محل تبلیغات شما

خرید بک لینک ، از روش های افزایش رتبه ی سایت در گوگل است . در این کار با پرداخت مبلغی توافقی ، سایتی با رتبه ی بهتر از سایت شما ، لینک وب سایت یا وبلاگ شما را در سایت خودش قرار می دهد . به این کار خریدبک لینک می گویند که زیاده روی در آن عواقب تلخی را در پی دارد .

خربد رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک معتبر ، با توجه به الگوریتم های جدید گوگل راهی کار آمد برای سئو و بهینه سازی وب سایت محسوب می شود .

خرید بک لینک چیست ؟

در خرید بک لینک ، لینک وب سایت یا وبلاگ شما در یک یا چند سایت دیگر قرار می گیرد . 

خرید بک لینک فالو می تواند تا چندین برابر در سئو وب سایت شما تاثیر بگذارد . با خرید بک لینک معتبر از سایتی قوی تر از سایت خودتان ، گوگل فکر می کند کیفیت محتوای سایت شما آن قدر خوب است که سایتی با این قدرت از آن حمایت می کند ، به همین دلیل به سایت شما اعتبار می دهد . به این ترتیب در نتایج گوگل شما را بالا تر می آورد و بازدید وب سایت شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد .

خرید بک لینک قوی

ممکن است که خرید بک لینک ارزان ، ممکن است کمک قابل توجهی به سایت شما نکند . 

خرید بک لینک تضمینی  و با کیفیت هزینه ی بیشتری دارد و در عوض اعتبار بیشتری به سایت شما می دهد . بهتر است برای سئو ی حرفه ای سایت ، در کنار بک لینک ارزان ، بک لینک معتبر و قوی هم داشته باشید .

خرید رپورتاژ آگهی

در رپورتاژ آگهی ، مطلب اموزشی جالب یا اطلاعیه و یا خبر در مورد سایت شما آماده می شود و در آن متن ، چند کلمه ی کلیدی به سایت شما لینک داده می شود . به این ترتیب بازدید های سایت شما بیشتر شده و رتبه گوگل شما افزایش خواهد یافت .

ویژگی های بک لینک غیر طبیعی و بد

-مثلا اگر در سایتی در مورد سئو ، همه جای مطلب به کلمه ی سئو لینک داده شود ، بک لینک غیر طبیعی شناخته می شود و ممکن است توسط گوگل جریمه شود .

- اگر در تمام صفحات سایت بک لینک داده شود ، ممکن است بک لینک غیر طبیعی جلوه کند چون گوگل می داند مدیران سایت معمولا چنین کاری نمی کنند مگر این که کاربران بابت 

 خرید بک لینک طبیعی  پولی پرداخت کزده باشند .

- این اصلا خوب نیست که سایتی به صفحه ی اصلی شما لینک بدهد . بهتر است به مطالب شما لینک داده شود . لینک دادن به صفحه ی اصلی گوگل را مشکوک می کند .

- بهتر است بک لینک را از سایت های مرتبط خریداری کنید ، تهیه ی بک لینک برای سئو از سایت دامپزشکی اصلا طبیعی نیست .

- سایت های بی کیفیتی که مطالب دیگر سایت ها را کپی کرده و در سایت خود قرار می دهند رتبه ی پایینی در گوگل دارند و اگر شما از آن ها بک لینک بگیرید ، ممکن است حتی رتبه ی سایت شما را هم کاهش دهند .

- وقتی سایتی لینک سایت شما را در برخی صفحاتش قرار می دهند ، به این معنی است که سایت شما مطلب مفیدی دارد که آن سایت می خواهد به مخاطبانش معرفی کند . زمانی که لینک مخفی باشد ، یعنی سایت چنین منظوری ندارد .

در موارد بالا اگر لینک ها نوفالو Nofollow )) باشند ، آسیبی به رتبه ی سایت شما وارد نخواهد شد .

یک نکته بهترین راه برای دیدن بکلینک های خریداری شده و عمل آنها استفاده از گوگل وبمستر میباشد

بک لینک دائمی چیست

بک لینک دائمی چیست ، یکی از روش های تاثیرگذار بر سئو سایت، استفاده از بک لینک های دائمی است. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک دائمی چیست و چه تاثیری در بهینه سازی سایت دارد. در ابتدا به تعریف بک لینک دائمی می پردازیم و سپس مزایای بک لینک دائمی را بیان خواهیم کرد.

بک لینک دائمی چیست ؟

بک لینک دائمی به بک لینکی گفته می شود که به صورت دائمی در سایت مورد نظر ثبت شود و هیچ گاه این لینک پاک نشود، در واقع این نوع بک لینک ها تاریخ انقضا ندارند.

چرا به بک لینک نیاز داریم ؟

اولین و مهم ترین دلیل استفاده از بک لینک، بهبود رتبه ی سایت است. وقتی شما لینک سایت خود را در یک وب سایت معتبر قرار می دهید، در واقع از اعتبار و محبوبیت آن برای اعتبار بخشیدن به سایت خود استفاده می کنید. دومین دلیل استفاده از بک لینک این است که، شما با استفاده از بک لینک می توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید. آخرین دلیل برای استفاده از بک لینک این است که، وقتی گوگل لینک شما را در وب سایت دیگری می بیند، سایت شما را واقعی تصور می کند.

مزایای بک لینک دائمی و 

بک لینک واقعی 

بهبود رتبه ی سایت

افزایش ترافیک طبیعی سایت

ایندکس سریع تر محتوای سایت

بک لینک ها یک روش بازاریابی و تبلیغات ارزان هستند.

افزایش اعتبار برند شما

بک لینک رایگان هرچند طلا باشد ارزشی ندارد پس خواهشمند است  

خرید بک لینک انبوه  خود شما میتوانید با لینک سازی درست به نتیجه مطلوب برسید سعی کنید حتما ترفند های سئو را فرا بگیرید بعد شروع به این کار کنید

تفاوت بک لینک دائمی با رپورتاژ خبری

شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که بک لینک دائمی چه تفاوتی با رپورتاژ خبری دارد؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا تعریف کوتاهی از رپورتاژ خبری را ارائه دهیم و سپس به تفاوت این دو روش تبلغاتی بپردازیم.

رپورتاژ خبری چیست ؟

خرید رپورتاژ آگهی   و رپورتاژ خبری نیز یک روش موثر در بهینه سازی سایت و افزایش ترافیک وب سایت است. برای 

خرید رپورتاژ و درج رپورتاژ کافیست محتوای تبلیغاتی ( شامل تصاویر، توضیحات کافی درمورد محصول و یا خدمتی که ارائه می کند و لینک وب سایت شما باشد ) خود را در وب سایت مورد نظر شما قرار دهید. در نوشتن محتوای رپورتاژ خبری دقت کنید چون اگر این محتوا به درستی نوشته نشود، شما را به نتیجه ی دلخواه خود نمی رساند. توصیه می کنم برای نوشتن محتوای رپورتاژ خبری خود، از یک متخصص سئو کمک بگیرید.

تفاوت بک لینک دائمی با رپورتاژ خبری

حال که با تعریف رپورتاژ خبری و بک لینک دائمی آشنا شدید، به بررسی تفاوت های این دو، و  

تعرفه رپورتاژ آگهی   می پردازیم.

اگر به تعریف بک لینک دائمی و رپورتاژ خبری توجه کرده باشید، متوجه خواهید شد که شما در بک لینک دائمی فقط لینک وب سایت خود را در سایت موردنظر قرار می دهید، ولی در رپورتاژ خبری توضیحات کاملی را از محصول و یا خدمتی که ارائه می کنید، در اختیار بازدیدکنندگان می گذارید.

تاثیر بک لینک دائمی بر سئو

همان طور که در مقاله ی تاثیر بک لینک بر سئو سایت گفتیم، بک لینک ها تاثیر زیادی بر سئو سایت دارند. گوگل علاوه بر کیفیت بک لینک ها، به مدت زمان ماندن بک لینک در سایت نیز رتبه می دهد. وقتی لینک وب سایت شما به صورت دائمی در یک سایت پربازید وجود داشته باشد، به طور طبیعی ترافیک وب سایت شما بیشتر می شود. و شما عزیزان میتوانید برای بهبود رتبه گوگل خود از

  پکیج رپورتاژ آگهی  که شامل بک لینک و رپورتاژ آگهی میباشد استفاده کنید و به نتیجه مطلوب برسید 

 

منبع : 

بک لینک 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها