محل تبلیغات شما

نوره یک پودر موبر طبیعی است که علاوه بر خاصیت موبری دارای خواص درمانی بسیار زیادی است. نوره مانند پودر موبر واجبی است با این تفاوت که این پودر ( نوره) دارای خواص درمانی بسیار زیادی است.


قیمت هر یک کیلو ۱۶ هزار تومان میباشد. هزینه ارسال زیر ۱۰ کیلو برعهده مشتری میباشد.


این نوع نوره دارای زرنیخ زرد میباشد


برای

خرید نورهبا زرنیخ زرد کافیست با شماره ۰۹۰۳۰۵۷۳۵۴۲ در تماس باشید.


ارسال نوره اصل به سراسر ایران امکان پذیر میباشد


نوره چیست ؟

نوره یا همانواجبی که در قدیم بیشتر توسط خانم ها استفاده میشده است از جمله مواد مختلفی ساخته شده است که برخی از آنها مانند آهک برای جلوگیری از عفونت بسیار گزینه مناسبی بوده است.


امروزه نیز برای از بین بردن موهای زائد روش های مختلفی وجود دارد اما باید بدانید که نوره یکی از روش های سنتی اما بدون در و با فواید بسیار می باشد


موی بدن وقتی بلند شود، آب کمر از جریان مى ‏افتد، مفاصل سست مى ‏شوند و ضعف و سِل به دنبال مى ‏آورد. امّا نوره، آب کمر را افزون مى ‏سازد، بدن را تقویت مى‏کند، بر پیهِ کلیه‏ ها مى ‏افزاید و بدن را چاق مى ‏کند


نوره آب کمر را زیاد، بدن را تقویت، پی قلوه را زیاد و بدن را چاق می کند.


شاید مهم ترین خاصیت آن زیاد شدن قلوه پی یعنی بزرگ شدن غده آدرنالین که آدرنالین تقویت کننده بدن است و بدن بر آن استوار است


از آنجا که نوره سودا را درمان می کند، درمان بیماری های با منشا سودا است و یکی از درمان های سودا مداومت بر مصرف نوره است.



برای

خرید خرما بم با شماره 09030573542 در تماس باشید

روایات اهل بیت در مورد نوره

 


از امام رضا (ع) روایت شده که می فرمایند:

یک روز در میان از نوره (واجبی) استفاده نمایید و اگر نشد دو روز در میان ، اگر نشد سه روز در میان ، اگر نشد هفته ای یک بار ، اگر نتوانستید دو هفته یک بار ، اگر نتوانستید سه هفته یک بار ، نتوانستید ماهی یک بار و حتی اگر پول نداشتید قرض کنید و این کار را انجام دهید و اگر چهل روز بگذرد و کسی از نوره استفاده نکرد ، مسلمان نیست.


و نیز از امام صادق (ع) روایت شده که می فرمایند:

دستور نوره کشیدن هر پانزده روز است ، کسی که بیست و یک روز بر او بگذرد و نوره نکشیده باشد اگر پول ندارد به عهده خدای بزرگ قرض گیرد و نوره (واجبی) کشد کسی که چهل روز بگذرد و نوره نکشد نه مؤمن باشد و نه مسلمان و نه کرامتی دارد.

برای

خرید قاووت کرمان با شماره 09030573542 در تماس باشید

از امام رضا (ع) روایت شده که می فرمایند:

نوره (واجبی) وقتی به بدن گذاشته می شود علاقه مرد را به زن و زن را به مرد شدیدا شدت می دهد و وقتی زیر بغل گذاشته می شود شانه را قوی و دید را زیاد می کند.


در کتب قدیمه طبی آمده است: کسی که نوره می گذارد دچار رماتیسم نمی شود و سرطان خون نمی گیرد.


برای دریافت

مشاوره سرمایه گذاری به سایت کاری بورس مراجعه نمایید.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها