محل تبلیغات شما

تعمیر کولر گازی دوو

کولر گازی دوو همانند سایر برندها پس از مدتی نیاز به تعمیر و سرویس دوره ای پیدا می کند. 

تعمیر کولر گازی دوو احتیاج مهارت و دانش داشته و باید به مرکز تخصصی

 تعمیرات کولر گازی دوو  بسپارید. برای استفاده از خدمات تعمیر و 

سرویس کولر گازی دوو با ما تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما در کمترین زمان

 عیب یابی کولر گازی دوو را انجام داده و کولر شما تعمیر کنند.

 

تعمیرات تخصصی کولر گازی دوو به شرح زیر است :

تعویض نمودن کمپرسور کولر گازی دوو

انجام تعمیرات کولر گازی دوو

تعمیر یا تعویض نمودن موتور فن کولر گازی دوو

حل مشکل آبریزش کولر گازی دوو

رفع مشکل گرم بودن باد کولر گازی دوو

برطرف کردن مشکلات برقی کولر گازی دوو و انجام سیم کشی دوباره کندانسور کولر گازی دوو

تعویض کردن خازن کولر گازی دوو

 

کاهش مصرف برق با سرویس کولر گازی دوو

برای راه اندازی سیستم سرمایشی DAEWOO بهتر این است که اولین سرویس کولر گازی دوو در اوایل فصل انجام شود. سرویس کولر گازی دوو اگر موقع و بصورت دوره ای انجام شود، علاوه بر کارکرد بهتر باعث کاهش مصرف برقی کولر گازی نیز می‌شود. بهتر است که سرویس کولر گازی دوو خود را به یک  سرویسکار کولر گازی مطمئن و حرفه ای بسپارید تا خیالتان از بابت عمر و مصرف کولر گازی راحت باشد. تیم کاراباما” همواره می‌کوشد تا با تعمیر مطلوب و سرویس کولر گازی دوو آسایش را به شما و خانواده تان هدیه دهد.

 

چگونه هزینه تعمیر کولر گازی دوو را مدیریت کنیم؟

از آنجایی که هزینه سرویس کولر گازی نسبت به هزینه تعمیر کولر گازی ناچیز است توصیه کارشناسان ما به شما مشتریان این است که به صورت دوره ای حتما کولر گازی خود را سرویس کنید تا نیازی به خرج کردن مبلغ زیادی برای تعمیرات نداشته باشید.

در صورتی که کولر گازی دوو را به موقع و به صورت سالیانه سرویس کنید، از هزینه های گزاف تعمیر کولر گازی دوو پیش گیری می کنید. سرویس کولر گازی به صورت مرتب سبب می شود که آسیب های جدی به کولر در طول زمان وارد نشود.

علاوه بر سرویس کولر گازی ، باید توجه داشته باشید که نسبت به تمیز کردن فیلترهای کولر گازی چند هفته یک بار نیز اقدام کنید. تمیز کردن فیلترها و پنل داخلی تاثیر چشمگیری در بهبود عملکرد کولر گازی دارد.

 

کولر گازی چگونه رطوبت هوا را کم می کند ؟

در کولر گازی برای جلوگیری از سرد شدن فین ها یا کویل ها رطوبت هوا را به صورت آب خارج می کند که البته با ایجاد تغییرات در تنظیمات می توانید مقدار این آب خروجی را کم و زیاد کنید .

کولر گازی دوو این گونه عمل میکند که برای دفع رطوبت هوا ، رطوبتی را که روی فین‌های خنک جمع شده و به مایع تبدیل‌شده را داخل یک ناودانی می ریزد و از طریق لوله درین که نام دیگر آن لوله تخلیه می باشد ،به بیرون منتقل می کند .اما بعضی از وقت ها رطوبت های جمع شده ای که به آب تبدیل شده است ، به دلائلی از مسیر اصلی خود خارج می شود و از پنل سرریز می شود  که اصطلاحا به آن آبریزش کولر گازی می گویند .

 

 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها