محل تبلیغات شما

لطفا بخوانید. کامل بخوانید. در آشفته‌بازار این روزهای فضای مجازی این یادداشت حرف از از آن چه که باید می‌زند دقیقا. متنی که در زیر می‌خوانید بدون هیچ کاستی یا ویرایش و افزایشی از صفحه اینستاگرام خانم الهام زارع‌نژاد نقل شده است. لطفا کامل بخوانید.

--------------------------------------
instagram.com/p/Bk9-ODQHFfu/?taken-by=elhamzarenezhad

لینک پست

instagram.com/elhamzarenezhad

لینک پیج خانم زارع‌نژاد

--------------------------------------


بخوانید:
وقتی در اینستاگرام انتخاب می کنی که چه کسانی را دنبال کنی یعنی وقت می گذاری و مطالب را میبینی و می خوانی ، وقتی از فضای explore دوری می کنی تا هر تیتر و خبر زرد ناآگاهانه وارد ذهنت نشود یعنی انتخاب می کنی !
اما متاسفانه چیزی که بسیار فراگیر شده ، هشتگ کردن همین اخبار است توسط دوستان روشنفکر  و متفکر ! که اگر به آنها بگویی بیا برای فلان رومه و مجله مطلبی بنویس می گوید نه ! که آن رسانه زرد است و ال است و بل است !اخبارِ  هشتگ دختری که رقصید و او را گرفتند ، گیس دختری را در مدرسه بریدند، دختری را د، دختری که دوست پسرش را کشت ، دختری که خودش را شبیه آنجلینا جولی درست کرده است ! چرا بهاره رهنما دومنش دراز است؟ چرا در گنجه باز است و سلبریتی پولدار است؟ چرا چرا ،هشتگ هشتگ. من نمی گویم این اخبار بی اهمیت است ، من نمی گویم باید خنثی بود ،ولی نوشتن و وظیفه ی اطلاع رسانی در اینستاگرام به عهده ی همه ی کاربران اینستاگرام  نیست!! کی کجا خبر

#نسرین_ستوده ها و

#نرگس_محمدی ها را با توضیح اینکه آنها چه کسی هستند پخش کرده اید؟ اینکه هر روز عکس پروفایل ها به دریاچه ارومیه و بی آبی و و اختلاس گران و غیر تبدیل می شود و هشتگها جاری میشود نشانه ی عمل اجتماعی و ی و روشنفکری و وظیفه ی روشنگری داشتن نیست! اینها کنش اجتماعی به واکنشها نیست! اینها فقط عادی سازی و کرخت کردن اذهان است به حوادث اجتماعی. همه ی عکس العملها نسبت به هر اتفاقی فقط همین شده و هیچکس زحمت یک اعتراض متفاوت با نگاه و تفکر خودش را نمی کشد و همان می شود که ز ِ  رئی به‌جای دال ذال در یک بکگراند سیاه و عجولانه از صفحه ی ورزشکاری در تمام اینستاگرام پخش میشود و خوراک پست گذاشتن همه را تامین می کند و فردایش فراموشی و فراموشی .
باشد که نه به پخش هر خبر و حوادث روزانه ای بگوییم و عمیق تر نگاه کنیم و تصمیم بگیریم
امید که همه ی  در بندهای بی گناه آزاد شوند و زنجیر به پای قدرت ِ بی عدالت بپیچد و قفل گردد.
آمین
یاد

#یوسف_اباذری همیشه به خیر است .

#الهام_زارع_نژاد

#هشتگ

#elhamzarenezhad

#hashtag


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها