محل تبلیغات شما

سود پرک

هیدروکسید سدیم و

سود سوزآور یک ترکیب شیمیایی غیر ارگانیک از گروه هیدروکسید سدیم  است که متعلق به قوی ترین قلیایی است. در فرم مایع سود پرک بی رنگ، بی بو و غیر قابل اشتعال به نام مایع سودا سوز است. سود پرک متعلق به یک گروه مواد اولیه است، بنابراین تقریبا سود پرک در هر صنعت استفاده می شود. هیدروکسید سدیم در گروه PCC در فرایند الکترولیز غشا تولید می شود و در محلول 49 تا 51 درصد به بازار عرضه می شود. محصول حاصل از کیفیت بالا و خلوص مشخص شده است که به لطف آن گواهی PZH را به دست آورده است. این محصول همچنین از اامات آخرین نسخه فارماکوپه اروپایی که اامات کیفیت اولیه و روشهای تحقیق را شامل می شود، شامل مواد اولیه دارویی می باشد.

کاستیک 

سودا یکی از نام های معمول برای هیدروکسید سدیم (

NaOH) است که به عنوان شیر نیز شناخته می شود. نام مشترک آن از هویت شیمیایی آن به عنوان یک هیدرات سدیم حاصل می شود و به علت آن کادمی  یا خورنده است. به شکل خالص، سود سوزآور یک جامد مومی و سفید است. این آب را به راحتی جذب می کند و محلول های آب را تشکیل می دهد.

بسته به هدف، شما ممکن است قادر به جایگزین یک پایه قوی شیمیایی مشابه، سود پرک و یا هیدروکسید پتاسیم (KOH). سود پرک ماده شیمیایی است که شما می توانید، اگر شما بسیار اختصاص داده، خود را با خیساندن

خاکستر چوب در آب خود را، برای انجام این کار مقدار زیادی خاکستر را در یک مقدار کمی از آب بخورید. اجازه دهید حدود یک هفته برای آب برای استخراج چربی اجازه دهید. مایع را که حاوی هیدروکسید پتاسیم است تخلیه کنید، آن را فیلتر کنید و آن را جوش کنید تا

قلیایی را متمرکز کنید. هنگام استفاده از مایع، مراقب باشید که از دستکش استفاده کنید. این پروژه تنها در خارج از منزل یا در یک فضای خوب تهویه می شود.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها