محل تبلیغات شما
۱۰ تکنیک برای پرس سینه سنگین تر

با هیچ حرکتی بهتر است از پرس سینه نمی توانید قدرت را احساس کنید.

شاید به همین علت است که این حرکت  یکی از حرکات پرطرفدار و همیشگی بدن سازی محسوب می شود.

با اجرای تمرینی هوشمندانه و با تحمل فشاری کمتر می‌توانید در مدت زمانی کوتاه به تعداد وزنه های روی هالتر خود بیافزایید.

در اینجا به ۱۰ روش ساده و عملی برای افزایش رکورد پرس سینه تان اشاره می کنیم
۱۰ تکنیک برای پرس سینه سنگین تر

۱۰ تکنیک برای پرس سینه سنگین تر

 

۱- پا ها را محکم کنید پاشنه ها را در راستای باسن قرار دهید و پاها را کاملا روی زمین محکم کنید

۲- از ست های یک تکراری استفاده کنید به این ترتیب میتوانید وزنه سنگین تری را بالا ببرید و به مرور زمان قدرت تان افزایش پیدا میکند

۳- هالتر رو محکم بگیرید میله هالتر را روی بخش انتهایی کف دست قرار دهد و انگشت شست تان را دوران بگیرید به این ترتیب کنترل بیشتری روی وزنه ها خواهید داشت و می توانید بر روی حرکت دادن آنها تمرکز کنید

۴- از وزنه های مناسب استفاده کنید اگر می‌بینید تکرارهای آخر را با تکان دادن تنه انجام می‌دهید یا حالت بدن تان تغییر می کند به این معناست که وزنه سنگینی انتخاب کرده اید و احتمال آسیب‌دیدگی تان هم زیاد است با استفاده از وزنه های مناسب حرکت صحیح را اجرا کنید.

۵- تصویر سازی ذهنی را فراموش نکنید انجام یک حرکت بدنسازی به همان اندازه که فیزیکی است ذهنی هم هست خودتان را در حالتی تصور کنید که به راحتی حرکت پرس سینه را انجام می‌دهید پیش از اجرای حرکت تصویر آن را در ذهنتان بسازید مسلماً از ارتباط تنگاتنگ ذهن و عضله شگفت زده خواهید شد

۶- کربوهیدرات مناسب مصرف کنید کربوهیدرات‌ها انرژی عضلات را تامین می کنند سعی کنید تقریبا ۶۰ دقیقه پیش از شروع تمرین از یک منبع کربوهیدرات ای دیر جذب مانند جوی دوسر یا سیب زمینی شیرین استفاده کنید تا مطمئن شوید عضلاتتان انرژی کافی برای اجرای پرس سینه ای سنگین را دارند.

۷- در هر ست وزنه تان را سنگین تر کنید حتی اگه این افزایش بار یک کیلوگرم باشد افزایش بار هر چند کم هم هم باشد باعث افزایش قدرت شما می شود همین وزنه های کوچک و نتایج بزرگی برایتان به ارمغان خواهد آورد.

۸- چگونگی تنفس شما حین انجام تمرین تاثیر شگفت انگیزی بر روی قدرتتان دارد هنگامی که هالتر را پایین می آورید دم عمیقی بگیرید نفس تان را کمی حبس کنید و هنگام بالا بردن هالتر بازدم عمیق داشته باشید.

۹- یار کمکی داشته باشید هنگام بالا بردن وزنه های سنگین از یکی از دوستانتان کمک بخواهید به این ترتیب می‌توانید از پس وزنه‌های سنگین‌تری بربیاید.

۱۰– پشت بازو های تان را تقویت کنید در حرکت پرس سینه عضله پشت بازو مسئول تحمل بیشترین فشار و بار است و اگر پشت بازوهای قوی داشته باشید هنگام تمرین سینه می توانید وزنه‌های بیشتر و سنگین تری را بردارید.

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها