محل تبلیغات شما
5
5از جواهرات لبریز زرق و برق صرف حیث نمایید

در‌حالتی که یکی بزرگان موسیقی باشید داشتن ساعتی با روکش الماس دیدنی است , البته این گونه ساعت‌ها در کمد دیواری لباسی یک جنتلمن خوش پوش جایی ندارد . در کل از ساعت هایی که دارنده زرق و برق های مضاعف است پرهیز کنید . مدام ساعت های کلاسیک و دارای اسم و رسم به آسانی دارای شهرت می‌باشند .

این ساعت های الماس نشان مالامال زرق و برق نیز نظیر ساعت های دوچندان بزرگ تنها فریادی برای جلب اعتنا میباشند . آنان با جذب توجهات فقط به یک قسمت از خرقه , توجهات را از بقیۀ خرقه هایتان گم راه می نمایند . بیشتر اشخاص تعجب می نمایند که آیا ساعتتان از الماس حقیقی است یا این که مدلی از نمونۀ حقیقی اش است و احتمالا نیز علی رغم هزینه گزاف برای ساعت , به‌این فیض برسند که یک دسته فیک از این ساعت را در دست دارید .

الماس ها و جواهرات سبب می‌شوند ساعت های مردانه یه خرده نه به لحاظ برسند .

ساعت واشرون کنستانتین پاتریمونی با طیفی از الماس های دقیق

از الماس اجتناب فرمائید , مگر این‌که بخواهید امینم ( Eminem ) دوم یا این که اسنوپ داگی دیگر گردید . در برخی از ساعت های قانونی الماس های دقیق یا این که سنگ های دیگری برای بعضا از جزئیات , نظیر لبۀ کاغذ یا این که شماره های روی کاغذ , مستعمل شده‌است .

در حالتی که سنگ ها دقیق باشند و برجستگی کلی ساعت را سوای عرض‌اندام بالا ببرند , پس می‌توانند جایی را در کلکسیون ساعت های یک جنتلمن پیدا نمایند . تنها به خاطر داشته باشید آن ها را در وضعیت مطلوب به دست نمایید و هنگامی در ساعت های اسپورت نخرید , چون الماس ها مطلوب ساعت های معمولی نیستند .

یک ساعت ارزان ارزش با الماس های تقلبی - فاجعه است!

واجب به اعلام کردن نیست که هیچ زمان نباید ساعتی با سنگ های تقلبی را خرید . در شرایطی‌که از عهدۀ خرید گونه حقیقی اش بر نمی آیید، کلا وجود سنگ در ساعتتان را فراموش کنید. زیرا این سنگ های تقلبی فقط ظاهر کلی ساعت را خراب می کنند و به طور دردناکی این را نشان می دهند که شما به دنبال نوعی توجه هستید که الماس ها می توانند برایتان به ارمغان بیاورند.

ساعت هایی که از نظر هزینه به صرفه هستند و گران نیستند یک راه عالی هستند برای اینکه کلکسیون ساعتتان را توسعه دهید و استراحتی به قطعۀ زمانی مورد علاقه تان بدهید.
4یک ساعت را هر روز به دست نکنید

حتی اگر فقط یک ساعت خوب دارید، بنا به دلایلی نباید آن را هر روز به دست کنید. اول اینکه اگر ساعتتان همان قطعه ای باشد که عاشقش هستید، استراحت دادن به آن می تواند عمر طولانی تری به آن بدهد.

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها