محل تبلیغات شما

مسجد مهرماه سلطان استانبول

مهرماه سلطان فرزند سلطان سلیمان در زمان عثمانی ها بود. مهرماه به معنای خورشید و ماه است به همین دلیل به مهرماه سلطان خورشید و ماه سلطان نیز می گفتند. مهرماه سلطان ذوق هنری بسیاری داشت و علاقه شدیدی به معماری های سینان تور استانبول تابستان 98  معمار داشت که در سال 1555 دستور ساخت مسجد مهرماه یا اسکله را صادر می کند. از ویژگی های بارز این مسجد شیشه ای بودن بنای بیرونی است که موجب نور گیری فراوان این مسجد می شود. 

این مسجد در یکی از دروازه های قدیمی شهر به نام رادیرنه واقه شده است و بی شک یکی از دیدنی های کشور ترکیه است و به مسافرین عزیز تور استانبول پیشنهاد می گردد که از این مسجد زیبا دیدن کنند و لذت ببرند.

 

 

مسجد مهرماه سلطان استانبول

 

مسجد مهرماه سلطان استانبول


پارک گلخانه ای استانبول

در منطقه ی امینونو ی استانبول در مجاورت کاخ توپقاپی پارکی وجود دارد که در گذشته فقط مختص درباریان بود. در سال 1912 استفاده از این پارک برای عموم آزاد شد. گفتنی است که این پارک در ورودی جنوبی دروازه کاخ قرار دارد. در اطراف پارک گلخانه ای انواع قهوه خانه ها، زمین بازی و یک باغ وحش کوچک وجود دارد که مسافرین عزیز تور استانبول همراه خانواده می توانند از این پارک قدیمی دیدن کنند.

گفتنی است که در این پارک چشم اندازی زیبا از جزایر پرنس، پل بسفر و دریای مرمره وجو دارد گه بسیار دلچسب و دیدنی است. 

 

 

 پارک گلخانه ای استانبول

 

پارک گلخانه ای استانبول


خلیج گلدن هورن استانبول

بخش اروپایی استانبول توسط مدخل شاخ طلایی به دو نیم تقسیم شده است که قسمت شمالی این مدخل قشر مرفح استانبول زندگی می کنند و معماری این قسمت نوساز و مدرن است و هتل های لوکس و 5 ستاره در اینجا واقع شده است. همچنین در قسمت جنوبی این مدخل بیشتر تاریخی تور کیش و باستانی است و اکثر هتل های 4 و 3 ستاره در این قسمت واقع شده اند.

انتهای این مدخل با دریای مرمره ایجاد شبه جزیره کرده است. یکی از نکته های جذاب این مدخل که یکی از دلایل نام گذاری آن به شاخ طلایی میباشد طلوع و غروب زیبا و طلایی خورشید است که به مسافرین عزیز تور استانبول دیدن از این مدخل پیشنهاد می شود.

 

 

خلیج گلدن هورن استانبول

 

خلیج گلدن هورن استانبول


موزه پرا استانبول

یکی از جاذبه های دیدنی استانبول موزه پرا است که تور استانبول شهریور 98 در منطقه بی اغلو واقع شده است. این موزه در گذشته هتل بریستون بود که امروزه تغییر کاربری داده است. این موزه بسیار دیدنی است که آثار داخل آن شامل نقاشی های بزرگان، ابزار اندازه گیری، مجموعه عکس های استانبول قدیم، مجموعه ای از سرامیک و موزائیک می باشد.

گفتنی است که در این موزه گاهی اوقات نمایشگاه های نقاشی برگزار می گردد که بسیار دیدنی و جذاب است. مسافرین عزیزتور استانبول می توانند همه روزه به جز یکشنبه از 10صبح تا ساعت 19 از موزه دیدن کنند. همچنین هزینه بلیط آن در حدود 12 لیر است.

 

 

موزه پرا استانبول

 

موزه پرا استانبول


 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها