محل تبلیغات شما

نتایج جستجو برای عبارت :

بازی پهپاد استرایکgo

در این قسمت از دوره جامع آموزشی پهپاد فتوگرامتری به معرفی خطاهای موجود در این سیستم و همچنین دوربین های مورد استفاده در نقشه برداری پهپاد مبنا پرداخته شده اس.پروا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
مجموعه آموزشی غیر حضوری پهپاد فتوگرامتری اولین، جامع ترین و تنها بسته آموزشی تهیه نقشه با استفاده از پهپاد است. این پکیج جهت استفاده آسان دوستانی که امکان تش.آرام کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در این بخش از دوره جامع آموزش پهپاد فتوگرامتری به بیان جایگاه سامانه پهپاد فتوگرامتری در علم مهندسی نقشه برداری پرداخته می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در م.سانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پهپاد معراج قادر است با سرعت ۱۴۰ کیلومتر تا ارتفاع ۱۲۰۰۰ پایی و تا برد ۱۰۰۰ کیلومتر پرواز کند.به گزارش مشرق، این پهپاد در زیر بدنه خود از دوربین آسانسوری جمع.تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
در این قسمت از "مجموعه جامع آموزشی پهپاد فتوگرامتری" به معرفی این سامانه پرداخته می شود. اینکه این سامانه چیست، چه اجزا و کاربردهایی دارد. جهت دریا.دلبر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
انتشار برای اولین بار، عملیات سپاه برای سرنگونی پهپاد آمریکاییارسال شده از سایت دیدچه نتایجی از دیگر سایت ها:انتشار برای اولین بار، عملیات سپاه برای سرنگونی پهپاد آمریکاییتصاویر دیده نشده از پست فرماندهی پدافند هوایی سپاه، در شب سرنگونی پهپاد آمریکایی . یک پهپاد آمریکایی در عراق سرنگون شد.انتشار برای اولین بار، عملیات سپاه برای سرنگونی پهپاد آمریکایی کلاکت 582 بازدید 1 هفته پیش . سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط ایران (۲۰۱۹) - ویکی‌پدیا .در
در این جلسه نحوه محاسبه هزینه یک پروژه فتوگرمتری پهپاد به اختصار تشریح شده و در خصوص به صرفه بودن یا نبودن انجام آن توسط فتوگرامتری پهپاد بحث می شودگلدیس دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
همانطور که می دانید برای پرواز انواع مولتی روتور و پهپاد ها در محیط های متفاوت قوانین و شرایط متفاوتی حاکم است . به عنوان مثال پرواز انواع مولتی روتور های بدون سرنشین در فرودگاه ها و حتی تا شعاع چند ده کیلومتری فرودگاه ها ممنوع است چرا که امکان بروز حوادثی تلخ وجود دارد . با شبیه سازی برخورد یک پهپاد به بال هواپیما احتمال سقوط هواپیما بسیار قوت می گیرد و دور از ذهن نیست . یک تیم تحقیقاتی چنین حادثه ای را شبیه سازی کرده اند و یک فیلم بسیار واضح
در مراسم الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه، از سه پهپاد جدیدعمود پرواز سپهر، شهاب ۲ و عمود پرواز هدهد-۴ رونمایی شد.نجوا کلیپ 3 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
بخشی از ویدیو منتشر شده در جریان تحویل #پهپاد های مسلح به #نیروی_هوایی_ارتش مربوط به #پهپاد_کرار هست.
در این ویدیو ابتدا پهپاد کرار به وسیله راکت های جاتو ار.زالو کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
این پهپاد کوچک که بازوهای آن جمع می‌شود تا به راحتی در جیب شما جا شود، بهترین عکس‌های سلفی را از آسمان برای کاربر تهیه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در این باره با ما در ادامه مطلب همراه باشید.[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
معرفی بهترین پهپاد ها و هلی شات های سال 2019 به لحاظ کیفیت قدرت سرعت پرواز و سایر امکانات. برای خرید کواددکوپتر دوربین دار پهپاد حرفه ای کوادکوپتر dji به ف.تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
یکی از مهمترین بخش های پهپاد فتوگرامتری، پردازش تصاویر و تولید ابر نقاط، مدل سه بعدی و ارتوفتو و همچنین تهیه نقشه های صحیح از این محصولات است. در این قسمت که.پروا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در این بخش اجزای یک پرنده مولتی روتور معرفی می شود. جهت مشاهده ویدئوها و دریافت مجموعه آموزشی پهپاد فتوگرامتری به سایت www.closerange.ir مراجعه نمایید.
لینک .پروا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
برای دیدن دیگر ویدئو های ارسالی اینجا کلیک کنید
پهپاد بعدی شرکت دی‌جی‌آی، موسوم به ماویک 2، قرار است مجهز به ماژول دوربین دیگری در طرفین باشد تا از برخورد آ.تی تی دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سرلشکر سید عبدالرحیم  فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از مرکز شهید زرهرن نزاجا و در جمع خبرنگاران، در خصوص انهدام یک فروند پهپاد مهاجم در روز گذشته توسط نیروی پدافند هوایی ارتش در منطقه ماهشهر،اظهار کرد: هنوز تا قطعات این پهپاد را کامل به دست نیاوریم، نمی‌توانیم به طور قطعی مبدأ و هدف اصلی این پهپاد را مشخص کنیم؛ اما آنچه تاکنون قطعی است، این است که این پهپاد در سقف کوتاه پرواز کرده و مورد ه
یمن یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین (پهپاد) وابسته به ائتلاف مان به سرکردگی عربستان را سرنگون کرد. به گزارش شبکه خبری المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح .گلبرگ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پس از
مدتها فرصت بازبینی کتاب
پروژه طراحی پهپاد در سالیدورک فراهم شد و اکنون با کمی تغییرات در بدنه پهپاد
، ورژن دوم این کتاب روی وب سایت قرار گرفت. تغییرات اخیر در جهت زیبایتر کردن
طراحی بدنه و استفاده از ابزارهای سطح سازی در سالیدورک صورت گرفت. این کتاب با
هدف آموزش کامل سالیدورک حین انجام یک پروژه طراحی جذاب تالیف شده است.
وب سایت آموزش سالیدورک - solidworks
ناوهای باکسر و آبراهام لینکلن به همراه ناوشکن ها و شناورهای همراهشان ، سه روز پیش در سواحل جنوبی عربستان و یمن مستقر بودند . دو روز است که در دریای عمان و تنگه ی هرمز به دنبال یافتن یکی از کارکنان ناو آبراهام لینکلن هستند که از روی عرش کشتی پرید و دیگر خبری از او نشد . نام این سرباز هنوز افشا نشده است .ظاهرا یک ناوشکن پاکستانی هم برای یافتن این سرباز به کمک این ناوشکن آمریکایی آمده است . البته در کنار این جریان و اتفاقات اعلام شده است که یک پهپا
یکی از مزایای سمپاشی مزارع با پهپاد این است که، به‌دلیل عمود پرواز بودن پرنده و جریان هوایی که در نزدیکی زمین ایجاد می‌کند، سم به تمام سطوح گیاه و .نیازدانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در این بخش از "پکیج آموزشی پهپاد فتوگرامتری" به نکات بسیار مهمی درباره نقاط کنترل زمینی و همچنین اصول و نکات طراحی رن های پروازی اشاره می شود. جهت .پروا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پهپاد ها می توانند به مخازن بزرگی مجهز شوند که می توانند با کود ، علف کش یا سموم دفع آفات پر شوند. استفاده از پهپادها برای سمپاشی محصول بسیار ایمن تر و مقرون.کلیپ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش اولین مرکز عمردهی سازه‌های هوایی با فناوری لیزری LSP و خط تولید پهپاد کمان-۱۲ در جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش افتتاح شد.پهپاد
کمان-۱۲ با برد هزار کیلومتر قابلیت انجام عملیات رزمی با موشک‌های نقطه
زن و همچنین جنگ الکترونیک و شناسایی را دارد. برد موشک اخگر که بر روی
پهپاد نصب می‌شود، ۳۰ کیلومتر است.بیشتر بخوانید:رونمایی از جدیدترین پهپ
با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش اولین مرکز عمردهی سازه‌های هوایی با فناوری لیزری LSP و خط تولید پهپاد کمان-۱۲ در جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش افتتاح شد.پهپاد
کمان-۱۲ با برد هزار کیلومتر قابلیت انجام عملیات رزمی با موشک‌های نقطه
زن و همچنین جنگ الکترونیک و شناسایی را دارد. برد موشک اخگر که بر روی
پهپاد نصب می‌شود، ۳۰ کیلومتر است.بیشتر بخوانید:رونمایی از جدیدترین پهپ
در مراسم الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه، از پهپادهای جدید عمودپرواز سپهر، شهاب ۲ و هدهد ۴ در بندرعباس رونمایی شد.مهر کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
گزارش ویدئویی درباره ویژگی های پهپاد سیمرغ جدیدترین عضو خانواده پهپادی رزمی اعلامی ایران و دلایل الحاق آن به منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش، نبوت، در کن.زند دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تایید سقوط پهپاد آمریکایی توسط فرمانده کل سپاه،
این منش و روش و قاعده ملت ایران در برخور با دشمنان ماست،
هر دشمنی که به این مرزها تعرض کند بر نخواهد گشت و ن.نماوا کلیپ 9 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
این ویدئو در فضای مجازی منتشر شده و در توضیح آن آمده، سپاه به فرماندهی ارتش آمریکا نفوذ و از دید دوربین پهپاد آمریکا داعش را رصد می‌کند که ناگهان پهپاد .وانیا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پلیس اسپانیا با استفاده از پهپاد شهروندان را اجبار به قرنطینه خانگی میكند.مقاله"استفاده از پهپادها برای مقابله با ویروس کرونا" را در سایت asemanx.c.نماوا کلیپ 7 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
پهپاد جاسوسی گلوبال‌ هاوک آمریکا بامداد امروز در سواحل کوه‌مبارک استان هرمزگان توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرنگون شد.
روابط عموم.بنفشه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
تست پرواز و عملکرد صحیح سیستم دوربین و گیمبال در شرکت فناور بال گستر نگاه آسمان فروش، عرضه، آموزش، تعمیرات انواع هلی شات و پهپاد حرفه ای در ایران | وب سایت N.بهین کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش اولین مرکز عمردهی سازه‌های هوایی با فناوری لیزری LSP و خط تولید پهپاد کمان-۱۲ در جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش افتتاح شد.پهپاد
کمان-۱۲ با برد هزار کیلومتر قابلیت انجام عملیات رزمی با موشک‌های نقطه
زن و همچنین جنگ الکترونیک و شناسایی را دارد. برد موشک اخگر که بر روی
پهپاد نصب می‌شود، ۳۰ کیلومتر است.
چاقو یک وسیله ی دوجانبه است یعنی می توان با آن هم یک آدم را کشت و هم یک میوه را پوست کند و خورد . پهپاد ها و کوادکوپتر ها نیز به همین صورت هستند . معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح گفت : کوادکوپتر ها و پهپاد ها می توانند هم یک فرصت باشند و هم یک تهدید . در واقع با نگاه به گذشته در می یابیم که چنین چیز هایی وجود نداشته است . در کشور خودمان با بهره گیری از نیروهای جوان و متخصص می توانیم در این زمینه بسیار کارآمد شویم و پیشرفت کنیم . برای مطالعه ا
مسیر پهپاد آمریکایی ساقط شده توسط نیروی پدافند هوافضای سپاه پاسداران
$لطفا برای حمایت از ما کانال را سابسکرایت کنید
#BroozVideo #بروزویدیو #سایتک #SiteTak
نماوا کلیپ 10 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
قدرت پهپادی نیرو‌های مسلح ایران از مهمترین قدرت‌های نوین رزمی آن‌ها می‌باشد و در پدافند هوایی همواره پهپاد‌ها به عنوان هدف سخت تمرین.نیلا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در جریان رژه  روز ارتش به مناسبت ۲۹ فروردین که در جوار حرم امام خمینی (ره) در تهران برگزار شد،  نیروی هوایی ارتش در کنار تجهیزات زرهی و صد زرهی خود پهپاد کمان ۱۲ را به نمایش گذاشت.پهپاد
رزمی کمان ۱۲» با قابلیت حمل ۴ بمب ۵۰ پوندی سال گذشته در نمایشگاه
اقتدار ۴۰» نیرو‌های مسلح که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد به نمایش
درآمد.پهپاد کمان ۱۲ با شعاع عملیاتی یک هزار کیلومتر، قابلیت حمل محموله‌هایی با وزن ۱۰۰ کیلوگرم را دارد.سرعت پهپاد ک
به گزارش میثاق نیوز ،  توافقنامه راهبردی توسعه و ارتقای توان پهپادی و تجهیزات منصوب بر آن‌ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم فرمانده کل ارتش و امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ستاد فرماندهی ارتش امضا شد که بر اساس آن، در بخش نخست این توافقنامه، در مدت زمان کوتاهی، هزار فروند پهپاد توسط وزارت دفاع تولید و به ارتش تحویل می‌شود.اقتدار پایدار
فرمانده پدافند هوایی ارتش اعلام کرده است : با اینکه در زمینه پدافند هوایی از برنامه ریزی های انجام شده بسیار جلوتر هستیم و مجهز به انواع کوادکوپتر و پهپاد های پیشرفته می باشیم اما پیشرفت های حوزه ی پدافند هوایی خارج از تصور همگان است . در سال های گذشته پیشرفت های بسیار چشم گیری در زمینه پدافند هوایی صورت گرفته است . کوادکوپتر ها و پهپاد ها دایما در حال پیشرفت هستند و تکنولوژی منجر به تولید محصولات جدیدی می شود که می توان برای مصارف متعدد از آ
نسل اول پهپادهای ایرسلفی به دو دلیل چندان مورد توجه علاقه‌مندان این گجت‌ها قرار نگرفت؛ دوربین متوسط و باتری ضعیف این پهپاد جمع‌وجور به تجربه‌ی بی‌نقص از آن لطمه می‌زد. حال AirSelfie2 در نمایشگاه CES 20 با دوربین بهتر و شارژدهی بیشتر رونمایی شده است. این پهپاد حالا به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی فول اچ‌دی مجهز شده و ظرفیت باتری آن نیز به ادعای شرکت سازنده، ۵۰ درصد بیشتر از نسل گذشته است. حافظه‌ی داخلی این پهپاد نیز ا
پرونده تهدید امنیتی انصارالله علیه رژیم صهیونیستی -3 / سید عفقه کمیته مردمی ارتش و یمن در سال 2020 یک سال را به پایان رساند ، نه تنها شکست های ی متعددی را به ائتلاف م وارد کرد ، بلکه توانست سلاح های استراتژیک ، زمینی ، هوایی و دریایی را برای مهاجمان ناامن تر …
منبع: گزارشکر یک
بندر ایلات رژیم صهیونیستی هرلحظه ممکن است از سوی انصارالله موشک‌باران شود/ قدرت مهارنشدنی مبارزان یمنی در حوزه پهپاد
اطلاعات تخصصی فناوری و موبایل های هوشمن
پرونده تهدید امنیتی انصارالله علیه رژیم صهیونیستی -3 / سید عفقه کمیته مردمی ارتش و یمن در سال 2020 یک سال را به پایان رساند ، نه تنها شکست های ی متعددی را به ائتلاف م وارد کرد ، بلکه توانست سلاح های استراتژیک ، زمینی ، هوایی و دریایی را برای مهاجمان ناامن تر …
منبع: گزارشکر یک
بندر ایلات رژیم صهیونیستی هرلحظه ممکن است از سوی انصارالله موشک‌باران شود/ قدرت مهارنشدنی مبارزان یمنی در حوزه پهپاد
خبرنامه تخصصی تکنولوژی و موبایل ایران و
سپاه نیوز: تصاویر لاشه پهپاد پیشرفته جاسوسی و م آمریکا، بعد
از بیرون کشیده شدن از زیر آب، امروز (پنج شنبه)برای نخستین بار از رسانه
ملی منتشر می شود.

کشکول عناوین مذهبی ، فرهنگی وی
یکی از مأموریت‌های محوله به پهپاد‌ها به عنوان پرنده‌های هدایت پذیر از دور، از گذشته تا امروز مأموریت انتحاری بوده است. در این مأموریت پهپاد برای اجرای عملیات رزمی به صورت انتحاری طراحی شده و با ابعاد کوچک -ضمن پرتاب ساده از نقاط مختلف- بدون شناسایی شدن توسط دشمن به آن نزدیک شده و با سرعت بالای خود، امکان واکنش برای دشمن را بسیار دشوار می‌سازد.اقتدار پایدار
فروشگاه آموت یک از فروشگاه های عرضه کننده ی انواع پهپاد در مدل های متنوع می باشد. انواع این پهپاد ها شامل مویک2 ، فانتوم، اینسپایر، رونین و. می باشد. فروشگاه آموت یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز برای فروش انواع مویک2 و فانتوم بوده و می توانید به صورت اینترنتی نیز از خدمات فروشگاه آموت برخوردار شوید. همان گونه که می دانیم از این پهپاد ها برای تصویر برداری از فاصله ی دور استفاده می شود. برای این که تصاویری بسیار با کیفیت داشته باشیم می ت
ماجرای پهپاد جاسوسی RQ-۱۷۰
و شکار آن، یکی از به یاد ماندنی‌ترین اتفاقات و رخداد‌های نظامی برای
نیرو‌های مسلح کشورمان محسوب می‌شود؛ حادثه‌ای که تا مدت‌ها نقل محافل و
مجالس از بحث‌های تخصصی بین کارشناسان تا بحث‌های روز در خانه‌های ایرانیان
بود و واژه پهپاد را وارد بحث‌های روزمره مردم کشورمان کرد. از آن روز یک
سوال بزرگ برای همه ایجاد و تا به امروز نیز پاسخ دقیقی به آن داده نشده
بود: RQ-۱۷۰ چطور به دست ایران به زمین نشست؟بیشتربخوا
پهپاد خورشیدی جدیدی که کشور چین ساخته است Caihong یا همان “رنگینکمان” نام دارد. این پهباد خورشیدی با بال‌های کشیده و پنل های خورشیدی‌ای که دارد می‌تواند تا یک ماه در حال پرواز باشد و تا ارتفاع ۱۸ الی ۱۹ اوج بگیرد. در ادامه با اقای مهندس همراه باشید.
 
آقای مهندس
سلام به طرفداران سایت NINJA GAME.در ادامه میخواهیم درباره یک سری از بهترین بازي های دنیا در سیستم عامل اندروید و ios حرف بزنیم تا شما از این بازي ها تمام بهره رو ببرین.بازي ها بر اساس رتبه چیده نشدند. 
(امیدواریم لذت ببرین.)ninja game
خبرگزاری فرانسه در گزارشی تصریح کرد ناوهای آمریکا در خلیج فارس تحت رصد پهبادهای سپاه پاسداران ایران است.فرانس‌پرس با اشاره به انتشار تصاویر پهپاد سپاه از ناوگان جنگی آمریکا به‌ویژه ناو هواپیمابر این کشور در آب‌های خلیج فارس، گزارشی با عنوان جاسوسی پهپاد سپاه پاسداران ایران از ناوهای جنگی آمریکا، منتشر کرد. این گزارش تصریح می‌کند: در تصاویر ویدیویی منتشر شده یک پهپاد که بر روی بال‌هایش به خط فارسی و لاتین نام ابابیل سه نوشته شده بود
طی چند سال گذشته شاهد تغییرات رو به رشدی در پهپادهای شرکت پروت بوده‌ایم. پروت فعالیت خود را از تولید اسپیکر و هدست‌های بلوتوث به پهپاد‌ها گسترش داد و محصولات خوبی را نیز در این حوزه راهی بازار کرد؛ برای مثال این شرکت خرداد سال گذشته‌، Anafi، پهپاد ۳۲۰ گرمی و تاشوی پروت را معرفی کرد. بی‌شک پهپاد انافی پروت، به‌عنوان یکی از بهترین پهپادهای بازار  رقیب ماویک DJI شناخته می‌شود. مقاله‌های مرتبط:پهپاد Skyways ایرباس با موفقیت آزم
امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: : بامداد روز پنجشنبه یک فروند پهپاد م توسط سامانه‌های بومی نیروی پدافند هوایی ارتش مستقر در منطقه عمومی ماهشهر تحت هدایت شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی کشور منهدم شد.اقتدار پایدار
اینتل پیش از این در یکی از سوپرباول‌ها (مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال ملی آمریکا) به کمک پهپادهای Shooting Star Mini در آسمان نمایش خیره‌کننده‌ای اجرا کرد. این نمایش توسط قرارگیری چندین پهپاد نورانی در کنار یکدیگر شکل گرفت. حالا در CES 20 اینتل نسخه‌ی جدید این پهپاد را رونمایی کرده که قادر است در فضای داخلی پرواز کند و نمایش نورانی ارائه کند. نکته‌ی جالب توجه در باره‌ی این پهپاد آن است که بدون نیاز به GPS، می‌تواند موقعی
 
 
محققان مایایی موفق شده‌اند از برگ‌های میوه آناناس برای ساخت قطعات هواپیماهای بدون سرنشین یا همان پهپادها استفاده کنند و مواد زیست‌کامپوزیتی بسازند که ظرف دو هفته پس از دفن شدن تجزیه می‌شوند و با محیط زیست سازگار هستند.
به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، محققان در مای راهی برای تبدیل الیاف برگ‌های میوه آناناس به ماده‌ای به اندازه کافی محکم و مناسب برای ساخت قاب‌های هواپیماهای بدون سرنشین پیدا کرده‌اند.
پروفسو
اینتل و سایبرهاک (Cyberhawk) روند بررسی تجهیزات پیشرفته را به کمک پهپاد اینتل فالکان ۸ پلاس تسهیل می‌کنند.پهپادها می‌توانند جهان را امن‌تر و کم‌هزینه‌تر کنند. این چیزی است که اینتل و سایبرهاک در مطالعه‌ی موردی خود نشان دادند. آن‌ها در این پروژه‌ی تحقیقاتی از پهپاد برای بررسی یک پایانه‌ی نفتی در خیابان فرگاس اسکاتلند استفاده کردند.این نمونه‌ی دیگری از کاربرد پهپاد در تسهیل اموری است که پیش‌تر توسط انسان با مشقت بسیار انجام می‌شد. اینتل
طی چند سال گذشته شاهد تغییرات رو به رشدی در پهپادهای شرکت پروت بوده‌ایم. پروت فعالیت خود را از تولید اسپیکر و هدست‌های بلوتوث به پهپاد‌ها گسترش داد و محصولات خوبی را نیز در این حوزه راهی بازار کرد؛ برای مثال این شرکت خرداد سال گذشته‌، Anafi، پهپاد ۳۲۰ گرمی و تاشوی پروت را معرفی کرد. بی‌شک پهپاد انافی پروت، به‌عنوان یکی از بهترین پهپادهای بازار  رقیب ماویک DJI شناخته می‌شود. مقاله‌های مرتبط:پهپاد Skyways ایرباس با موفقیت آزم
ماجرای پهپاد جاسوسی RQ-۱۷۰ و شکار آن، یکی از به یاد ماندنی‌ترین اتفاقات و رخداد‌های نظامی برای نیرو‌های مسلح کشورمان محسوب می‌شود؛ حادثه‌ای که تا مدت‌ها نقل محافل و مجالس از بحث‌های تخصصی بین کارشناسان تا بحث‌های روز در خانه‌های ایرانیان بود و واژه پهپاد را وارد بحث‌های روزمره مردم کشورمان کرد. از آن روز یک سوال بزرگ برای همه ایجاد و تا به امروز نیز پاسخ دقیقی به آن داده نشده بود: RQ-۱۷۰ چطور به دست ایران به زمین نشست؟بیشتربخوانید
پهپادها در انواع و اندازه‌های مختلفی ساخته می‌شوند و وظایف زیادی اعم از کاربری‌های سرگرم کننده، آتش نشان و یا جنگی دارند. اما به تازگی برای اولین بار در تاریخ حمل کلیه با پهپاد جان یک بیمار را نجات داد و افتخاری دیگر در کارنامه این هواگردهای بدون سرنشین ثبت کرد.امروزه پهبادها  به یکی از پدیده‌های دنیای نوین تبدیل شده و کم کم دارند راه خود را به عرصه‌های مختلف باز می‌کنند. هواگردهایی که جدا از کاربری نظامی،‌ پیشتر برای سرگرمی، جنگل
با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش اولین مرکز عمردهی سازه‌های هوایی با فناوری لیزری LSP و خط تولید پهپاد کمان-۱۲ در جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش افتتاح شد.​​​پهپاد کمان-۱۲ با برد هزار کیلومتر قابلیت انجام عملیات رزمی با موشک‌های نقطه زن و همچنین جنگ الکترونیک و شناسایی را دارد. برد موشک اخگر که بر روی پهپاد نصب می‌شود، ۳۰ کیلومتر است.بیشتر بخوانید:رونمایی از جدیدترین
محققان ربات پرنده‌ای طراحی و ساخته‌اند که به اندازه یک سکه یک سِنتی است و می‌تواند راه برود، پرواز کند و بر سطح آب شناور شود. از این ربات می‌توان در ماموریت‌های امداد و نجات و یا گرده‌افشانی استفاده کرد.آقای مهندس MR engineer
با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش اولین مرکز عمردهی سازه‌های هوایی با فناوری لیزری LSP و خط تولید پهپاد کمان-۱۲ در جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش افتتاح شد.​​​پهپاد کمان-۱۲ با برد هزار کیلومتر قابلیت انجام عملیات رزمی با موشک‌های نقطه زن و همچنین جنگ الکترونیک و شناسایی را دارد. برد موشک اخگر که بر روی پهپاد نصب می‌شود، ۳۰ کیلومتر است.بیشتر بخوانید:ر
مقاله‌های مرتبط:مایکروسافت و DJI برای تولید پهپادهای هوشمند همکاری می کننددی جی آی از پهپاد Mavic Air با قابلیت فیلمبرداری 4K رونمایی کردویژگی انتقال تصویر DJI OcuSyncنسخه‌ی قبلی فانتوم ۴ پرو از سیستم انتقال تصویر لایت‌بریج شرکت دی‌جی‌آی استفاده می‌کرد؛ اما فانتوم ۴ پرو نسخه‌ی ۲ به جدیدترین فناوری انتقال تصاویر اچ‌دی موسوم به آکیوسینک مجهز شده که قادر است انتقال تصاویر را به‌صورت دیجیتال، با رزولوشن بالا و تأخیر کم انجام دهد. پهپاد فانتوم ۴ پ
پروژه ساخت این پهپادهای کالارسان با نام پروژه وینگ یا بال نام‌گذاری شده و پهپاد یادشده از مدل‌های تیل سیتر محسوب می‌شود که بر روی دم خود به هوا برمی‌خیزد و س.جانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دانلود بازي Grand Theft Auto San Andreas برای ps2بازي ماشین ی بزرگ – سن آندریاس یا معروف به جی تی ای 5 نیاز به معرفی ندارد، یک بازي اکشن و ماجراجویی از سری بازي های مشهور GTA در قالب جهان باز است که در این پست از وب سایت نسخه مخصوص پلی استیشن 2 با فرمت iso برای شما قرار داده شده است و شما میتوانید با نرم افزار های شبیه ساز ps2 این بازي رو داخل کامپیوتر خود اجرا و بازي کردهمشخصات:نام: Grand Theft Auto – San Andreasسال: 2004سیستم: کنسول پلی‌ استیشن 2پسوند فایل بازي و فایل دانلو
DJI که به ساخت پهپادهای بالارده و همکاری با هسل‌بلاد مشهور است، از ارزان‌ترین و کوچک‌ترین پهپاد خود با نام Spark رونمایی کرد.مقاله‌ی مرتبط:DJI و هسل‌بلاد از اولین پلتفرم ۱۰۰ مگاپیکسلی عکاسی هوایی رونمایی کردندطی شش ماه گذشته، صنعت ساخت پهپاد به سمت تولید پهپادهایی با ابعاد کوچک‌تر درحال حرکت بوده است. در راستای پیروی از روند بازار، روز گذشته DJIاز جدیدترین پهپاد خود با نام اسپارک (Spark) رونمایی کرد.پهپاد اسپارک با وزن ۲۷۰ گرم و بد
|مسعود پیرهادی - سردبیر| ۲۱ سال پیش، وقتی بعد از ۲۰ سال ناکامی، تیم
ملی فوتبال ما به مسابقات جام جهانی راه پیدا کرد، مردم در تهران و شهرستان
ها، به خیابان ها آمدند و جشن گرفتند. اتفاقی که سه مرتبه بعد از آن هم
تکرار شد و چون برای عموم مردم عادی شده بود، شور و هیاهوی چندانی به پا
نکرد. گویی مردم با توجه به پیشرفت فوتبال کشورشان، طبیعی می دیدند و
انتظاری هم جز این نداشتند که تیم ملی  فوتبال به جام جهانی صعود کند و اگر
غیر از این می شد، گ
تصاویر منتشر شده از سوی شبکه المسیره مرتبط با حمله بی سابقه نیروهای یمنی به فرودگاه بین المللی دبی امارات با استفاده از پهپاد صماد-3 است.
مقامات اماراتی زما.تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد آمریکا و مشخصاً وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) عامل انتشار ویروس‌ها هستند.به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رادیو عراق گزارش داد: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد آمریکا و مشخصاً وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) مسئول انتشار ویروس‌ها یا سلاح‌های می» است که با پهپاد‌های حامل ات مبتلا به ویروس، بیماری‌ها به نقاط هدف منتقل می‌شوند.پیش از این نیز ایگور نیکولین» یک دانشمند و زیست شناس روس در مص
تصویر برداری از نمایی باز همیشه مورد علاقه ی بسیاری از تصویر برداران بوده است. شاید در گذشته این امکان برای همه فراهم نبود، اما امروزه با پهپادها می توان چنی.زند دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دامزیک - نمایندگی و وارد کننده محصولات dji در ایران - بررسی DJI Ronin-SC محصول جدید دی جی آی - جهت خرید هلی شات و پهپاد به فروشگاه دامزیک مراجعه کنید
domzik.نماوا کلیپ 10 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
هرچه پهپاد سبک‌تر و کوچک‌تر باشد، بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. اکنون در دوره‌ای هستیم که کاربران بیشتر به دنبال پهپاد مینیاتوری هستند و وزن کمتر و ابعاد کوچک‌تر، به‌عنوان یک مزیت برایشان محسوب می‌شود. محققان و متخصصان بسیاری همواره در تلاش هستند تا پهپاد مینیاتوری با ابعاد کوچک‌تر و سبک‌تر به بازار عرضه کنند. اما برای محقق شدن این هدف، چالش‌ها و مسائلی وجود دارد.دانشمندان و محققان MIT برای حل مشکلات مربوط به طراحی
در جریان رژه امروز ارتش به مناسبت ۲۹ فروردین که در جوار حرم امام خمینی (ره) در تهران برگزار شد،  نیروی هوایی ارتش در کنار تجهیزات زرهی و صد زرهی خود پهپاد کمان ۱۲ را به نمایش گذاشت.​​​پهپاد
رزمی کمان ۱۲» با قابلیت حمل ۴ بمب ۵۰ پوندی سال گذشته در نمایشگاه
اقتدار ۴۰» نیرو‌های مسلح که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد به نمایش
درآمد.پهپاد کمان ۱۲ با شعاع عملیاتی یک هزار کیلومتر، قابلیت حمل محموله‌هایی با وزن ۱۰۰ کیلوگرم را دارد.سرعت پهپ
سایما استور مرکز خرید کوادکوپتر -- معرفی 5 کوادکوپتر برتر کمپانی dji قویترین برند کوادکوپتر پهپاد هلی شات و
برای خرید کوادکوپتر dji کوادکوپتر دوربین دار.تی تی کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
جانشین فرمانده انتظامی با تشکر از مردم برای همکاری و نظارت بر پلیس در روز طبیعت گفت: نوروز امسال برای اولین بار بیش از 100 وسیله نقلیه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین انجام شده است. به گزارش اخبار ما ، در آخرین روز تعطیلات نوروز سال 1400 مصادف با روز طبیعت ، سردار قاسم …خبرنامه تکنولوژی و رایانه ایران و جهان
پرنده هدایت‌پذیر از دور یا به اختصار پَهپاد که به آن وسیله هوایی بدون سرنشین نیز گفته می‌شود، نوعی وسیله هوایی هدایت‌پذیر از راه دور است. یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که با پهپاد‌ها می‌توان انجام داد، ثبت عکس‌هایی هوایی است. با زومیت همراه باشید.کنترل پهپاد بدون استفاده از انسان در درون آن صورت می‌گیرد. اگر چه انسان نیز می‌تواند به عنوان محموله در آن باشد. این وسیله پرنده از نیروهای ایرودینامیکی برای پرواز در مسیر دلخواه استفاد
در این ویدئو گزیده ای از یک آموزش عملی پرواز با مولتی روتور فانتوم4 و اپلیکیشن pix4dcapture نسخه ios ارائه شده است. جهت تهیه این پکیج جامع آموزشی به وبسایت w.شیده کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
دکترظریف در موسسه ISIS ماى: ما اس ۳۰۰ داشتیم اما از سیستم ضد هوایی ایرانی برای سرنگونی پهپاد پیچیده آمریکایی استفاده کردیم، آمریکا توانایی تامین امنیت خودش.وب کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
یگان واکنش سریع پهپاد کشور برای آنالیز تعداد چادر برپا شده، تراکم ، تخریب، نقشه محل های شهری و روستایی و محل های آبگیر در سر پل ذهاب تصاویری را منتشر کردند ک.سیمین رخ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
جانشین فرمانده انتظامی با تشکر از مردم برای همکاری و نظارت بر پلیس در روز طبیعت گفت: نوروز امسال برای اولین بار بیش از 100 وسیله نقلیه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین انجام شده است. به گزارش اخبار ما ، در آخرین روز تعطیلات نوروز سال 1400 مصادف با روز طبیعت ، سردار قاسم …مرجع تخصصی فناوری و رایانه ایران
به تازگی ناسا موفق شده ۱۰۰ پهپاد نیروی دریایی به نام Cicada (به معنی ملخ) را در آسمان آزمایش کند. این کمپانی برای ارسال ۱۰۰ ملخ نیروی دریایی آمریکا از ۴ پهپاد بزرگتری به نام  Hive (به معنی کندو) کمک گرفته است.طی همین هفته‌، مرکز تحقیقاتی لنگلی ناسا ویدیویی منتشر کرد که در آن ۴ پهپاد بزرگ به نام Hive را به آسمان فرستاد. سپس هر کدام از این پهپاد‌های بزرگ، ۲۵ پهپاد کوچکتر به نام Cicada را در محوطه‌ی پارک هوایی Beaver Dam ویرجینیا پخش کردند.پهپا
پهپاد یمنی پایگاه نظامی عربستان را هدف قرار دادپهپادارتش یمن بامداد سه شنبه یک پایگاه نظامی در جنوب عربستان را هدف قرار داد.العالم- یمنبه گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، پهپاد ارتش یمن مرکز نظامی المشرق متعلق به نظامیان سعودی را در بخش الدایر استان جیزان واقع در جنوب عربستان را هدف قرار داد.بر اساس این گزارش، همزمان یگان توپخانه ارتش یمن نیز این مرکز نظامی را هدف قرار داد.در این گزارش اشاره ای به خسارت های جانی و مالی احتمالی این حمله نش
مجری: فاطمه حسن پور
عناوین:
1- پهپادی که برای خاموش کردن آتش طراحی شده
2- مایکروسافت اپ جدیدی برای مجموعه افیس در موبایل منتشر کرده که تمام اپ های افیس ب.رزا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
جانشین فرمانده انتظامی با تشکر از مردم برای همکاری و نظارت بر پلیس در روز طبیعت گفت: نوروز امسال برای اولین بار بیش از 100 وسیله نقلیه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین انجام شده است. به گزارش اخبار ما ، در آخرین روز تعطیلات نوروز سال 1400 مصادف با روز طبیعت ، سردار قاسم …اخبار جامع تخصصی تکنولوژی و رایانه
پهباد کشاورزی/حمل بیش از 10 کیلوگرم کود و مایع حاوی سموم کشاورزی/بهره گیری از طراحی تاشو/سمپاشی 40 تا 60 هکتار در 10 دقیقه/ضد آب و قابل شستشو بعد از سمپاشی/ق.شقایق دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
شرکت UVify پهپادی موسوم به اوری» معرفی کرده که می‌تواند به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این پهپاد می‌تواند هم برای افراد تازه‌کار و هم برای افراد حرفه‌ای مناسب باشد.در جریان نمایشگاه CES در سال گذشته، شرکت UVify که یک شرکت تازه کار در عرصه‌ی تولید پهپادبه حساب می‌آید، یک پهپاد مسابقه‌ایِ پرسرعت با نام دراکو (Draco) را به‌نمایش گذاشت و این پهپاد توسط وب‌سایتEngadget به‌عنوان یکی از بهترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۷
نامه ونزوئلا به دبیرکل سازمان ملل درباره نفتکش‌های ایران، پیام پارلمان عربی به شورای امنیت و سازمان ملل پیرامون لیبی، سرنگونی پهپاد معن سوری نزدیک «حمیمیم» و دستور ترامپ برای آتش زدن مزارع کشاورزی سوریه از جمله مهم ترین خبرها و رویدادهای مرتبط با خاورمیانه در 24 ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به تحویل نامه «مصطفی الکاظمی» به «بن‌سلمان» نیز اشاره کرد.بارونه
ابزار و رژه های حرفه ای و راهبردهای منطقه ای.فتح کشتی انگلستان.دستگیری ملوانان آمریکا. انهدام پهپاد آمریکا.ضربه سنگین به تاسیسات نفتی.حمله موشکی به.گلدیس دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
صیاد 2 یک موشک زمین به هوای برد متوسط و ارتفاع بلند ساخت ایران با سیستم هدایت ترکیبی و موتور سوخت جامد می‌باشد که رونمایی از آن در تاریخ آبان 1392 توسط سر.هومان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
وی با تشکر از مردم برای همکاری و همراهی پلیس در روز طبیعت گفت: “در نوروز امسال برای اولین بار امسال بیش از 100 وسیله نقلیه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده شد.” به گزارش ایران تودی ، سردار قاسم رضایی که مصادف با روز طبیعت در آخرین روز تعطیلات نوروز در سال 1400 …اطلاعات تخصصی سینمای جهان
پهپاد بعدی شرکت دی‌جی‌آی، موسوم به ماویک ۲، قرار است مجهز به ماژول دوربین دیگری در طرفین باشد تا از برخورد آن با موانع جلوگیری کند. با نصب ماژول دوربین جدید، ماویک ۲ دارای زاویه دید ۳۶۰ درجه خواهد بود و در حین پرواز ایمنی بیشتری در برخورد با موانع خواهد داشت.مقاله‌های مرتبط:DJI از دو پهپاد جدید فانتوم 4 پرو 2 و 4 پرو 2 پلاس رونمایی کردمایکروسافت و DJI برای تولید پهپادهای هوشمند همکاری می کنندبهمن ماه سال ۱۳۹۶، دی جی آی از پهپاد Mavic Air با
پهپادها (پرنده هدایت پذیر از دور) یکی از سلاح‌های راهبردی در تمام جهان هستند و به همین دلیل هم توجه طراحان و نیرو‌های نظامی را به خود جلب کردند، به نحوی که تاکنون ۳۲ کشور دست به ساخت آن زدند و بیش از ۲۵۰ نوع پهپاد تولید شده است.اقتدار پایدار
وی با تشکر از مردم برای همکاری و همراهی پلیس در روز طبیعت گفت: “در نوروز امسال برای اولین بار امسال بیش از 100 وسیله نقلیه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده شد.” به گزارش ایران تودی ، سردار قاسم رضایی که مصادف با روز طبیعت در آخرین روز تعطیلات نوروز در سال 1400 …وبلاگ به روز و تخصصی فیلم و سریال ایرانی و خارجی
وی با تشکر از مردم برای همکاری و همراهی پلیس در روز طبیعت گفت: “در نوروز امسال برای اولین بار امسال بیش از 100 وسیله نقلیه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده شد.” به گزارش ایران تودی ، سردار قاسم رضایی که مصادف با روز طبیعت در آخرین روز تعطیلات نوروز در سال 1400 …خبرنامه فیلم و سریال ایرانی و خارجی
جانشین فرمانده انتظامی با تشکر از مردم برای همکاری و نظارت بر پلیس در روز طبیعت گفت: نوروز امسال برای اولین بار بیش از 100 وسیله نقلیه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین انجام شده است. به گزارش اخبار ما ، در آخرین روز تعطیلات نوروز سال 1400 مصادف با روز طبیعت ، سردار قاسم …جامع ترین ترین اخبار و اطلاعات فناوری و رایانه
وی با تشکر از مردم برای همکاری و همراهی پلیس در روز طبیعت گفت: “در نوروز امسال برای اولین بار امسال بیش از 100 وسیله نقلیه با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده شد.” به گزارش ایران تودی ، سردار قاسم رضایی که مصادف با روز طبیعت در آخرین روز تعطیلات نوروز در سال 1400 …برترین وبلاگ خبری فیلم و سریال
یک فیلمبردار که با استفاده از یک پهپاد مشغول فیلم برداری بود ناگهان توسط یک عقاب مورد حمله قرار گرفت .
عقاب که پهباد را شکار کرده و در چنگال خود داشت و به .سانا دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در جریان رژه امروز ارتش به مناسبت ۲۹ فروردین که در جوار حرم امام خمینی (ره) در تهران برگزار شد،  نیروی هوایی ارتش در کنار تجهیزات زرهی و صد زرهی خود پهپاد کمان ۱۲ را به نمایش گذاشت.​​​پهپاد رزمی کمان ۱۲» با قابلیت حمل ۴ بمب ۵۰ پوندی سال گذشته در نمایشگاه اقتدار ۴۰» نیرو‌های مسلح که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد به نمایش درآمد.پهپاد کمان ۱۲ با شعاع عملیاتی یک هزار کیلومتر، قابلیت حمل محموله‌هایی با وزن ۱۰۰ کیلوگرم را دارد.سرعت پهپاد
سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سنندج به سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در سحرگاه ام.نماوا کلیپ 9 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه بود که ساعت ۱ بامداد روز ۱۳ دی ماه امسال توسط نیرو‌های ارتش تروریستی آمریکا در فرودگاه بر اثر حمله ۳ موشک لیزری از پهپاد آمریکایی به همراه شهید ابومهدی المهندس و چند تن از فرماندهان الحشد الشعبی به شهادت رسید.شهید سپهبد قاسم سلیمانی
سورپرایز وزیر ارتباطات رونمایی شد:
شرکت ملی پست ایران به توانمندی حمل و‌نقل بسته‌های پستی با استفاده از پهپاد مجهز شد
کشورهای اندکی در دنیا، دارای .زالو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
در جریان رژه امروز ارتش به مناسبت ۲۹ فروردین که در جوار حرم امام خمینی (ره) در تهران برگزار شد،  نیروی هوایی ارتش در کنار تجهیزات زرهی و صد زرهی خود پهپاد کمان ۱۲ را به نمایش گذاشت.​​​پهپاد رزمی کمان ۱۲» با قابلیت حمل ۴ بمب ۵۰ پوندی سال گذشته در نمایشگاه اقتدار ۴۰» نیرو‌های مسلح که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد به نمایش درآمد.پهپاد کمان ۱۲ با شعاع عملیاتی یک هزار کیلومتر، قابلیت حمل محموله‌هایی با وزن ۱۰۰ کیلوگرم را دارد.سرعت
آخرین وضعیت از رژیم صهیونیستی به سوریه و اهداف ارتش رژیم اشغالگر قدس امروز شنبه مدعی شد که یک پهپاد ایرانی را ساقط کرده و به برخی تأسیسات ایرانی در سور.دلتا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
اکتاکوپتر حرفه ای با قابلیت نصب دوربین سنگین Red Epic 8k - شرکت فناور بال گستر نگاه آسمان مرجع تخصصی عرضه انواع پهپاد غیر نظامی در ایران - www.NAuav.irمرداد کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
رزمایش بزرگ ذالفقار ۹۹ ارتش با شعار «امنیت پایدار در سایه اقتدار دفاعی» و با هدف کنترل و تأمین امنیت منطقه و آب‌راه‌های بین‌المللیخاطره دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
سایما استور مرکز خرید کوادکوپتر - بررسی کودکوپتر باگز 5w بهترین کوادکوپتر GPS دار 20 - برای خرید پهپاد هلیشات کوادکوپتر به فروشگاه سایما استور مراجعه کنید
.نگارین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
یک نشریه تخصصی ارتش رژیم صهیونیستی درباره دستاوردهای حوزه دفاعی ایران در ساخت پهپادهای جدید نوشت، به کارگیری پهپادهای مستقر در دریا نشانگر آن است که ایران در حال حرکت به سمت مقابله با تهدیدات در مناطقی دور از سواحل خود است.اقتدار پایدار
سرویس Prime Air  آمازونآمازون سال‌ها در حال آزمایش سرویس Prime Air بوده است. در این سرویس کار ارسال کالا با کمک پهپاد صورت خواهد گرفت. این هفته، بخش فناوری اطلاعات، اولین نمایش عمومی سیستم را در آمریکا اجرا کرد. در این عملیات که روز دوشنبه برگزار شد، از طریق پهپاد Prime Air، تعدادی کرم ضد آفتاب برای حاضران در کنفرانس MARS کالیفرنیا به بیرون فرستاده شد. (MARS حروف اول machine learning, automation, robotics, and space exploration، به معنی یادگیری ماشینی، اتوماسیون، روباتیک و کشف فضا
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها