محل تبلیغات شما

هدیه دادن و هدیه گرفتن فندک، ربطی به سیگاری بودن یا نبودن ندارد. همیشه جذاب است و چه بسا افرادی هستند که اصلاً سیگاری نیستند و عاشق خریدن انواع فندک لوکس می باشند. اگر شما هم خریدن فندک را دوست دارید و می خواهید کلکسیون خود را تکمیل کنید، باید انواع مختلف فندک را بشناسید و با برندهای مطرح آن در بازار آشنا شوید.

این روزها فندک در طرح های فانتزی و عروسکی هم به بازار عرضه شده است که باعث شده تا دیگر خرید فندک مختص جنسیت پسر نباشد.

در زیر، فندک های مختلف را معرفی می کنیم تا با در نظر گرفتن جزئیات، خرید خود را انجام دهید. پس ما را در ادامه همراهی کنید.

 

انواع فندک از لحاظ نوع سوخت

انواع فندک از لحاظ طرح، رنگ، برند و نوع سوخت به دسته بندی های متعددی تقسیم بندی می شوند. در زیر، فندک هایی که از لحاظ سوخت با یکدیگر متفاوت هستند را معرفی می کنیم:

  1. فندک بنزینی: سوخت این فندک ها از بنزین است. این فندک ها در زمره فندک های لوکس قرار می گیرند و جالب است بدانید که نفت هم نوع دیگر سوخت مصرفی این نوع از فندک ها می باشد.
  2. فندک اتمی: در این فندک ها یک قطعه ای به نام پیزو الکتریک وجود دارد که جرقه زنی را ممکن می سازد. اگر به دنبال یک فندک قوی و پرقدرت هستید، ما به شما فندک های اتمی را پیشنهاد می کنیم.
  3. فندک گازی: ارزان ترین و پرمصرف ترین فندک های بازار، فندک های گازی هستند که در صورت تمام شدن گاز، امکان شارژ مجدد گاز مایع را دارند. شعله و حرارت این فندک ها اغلب به صورت دستی قابل تنظیم است.
  4. فندک المنتی: در واقع این فندک ها همان فندک های برقی هستند که شعله ندارند و قابلیت شارژ مجدد خواهند داشت. در مقایسه با مدل های دیگر فندک، انواع فندک المنتی، برقی یا شارژی از خطر کمتری برخوردار هستند.

رانواع فندک از لحاظ جنس

فندک ها جدای از نوع سوخت، از لحاظ جنس هم به دسته بندی متعددی تقسیم بندی می شوند. مثلاً:

  • فندک های چوبی: این فندک ها زیبایی منحصر به فردی دارند و امکان سفارشی سازی آن ها وجود دارد. یعنی شما می توانید از تولید کننده درخواست کنید که طرح یا نوشته مورد نظر شما را روی فندک حک کند.
  • فندک های سنگی: این فندک های زیبا و خیره کننده که از سنگ های یک تکه تولید می شوند، در انواع و اقسام گوناگونی به بازار عرضه می گردند. بسته به نوع سنگ کاربردی در این فندک ها، قیمت فروش آن ها در بازار تعیین می شود.
  • فندک های فی: این فندک ها یکی از رایج ترین گونه های فندک در بازار هستند که قابلیت حک کردن را دارند. این فندک ها از وزن نسبتاً سنگینی برخوردار هستند.


    https://98ex.ir/خرید-فندک/


کیمیا کتاب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها