محل تبلیغات شما

دیروز به خونه تی گذشت.

مدتی بود کمد دیواری بدجوری بهم ریخته بود. در ضمن خیلی جاهاش جا داشت ولی خیلی پر به نظر میومد!

خلاصه اول بعد از صبحانه کمد رو ریختم بیرون و مرتب کردم. لحافم رو از زیر درآوردم که بعضی شبها با لحاف خوشگلمون بخوابیم و حس خوب بگیریم. همینطور روتختی قلاب بافی ام رو هم گذاشتم دم دست گاهی بندازم رو تخت.

مرحله ی سخت اتاق دخترم بود. چون شش تا طبقه به دیوار همون فسقل اتاق زدیم و کلش پر از کتابه! کتابخونه مون از اول اونجا بوده. بسیار بهم ریخته شده بود و چون اغلب پنجره ی همون اتاق برای تعویض هوای اتاق باز میشه خیلی خاک و دوده داشت. خلاصه تمیز کاریش طول کشید. بعد هم دو تا سبد دیگه رو روکش کردم و کلی اتاقش خوش نما شد. یه تصمیماتی هم در مورد باقی جاهای خونه گرفتیم و همسر رو انداختم تو این فاز که به فکر ساخت یه کتابخونه باشه. 

تغییرات تو خونه حال آدم رو جا میاره.

اعتراف می کنم که بعد از اون دعوایی که با همسر کردیم حالم خیلی خوب شده. خیلی رو اعصابم بودن و اذیتم می کردن. الان که حرفم رو زدم و راحت شدم، و حس می کنم همسرم ازم حمایت میکنه، حالم خیلی بهتره. هر چند من هر سال تغییرات رو می دادم و تر و تمیز کاری می کردم ولی امسال یه جور دیگه ای تغییرات میدم.

اتاق دخترم خیلی خوب شد. رنگ و رو گرفت. دو تا طبقه های کتاب رو خالی کردم و عروسک و عکس های دخترم رو چیدم. دیوار رو خالی کردم و عروسکها و کیفهاش رو آویزون کردم. گلدونهای همسر(فسقل اتاق هم کتابخونه است هم اتاق دخترم هم گلخونه!) رو به جای بهتری انتقال دادیم که نورش بهتر باشه. 

همسر هم جاهای دیگه ی خونه می چرخید و مرتب می کرد. 

دریل حس خوبی بهش داده و تصمیم داره چوب از شمال سفارش بده براش بیارن برای کارامون.

فعلا دو سه تا تکه چوب داره که تو انباری خونه ی بابا گذاشته. و دو تا تکه ام دی اف از کابینتهامون مونده بود که آوردم دم دست تا یه کارای کوچیکی انجام بده.

پروژه ی بعدیم روتختی ام هست که باید قالبی درستش کنم. و یه طبقه که پاسماوری هام رو روش گذاشتم می خوام روکش کنم و براش نایلون بخرم بندازم. 

.

خانواده ی همسر دنبال این جریان هستن که دوباره تنش ایجاد کنن. نمی نویسم که یادآوری نشه ولی در حال ترکش زدن هستن. ناراحتن مدتیه آرامش برقراره.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها