محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

داستانی از شهدای حماسه ساز ابرانی

 
به گزارش روابط عمومی شهرداری فریم هیئت عزاداران عاشورائیان دودانگه برگزار می کند:
مراسم مذهبی حماسه بزرگ عاشورائیان دودانگه
زمان: تاسوعای حسینی
ساعت:14 الی 17
مکان: مجتمع فرهنگی هنری شهداي ثاراله شهر فریمتارنمای روستای مرگاب
پاور پوینت / سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از نقاط عطف جنگ و شاید مهمترینشان آزاد سازی خرمشهر بدست رزمندگان کشور عزیزمان ایران است. ((آزادسازی خرمشهر)) سوم خرداد سالروز این حماسه بزرگ و روز.
The post پاور پوینت / سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر appeared first on خرید ملودی.معرفی کالا فروشگاهی
خطاطی جمله رهبر درباره حماسه 9 دی
طرح رایگان خطاطی جمله رهبر درباره حماسه نه دی در فرمت png و به صورت باکیفیت در گروه طراحی پی اس دی پرینت تهیه و طراحی شده است که می توانید پس از دانلود رایگان این طرح خطاطی در انواع چاپ بنر برای حماسه 9 دی و یا انواع بنرهای روز بصیرت و یا انواع پوسترهای روز بصیرت و . استفاده نمایید.
دانلود رایگان طرح خطاطی سخن رهبر درباره حماسه 9 دی در ادامه مطلب
پی اس دی پرینت - مرجع طرح لایه باز
حماسه اشکحضرت آیت‌الله ‌ای:درباره‌ی مصیبت حضرت اباالفضل (علیه الصّلاة و السّلام) به نظرم میرسید که یکی از بخشهای مهم و جذابی که میتواند این مصیبت را بیان کند، همان زبان حال مادر حضرت اباالفضل است؛ همان لا تدعونّی ویک امّ البنین» این یک عرصه است: مادری است؛ صورت قبر چهار جوانش را که در کربلا شهید شدند، در بقیع میکشد و نوحه‌سرائی میکند و حماسه میآفریند. همه‌اش اشک ریختن و تو سر زدن هم نیست - البته اشک ریختن هست، اشکالی هم ندارد - بلکه
بازی پلی‌آف آسیا-اقیانوسیه در دور مقدماتی جام جهانی فوتبال 1998 فرانسه، که در ایران بازی ایران-استرالیا، حماسه هشت آذر و حماسه ملبورن نامیده می‌شود، میان تیم.تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
رییس جمهوری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ملت ایران در سال ۹۸ از فاجعه حماسه و از حماسه، پیروزی ساخت، ملت ایران و دولت ایران در .خزان کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مردم مازندران در استقبال از شهداي غواص حماسه ای آفریدند که در یاد و خاطره های برای همیشه تاریخ ماندگار شد و دلاور مردی شهداي غواص را دوچندان در دلها به ثبت ر.زلفا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مردم، آماده خلق حماسه ای دیگر / فردا آسمان ایران دیدنی است؛ فردا از شمال تا جنوب و شرق تا غرب، موج اتحاد و همبستگی دیده می شود.
هم وطن فردا روز من و توست؛ با.نماوا کلیپ 9 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کربلایی حسین زمردی به مناسبت سالروز حماسه نهم دی ماه اشعاری را در این رابطه خواند. این اشعار به همت یاسین تبریزی نژاد از جوانان خوش ذوق این شهرستان سروده شده.نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مرثیه خوانی سردار حماسه و دفاع حاج صادق آهنگران در مراسم یادواره شهداي روستای شهید پرور اغلان تپه 17 دی ماه 1398
یادواره شهداي 20 شهید خونین بال روستای شهید .پروا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود موسیقی میباشد.
حماسه وینلند ، نام یک انیمیشن سریالی است که توسط شوهی یاباتا ساخته شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است ، تورفین که کودکی بیش نیست بر روی پاهای لیف ار.دیانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
رهبر معظم انقلاب در رزمایش سراسری بسیجیان : حماسه اربعین یک پدیده فوق العاده ایست که به فضل الهی در زمانی که دنیای اسلام نیاز به چنین حماسه ای دارد به وجود آ.سانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
کلیپ حماسه شور و شعور
"شب ششم"محرم 1439
حاج عباس طهماسب پور
هیئت محبان اهرا (س)
کاری از واحد مستند صوت الرضا
بامشارکت پایگاه اطلاع رسانی عقیق
دین دین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود فیلم سینمایی حماسه ۲۵۱۹ فیلمی به کارگردانی کامران ملکی و نویسندگی کامران ملکی، محمدرضا یحیایی و ساختهٔ سال ۱۳۷۶ است. در پی حمله نیروهای عراقی، ارتفاعا.رزا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود آهنگ خارجی فوق العاده زیبا و خاطره انگیز از گروه کوئین (Queen) با صدای فردی مرکوری به نام حماسه کولی (Bohemian Rhapsody) با کیفیت 320 و متن آهنگ با ترجمه و تفسیر فارسی در فاز تو موزیک
انتشار : 31 اکتبر 1975 ؛ ترانه سرا : Freddie Mercury ؛ آهنگ بوهمین راپسودی از 6 بخش مختلف موسیقیایی و ترانه (مقدمه، تصنیف، گیتار سولو، اپرا، هارد راک، اوترو) تشکیل شده است.
فاز تو موزیک | دانلود آهنگ با متن آهنگ
پخش بسته های ارزاق در بین مستمندان در ماه رمضان 1441 توسط خانم های طلبه در مکتب نرجس تربت جام حماسه ای نو و برگ زرینی بر کار فرهنگی در شهرستان تربت جام می آ.اسین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
به گزارش خبرگزاری کردوار نیوز از تهران؛ حجت الاسلام والمسلمین میلانی نژاد Q) را نمونه كامل ولایت مداری و ایثار دانستند و گفتند: ن بارها نقش مهم ، اساسی و برجسته خود را در حفاظت از اسلام نشان داده اند. حضرت خدیجه (س) ، حضرت زهرا (سلام الله علیها) و حضرت زینب (س) و حضرت …
منبع: سایت کردوار نیوز
برگزاری مراسم مادران و همسران حماسه ها در شهر اندیشه
برترین مرجع تخصصی معماری و سازه های ایران
دو هفته ای که بر ما گذشت، پر بود از حماسه و عبرت، از شهادت سردار سلیمانی توسط دولت تروریست آمریکا، تا بدرقه ی چند ده میلیونی شهداي مقاومت در ایران و عراق؛ از.آرنیکا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
خرید بازی تکاوران حماسه کویر نشر آریا اندیشان طوبی مخصوص pc قیمت : 15000 تومانبرند : متفرقهخرید پستی بازی تکاوران حماسه کویر نشر آریا اندیشان طوبی مخصوص pc قیمت بازی تکاوران حماسه کویر نشر آریا اندیشان طوبی مخصوص pc  برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.    برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.   تصاویر بیشتر    برای خرید و مشاهده این محصول یا محصولات دیگر کلیک نمایید.    خرید بازی تکاوران حماسه کویر
سریال سیمرغ دهه ی هفتاد شمسی در تلویزیون پخش میشد . این فیلم که در همان سالها مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفته بود ، داستان حماسه های خلبانان هوانیروز غرب کشور است.شهداي بزرگی همچون شهید سهیلیان ، شهید کشوری ،شهید شیرودی و تنی چند از قهرمانان وطنمان در این فیلم دیده میشوند.حماسه ی  بسیار جالب و تاثیر گذاری که در این فیلم به چشم میخورد حمله ی چندین لشکر از مزدوران عراقی به یکی از پادگانهای مرز است که خلبا
نام سریال: حماسه وینلند –Vinland Saga  | ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی، تخیلی | تاریخ انتشار: 2019
زبان: زبان ژاپنی + دوبله فارسی | تعداد قسمت ها: 24 اپیزود | مدت زمان هر قسمت: 22 دقیقه
فرمت: MKV | امتیاز: 8.9 از 10خلاصه داستان:حماسه وینلند ، نام یک انیمیشن سریالی است که توسط شوهی یاباتا ساخته شده
است. در خلاصه داستان این سریال آمده است ، تورفین که کودکی بیش نیست بر
روی پاهای لیف اریکسون بزرگ نشسته است و با هیجان داستان‌هایی از
سرزمین‌هایی وحشی که بسی
امام‌جمعه شربیان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز گفت : جانبازان عزیز شهداي زنده ای هستند که مظهر شجاعت ، غیرت و مایه سرافرازی ملت ایران می باشند.

به گزارش وبسایت شربیان ،پنجشنبه 28 اسفند 1399 ، بمناسبت چهارم شعبان سالروز ولادت باسعادت علمدار دشت نینوا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز ، حجت الاسلام علیانسب امام جمعه شربیان و مهرداد حیدرزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سراب از جانبازان سرافراز دوران دفاع مق
روزی روزگاری عنوانی روانه بازار شد که کلماتی همچون: شاهکار، حماسه، برتر، فلان و بهمان از وصف آن قاصر بودند. عنوانی که در بازه زمانی خود توانست به موفقیت‌های .جهان کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
چند گفت وگو با شاهنامه پژوهان ، به مناسبت روایتی از زادروز فردوسی
شاهنامه فقط حماسه نیست


  منبع: خراسان، 1 بهمن 1397 دربرخی تقویم‌ها و بسیاری از سایت ها، اول بهمن ماه زاد روز
حکیم ابوالقاسم فردوسی نام گرفته است. شاعری که به قول خود، رنج سی ساله را
برای بنای کاخ بلند بالای نظم زبان فارسی به جان خرید و شاهنامه، این کتاب
کهن زبان فارسی را سرود و گفت: بنا کردم از نظم کاخی بلند/ که از باد و
باران نیابد گزند/ نمیرم از این پس
نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه ی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نقش رسانه‌ها در تببین اهمیت حماسه نهم دی، گفت: به طور کلی تمامی رسانه‌ها به خصوص در سال ۸۸ که شاهد آن فتنه پیچیده بودیم نقش بی‌بدیلی ایفا کردند و وظیفه خود را در اطلاع‌رسانی، تبیین و روشنگری به خوبی انجام دادند.اقتدار پایدار
رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند: حماسه‌ی تاریخی و ماندگار نهم دی یکی از قله‌های فراموش‌نشدنی است، به این
خاطر است که 9دی حرکتی مردمی و متکی بر ایمان و اراده‌ی الهی و برخاسته از
بصیرت، شناخت موقعیت و حضور در لحظه‌های مورد نیاز بود.در این روز، مردم براساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر
خلاف تبلیغات فتنه‌گران، مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از
عزم و اراده دینی استوار برخوردارند.
حضرت آیت‌الله ‌
سلام ای نگهبانان آسمان، سلام بر شما که در اوج زیسته اید و بر الطاف نامتناهی نگریسته‌اید، نام شهیدان پر آوازه‌ای همچون شهید عباس بابایی، شهید ستاری، شهید جواد فکوری، شهید عباس دوران و شهید مصطفی اردستانی و دیگر شهداي آن نیرو در کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد، پروازتان در بیکران آبی آسمان با سرود حماسه آمیخته است، نامتان بلند و پر افتخار باد. 
 
????????روز نیروی هوایی گرامی باد????????  
 
????رواب
دانلود فیلم Bohemian Rhapsody 20 دوبله فارسی با لینک مستقیم
دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم حماسه کولی 20 با کیفیت عالی
کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی
یرنده 2 جایزه گلدن گلاب 2019 و نامزد 5 جایزه اسکار2019
 
دانلود فیلم حماسه کولی 20 دوبله فارسی
ژانر : بیوگرافی | درام
محصول : 20 آمریکا
امتیاز: 10/8.2
زبان: دوبله فارسی
کیفیت: BluRay 1080p
کارگردان : Bryan Singer
بازیگران : Rami Malek, Lucy Boynton, Gwilym Lee
خلاصه داستان : سرگذشت حماسی گروه “کوئین” از زمان پیدایشش تا ح
حماسه
دیگر در راه است
موکب
بزرگ  شهداي ورامین در خوزستان مستقر می
شود
در
پی وقوع سیل و بنا به درخواست
مسؤلان
کشوری ازمواکب موکب شهداي ورامین با اتحاد سه موکب حضرت مسلم ابن عقیل ع ، زینبیون
واحفادمالک اشترایجاد و در شهر سوسنگرد به مدت ده روز به ارائه خدمات می پردازد
لذا
از عموم مردم ورامین درخواست می شود اقلام اهدایی به ویژه مواد خوراکی مانند برنج،
روغن، عدس، لپه، رب ، سیب زمینی ،
پیاز، اب معدنی و را به این موکب اهدا کنند
همچنین
با توجه به
حماسه
دیگر در راه است
موکب
بزرگ  شهداي ورامین در خوزستان مستقر می
شود
در
پی وقوع سیل و بنا به درخواست
مسؤلان
کشوری ازمواکب موکب شهداي ورامین با اتحاد سه موکب حضرت مسلم ابن عقیل ع ، زینبیون
واحفادمالک اشترایجاد و در شهر سوسنگرد به مدت ده روز به ارائه خدمات می پردازد
لذا
از عموم مردم ورامین درخواست می شود اقلام اهدایی به ویژه مواد خوراکی مانند برنج،
روغن، عدس، لپه ، رب ، سیب زمینی ،
پیاز، اب معدنی و را به این موکب اهدا کنند
همچنین
با توجه ب
این انیمه یک داستان فانتزی قرون وسطایی درمورد جنگ و آشوبه. سه سال پیش، به شاه خیانت شد و توسط یکی از دوک هاش کشته شد و سپس پادشاهی رو مال خودش کرد. ولی الان وارث اصلی تخت و سلطنت به سن لازم رسیده. اون و گروه وفادارش میخوان سرزمینشون رو نجات بدن.انیمه گاست | ANIME GOST
"مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد."
  مقام معظم رهبری
   
حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید . حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر د
امروز بعدازظهر از مسیر بلوار پیامبر اعظم رفتیم جمکران؛ موکب‌ها داشتند خودشون رو برای فردا شب (شب میلاد آقا) آماده می‌کردند. یکسال همین مسیر رو پیاده رفتم جمکران! خیلی شلوغ میشه و امکانات اصلا پاسخگوی جمعیت نیست!یاد اربعین افتادم و جمعیت ۳۰ میلیونی که چطور مدیریت می‌شه! میشه دست خدا رو پشت حماسه اربعین ندید!؟
با لطف خدا شد، دل غرق حقیقت /
از فتنه گذر کرد، با چشم بصیرت /
امت به خروش آمد با اذن ولی /
با خطبه ی نور آمد تا سید علی /
میثاق مجدد شد با پیر خمین /.سورا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
موسن کریمی سه شنبه شب با استناد به سخنگوی سپاه لوورا ، طی مراسمی برای تولید اکسیژن ساز در بیمارستان کود اراک اظهار داشت: به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سال گذشته کادر پزشکی ، درمانی و پرستاری گفتند. خدمات و مبارزه در مدافعان سلامتی که کارهای زیادی انجام داده اند. این یکی از حماسه های …وبلاگ جامع سئو
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم فرمانده کل ارتش جمهوری
اسلامی ایران اعلام کرد: رژه روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی
زمینی قهرمان، روز ۲۹ فروردین امسال در استان‌های سیل زده، با هدف استمرار
خدمت رسانی به مردم برگزار نمی‌شود و به جای آن اقدامات امدادرسانی به
اشکال مختلف تقویت شده و ادامه خواهد داشت. ضمن‌گرامی داشت ۲۹ فروردین، روز ارتش و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان گفت:امسال
که شاهد سیل در چند منط
5.1 از 10
میانگین رای 5,723 نفر
کیفیت۴K ,Full HD 1080p , 720p, 480p
زیرنویس فارسی
ژانراکشن , جنایی
سال انتشار2021
محصول هند
زبان زیرنویس فارسی
مدت زمان135 دقیقه
کارگردان Sanjay Gupta
بازیگران Emraan Hashmi , John Abraham , Mahesh Manjrekar
خلاصه داستان:داستان فیلم حماسه بمبئی Mumbai Saga 2021،فیلم به دهه های 80 و 90 میلادی می پردازد که به عنوان دوره تحول بمبئی معرفی می شود و داستان حول محور “آمارتیا راو” که با پدر و برادر کوچکترش آرجون زندگی ساده ای دارند می گذرد و فر
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها