محل تبلیغات شما
گن لاغری مردانه اسلیم اند لیفت slim & lift

http://d20.ir/14/Images/1146/Large/photo_2016-06-08_14-10-23.jpg

http://www.slimlift.ir/images2/slim-lift-for-men-%282%29.gif

http://www.slimlift.ir/images2/slim-lift-for-men-%2815%29.jpg

این گن به محض پوشیدن، تا 3 سایز شما را لاغر و کوچکتر می کند. دارای الیافی نرم و طبیعی با قابلیت جذب هرگونه بو و رطوبت می باشد و پوست بدن به راحتی در آن تنفس می کند.





شماره تماس : 66896972-021
09101008810 - 09372490774

http://www.slimlift.ir/images2/slim-lift-for-men-%2812%29.jpg

http://www.slimlift.ir/images2/slim-lift-for-men-%282%29.gif

http://www.slimlift.ir/images2/slim-lift-for-men-%2815%29.jpg

گن اسلیم لیفت slim lift مردانه محصولی است با کیفیت عالی که از الیاف طبیعی ساخته شده است با قابلیت شستشوی مکرر و دوام فوق العاده که به سرعت بازار های اروپا ، آمریکا و آسیا را تسخیر کرده است .
گن اسلیم لیفت مردانه slim lift اصلی ، از سری لباسهای زیر مخصوص آقایان است که باعث جمع شدن چربی های اضافه شده و بدن را صاف و محکم نشان می دهد. در دوخت اسلیم اند لیفت یا اسلیم لیفت یا اسلیم ان لیفت ، هیچ درزی در جلو و پشت لباس به کار نرفته است تا مصرف کننده هنگام پوشیدن احساس راحتی و آسودگی کند.
تیشرت لاغری مردانه Slim’n Lift از لحاظ ظاهری همانند زیرپوش های رکابی مردانه است و کاملا پنهان است و زیر لباس شما قرار می گیرد اما از ساختار کاملا متفاوتی برخوردار است ، اسلیم لیفت بافت های نرم چربی شکم و پهلوها را به هم فشرده می کند و می توانید با مشاهده خود قبل و پس از پوشیدن این تیشرت لاغری تاثیر آن را بر تناسب اندام خود مشاهده نمایید.
در طراحی گن لاغری اسلیم لیفت سعی شده است این گن نقاطی از بدن را در بر بگیرد که بیشتر دچار چاقی موضعی می شوند، به همین دلیل برخلاف سایر محصولات مشابه، بلندی اسلیم اند لیفت، از زیر خط سینه تا بالای زانوها را شامل می شود یعنی دقیقاً نقاطی از بدن که بیشترین مشکل چاقی را دارند.
گن لاغری مردانه اسلیم لیفت مطابق آخرین فن آوری روز دنیا ساخته شده است. روشی که در آن مولکولهای کربن گیاه بامبو را به پلی استر خام اضافه می کنند تا در فرآیندی صنعتی میان الیاف پلی استر جای گیرند و بدین شکل قدرت جذب بو و رطوبت در پارچه بالا برود. در نتیجه هنگامی که این گن را به تن دارید نه تنها احساس راحتی و آرامش می کنید بلکه پوست بدنتان را خشک و خنک احساس خواهید کرد.
با داشتن و پوشیدن گن لاغری اسلیم اند لیفت، اعتماد به نفس خود را باز می یابید و می توانید هر مدل لباسی را در هر سایزی که هستید، بپوشید و لذت ببرید.
 ویژگی های گن لاغری مردانه اسلیم اند لیفت :
- با سایز بندی مختلف برای استفاده ی همه.
- مقاوم در مقابل سایش و با عمر زیاد.

- نا مشخص بودن گن لاغری بعد از پوشیدن لباس.
- استفاده راحت و آسان برای تمام سنین.
- با سایز بندی متنوع و مختلف حتی برای شما.
- بسیار محکم و راحت و با دوام.
- عمر بالا و مقاوم در برابر سایش.
- تهیه شده از پارچه کشی منحصر به فرد.
- به محض پوشیدن، تا 3 سایز شما را لاغر و کوچکتر می کند.
- دارای الیافی نرم و طبیعی با قابلیت جذب هرگونه بو و رطوبت می باشد.
- پوست بدن به راحتی در آن تنفس می کند.
- به طور طبیعی نرم و براق است.
- برای زیر لباسهای ظریف و نازک بسیار مناسب است.
- اضافه وزن را با پخش یکنواخت چربی های بدن به طور متناسب تقسیم می کند.
- پوست و چربی های شل شده را محکم فشار داده و سطحی صاف بوجود می آورد.
- احساس راحتی و آسایش هنگام به تن داشتن مانند پوست دوم.
- بیشتر قسمتهای بدن که شامل چاقی موضعی هستند را در بر می گیرد.
- در وقت بسیار کم و سیار راحت می توانید این تی شرت را پوشید و یا در آورد.

http://www.slimlift.ir/images2/slim%20lift%20for%20men%20%287%29.jpg

http://on4.ir/wp-content/uploads/2014/01/gen.png

توجه کنید این محصول با 2 کیفیت در بازار موجود است. درهنگام خرید دقت کنیدگن لاغری غیر اصلی کیفیت پایین می باشد و دارای دوخت ضعیف و جنس ضعیف و عملا بدون کارایی می باشد .
گن لاغری فروشگاه بازارپارسی مارک اصل می باشد با طول عمر بیشتر همراه با دوخت عالی و کارایی باورنکردنی . پنل های گن لاغری مردانه اصلی به صورت زیر است. توجه داشته باشید که بر خلاف گن های لاغری غیر اصلی این پنل ها فقط کشی نیستند. ساختار ویژه و جنس بامبو باعث کارایی فوق العاده این گن ها شده است. این ساختار به مرور و با استفاده ی مداوم باعث از بین رفتن چربی ها می شوند.
لطفا گن لاغری دریافتی را با تصویر زیر تطابق دهید:

http://on4.ir/wp-content/uploads/2014/01/20616_6-300x300.jpg

جدول سایز بندی گن های لاغری اسلیم لیفت چینی

http://www.slimlift.ir/images2/slim%20lift%20for%20men%20%285%29.jpg

گن لاغری مردانه اسلیم لیفت معروفترین گن لاغری مردانه موجود در بازار ایران می باشد که توسط فروشگاه بازارپارسی عرضه می گردد.
این نوع گن لاغری محصول کمپانی اسلیم اند لیفت بوده و با توجه به سوابق دیرینه ی این کمپانی در تولید گن های دارای بافت های چند منظوره در تار و پود آن ، به شهرت جهانی رسیده است.

http://www.slimlift.ir/images2/slim%20lift%20for%20men%20%283%29.jpg

گاهی مشاهده میشود که آقایان مجبورند به خاطر ایجاد فرم بهتر بدن ،  از دو گن غیر اصلی بر روی هم یا یک گن غیر اصلی و کمربند کشی استفاده کنند ولی کیفیت منحصر به فرد گن های معجزه گر اسلیم لیفت مردانه شما را به تحسین وا خواهد داشت.
در دوخت گن لاغری اسلیم لیفت مردانه از هیچ سیم یا فنری استفاده نشده است تا شما هیچ فشاری را روی بدنتان احساس نکنید.
آیا تا به حال خود را در آینه دیده و آرزو کرده اید که یک مرتبه بدون رژیم و جراحی لاغر شوید؟ با پوشیدن گن لاغری مردانه شکل بدن و هیکلتان را تغییر دهید.

http://www.slimlift.ir/images2/slim%20lift%20for%20men%20%286%29.jpg

http://www.slimlift.ir/images2/slim-lift-for-men.jpg

گن لاغری اسلیم لیفت مردانه اورجینال slim n lift با حفظ تناسب اندام ظاهری ، سبب بهبود روابط اجتماعی و افزایش اعتماد بنفس شما می گردد تا بتوانید روحیه و اراده خود را در این ماراتن طاقت فرسا حفظ نموده و از مجالس و جشن ها حداکثر لذت را ببرید.
اسلیم لیفت انقلابی بزرگ در زمینه تناسب اندام محسوب می گردد. این گن لاغری مردانه توانسته است در مدت زمانی کوتاه، بازارهای جهانی را تحت سیطره خود درآورده و نام خود را در اذهان عمومی جاودانه سازد.
گن لاغری اسلیم لیفت مردانه اورجینال slim n lift ، از الیاف طبیعی با بالاترین گرید کیفیت ساخته شده که حتی با حساس ترین پوست ها سازگار بوده و هیچ گونه آلرژی و حساسیتی را ایجاد نمی نماید.
نحوه ی تولید این محصول از فرایندی پیشرفته تبعیت می کند که گن های لاغری مردانه رایج به هیچ وجه از آن برخوردار نیستند. این فناوری سبب شده تا اسلیم لیفت در ساختار خود فاقد هر گونه فنر و سیم باشد و هیچ گونه فشار و ناراحتی را برای فرد ایجاد ننماید.
این محصول برند اسلیم لیفت با پوشش دادن  70% بدن از زیر سینه تا بالای زانوی های فرد ، یعنی نقاطی که بیشترین درصد تجمع چربی را دارند ، توانسته است رکورد بیشترین محیط پوششی موثر یک گن را در جهان به نام خود ثبت نماید.

http://www.slimlift.ir/images2/slim-lift-for-men-%289%29.jpg

 

http://www.slimlift.ir/images2/slim-lift-for-men-%281%29.jpg

http://www.slimlift.ir/images2/slim-lift-for-men-%281%29.jpg

http://www.slimlift.ir/images2/slim-lift-for-men-%2811%29.jpg


سوال های مختلف در رابطه با گن های لاغری مردانه اسلیم لیفت slim lift :
تیشرت لاغری مردانه برای لاغر شدن است یا لاغر نشان داده شدن ؟
شاید این بهترین پرسش در مورد تیشرت های لاغری باشد ، توجه کنید تیشرت لاغری وظیفه ی تردمیل و دوچرخه را برای شما انجام نخواهد داد و انتظار لاغرشدن در ازای پوشیدن تیشرت لاغری واقعا نا به جا و بی مورد است ، کاری که تیشرت لاغری برای شما انجام می دهد این است که با فشرده کردن چربی ها در ناحیه شکم ، پهلو و سینه ها اندام ما را به حالت متناسب تر در می آورد و در صورت استفاده در دراز مدت نواحی سینه را سفت تر و متناسب تر می کند ، اما تیشرت لاغری یا گن لاغری مردانه اسلیم لیفت توانایی از بین بردن چربی های بدن را ندارد ، این گن برای شما یک آلترناتیو موقت خواهد بود تا در طول زمانی که از ظاهر بدنتان ناراضی هستید مورد استفاده گردد و در این مدت شما با ورزش و استفاده از رژیم های غذایی وزن خود را کاهش دهید تا دیگر نیاز نباشد از تیشرت لاغری استفاده کنید ، پس تیشرت لاغری مردانه اسلیم لیفت Slim’n Lift با استفاده مقطعی و موقت چربی ها را فشرده کرده و ظاهری متناسب به اندام بالا تنه ی بدن می بخشد. در صورت استفاده در دراز مدت اندام را متناسب و جمع کرده و نواحی سینه را سفت می کند و فرم می بخشد اما از چربی ها نمی کاهد.

راز موفقیت و اثرگذاری گن مردانه slim lift در چیست؟
این موفقیت به 12 ناحیه از بدن برمی گردد که تأثیر زیادی در چاق بودن و چاق به نظر رسیدن دارند. Slim’n lift به گونه ای طراحی شده است تا خط باسن را بالاتر نگه دارد ، چربی های قسمت پشت و دور شکم را محو می کند ، تا خط زیر سینه بالا می آید، برآمدگی ها و اضافه وزنی که در نواحی ران جمع شده را با داشتن شلوارکی تا سر زانوها یکدست و صاف می کند و چربی ها و پوست های شل شده را با فشار ، به داخل می کشاند.

آیا گن مردانه slim n lift احساس خفگی و گرما ایجاد نمی کند؟
خیر، slim lift با بافت و الیاف ظریفی که دارد همانند پوست دوم بر روی بدنتان می نشیند و به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس خواهد داد و به سادگی به پوستتان اجازه تنفس می دهد .

در طول روز تا چند ساعت می توان آن را به تن داشت؟
این موضوع به نیاز شما برمی گردد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. شما می توانید تمام روز slim lift را بپوشید و از نتیجهری پوشیدن آن لذت ببرید .

شستشوی این گن به چه صورت است؟
می توانید آن را با دست یا با ماشین لباسشویی بشویید ، از آب سرد استفاده کنید و مواد شوینده ی ملایم و رقیق به کار ببرید . برای خشک کردن می توانید هم آن را آویزان کرده و هم روی سطحی صاف پهن نمایید . پس از شستشوی با دست ، برای خشک کردن ابتدا گن را روی یک حوله قرار دهید تا آب اضافی آن کشیده شود و سپس آن را پهن یا آویزان کنید .

 گن slim n lift از چه جنسی است؟
با رشد چشمگیری که در صنعت ریسندگی و فن آوری الیاف طبیعی به وجود آمده است ، گن لاغری slim lift از تکنولوژی کربنه شدن الیاف با دانه های کربن گیاه بامبو ساخته شده است که یکی از آخرین دست آوردها در زمینه صنعت پوشاک است. این الیاف به طرزی باور نکردنی نرم هستند و به طور طبیعی متخلخل می باشند و به همین دلیل قادر به جذب بو و رطوبت بوده و با این کار پوست را خشک و خنک نگه می دارند.

 
آیا می توان گن اسلیم اند لیفت را زیر شلوارهای تنگ و چسبان هم پوشید؟
با slim  lift شما میتوانید هر لباسی را با هر شکل و جنسی به تن کنید. چراکه جنس ظریف و نازک این گن هیچ خط و برجستگی زیر لباسهای شما ایجاد نمی کند .

 
آیا هیچ بند یا دکمه ای برای جلوگیری از پایین افتادن کش آن تعبیه شده است؟
کش و الیاف الاستیکی که در قسمت لبه بالایی و همچنین لبه پایینی شلوار slim lift طراحی شده ، به هیچ عنوان تا نمی خورد و مانند بافت خود گن ، نرم و ظریف بوده و همچون پوست دوم روی بدن می نشیند .

 
آیا با پوشیدن این گن تغییری در سایز بدن و لباسها ایجاد می شود؟
به محض پوشیدن slim’n lift ، طوری اضافه وزن ناموزون در بدنتان ، متناسب پخش می شود که تا 3 سایز ، اندازه تان تغییر خواهد کرد .
 
این گن لاغری برای چه کسانی خوب است ؟
برای مردانی که دارای پهلو ، شکم و سینه هایی نافرم هستند و بلافاصله با پوشیدن این تی شرت پوشیده خواهد شد.

چرا برای مردان فقط تی شرت تولید شده است؟ چون 80 درصد مردان چاق ، ناحیه ی شکم ، پهلو و تا حدی سینه ی نسبتا بزرگی دارند .
تی شرت لاغری Slim Lift چیست؟ 
تی شرت لاغری Slim Lift
برای مردان یک انقلاب در کوچک کردن شکم است. این جلیقه می تواند شکمتان را صاف تر کند و سریعا به بدنتان شکل V بدهد .

تی شرت لاغری Slim Lift از چه چیزی ساخته شده است ؟
این گن از 20% اسپندکس و 80% نایلون ساخته شده است. راز این لباس در مهندسی منحصر به فردی است که فرم و عملکرد را برای سفت کردن و شکل دادن ترکیب می کند.


گن لاغری Slim Lift چگونه به آنچه که شما ادعا می کنید دست می یابد؟
گن لاغری Slim Lift دارای صفحات و پانل های سفت کننده ای است که به طور منحصر به فردی برای کوچک کردن و سفت کردن برآمدگی شکمتان به طور سریع طراحی شده اند. همچنین کمرتان را برای خوش هیکل به نظر آمدنتان سفت و راست می کند.
 

گن لاغری Slim Lift چقدر برای پوست مفید یا مضر است؟ 
ساخته شدن تی شرت لاغری Slim Lift از الیاف مخصوص با 20% اسپندکس و 80% نایلون باعث شده که این لباس بی نهایت بی ضرر برای پوست باشد. شما هنگام پوشیدن آن احساس راحتی و اعتماد به نفس خواهید کرد.
 
 
bazarparsi.ir


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها