محل تبلیغات شما

 

برای جابجایی آسان و ایمن لپ تاپ، جلوگیری از ضربه خوردن و آسیب دیدن، حمل وسایل جانبی لپ تاپ مانند سیم شارژر، ماوس و. داشتن یک کیف لپ تاپ امری ضروری است. دلسی تولیدکننده‌ی کیف‌های لپ تاپ است که تنوع بالایی در محصولات خود دارد و علاوه‌بر کیف لپ تاپ، محصولات دیگری همچون چمدان، ساک مسافرتی، کوله پشتی، کیف بیزینسی،

چمدان خلبانی، اکسسوری

و کیف دوشی هم تولید می‌کند. کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon یک کیف ایده‌آل و مناسب برای جابجایی لپ تاپ است که در ادامه ویژگی‌ها و امکانات آن را بررسی می‌کنیم.

کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon سایز متوسط رنگ قهوه ای

مشخصات سایز و مشخصات فنی کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon سایز متوسط رنگ قهوه‌ای

سایز

کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon متوسط است و لپ تاپی تا اندازه‌ی 15.6 اینچ را می‌توانید در آن بگذارید. ابعاد خارجی این کیف لپ تاپ 13.5×40×35 سانتی‌متر است و حجم خارجی معادل با 19 لیتر دارد.

رنگ قهوه‌ای این کیف لپ تاپ حس صمیمیت، امنیت، صداقت و راحتی ایجاد می‌کند. تعداد تبله‌ی کیف لپ تاپ دلسی مدل  Montholonسایز متوسط رنگ قهوه‌ای دو تبله‌ است و این کیف فقط 0.6 کیلوگرم وزن دارد. بدنه‌ی این کیف لپ تاپ از جنس پلی‌استر 600  deniersساخته شده است تا در برابر نفوذ آب و مایعات به داخل کیف مقاوم باشد. دلسی کیفیت این محصول خود را با گارانتی 2 ساله بین‌المللی تضمین کرده است.

در صورت تمایل به خرید کیف لپ تاپ دلسی مدل  Montholonسایز متوسط رنگ قهوه‌ای، شما می‌توانید آن را از ایران دلسی بصورت آنلاین خریده و محصول را بدون پرداخت هزینه‌ی ارسال، درب منزل تحویل بگیرید.

ویژگی‌ها و امکانات کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon سایز متوسط رنگ قهوه‌ای

این کیف لپ تاپ دارای جدیدترین نوع قفل امنیتی، قفل TSA است. اگر با هواپیما سفر می‌کنید لازم است بدانید که وجود این قفل روی کیف، برای شما ضروری است چراکه کیف‌ها و چمدان‌های مجهز به این نوع قفل با یک کلید مشترک باز می‌شوند که این کلید را برخی ماموران امنیتی فرودگاه در دست دارند تا اگر نیاز به بازرسی کیف شما بود، بدون آسیب رسیدن به قفل یا کیف، بتوانند قفل را باز کنند. با دادن رمزی 3 رقمی می‌توانید کیف لپ تاپ خود را قفل کنید.

کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon سایز متوسط رنگ قهوه‌ای را می‌توانید روی دسته‌ی چمدان‌های چرخ‌دار خود قرار دهید و هنگام مسافرت، کیف خود را هم با چمدان هم‌زمان حمل کنید.

برای جلوگیری از آشفتگی محتویات داخل کیف لپ تاپ، طراحی داخلی برای این کیف انجام شده است تا بتوانید وسایل خود را بصورت تفکیک شده در کیف بگذارید. کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon سایز متوسط رنگ قهوه‌ای، یک کاور نگهدارنده و ضربه‌گیر هم دارد تا به لپ تاپ هیچ صدمه‌ای نرسد.

وزن بسیار کم این کیف لپ تاپ جابجایی آن را آسان‌تر کرده و محدودیت حمل وسایل شخصی را از بین می‌برد. همچنین این کیف لپ تاپ یک بند دوشی برای آویزان کردن کیف روی شانه‌ و حمل آن دارد.

خرید کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon سایز متوسط رنگ قهوه‌ای، به دلیل دارا بودن وزن کم، طراحی داخلی، قفل امنیت، بند دوشی طبی و گارانتی 2 ساله به شما پیشنهاد می‌شود.

کیف‌های لپ تاپ دلسی Delsey

اندازه‌ی کیف لپ تاپ بسیار مهم است. کیف لپ تاپ نباید خیلی بزرگ‌تر از لپ تاپ باشد، چون در این صورت هنگام حرکت شما، لپ تاپ هم داخل کیف تکان خورده و آسیب می‌بیند. سایز کیف‌های لپ تاپ دلسی، استاندارد و مناسب طراحی شده‌اند و لایه‌های محافظتی اسفنجی به‌عنوان ضربه‌گیر دارند. از آن‌جاکه وزن لپ تاپ‌ها زیاد است نیاز است که کیف حمل آن‌ها سبک باشد تا باعث آسیب رسیدن به سلامتی و یا طاقت‌فرسا شدن حمل لپ تاپ نشود. به همین علت کیف‌های لپ تاپ دلسی، بسیار سبک و کم‌وزن ساخته شده‌اند.

افرادی که به دلایل مختلف سفرهای مکرر می‌روند، نیاز به چمدانی مقاوم و با کارایی بالا دارند. چنان‌چه شما نیز از این دسته افراد بوده و در پی خرید یک چمدان مناسب هستید،

چمدان دلسی مدل for once سایز کابین رنگ خاکستری یک انتخاب عالی است که می‌تواند به خوبی انتظارات شما را از یک چمدان ایده‌آل برآورده کند.

طراحی منحصر به فرد این محصول و استفاده از تکنولوژی روز در خط تولید آن، موجبات کیفیت و کارایی بیشتر را فراهم کرده و علاوه بر این برای آسودگی خیال مصرف‌کنندگان، دوام آن نیز در برابر عوامل آسیب‌زای بیرونی تضمین شده است.

چمدان دلسی مدل for once سایز کابین رنگ خاکستری

مشخصات سایز و مشخصات فنی چمدان دلسی مدل for once سایز کابین رنگ خاکستری

سایز کابین این مدل از چمدان‌های دلسی، ظرفیت 7 الی 10 کیلوگرم داشته و ابعاد خارجی آن 25 × 35 × 55 سانتی‌متر با حجم 48 لیتر است. این چمدان با ابعاد داخلی 25 × 35 × 51 برای حمل و نقل وسایل ضروری سفر کاملا مناسب است. قابل توجه است برای حمل آسان‌تر این چمدان چهار چرخ تعبیه شده که به وسیله دسته تلسکوپی قابلیت کشش چمدان را مهیا می‌کند.

چمدان دلسی مدل for once سایز کابین رنگ خاکستری به خودی خود وزنی سبک معادل 2.9 کیلوگرم دارد و لذا در جاهایی که محدودیت بار وجود دارد، با وجود سبکی خود چمدان می‌توان بار بیشتری داخل چمدان گذاشت و مشکلی پیش نخواهد آمد. گفتنی است این محصول از جنس سافت تولید شده که در گروه چمدان‌های نرم قرار می‌گیرد و به صورت زیپی به سادگی بسته می‌شود. جنس بدنه چمدان از nylon 420*210 deniers بوده و با پوشش تفلون خاصیت ضد آب و ضد لک دارد.

امکانات چمدان دلسی مدل for once سایز کابین رنگ خاکستری

قفل TSA از جمله جدیدترین تکنولوژی قفل چمدان است که ایمنی و سلامت چمدان را حین بازرسی حفظ می‌کند. چمدان دلسی مدل for once سایز کابین مجهز به این قفل بوده و لذا در تمام فرودگاه‌های بین المللی قابل استفاده است. قفل TSA این چمدان از نوع آویزی است که قابلیت رمز گذاری نیز دارد، البته پلیس اینترپل بدون نیاز به رمز نیز در هنگام ضرورت قادر به بازرسی این چمدان خواهد بود و در حین بازرسی هیچ‌ گونه آسیبی به قفل یا بدنه چمدان نخواهد رسید.

این چمدان به زیپ سکیورتک نیز مجهز است که توسط خود برند دلسی به ثبت رسیده و 41 برابر قدرت مندتر از سایر زیپ‌ های معمولی است. طراحی این زیپ به گونه‌ ای است که دو زیپه است و با این وجود چمدان را در برابر دستبرد کاملا ایمن می‌ک ند.

چمدان‌های دلسی

یکی از برترین برند های تولید کننده انواع چمدان،

کوله پشتی، کیف، ساک مسافرتی، چمدان خلبانی ،اکسسوری و . . . برند دلسی است. این برند فرانسوی امروزه در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته و این امر به علت کیفیت محصولات مدرنش است. چمدان دلسی مدل for once سایز کابین رنگ خاکستری یک چمدان فوق العاده سبک، جادار، مقاوم و ایمن است که با 5 سال گارانتی اینترنشنال توسط فروشگاه ایران دلسی که نمایندگی دلسی در ایران است با خدمات استثنائی به فروش می‌ رسد.


 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها