محل تبلیغات شما

داستان قسمت آخر سریال فضیلت خانم

سریال فضیلت خانم و دخترانش fazilet Hanim ve Kizlari یکی از سریال های پربیننده 2017 کشور ترکیه و استار تی وی است که داستانی درام و عاشقانه دارد.

فضیلت خانم زنی میانسال است که دو دختر به نام خزان و اجه می باشد که هر کدام از این دخترها در زندگی خود دچار فراز و نشیب زیادی می شوند و فضیلت قصد دارد که اوضاع را بهبود بخشد. دختران او پس از اتفاقاتی سر از منزل اگه من ها در می آورند. عشق اجه و یاسین هم در اواسط سریال به بن بست می خورد و اجه مجبور می شود با پدر خانواده اگه من ها که کاظم ازدواج سوری کند تا بچه ای که در شکم دارد حفظ شود.

قسمت آخر سریال فضیلت خانم

خزان هم بین عشق دو برادر که پسران کاظم هستند گیر افتاده است. او در اوایل عاشق سینان است ولی سینان گویا حواسش به عشق خزان نیست و نمی تواند انتظارات سینان را براورده کند. این دو در اوایل عاشق هم بودند تا اینکه یاووز بین این دو قرار می گیرد. البته یاووز که می داند سینان خزان را به اندازه او دوست ندارد، به صورت عاشقانه و ناخودآگاه به خزان عشق می ورزد ولی خزان هیچ گاه عشق و محبت اورا نمی بیند و هنوز هم به رابطه با سینان علاقه مند است.

قسمت آخر سریال فضیلت خانم

پس از این ماجراها زنی به نام کریمه بسیار اطراف این خانواده می چرخد و فضیلت پی می برد که پسر کریمه یا سینان است یا یاووز. شوهر کریمه چند سال پیش در شرکت کاظم از ارتفاع سقوط کرده است و جان باخته است. قضیه از این قرار است که کاظم با شوه کریمه وارد بحث می شود و شوهر کریمه از پشت به پایین پرت می شود. پس از این اتفاق کاظم پسر این مرد را بزرگ می کند. پسر او یاووز است. خزان و سینان نقشه می کشند که سینان را به جای فرزند کریمه به او معرفی کنند و کریمه هم باور می کند. در این بین فضیلت از عشق یاووز به دخترش خزان اطلاع پیدا می کند و هر طور که شده قصد دارد که از عشق یاووز جلوگیری کند زیرا او فرزند اصلی کاظم نیست و ارثی به او نمی رسد.

قسمت آخر سریال فضیلت خانم

عروس این خانواده یاسمین نام ندارد که قبلا یک مدل و بوده و توانسته با حیله پسر بزرگ خانواده را فریب دهد و با او ازدواج کرده است. گوکهان بین یاسمین و خانواده اش قرار می گیرد و همسرش مدام تلاش می کند که او را با برادرانش بد کند تا به اهدافش برسد. یاسمین از ازدواج قبلی اش یک دختر دارد که گوکهان بعدها می فهمد. پس از چند قسمت، یاسمین دارویی را به اجه می دهد و می گوید این را در غذای کاظم بریز تا حالش بهتر شود ولی این ماده سم بود و باعث می شود که کاظم به طور کل حافظه اش را از دست بدهد و به تیمارستان برود. این اتهام را به اجه می زنند که قصد داشته شوهرش را بکشد ولی بعدها یاسمین یکی از خدمتکاران را مجبور می کند که این اتفاق را به گردن بگیرد. گوکهان به آرامی می فهمد که همسرش زنی بدکاره است و قصد دارد او را فریب بدهد و مال و اموالش را بالا بکشد و به همین دلیل از او جدا می شود. یاسمین دست بردار نیست و قصد دارد که هر طور شده است با گوکهان باشد.

قسمت آخر سریال فضیلت خانم

در ادامه قسمت آخر سریال فضیلت خانم می بینید که:

سینان می میرد. همه تصور می کنند که کاظم خان مرده است ولی او پس از تصادف توسط یک فرد پیدا می شود و مداوا می شود.

اجه هم که از یاسین باردار است سعی می کند به یاسین برسد و در قسمت آخر به یاسین هم می رسد و با هم ازدواج می کنند.

کاظم بعد از چند وقت فلج می شود و می گذارد یاسین و اجه در کار او زندگی کنند.

خزان هم که عاشق سینان بود ولی در آخر با یاووز برادر سینان ازدواج می کند.

سلین هم که نمی تواند خوشبختی اجه را ببیند و همسرش (یاسین) به او توجهی نمی کند، خودکشی می کند.

یاووز و خزان بهم می رسند و یاسمین هم از گوکهان باردار می شود و باز به هم بر می گردند و

منبع 

قسمت آخر سریال فضیلت خانم


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها