محل تبلیغات شما

ترجمه "رسمی" به طور کلی ترجمه ای است که توسط یک مرجع مهر شده باشد. اامات "رسمی" بسته به سیستم حقوقی خاص آن کشور ، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. همچنین هر کشور سیستم خاص خود را برای تعیین و تنظیم مترجمان رسمی خواهد داشت. در نتیجه برخی از سردرگمی ها در مورد ترجمه رسمی "رسمی" بوجود می آیند.

در انگلیس ، اعضای واجد شرایط ITI (مترجم MITI یا مترجم FITI) و اعضای واجد شرایط استخدام شده در اعضای شرکت های ITI (ارائه دهندگان خدمات زبان) می توانند مهر گواهینامه ITI را برای تأیید ترجمه پیوست کنند. این ترجمه ترجمه را "رسمی" می کند ، به مفهومی که توسط یک عضو مجاز ITI انجام شده و یا تایید شده است.

ITI به شما توصیه می کند که دستورالعمل های واضحی در مورد صدور گواهینامه و استفاده از مهر و موم از سازمان درخواست کننده ترجمه دریافت کنید ، بنابراین می توانید این موضوع را با مترجم منتخب خود در میان بگذارید.

انواع ترجمه رسمی

در زیر برخی از اصطلاحاتی را که اغلب در ترجمه ها استفاده می شود توضیح می دهیم:

ترجمه مجاز

برای تأیید ترجمه ، مترجم باید تأیید کند که ترجمه ترجمه واقعی ، کامل و دقیق سند اصلی است.

برای جلوگیری از هرگونه دستکاری یا سو mis استفاده ، باید در هر صفحه از ترجمه مهر و امضا شده (توسط مترجم و / یا مقام صدور گواهینامه). اعضای واجد شرایط (مترجم MITI یا مترجم FITI) و اعضای واجد شرایط که توسط اعضای شرکت ITI (ارائه دهندگان خدمات زبان) سفارش داده می شوند ، می توانند ترجمه گواهی و خرید مهر گواهینامه ITI ، کار خود را تأیید و عضویت خود را در موسسه تأیید کنند.
ترجمه قانونی یا Apostilled

ترجمه ها با مهر آپوستیل قابل مهر و موم نیستند مگر اینکه اظهارنامه ای را که توسط یک دفتر اسناد رسمی تأیید شده است ، همراه داشته باشند. به طور کلی ، سند اصلی (که ممکن است سند انگلستان نباشد) دارای آپوستیل است. مرجع صالح برای صدور آپوستیل در انگلیس ، دفتر امور خارجه و مشترک المنافع (FCO) است.

Apostille صحت ​​امضا را تأیید می کند و اطمینان می دهد که سند در تمام کشورهایی که کنوانسیون لاهه 1961 را امضا کرده اند به رسمیت شناخته شده است. محتوای سند را تأیید نمی کند. بیشتر بدانید و لیستی از کشورهای آپوستیل را ببینید. اگر به آپوستیل نیاز دارید ، لطفاً با دفتر قانونی سازی تماس بگیرید.

قوانین ذیل برای کشور لندن میباشد.


ترجمه رسمی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها