محل تبلیغات شما

هات چاکلت دکتر بیز ترکیبی از کاکائوی غلیظ و گانودرما در یک نوشیدنی خامه ای است که نوشیدن آن برای تمام افراد خانواده لذت بخش خواهد بود. کاکائو فواید بسیاری دارد که از آن جمله می توان به طعم غنی آن اشاره کرد. کاکائو حاوی صدها ترکیب شامل پلی فنول هاست که نوعی آنتی اکسیدان هستند. قارچ گانودرما نیز حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینو است. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش زا هستند. گانودرما لوسیدوم از هزاران سال قبل در فرهنگ سنتی آسیایی مورد استفاده قرارگرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان یا گیاه پادشاهان می گویند.
یک فنجان را با میزان کافی آب جوش پر کرده سپس یک بسته قهوه را به آن اضافه کنید و هم بزنید.
همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود.
170 میلی لیتر – غلیظ و خوش عطر
225 میلی لیتر– یکدست و خامه ای
بیش از 70% کاکائوی جهان از غرب آفریقا تامین می شود، که بیشترین حجم مصرف آن در صنعت تولید انبوه شکلات است. درخت کاکائو تنها حدود 1000 دانه می دهد که با آن می توان 200 گرم شکلات تهیه کرد. غلاف کاکائو تقریبا هم اندازه آناناس بوده و حاوی حدود 30 تا 50 دانه است، که با آن می توان هفت تکه شکلات شیری یا دو تکه شکلات تلخ آماده کرد.
هات چاکلت دکتر بیز ترکیبی از کاکائوی غلیظ و گانودرما است که نوشیدن آن مانند قهوه گانودرما برای تمام افراد خانواده لذت بخش خواهد بود. کاکائو فواید بسیاری دارد که از آن جمله می توان به طعم غنی آن اشاره کرد. قهوه گانودرما هات چاکلت حاوی صدها ترکیب شامل پلی فنول هاست که نوعی آنتی اکسیدان هستند. قارچ گانودرما نیز حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینو است. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش زا هستند.

منبع:

https://kalaexir.com/product/ganoderma-hot-chocolate-coffee/


فروشگاه محصولات اینترنتی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها