محل تبلیغات شما

طبق اعلام منابع رسمی در ۲۱ سپتامبر، تام امر(Tome Emmer)، نماینده‌ی کنگره‌ی ایالات متحده، برای معرفی سه لایحه در حمایت از فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال برنامه‌ریزی می‌کند.

سه لایحه‌ی پیش رو، قطعنامه حمایت از ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین»، قانون تنظیم مقررات بلاک چین» و بندنامه‌ی مالیات دهندگان با قانون دارایی‌های فورک شده»نام دارند.

این قانون بر حمایت و توسعه‌ی فناوری 

بلاک چین و تأسیس یک بنگاه امن برای مالیات‌دهندگان با دارایی‌های دیجیتال فورک شده تمرکز دارد. این لایحه‌ها محیط حقوقی ساده‌ای برای دولت فدرال فراهم کرده و جریمه‌ها را تا زمانی که ابزار مناسب گزارش‌دهی توسط اداره‌ی مالیات داخلی فراهم نشود، تنها به افرادی که دارایی‌های دیجیتال 

فورک شده دارند محدود می‌کند. به گفته‌ی امر، مالیات‌دهندگان تنها زمانی می‌توانند با قانون مخالفت کنند که قانونی شفاف وجود داشته باشد. این نماینده همچنین اذعان داشت:

 ایالات متحده باید فرآیند توسعه‌ی فناوری بلاک چین را تسریع کرده و محیطی را ایجاد نماید که در آن بخش خصوصی بیشتر بر روی نوآوری و توسعه تمرکز کند. دلیل اینکه من چنین لایحه‌هایی را ارائه دادم نیز همین است.

نماینده کنگره ایالات متحده لایحه‌هایی برای حمایت از ارزهای دیجیتال و بلاک چین ارائه خواهد داد

آقای امر پیش از این به عنوان رئیس انجمن کنگره‌ی بلاک چین منسوب شده بود. هدف این انجمن ایجاد پلتفرمی برای همکاری بین صنعت و دولت برای بررسی مفاهیم فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال می‌باشد.

طبق این خبر، این انجمن به یک رویکرد نظارتی متفاوت که به فناوری بلاک چین اجازه‌ی رشد دهد اعتقاد دارد. این فناوری باید مسیر توسعه‌ی خود را همان گونه که اینترنت طی کرد طی نماید.

اوایل این هفته قانون گذاران بلاک چین، از اداره‌ی مالیات داخلی خواستند تا دستورهای مالیاتی واضح و روشنی ارائه بدهد. قانون‌گذاران درباره‌ی این مساله انتقاد دارند که چرا در حالی که اداره‌ی مالیات داخلی به صورت مستمر قانون مجازات عدم رعایت دستورالعمل‌های خود را گوشزد می کند، هنوز چهارچوب مالیاتی قوی‌ای ندارد! همین امر  مالیات دهنگان را از عمل به تعهداتشان باز می‌دارد.

در این هفته موسسه‌ی استاندارد ملی ایالات متحده در مورد مسائل مربوط به بلاک چین و هوش مصنوعی در فروم مربوط به چالش‌های حقوقی بحث خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت‌کنندگان در مورد چالش‌های قانونی و اخلاقی تمرکز می‌کنند و برنامه‌های کاربردی بلاک چین و هوش مصنوعی را بررسی خواهند کرد.

منبع: 

cointelegraph

 

نماینده کنگره ایالات متحده لایحه‌هایی برای حمایت از ارزهای دیجیتال و بلاک چین ارائه خواهد داد


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها