محل تبلیغات شما

کولر گازی هایسنس با داشتن دو مدل کولر گازی دیواری تحت عنوان ورسای و مایا یکی از پرفروش ترین برندهای کولر گازی در ایران می باشد. شما عزیزان هم اگر قصد 

خرید کولر گازی اینورتر یا معمولی را دارید، کولر گازی هایسنس بهترین گزینه برای خرید است.

کولر گازی هایسنس و شرکت هایسنس

کولر گازی و اسپلیت هایسنس توسط یک شرکت چینی با همین نام تولید می شود که یکی از شناخته شده ترین کارخانجات تولیدی لوازم خانگی و الکترونیک خصوصا تجهیزات تهویه مطبوع در جهان محسوب می شود.


کولر گازی هایسنس+شرکت هایسنس
کولر گازی هایسنس+شرکت هایسنس


شرکت 

هایسنس از سال 1969 فعالیت خود را در کشور چین آغاز نموده و در حال حاضر دارای بیش از 13 کارخانه تولیدی در سراسر دنیا می باشد. این شرکت چینی توانسته پس از گذشت نیم قرن در فهرست 10 تولید کننده برتر لوازم خانگی و الکترونیکی قرار بگیرد.


تولیدات شرکت هایسنس که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارند شامل لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر، تلویزیون و ماشین لباسشویی می شود و در حوزه تهویه مطبوع شامل کولر گازی، داکت اسپلیت و فن کویل.

کولر گازی هایسنس در ایران


کولرهای گازی و اسپلیت هایسنس در دهه 80 شمسی به بازار تهویه مطبوع ایران راه یافتند و در این مدت کم توانستند به محبوب ترین برند چینی کولر گازی در ایران بدل شوند. طراحی زیبا و با کیفیت، تنوع در ظرفیت و امکانات و خدمات پس از فروش گسترده این برند را به چنین محبوبیتی رسانده است.

در حال حاضر هایسنس در بازار ایران دارای دو سری کولر گازی اینورتر و معمولی است که در 5 ظرفیت 9000، 12000، 000، 24000 و 30000 BTU/hr تولید و عرضه می شوند. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دو مدل اسپلیت دیواری هایسنس که تحت عنوان ورسای و مایا ارائه می شوند می توانید به 

سایت دماتجهیز لینک زیر مراجعه فرمایید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها