محل تبلیغات شما

پودر کاکائو طبیعی دارای رنگ قهوه‌ای و pH قابل جذب از ۵٫۳ تا ۵٫۸ می‌باشد. پودر کاکائو (آلکالوز شده) تیره‌تر از رنگ قرمز قهوه‌ای تا تقریبا سیاه است که pH آن از ۶/۸ تا ۸/۱ است. فرآیند قلیایی باعث تلخ‌شدن و حلالیت می‌شود، که برای کاربردهای محصولات نوشیدنی مهم است. تمام این مقادیر pH برای استفاده از غذا در نظر گرفته می‌شوند.

 

 

 

پودر کاکائو دارای چندین ماده معدنی شامل کلسیم، مس، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم و روی است. تمام این مواد معدنی در مقادیر بیشتری در پودر کاکائو نسبت به کره‌کاکائو یا نوشیدنی شکلات یافت می‌شوند. پودر کاکائو حاوی ۲۳۰ میلی‌گرم کافئین و ۲۰۵۷ میلی‌گرم تئوباریم در هر ۱۰۰ گرم است. پودر کاکائو حاوی کلومید است.

 

پودر کاکائو به عنوان یک غذای سالم در نظر گرفته می‌شود و بعضی افراد به‌عنوان دارو از آن استفاده می‌کنند. کاکائو به طور معمول در دهان برای بیماری‌های قلبی و فشار خون بالا استفاده می‌شود. برخی تحقیقات علمی وجود دارد که از این موارد استفاده می‌کند.

 

بعضی افراد کره کاکائو را به پوست می گذارند تا از برداشتن چروک‌ها و علائم کششی جلوگیری کنند. یا کاکائو را به صورت خوراکی برای درمان بسیاری از بیماری‌های دیگر، از جمله بیماری کبد، مثانه، بیماری کلیوی و از دست دادن حافظه استفاده می‌کنند. 

 

بیشتر

پودر کاکائو به مصرف‌کننده به عنوان یک رنگ و طعم در سایر محصولات مانند پودر دسر، شیر شکلات، کیک شکلاتی، یخ و غیره به مصرف‌کننده می‌رسد. پودر کاکائو تولید شده به عنوان یک ماده به سایر تولید کنندگان مواد غذایی فروخته می‌شود.

جهت خرید این منحصول با شماره های زیر تماس بگیرید.

09195380572 معین

03195023713


فروش ویژه مواد شیمیایی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها