محل تبلیغات شما


تشک عالی در تن درستی تن به ویژه ستون فقرات و گردن نقش مهمی دارااست زیرا ما بیش تر از یک سوم قدمت خویش را در خواب به راز می بریم . در حالتی که تشک شما غیراستاندارد , دیرین و غیرقابل استعمال باشد شمارا مبتلا بیماری‌های عضلانی و استقامتی میکند که رایج‌ترین آن‌ها بیماری دیسک کمر است .

به نقل از خدمت بازار ایسنا , بنابر اعلام دکان اینترنتی زنبیل , به کارگیری از تشک‌های طبابت برای کسانی که بیماری‌های عضلانی و استخوانی دارا‌هستند اامی است . شایسته ترین تشک‌ها را می توانید در دکان اینترنتی زنبیل با شایسته ترین کیفیت و شایسته ترین بها پیدا فرمایید و از گارانتی و سرویس ها بعد از فروش مطلوب بهره‌مند گردید .

دوره‌ای که می‌گفتند تشک حتماً می بایست محکم باشد به راز آمده است . پژوهش ها گویای این مقاله می باشند که تشک‌های معمولی نسبت به تشک‌های محکم بضاعت و توان بیشتری در مهار کردن کمردرد دارا هستند . یک تشک عالی , تکیه‌گاه قابل قبولی برای تن - از رمز تا پا - است و شرایط ستون فقرات را در به عبارتی موقعیت ایستاده نگه میدارد . در طول گزینش بیشتر به شرایط قرار دریافت کردن کتف , باسن و کمر روی تشک اعتنا نمایید . زیرا در هنگام خواب بیشترین وزن تن روی این نقاط می‌ افتد . در حالتی‌که نتوانید به راحتی وزنتان را به آن توکل دهید , بعد از مدتی مبتلا کمر درد می شوید . یک تشک استاندارد می بایست پارچه‌ای با دوخت سفت و مال عالی داشته باشد . دوخت‌ها و طرح‌های آن نباید آنقدر پررنگ باشد که به کمر و تن زخم برسانند , بلکه انعطاف‌پذیری بالایی می بایست داشته باشند تا هر وزنی را تحمل نمایند و زود گود یا این که پاره نشوند . یک تشک استاندارد نظیر تشک رویا بایستی دارنده فنرهای قادر باشد . دسته پارچه تشک , استحکام و مقاومت آن , گونه دوخت و موقعیت آماده‌سازی و بسته‌بندی تشک علامت مرغوبیت کالاست اما برای اطمینان خاطر بیشتر از کیفیت کالایی که میخرید میتوانید به زنبیل رجوع کنید .

تشک خوشخواب می بایست به اندازه‌ای سفت باشد که ستون مهره‌ها روی آن در وضعیت عملکرد” یعنی همان مقدار انحنایی که در حالت ایستاده در کمر وجود دارد قرار بگیرد. اگر تشک آن قدر سفت باشد که این انحنا به طور کامل از بین برود یا آنقدر نرم باشد که بیش از اندازه انحنا پیدا کند، فرد دچار کمردرد می‌شود.

تشک هایی که در ساختار داخلی خود از فنربندی استفاده می‌کنند تشک‌های معمولاً نرم و یا طبی نرم هستند که فنر آنها به دو مدل فنر متصل و فنر منفصل تقسیم می‌شود. تشک‌های فنر منفصل جدیدترین تکنولوژی فنر در ساختار تشک هستند که هر کدام از این فنرها به صورت جداگانه عمل می‌کند و داخل پاکت در کنار هم چیده شده‌اند. قیمت تشک خوشخواب فنر منفصل از انواع قدیمی‌تر بیشتر است اما تشک فنر منفصل حالت ارتجاعی خوشخواب را به بغل دستی شما انتقال نمی‌دهد یعنی اینکه اگر شما از طرفی به طرف دیگر غلت زدید، می‌تواند تعادل میان کل خوشخواب را برای شما فراهم کند. تشک منفصل در مقایسه با تشک متصل تعادل بیشتری دارد.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها