محل تبلیغات شما

حفره یاب
هر نوع دستگاه فیاب برای اهداف خاصی طراحی و تولید می شود و یکی از این زمینه ها حفره یابی می باشد. دستگاه های حفره یاب  یکی از پرکاربردترین دستگاهها در گنج یابی و دفینه یابی هستند. سیستم های حفره یاب به دو دسته حفره یاب های بوقی و حفره یاب تصویری تقسیم بندی میشوند. بر کسی پوشیده نیست که حفره یاب تصویری دارای مزایای بسیار بیشتری نسبت به مدل های ساده میباشد.
کاوشگران از این نوع دستگاه برای حفره های زیر زمینی ، اتاقک ها ، راهرو ها و … استفاده می کنند.
حفره یاب ها معمولا از نوع اسکنر ها هستند و دستگاه حفره یاب تصویری نیز بهترین نوع برای کشف اتاقک ها و حفره ها می باشد. سیستم های تصویری به خاطر ارائه تصویر گرافیکی از محیط کاوش باعث تشخیص بهتر می شود و از حفاری بیهوده جلوگیری می کند.
حفره یاب بوقی نیز نوعی دیگر از حفره یاب ها می باشد که قابلیت ارائه تصویر را ندارد و با وجود سیستم های تصویری کمتر مورد استفاده کاوشگران قرار می گیرد.
حفره یاب تصویری از یک نرم افزار برای تبدیل دیتا های دریافتی به تصویر استفاده میکنند که یکی از مشهور ترین های آنها نرم افزار ویژوالایزر میباشد.
این نرم افزار دارای قابلیت های مختلفی است که باعث بالا رفتن دقت در کار میشوند. اطلاع از ساختار های زیر زمین میتواند در رسیدن به اهداف بسیار راهگشا باشد.
در بسیاری از موارد دفینه در عمق بسیار بالاتری از توان نفوذ فیاب قرار دارند و راهی برای پیدا کردن آنها به صورت مستقیم نیست مگر اینکه راه ورودی به اتاقک و مقبره پیدا شود و سپس به وسیله آنها مقبره اصلی پیدا شود.

برای مشاهده ادامه مطلب

حفره یاب کلیک کنید.


فیاب فراز

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها