محل تبلیغات شما
جمع کردن لباس ها برای قرار دادن درون چمدان احتمالاً برای تمام خانم ها منزل دار یکی از سخت ترین کارها باشد، بدترین تقدیر ماجرا آنجاست که پس از رسیدن به مقصد تمام جامه ها چروک شده و دربایستن به اتو دارند. با ما همراه شوید لغایت بدانید چگونه باید لباسها را داخل چمدان پیمان دهید لغایت چروک نشوند. 

هنگامی که منظور سفر دارید، ممکن است جمع کردن لباس ها و وسایل باره نیاز، ذهنتان را به خویش مشغول کند. به اخص هنگامیکه می خواهید پوشاک های یک هفته ی خویش را داخل یک ساک مسافرتی جا بدهید. 

لوله کردن و پیچاندن پوشاک ها به مراتب راه حل مناسب تری نسبت به تا کردن آنهاست. چون اینکار فضای بیشتری را در چمدان در کمر بستن شما پیمان می دهد. وانگهی این روش، از چروک شدن جامه ها در چمدان جلوگیری می کند و وقتی که به مقصد رسیدید، دیگر مجبور نخواهید بود تمام پوشاک هایتان را دوباره اتو کنید. شیوه چیدن لباس در چمدان

گام هایی موثر در پیشگیری از چروک شدن لباس ها در چمدان
گام نخست برای گذاشتن لباس در چمدان
از لباس های اجل شروع کنید و آنها را در خاتمه ساک یا چمدانتان بگذارید. به منظور افزایش فضا، بزرگ ترها را در پایان ساک و جامه های کوچک تر را رو قرار می دهیم. 

گام دوم برای قراردادن یا پوشاک در چمدان
شلوارهایتان را از وسط به طول الی کنید. سپس از انتهای شلوار آغاز کرده و آن را به سمت بالا لوله کنید. اکنون شلوارهای لوله شده را خاتمه ساک بگذارید. 

گام سوم برای گذاشتن پوشاک در چمدان
تی شرت ها و بلوزها را از وسط به طول تا کرده و اگر امکانش هست دوباره از میانی یک تای دیگر بزنید. از تقدیر ذیل بلوزها شروع کرده و آن را به سمت یقه بپیچانید. اکنون بلوزهای لوله شده را در لایه ی بعدی روی شلوارها قرار دهید. 

گام چهارم برای قراردادن یا جامه در چمدان
لباس های زیر را هم روی پوشاک های الی و لوله شده قرار می دهیم. از وسط تا کنید و سپس آنها را لوله کنید. 

گام پنجم برای قراردادن یا پوشاک در چمدان
کت ها، پیراهن های مردانه و سایر جامه های رسمی را روی پوشاک های لوله شده در چمدان بگذارید. لوله کردن و پیچاندن این لباس ها ممکن است باعث از شکل افتادن یقه یا تقدیر های سایر لباس شود. پس این نوع لباس ها را لغایت کرده و روی لباس های لوله شده قرار دهید. 

توجه: اگر می خواهید کفش هایتان را هم ساحل پوشاک هایتان در چمدان بگذارید، می توانید از فضای موجود در تو کفش ها هم استفاده کنید و پوشاک های رل شده کوچک را در آنجا قرار دهید!

منبع: سایت زنیبل

 قسمت‎های 

اتو پاناسونیک 

قیمت اتو تفال


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها