آیات چند رکعت است؟نماز آیات دو رکعت است و در هر رکعت پنج رکوع دارد، نماز آیات به دو روش خوانده میشود. طریقه خواندن نماز آیات:اولین روش خواندن نماز آیات: بعد از نیت و تکبیرة الاحرام، حمد و سوره خوانده شود و به رکوع برود، سپس سر از رکوع برداشته و دوباره حمد و سوره را بخواند و به رکوع رود و باز سر از رکوع بردارد و حمد و سوره بخواند و به رکوع رود و سپس سر از رکوع بردارد و همین طور ادامه دهد تا یک رکعت پنج رکوعى که قبل از هر رکوعى حمد و سوره خوا
تفسیر قطره ای نور سوره العصر -آیات 1 یک الی 3 سه توسط حجت الاسلام و المسلمین محسن سوره ۱۰۳: العصر - جزء ۳۰ - **بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ **وَال.تمشک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آسانترین شکل نماز آیات که دو رکعت می باشد اینگونه است. ابتدا پس از نیت و تکبیرالاحرام سوره حمد را می خوانید، بعد یک سوره را 5 قسمت می کنید، مثلا سوره مبارکه .لاله دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سوره انعام آیات 27 الی 32
بیان چگونگی مردمان در روز قیامت ، و سخن و گفتگوی آنها در آنجا ، و مثال عالی حقیقت دنیا توسط خداوند ج از آیات سوره انعام تذکر خوبی .رسد دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تفسیر قطره ای نور سوره الهمزه -آیات 1 یک الی 9 نه توسط حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی**سوره 104: الهمزه - جزء ۳۰ **بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم.تمشک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آخرین برنامه امشب طرح خانه های نورانی تلاوت سوره مبارکه ضحی است.
آیات شریف این سوره را به نیت شفای همه بیماران عزیز تلاوت می کنیم.
#خانه_های_نورانی
#د.لیمو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کلیپ تصویری بسیار زیبا و جذاب سوره مبارکه یس که با توجه به موضوعات آیات مختلف سوره یس تصاویری مرتبط را نشان می دهد و آیات تلاوت شده و ترجمه آیات نیز پخش می گ.رهام دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
آخرین برنامه امشب طرح خانه های نورانی تلاوت سوره مبارکه بلد است.
آیات شریف این سوره را به نیت شفای همه بیماران عزیز تلاوت می کنیم.
#خانه_های_نورانی
#د.طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
محصول شماره 2 سایت ایران(sitte) با نام تجاری پارسه تیک با موضوعات شخصی و شرکتی برای شما عزیزان و مشتریان گرانقدر طراحی و پیاده سازی شده است .این محصول به شما این امکان را میدهد که یک وب سایت کاملا خلاقانه و حرفه ای داشته باشید . پارسه تیک بر بستر جوملا پیاده سازی شده است که مدیریتی کاملا حرفه ای و فارسی دارد و براحتی میتوانید امکاناتي همچون : ثبت نام کاربران , تبلیغات , سیستم های تالارگفتمان , پرسش و پاسخ , فرم های سوالی و ده ها امکان دیگر نیز ب
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها