محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

خرید بازدید پست تلگرامgo

چگونه مخاطبینم اخرین بازديد تلگرامم را نبینند
با كمك این آموزش قادر خواهید بود زمان حضور خودتان در تلگرام را از چشم افراد مورد نظرتان مخفی كنید.
در صورت استفاده از امكان معمول تلگرام می توانید نمایش وضعیت آنلاین را برای همه, مخاطبین و یا هیچكس فعال كنید. تعمیرات گوشی های هوشمند
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
سوشال مارکتینگ حرفه ای با خريد فالوور، لایک انبوه و بازديد واقعی
سوشال مارکتینگ از مهم ترین مباحث روز در توسعه کسب و کارها و برندینگ است. امروزه همه کسب و
کارها و کلیه اشخاص فعال در صفحات اجتماعی ترجیح میدهند هویتی ارزشمند از برند یا شخصیت خود
ایجاد کرده و در نتیجه به دنبال دیده شدن هستند. دیده شدن در دنیای مجازی یا همان سوشال مدیا چگونه
به وقوع میپیوندد؟
بدیهی است که افزایش بازديد، فالوور و لایک زمینه بیشتر دیده شدن محتوای تولیدی را فراه
میدونی دوستت دارم گفتن که هیـچدوستت دارم شنیـدن هم مسئولیت داره ؟وقتی کسی بهت میگه دوستت دارم یعنیروت حساسـم رو کوچیک ترین حـرف و حرکتت.یعنی اگه بهم بـدی کنی؛ بیشتـر از هر کسِ دیگه ای ازت می رنجـم.اگه کسی بهت گفت دوستت دارم؛ یعنی دلم میشکنه از کوچیکترین اخمت.یعنی تــو فرق داری با همه یِ آدمایِ دور و برموقتی کسی بهت میگه دوست دارم ، حتـی اگه دوستش هم نداری؛ هوایِ دلشُ داشته باش. نذار عشق از یادِ قلبش بـره. خـرد نکن غرورشُ.نمیگم در جوابش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها