محل تبلیغات شما

مایکل شانون بی سر و صدا در یکی از بازیگرهای خوب هالیوود تکامل یافته است. این بازیگر دو بار نامزد اسکار در طی 20 سال گذشته در یک سری فیلم ها ظاهر شده است ، از بلوک های اکشن گرفته تا تریلرهای دراماتیک. اولین فیلمی که او تا به حال در آن ظاهر شد ، در واقع کمدی کلاسیک سال 1993 ، Groundhog Day بود ، اما او واقعاً نام خودش را در نقش های جدی مانند فیلم جان جیوینگز آشفته در جاده انقلابی سال 2008 رقم زد.

 

شما همچنین ممکن است شانون را از قسمت هایی که در دهه 2000 در فیلم ها بازی کرده است ، از جمله Vanilla Sky ، 8 Mile و Bad Boys II بشناسید. وی در فیلم هایی مانند Take Shelter و Midnight Special و کارگردانی جف نیکو نمایش های قابل توجهی داده است ، و در HBO's Boardwalk Empire ، نلسون ون آلدن ، نماینده دفتر ممنوعیت را به تصویر کشید. او حتی به عنوان جنرال زود در فیلم مرد مرد سال 2013 نیز به همراه جنرال زود ، سوپرمن هنری کاویل ، به انگشت پا روی انگشتان پا کشید.

 

در چاقوها ، بازیگر پرورش یافته در کنتاکی در نقش والت ترومبی ، مدیرعامل جدید انتشارات پدرش بازی می کند. در مصاحبه با فیلم Slash ، شانون ذکر کرد که کار با ریان جانسون در این مجموعه چقدر عالی بود ، گفت: "من یک انفجار داشتم ، مرد ، خیلی سرگرم کننده بود . . همچنین ، رایان فوق العاده ، فوق العاده شیرین است. پسر داشتن یک رئیس شیرین باید یک نکته مهم در تولید فیلم باشد.

 

آنا دو آرماس در حال بازی مارتا کابرا است

آنا دو آرماس ژاکوپه رائول / گتی ایماژ

 

اگرچه اولین بازیگری رسمی وی در سال 2006 در یک فیلم اسپانیایی بدست آمد ، زندگی حرفه ای هالیوود آنا دو آرماس واقعاً در سال 2015 آغاز شد و در کنار کینو ریوز به عنوان بل در تریلر تاریک Knock Knock بازی کرد. پس از آن ، او دوست دختر مای طلر ، ایز ، در جنگ سگ ها ، و سپس هولوگرافی جوی را در trippy Blade Runner 2049 بازی کرد.

 

اگرچه او در فیلم جدید باند ، در سال 2020 در کنار دانیل کریگ بازی می کند ، هیچ بار برای مرگ ، ستاره های زیبای کوبایی زرق و برق دار اولین بار صفحه نمایش را با او در چاقوها به اشتراک گذاشت. به عنوان مارتا کابرا ، پرستار زنده آخرین مرحوم هارلان ترومبی ، دو آرماس یکی از مظنونین قتل نخستین است. اما در حالی که دی آرماس اعتراف کرد که تجربه فوق العاده ای در مجموعه بازی ها داشت ، تیراندازی در بوستون یک افت خاص داشت. همانطور که او توضیح داد ، "این اولین بار در بوستون بود. مخصوصاً برای یک کوبایی یخ زد." این بازیگر ممکن است سرما خورده باشد ، اما آیا او واقعاً قاتل خونسرد Knives Out است؟

 

جیمی لی کرتیس در نقش لیندا درزدال حضور دارد

جیمی لی کورتیس کوین وینت / گتی ایماژ

 

جیمی لی کرتیس واقعاً گنج آمریکایی است. این بازیگر مطرح کالیفرنیا طی سالها در فیلم ها و نمایش های تلویزیونی بسیاری ظاهر شده است که پیگیری همه آنها دشوار است. اگر از طرفداران ترسناک هستید ، احتمالاً او را به عنوان لوری استرو در حق رای دادن هالووین جان کارپترر می شناسید. با این حال ، او خیلی بیشتر از یک ملکه فریاد است. کورتیس در کلاس های اکشن مانند True Lies ، فیلم های بچه ها مانند Freaky Friday بازی کرده است ، و مجموعه ای از کمدی های خوب از جمله My Girl and You Again را بازی کرده است.

 

با یک گروه موسیقی که به عنوان چاقوها از ستارگان ستاره ای بازی می کند ، تصور کردن یک شخص واقعاً ایستادگی کردن دشوار است. با این حال ، هنگام صحبت با سرگرمی امشب ، کارگردان ریان جانسون از MVP کاملاً واضح برخوردار بود: جیمی لی کورتیس در نقش لیندا درزدال. این بازیگر برنده جایزه هر روز اوایل ظاهر می شود ، حتی زمانی که قرار نبود در صحنه حضور داشته باشد. "من دوست داشتم ،" جیمی لی کورتیس اینجا است! فیلم او را! " او وارد صحنه هایی شد که حتی قرار نبود در آن حضور داشته باشد - فقط به خاطر اینکه آنجا بود! " صحبت از بودن در مکان مناسب و در زمان مناسب!

 

چاقوها از ستاره های دون جانسون به عنوان ریچارد دروددال استفاده می کنند

دون جانسون لیا توبی / گتی ایماژ

 

کارآگاه جیمز کراکت مطمئناً سن خوبی داشته است. دون جانسون ، که بخاطر تصویربرداری از لباس کار جالب و مخفی ، در کاراکتر سریال تلویزیونی دهه 80 ، میامی معاون ، یک گلدن گلوب را به دست آورد ، در هالیوود نام بزرگی محسوب می شود ، اما هنوز هم در دهه 60 در فیلم ها ظاهر می شود. از سال 2010 ، بازیگر متولد میسوری در چند تلنگر اکشن با مضمون غربی مانند Machete و Django Unchained و همچنین یک زن و شوهر کمدی رمانتیک از جمله The Other Woman and Club Club بازی کرده است. او همچنین برای HBO یک فرد خوش برخورد بوده است و در نقش Eastbound & Down به عنوان پدر کنی پاورز ، ادواردو سانچز و اخیراً به عنوان کلانتر پلیس جود کرافورد در Watchmen بازی کرده است.

 

در چاقوها بیرون ، جانسون با ریچارد دیرسدیل ، همسر شوالیه جیمی لی کورتیس ، لیندا ، بازی خواهد کرد. به تازگی ، بازیگر Tin Cup روی پادکست The Deep Cut رفت و در مورد تجربه خود به طور کامل صحبت کرد. او همچنین فاش کرد که او توانسته است یک اکران اولیه فیلم را ببیند و او را منفجر کرد. "واقعاً آنقدر خوب است که به آن افتخار می کنم."

 


عقیق یمنی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها