محل تبلیغات شما

سنت

تکواندو بر اساس ارزش های انسان مانند نظم و انضباط، رفتار خوب مناسب و معقول، صداقت و درستکاری می باشد. یک تکواندوکار هرگز نباید به کسی بی ادبی کند و یا با تحریک افراد، آنها را مورد آزار و اذیت قرار دهد. همچنین او نباید از توانایی های خود برای ضرب و شتم افراد افراد استفاده کند. او باید به قوانین جامعه عمل کند و نباید با انجام کارهای غیر اجتماعی امنیت جامعه را به هم بزند.

به ارشد خود احترام بگذارد و در بیرون از باشگاه ورزشی مربی و ارشدهای خود را به نام آقا یا خانم صدا کند و به آنها احترام بگذارد و رفتاری فروتنانه داشته باشد. یک درک متقابل بین استاد و یادگیرنده وجود دارد.

تکواندو با تصوری از ادب و احترام شروع می شود و با همان پایان می یابد. این یک تعهد غیر قابل اجتناب در زمینه آموزش و تکواندو بدنسازی است.

و اما در ادامه به معرفی گام ها و مراحل تبدیل شدن به یک

تکواندو کار خوب را نام می بریم:

 

  1. نگاهی به ادای سوگند. در هر زمین

    تکواندو باید سوگندی را به زبان انگلیسی یا زبان محلی خودتان به عنوان زیر ارائه دهید:

  • ما باید قاطعانه به حفظ حاکمیت و وحدت ملی پایبند باشیم.
  • ما اجازه فعالیت های غیر قانونی را نداریم.
  • ما همیشه برای نجات مردم آماده هستیم.

 

 

2- نشان دادن حسن نیت و احترام به استاد و دیگر رزمی کاران در تمام اوقات. در انگلیسی به کسی که کمربند مشکی دارد "سر" یا "خانم" می گویند. در پایان هر تمرین، باید به کسانی که با شما تمرین می کنند تعظیم کنید و به آنها بگویید متشکرم. نشان دادن حسن نیت بخش مهمی از تکواندو است.

 

 

3- سعی کنید همیشه در حال مطالعه و یادگیری بیشتر تکواندو از مربی و یا دوستانتان باشید. نه تنها با استادتان بلکه با خودتان هم صادق باشید.


 

4- پشتکار داشتن: تمرینات سخت اغلب وجود دارند و ممکن است که شما بخواهید آن را رها کنید. اما به یاد داشته باشید که برای رسیدن به هدف خود باید استقامت و پشتکار زیادی داشته باشید.

 

 

5- داشتن روحی سرکش: این احتمال وجود دارد که در طی تمرینات تکواندو سختی بکشید. اما مهم این است که اجازه ندهید این سختی ها مانع رسیدن به اهدافتان شود.یک ضرب المثل انگلیسی می گوید "پاییز هفت بار، ایستادن هشت بار".

 

 

6- معقول باشید: ایجاد فشار زیاد روی خود ممکن است باعث آسیب دیدگی یا جراحت شود. به صدای بدن خود گوش دهید. در زمانی که فشار زیادی به شما وارد می شود تمرینات را قطع کنید.

 

 

7- آموزش به طور منظم: برای یادگیری بهتر سعی کنید که حداقل 3 بار در هفته به باشگاه بروید.

 

 

8- رقابت در مسابقات: سعی کنید مهارت های خود را در برابر افراد جدید بسنجید. به مبارزات دیگر ورزشکاران نگاه کنید و نکات مثبت آن ها را بردارید.

 

 

9- از کمربند سیاه درخواست کمک کنید: در اکثر باشگاه ها افرادی که دارای کمربند سیاه هستند، رفتاری دوستانه دارند و سعی می کنند که به شما کمک کنند. بهتر است در مواردی همچون فرم ها، ضربات پا، چرخش ها و دیگر موارد از راهنمایی های آنها استفاده کنید و در پایان از آنها تشکر کنید.

 

 

10- هزینه های آموزشی خود را به موقع پرداخت کنید تا مجبور نباشید به خاطر نپرداختن شهریه خود چندین جلسه آموزشی را از دست بدهید.

 

 

11- انجام تمرینات بیشتر در خارج از باشگاه می تواند به تناسب اندام شما کمک کند و قدرت و

انعطاف پذیری شما را افزایش دهد.

 

 

12: خوردن معقول: مطمئن شوید که رژیم غذایی تان از پروتئین بالایی برای ساخت عضلات و ماهیچه ها برخوردار است.  

 

 

13- نوشیدن آب: قبل، بعد و در طی تمرین آب بنوشید. کم شدن آب بدن به طور جدی می تواند عملکرد شما را تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

14- هر چیزی که به شما آموزش داده می شود را تمرین کنید: با انجام تمرینات متوالی الگوی حرکات در ذهن شما نقش می بندد و شما در انجام آنها مهارت کافی به دست می آورید.

 

 

15- به انجام حرکات کششی بپردازید، اما مراقب باشید که به ماهیچه های شما آسیبی وارد نشود.

 

 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها