محل تبلیغات شما

تایلند مکانهای قدیمی و امروزی زیادی را در خود جای داده است. از موزه های مختلف گرفته تا محلهای قدیمی و تاریخی را در بیشتر شهرهای تایلند می توانید مشاهده کنید. آژانس مسافرتی مهرپرواز چند جای شگفت انگیز این کشور را به شما معرفی می کنید.


مینی سیام پاتایا

مینی سیام (Mini Siam) پاتایا یکی از زیباترین جاذبه های توریستی پاتایا می باشد مجموعه ای بی نظیر از جاذبه های زیبا در کل دنیا .مینی سیام نزدیک پاتایا قرار دارد .زمانی که شما در مینی سیام قرار دارید طی 80 دقیقه با دیدن جاذبه های گردشگری در کل دنیا که در آن گنجانده شده گویی یک سفر 80 روزه به کل دنیا داشته اید . جاذبه های آن از مجسمه بودا گرفته تا مجسمه آزادی در آن قرار دارد که در تور ارزان پاتایا می توانید آنها را مشاهده کنید.


مینی سیام در سال 1985 به عنوان یک پروژه تحقیقاتی تاسیس شد. منطقه ی مینی سیام 46400 متر مربع می باشد و به دو بخش مجزا به نام های Mini Siam , Mini Europeبه وسیله یک رودخانه سرپوشیده از هم تقسیم شده است . مزایا و معایب وسیع این مجسمه ها با ویژگی های آب و مجسمه های ساخته شده با منشا آثار هنری ساخته شده است . در مینی سیام احساس می کنید که در یک روستای جهانی واقعی قرار دارید .در چشم انداز در اصلی باغ پرنده ای از نیمکره های شرقی و غربی جهان وجود دارد.



منطقه قدیمی پوکت


منطقه قدیمی شهر پوکت تاریخچه پربارتری نسبت به بقیه مناطق شهر دارد . زیارتگاه ها و معابد بودایی و چینی , مغازه های زیبا و دیدنی که بیشتر آنها نیز خانه های مردم و فروشندگان نیز هستند , کافه ها و رستوران های دیدنی و جذاب , چاپخانه های نقلی و کوچک در این منطقه به چشم میخورند، که همگی باعث شده اند تا این منطقه به یکی از جاذبه های دیدنی پوکت تبدیل شود. در قرن گذشته که قلع بسیار ارزشمند بوده این منطقه درآمد خود را از قلع به دست می آورده .


فروشگاه های پر زرق و برق صنایع دستی در این دوره توانسته اند تا حدودی جای کسب درآمد از قلع را در این منطقه پر کند و قسمت چشمگیری از درآمد این منطقه را به خود اختصاص داده است .جهت اطلاعات بیشتر از قیمت تور پوکت می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز، تماس بگیرید تا به خوبی شما را راهنمایی کنند.



محله چینی ها بانکوک

بازار چینی ها یا محله چینی ها یا جاده یائومارت ، در واقع خانه چینی‌های ساکن در بانکوک است که به دلیل ستشان و مغازه های چینی و رستوران های چینی واقع در این نقطه این محله را بسیار مشهور و خاص کرده و همچنین یکی از مکان‌ها و جاذبه‌های توریستی بانکوک به شمار می رود که هر کسی به بانکوک سفر کرده حتما برای دیدن این منطقه رفته و از غذاهای چینی لذت برده است .جهت اطلاع از قیمت تور لحظه آخری بانکوک می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها