محل تبلیغات شما

طلسم شرف شمس چیست ، ایا

شرف الشمس طلسم است دعای شرف الشمس برای بخت گشایی اداب استفاده از شرف شمس حرز الشمس

طلسم شرف شمس چیست

روز شرف الشمس به روزی گفته می‌شود که خورشید یا همان شمس در ۱۹ درجه ماه فرودین یا همان برج حمل قرار بگیرد. جالب است بدانید که شرف نیز به یک اصطلاح نجومی گفته می‌شود که درباره قرار گرفتن ستاره‌ها در بعضی ماه‌های نجومی صدق می‌کند. 

طلسم شرف شمس چیست ، ایا شرف الشمس طلسم است

بسیاری از مردم و ستاره‌شناسان معتقد هستند وقتی که ستاره‌ای در ماه خاصی و در برج مقرری قرار می‌گیرد را دارای تاثیرات خاصی می‌دانند. شرف الشمس نیز بر خلاف تصور عموم به یک سنگ خاص گفته نمی‌شود بلکه شرف الشمس نام دعایی است که در همان روز شرف الشمش یا ۱۹ فروردین روی عقیق زرد یا کاغذ نوشته می‌شود. 

شما برای نوشتن حرز شرف الشمس باید آدابی را رعایت کنید یا اگر می‌خواهید این کار را به کسی بسپارید او باید آداب نوشتن حرز شرف الشمس را رعایت کند. 

اول اینکه در نوشتن حرز شرف الشمس هیچ خطوطی دو بار یا چند بار تکرار نشود. دوم اینکه در نوشتن حرز شرف الشمس سوراخ‌هایی که برای میم، ها، واو، ستاره کشیده می‌شود نباید بسته شود.

 سوم اینکه خط‌هایی که در اول و آخر ستاره حرز شرف الشمس کشیده می‌شود نباید یکدیگر را قطع کند. چهارم اینکه تمام الف‌هایی که در حرز شرف الشمس کشیده می‌شود باید مساوی و به یک اندازه باشد.

طلسم شرف شمس چیست ، ایا شرف الشمس طلسم است


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها