محل تبلیغات شما

سریال استانبول ظالم قسمت 99

سریال استانبول ظالم قسمت 99 دوبله فارسی
من خیانت کردن اونارو دیدم

شنیز پس از پشت سر گذاشتن مسمومیت به هوش آمده و بهتر می‌شود. ندیم به او می‌گوید که همه باید فکر کنند شنیز داروی اشتباه خورده و اسمی از جرن آورده نشود. شنیز از ندیم می‌پرسد که چرا جانش را نجات داده است؟ ندیم مرگ به این آسانی را برای شنیز کافی نمی‌داند. او می‌خواهد شنیز زنده باشد و تاوان تمام گناهانش را بدهد. ناگهان جنک با نگرانی از راه می‌رسد و ندیم از اتاق میرود. شنیز می‌گوید که ندیم نجاتش داده ولی هم‌چنان به فکر انتقام است. جنک دیگر نمی‌خواهد به این مسائل فکر کند.
جرن به جمره در مورد آن ازدواج دروغین تیکه می‌اندازد. جمره حوصله شنیدن این حرف ها را ندارد. ندیم برای صحبت با جمره میآید و از او معذرت‌خواهی میکند. جمره به ندیم می‌گوید:« اون روزی که فهمیدی چرا ازدواج کردم و بهم پشت کردی، این قضیه تموم شده. تو انتخاب خودتو کردی و منم همینکارو میکنم.»
اگاه و سحر از راه می‌رسند. آگاه به سمت اتاق شنیز می‌رود که صحبت های شنیز و جنک را می‌شنود. شنیز می‌گوید که اگر رازشان افشا شود، هردو نابود خواهند شد. آگاه پس از کمی فکر کردن، تلفنی به دکتر اویا می‌گوید که می‌خواهد بازی روانشناسی در مورد ندیم را عملی کنند.

برای ادامه کلیک کنید


نگاه به زیبایی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها