محل تبلیغات شما

یک شرکت 

مواد غذایی موفق شده از طریق سیستم بلاک چین نرخ هدر رفت مواد غذایی را کنترل کند.

این شرکت در اقدامی جالب توجه از طریق سیستم بلاک چین به محاسبه مازاد و هدر رفت نرخ غذاهای تولید شده پرداخته و تخمین می زند چه میزن از این موادغذایی قابل صرفه جویی هستند.

بلاک چین به کمک افراد گرسنه و بی‌خانمان در جهان می‌شتابدشرکتی موسوم به گودر: Goodr» با کمک نرم افزار هوشمند خود نه تنها مانع از دورریز مواد خوراکی میشود، بلکه این مواد غذایی را به  موسسات خیریه محلی و دیگر سازمان های نیازمند خوراکی ارسال میکند.

نکته جالب تر استفاده از این سیستم در کاهش زباله های تولیدی توسط شهروندان است. جالب است بدانید مصرف کنندگان آمریکایی سالانه ۱۳۳ میلیارد پوند غذا را از بین می برند.  و این حجم مواد غذایی که در چرخه تولید و مصرف محو می شوند می توانند غذای خانواده هایی که با گرسنگی دست و پنجه نرم میکنند را نجات دهد. متاسفانه مواد خوراکی به طور میانگین ۲۷ درصد از زباله های شهری را تشکیل می دهند.

همچنین بخوانید: 

یونیسف توسط استخراج ارزهای دیجیتال به کمک کودکان سوریه می‌رود

از ژانویه ۲۰۱۷، موسسه گودر به شرکت ها و رستوران ها در آتلانتا کمک کرده تا با استفاده از برنامه شرکت، غذاها را به سازمان های خیریه محلی ارسال کنند.

بلاک چین به کمک افراد گرسنه و بی‌خانمان در جهان می‌شتابد

این شرکت با استفاده از 

سیستم بلاک چین، فهرستی از اطلاعات را برای مشتریان خود ارسال می کند که نشان می دهد چه میزان از پول خود را در قالب زباله های غذایی از دست می دهند

همچنین بخوانید: 

آیا بلاک‌چین در بشردوستی و امور خیریه تاثیر دارد؟

ایده موسس این سازمان پس ازملاقات با افراد بی خانمان و محتاج غذا در ذهنش جرقه زد، وی معتقد است تغییر چهره گرسنه جهان چندان کار دشواری نیست.

بلاک چین به کمک افراد گرسنه و بی‌خانمان در جهان می‌شتابد

خدمات گودر در آینده ای نزدیک در سراسر آتلانتا، از جمله فرودگاه هارتسفیلد-جکسون، بازار شهر پونز و مرکز کنگره جهانی ارائه می شود. مدیرعامل این شرکت می گوید:

امیدوارم تا پایان سال ۲۰۱۹ در سیاتل، شیکاگو، لس آنجلس، واشنگتن دی سی، میامی، دالاس، هوستون و سان فرانسیسکو نیز کار کنم.

بلاک چین به کمک افراد گرسنه و بی‌خانمان در جهان می‌شتابد



مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها