محل تبلیغات شما

صفحه کابینت

صفحه کابینت پلی وود از مصالح ساختمانی است که مقاومت خیلی زیادی  در مقابل ضربه و فشار دارد و قادر است که وزن زیادی را تحمل کند.
صفحه کابینت پلی وود در دمای پایین و حرارت دچار انقباض ،  انبساط و تغییر نشده و حمل و نقل این کابینت ضد آب به راحتی صورت می گیرد.
این نوع از صفحه کابینت مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته و کاملا غیر قابل اشتعال است. همچنین به دلیل وجود پلاستیک این نوع از صفحه کابینت ضد آب است.

صفحه کابینت ضد آب

  • در صفحه  کابینت پلی وود امکان رشد میکروب و باکتری وجود نداشته و آنتی باکتریال است. 
  • صفحات کابینت ضدآب در برابر نفوذ ات نیز ایمن هستند.
  • کابینت های پلی وود سازگاری با محیط زیست است و قابل بازیافت هستند.
  • این نوع از کابینت ها در رنگ های متفاوتی قابل تولید هستند.
  • صفحات کابینت ضد آب امکان تولید در ضخامت های گوناگون دارد.

کابینت

(به فرانسوی: Cabinet) قفسه‌ای است که گاهی در حمام و اغلب در آشپزخانه برای نگهداری مواد غذایی، لوازم پخت‌وپز و ظروف استفاده می‌شود. کابینت‌ها در آشپزخانه‌های امروزی، اغلب بیشتر فضای بین یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی را اشغال می‌کنند؛ ولی در حمام‌ها، کابینت معمولاً به‌صورت تکی و فقط در بالای روشویی یا توالت و به منظور نگهداری هوله، دارو یا وسایل بهداشتی استفاده می‌شود.

کابینت به شکل امروزی، در اوایل قرن بیستم میلادی و ابتدا به صورت کمدهای تکی در آشپزخانه‌ها به کار گرفته شد. تا پیش از آن آشپزخانه‌ها دارای کابینت‌های ثابت و جاسازی شده و محل مشخصی برای اجاق گاز، یخچال و دیگر وسایل آشپزخانه نبودند و اغلب فعالیت‌های صورت گرفته شده در آشپزخانه (مانند آماده‌سازی مواد غذایی) بر روی میز وسط آشپزخانه انجام می‌شد. ( 

ویکی پدیا )


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها