محل تبلیغات شما

چند وقت پیش دیدیم دیوار کنار میز تلویزیون نم داده ، انگار که مثلا یک لیوان آب پاشیده باشی آنجا ، این نم دادگی روز به روز بیشتر شد و جاهای دیگر دیوار را هم گرفت.صاحبخانه آمد و با سین ته و توی قضیه را درآورند: فاضلاب ساختمان کناری! 

ساختمان کناری مان یک آپارتمان چهار طبقه است ، نمی دانم چه بلایی سر لوله های فاضلاب ساختمان آمده که آب را پس زده و طبقه اول را آب برداشته و چون طبقه اول خالی بوده کسی متوجه پس زدگی و نشت آب نشده.


موقع بارندگی های هفته قبل هم سقف خانه به اندازه یک بالش بزرگ نم داد ، بعد از همانجا موریانه سر برآورد!! ، از سقف آشپزخانه هم.زوار خانه در آمده انگار.


یک ماه مانده به موعد قرارداد اجاره مان و ما مانده ایم بین دوراهی ماندن یا رفتن؛ اگر بخواهیم برویم بحث نه چندان دلچسب اسباب کشی هست و دردسرهایش که عذاب الیم است ، از اسباب کشی بدتر دل کندن از خانه ایست که دو سال تویش خاطره داریم ، حیاط باصفایی دارد ، محله اش را دوست داریم ، نورگیر و دلباز است.این را نگفتم؛ نزدیک مامانم اینهاست :))

اگر بمانیم هم آن قسمت از خانه که نم داده و گچش ریخته و لک شده بنایی و تعمیر اساسی لازم دارد و بنایی هم که می دانید هیچ کم از اسباب کشی ندارد.


سین یکجا خانه دیده ؛ نزدیک مامانش اینها!! 

دیده و پسندیده و مانده اینکه من بروم و بپسندم.

حالا مسئله این است: برویم یا بمانیم؟ بپسندم یا نپسندم؟! 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها