محل تبلیغات شما
تلویزیون هوشمند چیست و چه استعمال هایی دارد

در سری جدید تلویزیون های اسمارت این ویژگی گنجانده شده است و دیگر نیازی نیست کاربر بخواهد برای هر کاری از ریموت کنترل تلویزیون استفاده کند. با کمک این فناوری می توانید با گفتن چیزی که می خواهید، به قصد خود برسید. علاوه بر این می توانید لامپ هوشمند، در هوشمند و سایر وسایل هوشمند را به تلویزیون خویش متصل کرده و با استفاده از دستورات صوتی آن ها را کنترل کنید. البته گرد از مشکلات این قابلیت، میکروفون ها هستند که اگر صدای شما به طور واضح به آن ها نرسد نتیجه مطلوبی حاصل نمی شود.

در حال آماده بسیاری از شرکت های سازنده تلویزیون هوشمند از جمله هایسنس، ال جی، سونی و TCL دستیار صوتی Google Assistant را به محصولات خود اضافه می کنند. این دستیار هوشمند به تلویزیون ها این قابلیت را می دهد که پهنه بسیاری از صداها و گویش ها را تشخیص دهد. استفاده از این معاون صوتی کاری عاقلانه به نظر می رسد. زیرا شرکت گوگل با در اختیار داشتن پایگاه اطلاعاتی بسیار وسیع به مراتب دستیار صوتی بهتری نسبت به رقبا ارائه می دهد و سایر نیاز نیست کمپانی های تولید کننده تلویزیون چرخ را از نو نوآوری کنند اما در سمت دیگر با این پیشه گوگل می تواند نفوذ اکثریت در محصولات سایر کمپانی ها داشته باشد و این مورد به خودی خود باعث قدرتمندتر شدن این کمپانی می شود. بعضی از کمپانی ها نیز سعی دارند معاون صوتی خویش را بسازند و در دستگاه های خود کاربرد کنند. البته این سوژه به معنی آن است که شما برای به کارگیری سایر امکانات باید یک دستگاه سایر مثل Google Chromecast بهره‌گیری کنید الی بتوانید از امکاناتی که گوگل ارائه می دهد مستفیض شوید.

تلویزیون هوشمند چیست و چه استعمال هایی دارد

اگر با دشوار عدم معرفی پیکان در تلویزیون هوشمند خویش مواجه هستید، ۸ شیوه رفع سخت عدم شناسایی هارد اکسترنال و فلش می تواند راهگشا باشد.

تفاوت بین تلویزیون هوشمند و ستاپ باکس ها
دستگاه های ستاپ باکس که در ایران به عنوان دستگاه دیجیتال نیز شناخته می شوند اما محدوده کارکرد این دستگاه ها فراتر می باشد. امروزه کمپانی های کبیر فناوری دستگاه های Set-top Box را برای اجرای برنامه های گوناگون و اتصال تلویزیون ها به اینترنت فرآوری و عرضه کرده اند. گرد از مهم ترین سوالاتی که در این مقوله مطرح می شود این است که آیا خرید دستگاه های ست تاپ باکس می تواند به جای خرید تلویزیون های هوشمند پیمان بگیرد و همان قابلیت ها را ارائه دهد؟


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها