محل تبلیغات شما

تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون ال ای دی و ال سی دی سامسونگ با قطعات اصلی و ضمانت 

 تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ ارائه دهنده خدمات

تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران و شهرستان های تهران می باشد. تعمیرات ال ال دی سامسونگ و ال سی دی سامسونگ با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران و شهرستان های تهران می باشد. مرکز مجاز و تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ با چند ده سال تجربه در زمینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ و خدمت دهی به یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین محصولات لوازم خانگی را برعهده دارد و توانسته است در طی سال ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از خدمات دهی در ذهن مشتریان خود ثبت کند. سامسونگ سرویس با داشتن متخصص ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران تلویزیون LED و LCD سامسونگ توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا، کار تعمیر تلویزیون سامسونگ را در تمامی تعمیرگاه های مجاز تلویزیون سامسونگ عهده دار شود.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ، از تمامي مدل هاي تلويزيون سامسونگ پشتيباني کرده و تعميرات آن را به صورت تخصصي انجام مي دهد. با توجه به پيشرفت تلويزيون هاي سامسونگ آشنايي با مدل هاي مختلف تلويزيون و چگونگي تعميرات آن ها اهميت ويژه اي دارد.

 

کارشناسان نمايندگي تعميرات تلويزيون سامسونگ ، دانش و تخصص لازم در خصوص تعمير انواع مدل هاي سامسونگ داشته و با توجه به پيشرفت اين تلويزيون ها دانش خود را به روز مي نمايند.

 

دارندگان تلويزيون سامسونگ اعم از تلويزيون ال سي دي سامسونگ ، تلويزيون اولد سامسونگ ، تلويزيون ال اي دي سامسونگ ، در صورت بروز مشکل در اين تلويزيون ها مي توانند از خدمات تخصصي در زمينه ي تعمير و ترميم تلويزيون هاي سامسونگ بهره مند شوند.

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ

مرکز

تعمیرات تلویزیون بعد از بررسی و عیب یابی دستگاه در صورت نیاز قطعه آسیب دیده را تعمیر می نماید. در صورتی که قطعه ی مورد نظر نیازمند تعویض باشد قطعه مورد نظر تعویض خواهد نمود. در بخش زیر به شرح خدماتی می پردازیم که در زمینه تعمیر قطعات تلویزیون به کاربران گرامی ارائه می گردد.

 

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ نیاز به دانش و تجربه در این زمینه دارد. هر تکنسینی نمی تواند از عهده تعمیر تلویزیون برآید. برای تعمیر بردهای تلویزیون نیاز به ابزار و تجهیزات مناسب می باشد. این ابزار و دستگاه های مناسب برای تعمیرات برد به صورت تخصصی واجب است. این تجهیزات و دستگاه های عیب یابی و تعمیر است که کمک می کنند تعمیرکار با تجربه بتواند عیب یابی دقیقی از دستگاه به عمل بیاورد تا بتواند بهترین مسیر تعمیر را بتواند اجرا کند در ادامه این موضوع تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ را به همراه نوع خرابی که ایجاد می کنند توضیح خواهیم داد.

 

 

عیب های متداول تلویزیون های سامسونگ

 

سیاه شدن تصویر 

یکی از بیشترین مشکلاتی که باعث سیاه شدن تصویر تلویزیون می شود خرابی بک لایت تلویزیون می باشد. بک لایت به ال ای دی های پشت صفحه تلویزیون گفته می شود که وظیفه روشن کردن صفحه تلویزیون را دارند و در صورتی که این ال ای دی ها خراب شوند تصویر تلویزیون سیاه می شود و این خرابی در تلویزیون های جدید شایع است در این مرکز تعمیر تلویزیون با قطعات اصلی انجام می شود.

 

تلویزیون های مدل ۴۰f۵۵۵۰

در این مدل تلویزیون معمولا نصف تصویر صفحه تلویزیون سیاه می شود و که این مشکل در اکثر موارد از بک لایت تلویزیون می باشد که تعمیر بک لایت در منزل انجام می شود. یک مشکل دیگر که در این مدل تلویزیون ایجاد می شود خاموش و روشن شدن متناوب تلویزیون می باشد که به علت خرابی برد پاور تلویزیون اتفاق می افتد که این خرابی نیز در منزل قابل تعمیر است و تعمیرات شامل شش ماه ضمانت می باشد.

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ مدل ۴۰d۵۵۰۰

تلویزیون های ال ای دی سری d سامسونگ دارای ال ای دی خطی می باشدند و در تلویزیون در سایز های ۴۰ اینچ با خراب شدن ال ای دی کل صفحه سیاه می شود. بهتر است که برای تعمیر بک لایتکل ال ای دی تعویض شود چون احتمال خرابی بقیه ال ای دی ها زیاد می باشد. مشکل بک لایت یک خرابی رایج در تلویزیون های ال ای دی می باشد. در واقع یک قطعه مصرفی می باشد که با تمام شدن عمر آن باید تعویض شود.  یکی دیگر از مشکلاتی که در این مدل تلویزیون وجود دارد خاموش و روشن شدن متناوب تلویزیون می باشد به این صورت که وقتی تلویزیون را روشن می کنیم لوگوی اسمارت می آید و دوباره تلویزیون خاموش می شود. این خرابی مربوط به مین برد تلویزیون می باشد که در بیشتر مواقع مین برد قابل تعمیر می باشد و تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود.

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ مدل ۴۸h۵۹۵۰

این مدل تلویزیون بیشتر در قسمت بک لایت دچار خرابی می شود به این صورت که تصویر تلویزیون از حال عادی خراج شده به صورت کم نور و پرنور می شود و دلیل این مشکل خراب شدن بعضی از ال ای دی های صفحه می باشد که با خراب شدن بعضی از ال ای دی ها ولتاژ ال ای دی های سوخته بر روی ال ای دی های سالم می افتد و سرعت خرابی بک لایت را زیاد می کند. در این مدل به دلیل شاخه ای بودن ال ای دی ها می توان بک لایت را تعمیر کرد اما به دلیل پایین بودن عمر بقیه ال ای دی ها بهتر است که بک لایت به صورت کامل تعویض شود تا چند سال تلویزیون شما بدون مشکل کار کند. تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود و تعمیرات با قطعات اصلی همین مدل انجام می شود.


تعمیر تلویزیون در منزل

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها