محل تبلیغات شما

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی

 

با وجود تلاش‌هاي بي‌وقفه شرکت‌هاي عرضه کننده تلويزيون، در استفاده از جديدترين فناوري‌هاي صدا و تصوير، کاربران اين محصولات، همچنان شاهد مشکلاتي در تلويزيون هاي مورد استفاده خود هستند. يکي از مشکلات نه چندان شايع مشاهده شده در تلويزيونهاي امروزي،

مشکل خاموش شدن ناگهاني است. با بروز اين اشکال، کاربر به ناگاه و بي‌آنکه دکمه پاور را فشرده باشد، شاهد خاموش شدن ناگهاني تلويزيون خواهد بود. بررسي‌هاي انجام شده توسط کارشناسان مرکز تعميرات تلويزيون، نشان داده که عوامل مختلفي مي‌تواند منجر به اين شود که تلويزيون بدون دخالت کاربر و به صورت خود به خود خاموش شود. اطلاع از اين دلايل مي‌تواند نگراني ناشي از بروز چنين مشکلي را کاهش داده و کاربران را جهت تعمير تلويزيون ياري نمايد. در اين مقاله برآنيم تا برخي از شايع‌ترين عللي که سبب خاموش شدن ناگهاني تلويزيون مي‌گردند را بررسي کرده و با شما در ميان بگذاريم.

 

 

علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون ال جی در مدل های مختلف


خاموش شدن تلویزیون علت های مختلفی دارد که ما چند مورد از این خرابی ها را برای شما توضیح می دهیم. مهمترین علتی که می توان برای خاموش شدن تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی ال جی می توان گفت فرسودگی بردهای تلویزیون می باشد که به دلیل چند سال کارکردن به وجود آمده است.

 

خاموش شدن تلویزیون مدل 42lw5700 

 

این خرابی به این صورت است که تلویزیون

هنگام کارکردن خاموش می شود و وقتی دوباره دکمه پاور را می زنیم چراغ جلوی تلویزیون شروع به چشمک زدن می کند ولی تلویزیون روشن نمی شود. این مشکل معمولا از مین برد تلویزیون می باشد و برد مین در اکثر موارد قابل تعمیر است. تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود و شامل سه ماه گارانتی می باشد.

 

خاموش شدن تلویزیون مدل 42lv37100

 

این مدل تلویزیون قبل از اینکه به طور کامل خاموش شوند هنگام کارکردن تصویر آنها قطع می شود و یا در بعضی از مواقع تصویر یک سایه سبز و یا قرمز پیدا می کند که این مشکل از مین برد تلویزیون می باشد و دلیل آن را می توان کارکرد چند ساله تلویزیون دانست. تعمیر برد مین در منزل امکان پذیر است و تعمیرات توسط افراد متخصص انجام می شود.

 

خاموش شدن تلویزیون مدل 42led5600

در این مدل از تلویزیون ها خرابی نیز بیشتر از

برد مین تلویزیون می باشد و احتمال خرابی برد پاور وجود دارد و خوشبختانه این برد ها قابل تعمیر هستند و تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود. تمامی تعمیرات شامل سه ماه ضمانت برای آسودگی از سالم بودن تلویزیون می باشد.

 

تلویزیون ال جی مدل اسکارلت

تلویزیون های ال سی دی مدل اسکارت که تقربا حدود 8 تا 10 سال از تولید آنها می گذرد و جز یکی از مدل های پر طرف دار تلویزیون های ال جی بود بعد از گذشت چند سال دچار فرسودگی قطعات برد مین و برد پاور شده اند با وجود این که سن این مدل تلویزیون ها زیاد شده است اما با تعویض قطعات فرسوده می توان چندین سال دیگر از این تلویزیون های مقاوم استفاده کرد. خرابی شایع این مدل تلویزیون ها به این صورت است که هنگام کارکردن خاموش و روشن می شوند و در بعضی مواقع تلویزیون خاموش می شود و باید حتما دوشاخه تلویزیون را از برق در بیاورم و دوباره تلویزیون را روشن کنیم. تعمیر تلویزیون در منزل امکان پذیر می باشد و نگران جابه جای تلویزیون به تعمیرگاه نباشید.


تعمیر تلویزیون در منزل

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها