محل تبلیغات شما

اجاره املاک صنعتی تهران
باید عنوان کنیم که در اجاره املاک صنعتی تهران یک قانون یا اصل کلی وجود دارد که هر چه قدر فاصله از تهران بیشتر باشد و املاک در حاشیه ی شهر قرار گرفته باشند , نرخ اجاره‌ ها کاهش می‌یابد. پس طبق این اصل نانوشته اگر قصد اجاره املاک صنعتی تهران  را دارید باید توجه داشته باشید که اطراف تهران و حاشیه ی شهر یا شهرک های صنعتی , فضای مناسبی برای این کار خواهد بود؛ و میتوانید با هزینه ی کمتری فضای مناسبی برای کسب و کار خود فراهم کنید.

همانطور که میدانید شهرک صنعتی منطقه‌ای است که به منظور توسعه صنعتی و متمرکزشدن تولیدات صنعتی در نظر گرفته شده است. هدف از ایجاد شهرک صنعتی، توسعه صنعتی کشور در خارج از مناطق شهری است تا تاثیرات منفی بار صنعتی بر ساکنین شهری را به حداقل رسانده، آلایندگی را کم کرده و با دسترسی آسان به مسیر حمل و نقل، کمترین بار ترافیکی را در مناطق شهرنشین به بار آورد.

اجاره املاک صنعتی تهران

اما این نکته را نباید فراموش کنید که به دلیل متراژهای بالا در شهرک‌های صنعتی، که در اطراف تهران قرار دارد, ممکن است موارد دلخواه به‌سختی پیدا شوند .یعنی اگر به دنبال اجاره املاک صنعتی تهران با متراژ پایین هستید شاید شهرک‌های صنعتی پاسخگوی نیاز نباشند. بد نیست بدانید که شهرک‌های صنعتی مناسب در تهران شامل سه منطقه مهم است که از جمله آن‌ها می‌توان به شهرک صنعتی شمس‌آباد، شهرک صنعتی عباس‌آباد و شهرک صنعتی پرند در اطراف تهران نام برد و همچنین در داخل شهر تهران می‌توان به جاده مخصوص کرج اشاره کرد . شهرک صنعتی شمس آباد بورس درب و پنجره سازی – سنگ بری – پلاستوفوم – صنایع فی و چدن – ریخته گری – لاستیک سازی و شیرآلات صنعتی می باشد.

برای مشاهده ی ادامه مطلب

اجاره املاک صنعتی تهران کلیک کنید. 


املاک صنعتی هیراد

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها