محل تبلیغات شما

سايت ديوار يکي از مطرح ترين سايت‌ها براي خريد و فروش وسايل نو و کارکرده است که فعاليت خود را از سال 91 آغاز کرده است. قبل از ديوار نيز سايت‌هاي مانند ايران تجارت نيز فعاليت داشته اند ولي ديوار امروز توانسته همه رقبا مانند سايت شيپور جلو بزند. سايت ديوار در شهرهاي مختلفي فعاليت دارد و افراد زيادي در صفحات سايت ديوار مشهد، سايت ديوار اصفهان، سايت ديوار کرج، سايت ديوار شيراز و. آگهي ثبت مي‌کنند و خريد و فروش انجام مي‌دهند.

پيرامون سايت ديوار مطالب زيادي وجود دارد که بيشترين آن‌ها در مورد

خريد و فروش در سايت ديوار مشهد

خريد و فروش در سايت ديوار اصفهان

خريد و فروش سايت ديوار کرج

خريد و فروش در سايت ديوار شيراز

صفحه ديوار من چيست؟

خريد و فروس در سايت ديوار کرج انديشه

دانلود ديوار را از کجا انجام دهيم؟

سايت شيپور چه فرقي با سايت ديوار دارد؟

در ادامه به سوالات پيرامون سايت ديوار پاسخ مي‌دهيم.

 

خريد و فروش در سايت ديوار

خريد فروش در سايت ديوار براي همه رايگان بوده ولي گاهي براي قرار دادن آگهي نياز به پرداخت پول داريد. براي اينکه آگهي خود را نشان افراد بيشتري بدهيد مي‌توانيد از خدمات نردبان ديوار استفاده کنيد يا اگر بخواهيد اگهي سايت ديوار خود را در قسمت استخدام قرار دهيد بايد مبلغي را براي اين کار پرداخت کنيد.

قوانين ديوار براي سايت ديوار مشهد، سايت ديوار اصفهان، سايت ديوار کرج، سايت ديوار شيراز فرقي ندارد و همگي از يک قانو پيروي مي‌کنند.

بيشترين آگهي هايي که شما پس از ورد به ديوار مشهاده مي‌کنيد براي هي شهر فرق دارد. براي مثال در شهر هاي بزرگ مانند مشهد و اصفهان زماني که وارد سايت ديوار مشهد و يا سايت ديوار اصفهان مي‌شويد بيشترين آگهي که مشاهده مي‌کنيد مربوط به خريد و فروش و همچنين رهن و اجاره خانه مي‌باشد.

 

ديوار من

ديوار من بخشي از سايت و اپليکيشن ديوار است که شما در آنجا مي‌توانيد پس از وارد شدن به حساب کاربري خود آگهي‌هاي که گذاشته‌ايد را مشاهده کنيد و آنهارا تغيير، حذف و يا بازديد آنهارا مشهاده کنيد.

همچنين در ديوار من مي‌توانيد آگهي‌هاي که مشاهده کرديد را داشته باشيد.

 

دانلود ديوار

همانگونه که در بالا اشاره کردين سايت ديوار براي گوشي‌هاي همرا يک اپليکيشن توليد کرده است که مي‌توانيد آن را به راحتي بر روي گوشي خود نصب کنيد. براي نصب اپليکيشن سايت ديوار مي‌توانيد به کافه بازار براي اندرويد و يا سيب اپ براي گوسي هاي اپل برويد.

سايت شيپور

سايپ شيپور نيز همانند ديوار شبکه‌اي است براي خريد و فروش اجناس نو و کارکرده ولي هنوز نتوانسته است به ميزان محبوبيت و کاربر ديوار برسد.

 

 

 


تک سایت

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها